Er kwam snel een SL op 1&2quote:Op zondag 10 februari 2008 23:27 schreef Desii het volgende:
Huub: Jaap belt nu met zijn moeder en hij belt niet zomaar, dus ik maak me eigenlijk een beetje zorgen dat er wat aan de hand is.
Jaap is offstream aan het bellen zonder cp...
Jaap ging plotseling zijn moeder bellen, maar wilde er tegen Huub niks over zeggen.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:52 schreef _-inge-_ het volgende:
Jaap om Huub voor te zijn; alles was goed
Huub; mis je je moeder
Jaap; nee
Huub; waarom had je zin om haar te bellen
Jaap; omdat ik genoeg punten heb
Jaap kapt het af en begint over Selene. Huub merkt het op en vraagt of hij er nu overheen praat.
Jaap; er is wel iets, maar ik heb geen behoefte om het te delen.
Jaap; sommige onderwerpen maak ik liever geen tv mee
Huub zegt dat dat juist de momenten zijn dat je mooie tv maakt
Huub; had je een brief gekregen
Jaap; nee
Jaap; ik heb mijn pa en ma en Cora gebeld in 5 minuten.
Jaap zegt dat zijn vader niet voor de camera wil op zijn jaardag maar dat niet zijn probleem is en ze het juridisch maar uit moeten zoeken en ze niet kunnen verbieden dat hij komt
Huub; ik heb mijn opa en oma ook van beeld af gehouden
Jaap; ik zit nog met een dilemma, maar ik wil dat niet on stream. Dat vertel ik wel een keer off stream
Ze beginnen weer over het plan om Selene te bellen. Huub wordt blijkbaar eerst even naar achter geroepen en zegt in het voorbijgaan tegen Claire dat het goed gaat met Jaap als ze er naar vraagt.
quote:Op maandag 11 februari 2008 00:09 schreef mazaru het volgende:
Huub: Is het oplosbaar?
Jaap: Nee
Huub: Dan moet je incasseren.
Of je kunt altijd nog weg gaan.
Jaap: Ik ga nog liever de bak in dan dat ik hier met niks weg ga
quote:Op maandag 11 februari 2008 00:28 schreef Varen het volgende:
Jaap zijn broer is vandaag 6 jaar dood
quote:Op maandag 11 februari 2008 00:28 schreef Varen het volgende:
Jaap zijn moeder heeft vanmorgen haar auto in de prak gereden
Jaap is de afgelopen dagen genoeg ontsuikerd en bestelt een nieuwe weegschaal omdat de vorige kapot is.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:30 schreef Varen het volgende:
Jaap mist zijn moeder niet en zijn vader mist Jaap niet en Jaap hem niet.
Jaap zijn broer wou niet dood en Jaap vindt dat hij ongezond bezig is
quote:Op zondag 10 februari 2008 23:57 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub beseft zich dat hij eerst moet weten waarom Selene Hedda heeft gebeld omdat ze er misschien een reden (zoals dat Hedda nog kleding van haar heeft) voor had en hij dan onterecht boos is.
Eric biedt aan om Hedda te bellen voor Huub maar hij vindt het een goed idee om zelf te doen.
quote:Op maandag 11 februari 2008 00:35 schreef Prospera het volgende:
Over het bellen van Selene naar Hedda zegt Huub:
ik vind het niet leuk dat mijn achterban gebeld wordt. Dit is puur persoonlijk en heeft niks met het spel te maken.
Claire: straks gaan ze mijn vader bellen.
Jaap: mag ik je broertje bellen Huub?
Huub is pist dat een heleboel brieven die ze schrijven niet aankomen. Hedda heeft ook brieven niet van hem ontvangen.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:23 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub zegt dat hij heel erg verliefd is op Hedda maar er nu nog niets mee kan..........
Hedda zegt dat hij hem niks kwalijk neemt en het zo goed is. Huub vindt het lief dat ze dat zegt maar Hedda zegt dat hij weet dat ze zo is.
quote:Op maandag 11 februari 2008 01:10 schreef Disana het volgende:
Amanda trekt een bos haarmatten van haar hoofd en ruikt er nog even aan.
Ziet er meer uit alsof ze van achteren wordt genomen.quote:
Je kunt terugkeren naar WMP 10. Hier staat de procedure beschreven.quote:Op maandag 11 februari 2008 01:29 schreef tipsch het volgende:
Nou, ik krijg het niet voor elkaar om te downgraden naar WMP10, dus ik kijk weer met WMP11, tergend traag...
Wij moesten 11 hier eerst deinstalleren.quote:Op maandag 11 februari 2008 01:29 schreef tipsch het volgende:
Nou, ik krijg het niet voor elkaar om te downgraden naar WMP10, dus ik kijk weer met WMP11, tergend traag...
Ja, die pagina ken ik. Het lukt niet. Ik laat het weer, geluid doet het onder WM11 maar de beelden zijn ruk. Er heeft op deze Windows XP, een gehackte custom versie, ook nooit WMP10 gestaan...quote:Op maandag 11 februari 2008 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt terugkeren naar WMP 10. Hier staat de procedure beschreven.
Zie http://www.microsoft.com/(...)ediaadvice/0109.mspx
Ik heb het allemaal gedaan.quote:Op maandag 11 februari 2008 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij moesten 11 hier eerst deinstalleren.
Brian wisselt nogal vaak. Je moet er niet aan denken, waar die penis eerst is voordat ie de vagina induiktquote:Op maandag 11 februari 2008 01:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ligt dus op haar rug (zie hand recht in beeld)
quote:Op maandag 11 februari 2008 01:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ligt dus op haar rug (zie hand recht in beeld)
quote:Op maandag 11 februari 2008 01:47 schreef Disana het volgende:
Beroemde sekspartijen:
Bart en Sabine
Andries en Kelly
Dennis en Nadia
op is topquote:Op maandag 11 februari 2008 01:16 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van: [ COS#3271 ] Waar we verder gaan zonder Dennix
Nou het was weer verrassend vanavond:
Dennix is vertrokken en er was een band, zie vorige COS.
[..]
Er kwam snel een SL op 1&2
[ afbeelding ]
Cap Chufie
[..]
Jaap ging plotseling zijn moeder bellen, maar wilde er tegen Huub niks over zeggen.
Hij wilde daar geen tv-momentje van hebben. Volgens Huub is dit juist mooie tv.
Jaap heeft in 5 minuten, zowel zijn vader, moeder als Cora gebeld.
[ afbeelding ]
Cap Varen
[..]
Huub mag Selene niet bellen die blijft slapen bij Goldie, een vriendinnetje.
Ze is ws. bang voor de terror van Eric die haar wil bitchen.
Selene mocht wel Hedda bellen in opdracht van Amanda&Brian.
Huub belt kort met Hedda, die kennelijk een vriend in huis heeft, waar Huub niet vrolijk van wordt.
[..]
[ afbeelding ]
cap Chufi
[..]
Domino spelen in de Chill
[ afbeelding ]
cap Chufi
Kindjes van de FEBO liggen er vroeg in
Amanda is vergeten haar voeten te wassen
[ afbeelding ]
cap Chufi
*in progress
heerlijk hé..... ik vind het wel leuke streams als achtergrondquote:Op maandag 11 februari 2008 01:58 schreef tipsch het volgende:
Wat een verademing, met Eric erbij.Er wordt gepraat enzo.
Tja, dat zal het versufde stelletje toch nooit ten uitvoering (mogen) brengen.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:01 schreef Desii het volgende:
[..]
heerlijk hé..... ik vind het wel leuke streams als achtergrond
Ben benieuwd naar de terrorplannen met Dylana.......... oooopppss, ze slapen (ALWEER)
Tnx dear, heb zo ongeveer het hele caprepetoire van Chufi geleendquote:Op maandag 11 februari 2008 01:59 schreef Leandra het volgende:
Het is weer een geweldige OP geworden Prospera![]()
![]()
Daar doe ik het toch ook voor !!quote:Op maandag 11 februari 2008 02:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tnx dear, heb zo ongeveer het hele caprepetoire van Chufi geleend
Je had gewoon prima capmateriaalquote:Op maandag 11 februari 2008 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Top OP Prospera ! Heb je goed gedaan![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aman heeft een zwakke blaas
trusten Desii!quote:Op maandag 11 februari 2008 02:32 schreef Desii het volgende:
Geen terror meer vanavond..... truste
owwww...laat ie aub verliezen, anders krijgen ze helemaal snot in hun neus, Aman en Brain!!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:55 schreef petraa het volgende:
Is nu zaterdag het gevecht??? En de jaardag van Amanda, zou dat een succes worden???
Goh, ik heb hier hele andere berichten gelezen dan dat het 'Eric en Huub duur kwam te staan'. Wat ik hier las, was dat ze er de lol van inzagen en geen sjagrijnige sjoege gaven, maar zelfs gingen meedansen?quote:08:58 Stilte voor de Palmastorm!
Deze nacht hebben Huub en Eric geen grapjes meer uitgehaald met harde muziek. Het is hen dan ook gisteren duur komen te staan, toen Brian besloot hen terug te pakken door de uitslaapdag te boycotten. De stem van Dennis schalde door de gehele Villa! Maar nu ligt iedereen nog heerlijk te knorren. Over een half uurtje zal Palma de rust van haar kindertjes komen verstoren, dus geniet er nog maar heel even van, Miljonairs!
Goedemorgenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:25 schreef Copycat het volgende:
Goh, ik heb hier hele andere berichten gelezen dan dat het 'Eric en Huub duur kwam te staan'. Wat ik hier las, was dat ze er de lol van inzagen en geen sjagrijnige sjoege gaven, maar zelfs gingen meedansen?
Goedemorgen en Charmian, ik deel je vrees.
quote:Huub heeft laatst in een zeer slecht humeur Mike en Dilana uitgescholden. Amanda en Brian vinden dat de zwerver dat niet heeft verdiend. En zijn hond al helemaal niet! “Huub is geen dierenvriend, net als Eric. Jaap wél”, fluistert de Amsterdamse Mike toe. Brian moet ook niets hebben van Huubs actie. “Ik ben het slijmgedrag van Huub tegen Dilana helemaal beu!”, zegt hij geïrriteerd. Dierenliefhebbers Amanda en Brian laten luid en duidelijk van zich horen. Zou dat soms iets te maken hebben met het verlies van die arme Nicky?
Het is echt te triest. Bij Brian is alles positief, bij Huub alles in en inslecht:quote:Op maandag 11 februari 2008 09:31 schreef beequeen het volgende:
PoekieRoekie is nu eenmaal helemaal op de hand van Brian, dat weten we inmiddels. Ik lees dit op VV van gisteren, geen woord over het laten blaffen van Dilana midden in de nacht door Brian en Amanda.
quote:09:29 - Een roze maskertje!
En dan springen de lichten aan! Eric en Huub schrikken beiden wakker, maar de ex-Miljonair weet de ideale oplossing voor dit probleem. Een roze slaapmaskertje! Trots doet hij deze op en draait zich nogmaals heerlijk om. De Oldenzaler moet hard lachen om deze poging, want vijf minuten laten komt Palma toch hard schreeuwend de slaapkamer binnen. “Wakker worden!”, gilt ze toch de grote vreugde van Huub. Zolang de anderen maar gedupeerd worden…
Oh ja, goed ideequote:Op maandag 11 februari 2008 09:45 schreef schatje het volgende:
Zo, ik heb net ook maar even naar de hondenbescherming gebeld om melding te maken van Dilena die wordt gebruikt voor het spel.
Als meerdere mensen dat nou doen gaan ze er denk eerder achter aan.
070-3388538
wat hadden ze presies gedaan dan..................quote:Op maandag 11 februari 2008 09:45 schreef schatje het volgende:
Zo, ik heb net ook maar even naar de hondenbescherming gebeld om melding te maken van Dilena die wordt gebruikt voor het spel.
070-3388538
Dilena opstoken om op katten te jagen en dat ze express moet gaan blaffen omdat Huub daar niet tegen kan. Een plannetje van Brian, Amanda en Mikey.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:51 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wat hadden ze presies gedaan dan..................
van mij mag Eric nog wel ff blijven, er gebeurd weer iets, er is een beetje leven in de brouwerij, eindelijk iemand die ook eens tegen brain wat onderneemt...............al kan dit nog veeeeeeel meer.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh ja, goed idee![]()
Ik blijf vinden dat Eric echt een naar hoofd heeft. Wanneer gaat'ie weer weg? (en waar is Sletlene? Bang voor diezelfde Eric?)
OMG!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 09:45 schreef schatje het volgende:
070-3388538
lekker slim van Mikey dan .........quote:Op maandag 11 februari 2008 09:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Dilena opstoken om op katten te jagen en dat ze express moet gaan blaffen omdat Huub daar niet tegen kan. Een plannetje van Brian, Amanda en Mikey.
Denk het. Ze bleef vannacht bij Goldie slapen en ik verwacht haar pas terug als Eric weg is. Dus laat Ericx maar lang blijven, met z'n nare hoofdquote:Op maandag 11 februari 2008 09:50 schreef dieenebart het volgende:
(en waar is Sletlene? Bang voor diezelfde Eric?)
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk het. Ze bleef vannacht bij Goldie slapen en ik verwacht haar pas terug als Eric weg is. Dus laat Ericx maar lang blijven, met z'n nare hoofd.
zie 10 x liever het hoofd van Eric dan die rattenkop van Brain.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk het. Ze bleef vannacht bij Goldie slapen en ik verwacht haar pas terug als Eric weg is. Dus laat Ericx maar lang blijven, met z'n nare hoofd.
+1quote:Op maandag 11 februari 2008 09:59 schreef milk-shake het volgende:
zie 10 x liever het hoofd van Eric dan die rattenkop van Brain.
Overbodig maar toch: VV.quote:“In het toneelspel des levens speelt ieder zijn rol”, gooit Huub er een poëtische tekst in op deze vroege morgen. “Vervelend zeg”, reageert Palma in de eerste instantie cynisch. Maar als ze later nog even nagedacht heeft over deze uitspraak voegt ze er toch nog iets aan toe. “Sommigen mensen gaan daar wel heel ver in…”, mompelt ze. “Wat bedoel je? Leg uit! Leg uit!”, dwingen Huub en Eric het hoofd huishouding. “Ik zei toch dat het een golddigger was!”, roept Palma dan uiteindelijk. En wederom horen we de twee gebroeders in het kwaad schaterlachen. Wat een goed begin van de ochtend voor Huub!
Had José hondenbrokken op de borden gelegd, ik miste het even? José en Thijs lopen weg.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:07 schreef milk-shake het volgende:
Huub pakt weer ff zijn tv momentje door alle bordjes op de grond te smijten![]()
omdat Palma hondenvoer voor hem had neergezet, begrijp ik?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:07 schreef milk-shake het volgende:
Huub pakt weer ff zijn tv momentje door alle bordjes op de grond te smijten![]()
Ik snap het al, José is weer boos omdat het zo'n bende is in dat hok, daarom heeft ze geen ontbijt geserveerd maar hondenbrokken.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:09 schreef 2live het volgende:
omdat Palma hondenvoer voor hem had neergezet, begrijp ik?
zo te zien wel ...maar dat had ik ook ff gemist.........grap mislukt..denkquote:Op maandag 11 februari 2008 10:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Zou ook geen honger meer hebben als ik eerst hondenvoer voor me neus had.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Was wraak van Palma omdat het een te grote troep was in de villa.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:11 schreef milk-shake het volgende:
[..]
zo te zien wel ...maar dat had ik ook ff gemist.........grap mislukt..denk
Nog geen Breaking News over Naad en Dennix, wat vreemd.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:13 schreef Copycat het volgende:
Trouwens ... vandaag helemaal niks in NRC-Next over de allereerste rls bevruchting.
Iemand CNN al gecheckt?
Wel in het AD, met die vreselijke gefotosoepte promotiefoto van Nadia erbij.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:13 schreef Copycat het volgende:
Trouwens ... vandaag helemaal niks in NRC-Next over de allereerste rls bevruchting.
Iemand CNN al gecheckt?
whaaa goed dat ik het weet moet 'm nog uit de brievenbus halenquote:Op maandag 11 februari 2008 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Wel in het AD, met die vreselijke gefotosoepte promotiefoto van Nadia erbij.
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:45 schreef schatje het volgende:
070-3388538
Ik voel een Safraamomentquote:Op maandag 11 februari 2008 10:21 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen de camera: Palma, kom uit de kantine en doe je werk hier, daar ben je voor.
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:26 schreef petraa het volgende:
En waar is de heilige brian op dit moment! Afwezig, zodat hij dalijk weer opgehemeld kan worden in VV
quote:Terwijl Palma zwaar onder vuur ligt bij de altijd gemene Huub en zijn vriendje Eric, is Brian zich elders in de villa van geen kwaad bewust. Gelukkig maar voor huichelachtige Huub en zijn holmaatje, want wie aan Palma komt, komt aan Brian. We zijn benieuwd of Brian straks Huub nog even aanspreekt op zijn lage gedrag. Waarschijnlijk wel, want als er één iemand sociaal is ingesteld, dan is het onze Brian wel. Tja Huub, daar zou jij nog eens een voorbeeld aan kunnen nemen.
Jaquote:Op maandag 11 februari 2008 10:33 schreef petraa het volgende:
ff serieus, dit is een grapje toch ?
quote:
Every inch a gentleman...quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:42 schreef T-lex het volgende:
Ow, wacht is...Brian is netjes omdat hij tv gaat maken.
Ik vraag me af wie nou de pisnicht is, Eric of Bwian....quote:Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian: Ik baal nu, ik mis je gezelligheid![]()
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
Hij weet weer van niks en mist de gezellige José.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wie, wat, waarom?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:56 schreef Kinga het volgende:
Kijk dat is Brian, eerst troosten en een andere dag het in je face gooien....
zonde tis toch leuk nuquote:Op maandag 11 februari 2008 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb weer genoeg gezien, mute........... tot laters.
Hij heeft Claire getroost, een sigaretje en zakdoekje gegeven toen ze verdrietig was.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:58 schreef Copycat het volgende:
Wie, wat, waarom?
Dit is dus wel écht van VV.quote:Dan komt Brian onwetend de keuken ingewandeld. “Zijn er net weer wat glazen gesneuveld”, vraagt de Antilliaan liefjes. “Nee, bakjes hondenvoer die op de ontbijttafel stonden”, gromt Palma terug. “Oh, je wilde een soort van statement maken”, concludeert Brian. “Ja, dat wilde ik. Hondenvoer voor een stel beesten. Want jullie dachten gisteravond zeker weer Palma, onze slavin, is er morgen toch weer dus laat de troep maar liggen. Ik ben blij dat jullie niet meer in jullie broek schijten, anders mocht ik dat ook nog oplossen”, tiert het hoofd huishouding. Palma is nog lang niet klaar met haar tirade, en Brian hoort het allemaal braaf aan. “Je hebt helemaal gelijk, Palma. En je hebt dan ook twee van de grootste rotzooimakers teruggehad dit weekend”, sust Brian, doelend op Eric en Dennis. De gemoedelijke sfeer is nu definitief verdwenen!
clair hoor ik nietquote:Op maandag 11 februari 2008 11:02 schreef diedirk het volgende:
Hoe gaat het met de miscast claire?
Heeft ze al een woord uitgeproken of drukt ze zich weer?
Wie doet die casting daar...?
Holy shit, je zat er idd niet ver naast.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
Het scheelt niet veel met mijn bedachte werkelijkheid:
Dit is dus wel écht van VV.
En dat moet Amanda zich aantrekken want...?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:03 schreef ericahysterica het volgende:
jose kotst op het feit dat amanda lieke op haar jaardag vraagt
Palma reageert op de zogenaamde oprechtheid van amanda en dat is haar goed rechtquote:Op maandag 11 februari 2008 11:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dat moet Amanda zich aantrekken want...?
Waar bemoeit dat mens zich mee, dat moet Amanda helemaal zelf weten, of mag ze zelf niet komen of zo?
It takes one to know one, echt zielig dat ze op die manier haar punt moet maken, schelden schreeuwen en beledigen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef Lobasca het volgende:
A. tegen E. je gedraagt je als een hoer
Ik denk dat Dennis nog meer inbreng dan Claire had...hoe kan het dat ze na 1,5 jaar nog zo'n miscast doen?quote:
Kijk! Dat horen we graag uit de mond van een Palmaquote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef Kinga het volgende:
Palma begint over de moeder van Amanda
"Jouw moeder doet alsof ze dood is"
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk! Dat horen we graag uit de mond van een Palma.
Dat is ook wel haar goed recht maar waarom op Lieke afgeven? Amanda's oprechtheid is al vaker onderwerp van discussie geweest, rijbewijsstemming, stemmingen in het algemeen die niet gunstig voor haar dreigen uit te vallen, dat weet ik allemaal wel maar Jose heeft commentaar op wie zij wil uitnodigen op haar jaardag dat vind ik iets waar ze zich niet mee moet bemoeien.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Palma reageert op de zogenaamde oprechtheid van amanda en dat is haar goed recht
Begon dat misselijke kutkind serieus weer over de overleden moeder van Eric?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:10 schreef ericahysterica het volgende:
palma hou op over overleden moeders jouwmoeder doet alsof ze dood is.
jouw moeder gaat liever op vakantie
kijk luister en genietquote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef flubberdewups het volgende:
*haakt na een hele tijd weer in....*
Goh, de gezellige ontbijtsfeer is er iig nog....
ja over een foto ofzo het loederquote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Begon dat misselijke kutkind serieus weer over de overleden moeder van Eric?
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef ericahysterica het volgende:
Eric:jij laat je ook in je reet neuken en je wordt er niet voor betaald
Kolerequote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef ericahysterica het volgende:
Eric:jij laat je ook in je reet neuken en je wordt er niet voor betaald
Ik kom ook niet meer bij.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef ericahysterica het volgende:
brian stelt nu dat eric geprobeerd heeft hem te versieren met knipoogjes en eric komt niet meer bij
Ja want zeg nou eerlijk, wie zou Brian nu niet willen versieren?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef ericahysterica het volgende:
brian stelt nu dat eric geprobeerd heeft hem te versieren met knipoogjes en eric komt niet meer bij
zijn of zo'n?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:16 schreef ericahysterica het volgende:
amanda je mocht willen dat je ook zijn vriend kan vinden.
eric jij hebt een verknipt wereldbeeld
eric heeft goede argumenten maar dat gajes kan alleen maar schelden en krijsenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:17 schreef T-lex het volgende:
Eric komt dus zonder ondersteuning helemaal niet uit de verf en dus moet Palma zich er mee gaan bemoeien. Hoe voor de hand liggend.
Dat maakt wat mij betreft niet zo veel uit, als B&A maar eens een keertje aangepakt worden, aan de rode wangen van Amanda te zien op de vorige pagina is dat wel goed gelukt, go Palma, go Eric!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:17 schreef T-lex het volgende:
Eric komt dus zonder ondersteuning helemaal niet uit de verf en dus moet Palma zich er mee gaan bemoeien. Hoe voor de hand liggend.
Amanda roept dat ze de beste man vd wereld heeft...waarop Eric zegt als jij dat echt denkt dan heb jij een verknipt wereldbeeld en niet ik.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
zijn of zo'n?
Heeft ze het over Dauri of over Brian, dus?
Een echte Jaap dooddoener...quote:Op maandag 11 februari 2008 11:20 schreef ericahysterica het volgende:
jaap: wat is nou het inhoudelijke punt
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:20 schreef ericahysterica het volgende:
eric is er nooit geweest er valt geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:20 schreef ericahysterica het volgende:
Zoiets dacht ik al. Totaal de weg kwijt, dat kind. Maar ja, wat wil je als je dusdanig bent opgevoed , je in je gezin alleen maar dit soort treurige voorbeelden ziet en het IQ hebt van een dode mossel.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:19 schreef 2live het volgende:
Amanda roept dat ze de beste man vd wereld heeft...waarop Eric zegt als jij dat echt denkt dan heb jij een verknipt wereldbeeld en niet ik.
haha zegt iemand die midden in de nacht in een bad zich gaat aftrekken op iemand die een hoer neukt........quote:Op maandag 11 februari 2008 11:20 schreef ericahysterica het volgende:
Haha echt leuk, de FEBO moet ook nog even laten weten dat ze er nog zijn en de aandacht van B&A af willen halen, hopelijk trapt men er niet in.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Plasma: "wil iemand even de baterijen van Claire wisselen"
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:20 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:21 schreef diedirk het volgende:
haha zegt iemand die midden in de nacht in een bad zich gaat aftrekken op iemand die een hoer neukt........
Gelukkig kunnen ze ook blijven zitten...Eric mag alleen maar weer oprotten.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:23 schreef ericahysterica het volgende:
jEric:ullie worden steeds verrotter hier, jullie zinken steeds dieper blijf nog een paar jaar zitten hier.
Ah gelukkig, ik was al bang dat Jaap weer alle aandacht zou gaan krijgen nu, ik ben benieuwd hoe lang de FEBO dit goed gaat vinden, dadelijk vast weer een SL om het heilige beeld van Brian te beschermen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:23 schreef ericahysterica het volgende:
jEric:ullie worden steeds verrotter hier, jullie zinken steeds dieper blijf nog een paar jaar zitten hier.
Jammer dat hij net niet ver genoeg gaat.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:24 schreef Leandra het volgende:
Zo... het "Brian en Amanda mogen niet worden aangepakt" principe geldt dus kennelijk toch niet![]()
Wat heerlijk, zo'n relnicht als Eric aan de ontbijttafel
Zou ze niet zo lekker ruiken uit haar giecheltje?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef Leandra het volgende:
Amanda staat op omMike
een zoen op z'n wang te geven en Mike draait zelfs weg
Juist goed, dan kan hij nog even door gaan, kijken hoe lang ze dit trekken.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jammer dat hij net niet ver genoeg gaat.
Liever vandaag dan morgen,vervelende gast.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef Kinga het volgende:
Mike: Heb ik wat gemist?
Oh please, kan die gast weg?
hahaha...nu zijn er opeens prijsafspraken, buiten de poort om Huub te helpen....sneue gast die Brianquote:Op maandag 11 februari 2008 11:28 schreef ericahysterica het volgende:
amanda heeft het helemaal met palma gehad en krijgt geen kadootje van haar. Ze begon nl over amanda haar moeder hoeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
Aha, nu de versie van B en A.
B: Buiten de poort zjn het allemaal vrienden en helpen Huub, ze doen het alleen maar om het geld.
Als Huub wint delen ze de winst.![]()
Zou hij zelf niet beseffen dat de mensen buiten niet zo dol zijn op hem? Hij doet net alsof hij tegen de hele wereld moet vechten, een beetje een paranoïde komt hij nu wel over.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
B: Buiten de poort zjn het allemaal vrienden en helpen Huub, ze doen het alleen maar om het geld.
En wie beschuldigde nu net iemand van mediageilheid?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef Kinga het volgende:
Cameraman staat alweer klaar, Amanda keek recht in de camera.
Zij verwart desinteresse met rekening houden met een ander inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:33 schreef Leandra het volgende:
Amanda klaagt over Palma d'r opmerking: Als moeder... mijn moeder zou als moeder nooit bepaalde dingen tegen kinderen zeggen omdat ze zelf kinderen heeft...
Lieve, arme, onwetende, naïeve Amanda.... jouw moeder doet niets wat een "normale" moeder zou doen
Het is een vuile tering RAT,ik hoop dat ze hem DOOD slaan de 17equote:Op maandag 11 februari 2008 11:33 schreef Varen het volgende:
Brian zalft weer over Gaby
Oeh?? Hoeveel mensen?? Kan niet wachten tot bekend wordt dat 10.000 mensen Huub buiten de poort helpen om strax een aandeel van de winst te krijgen..... Dat wordt vet scoren als Huub een miljoen wint!!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
Was er niet laatst een topic over een knokploeg?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:35 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Het is een vuile tering RAT,ik hoop dat ze hem DOOD slaan de 17e![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo weinig zelfreflectie die jongen. Echt niet gezond gewoon.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
Brian: Het is mensonterend als je een bak stront over je heen krijgt. Nee, een doucheslang om je nek is lekker.![]()
Ik zie het nog wel gebeuren dat de wedstrijd straks niet doorgaat omdat Brian 'bedreigd' wordt.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was er niet laatst een topic over een knokploeg?
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was er niet laatst een topic over een knokploeg?
En zichzelf maar ophemelenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zo weinig zelfreflectie die jongen. Echt niet gezond gewoon.
Fuck! Ik zit naar dat trailertrash te luisterenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
José: A en B beginnen over een tand door de lip, A is zeker vergeten wat er in de douche gebeurd is.
Ik ben ook heel blij dat ik niet betaal voor deze shitquote:Op maandag 11 februari 2008 11:47 schreef Donnie29 het volgende:
Echt ziek hoor, dit is ook een reden waarom ik zo erg kots op de kooi, de mensen die het niet verdienen daar te zitten.. zitten er nog steeds.. *kots* *kots*
En domquote:Op maandag 11 februari 2008 11:49 schreef Varen het volgende:
A en B vinden Claire: Calimero, stom wijf, geen eigenwaarde
En kan me niet voorstellen dat iemand het daar niet mee eens is.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:49 schreef Varen het volgende:
A en B vinden Claire: Calimero, stom wijf, geen eigenwaarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |