Bij zo'n beetje iedereen - naast Heitinga, Huntelaar en Vertonghen - mis ik een echte vechtersmentaliteit. Het is veels te nonchalant. Dit is geen Ajax 1995 waarbij de tegenstander al het gevoel hadden achter te staan, nog voor de wedstrijd begint. Tegenwoordig staat bijna iedereen al 1-0 voor tegen Ajax.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, hij vecht er niet voor, dat mis ik.
Hij is gewoon hopeloos uit vorm en dat begint bij hem tussen de oren ook te werken, je zag de frustratie net bij hem toen ie een bal verspeelde. In het begin van het seizoen maakte hij wel indruk op me, eigenlijk al vanaf de oefenwedstrijden in de zomer, maar de laatste maanden is het niks meer. Dat is verder niet echt zijn schuld, maar idd de fout van Koster die 'm steeds weer in de basis zet.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, hij vecht er niet voor, dat mis ik.
goeie wissels!quote:Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Suarez er in voor Perez
rommedahl voor kennedy
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Suarez er in voor Perez
rommedahl voor kennedy
ray is ziek?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoezo geen gifjes vandaag eigenlijk?
doe mij der ook is watquote:Op zondag 10 februari 2008 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
Mijn tosti is klaar
Als ze nou zouden tellenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:40 schreef VoreG het volgende:
Suarez werd 3x neergelegd, maar stond telkens weer op om door te voetballen
Silva wereldgoal!
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
Mijn tosti is klaar
Die blik hahaquote:Op zondag 10 februari 2008 13:41 schreef Prosac het volgende:
hahahahahahahaha sukkel Silva!
Boehoequote:
Waar hoor je dat in hemelsnaam.. zit eens niet van alles te verzinnen man.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:43 schreef jorienvdherik het volgende:
leo baalt dat het geen goal was
1e was terecht afgekeurd.. die 2e... is toch erg twijfelachtig...quote:Op zondag 10 februari 2008 13:43 schreef Houniet het volgende:die scheids
Of zijn die twee afgekeurde goals terecht?
tele 2 commentatorquote:Op zondag 10 februari 2008 13:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Waar hoor je dat in hemelsnaam.. zit eens niet van alles te verzinnen man.
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
goal ajax afgekeurd , omdat hinderlijk was voor PSV
Neuh hoor dan was het ook twijfelachtig. Mja jij kijkt met een anti-ajax bril op dus..quote:Op zondag 10 februari 2008 13:44 schreef Dos37 het volgende:
Is gewoon terecht afgekeurd, valt die goal aan de andere kant en telt ie wel is de wereld te klein
Nee die laatste was een correct doelpunt. Die vorige was terecht afgekeurd.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:43 schreef Houniet het volgende:die scheids
Of zijn die twee afgekeurde goals terecht?
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:44 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
1e was terecht afgekeurd.. die 2e... is toch erg twijfelachtig...
Oké.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:45 schreef toma het volgende:
[..]
Nee die laatste was een correct doelpunt. Die vorige was terecht afgekeurd.
Maar die scheids is zooooooooooooooooo slecht.
Hoezo is dit terecht?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:44 schreef Dos37 het volgende:
Is gewoon terecht afgekeurd, valt die goal aan de andere kant en telt ie wel is de wereld te klein
ach een kind weet dat Huntelaar met zijn kin op elke positie kan scoren. Dus hij staat vrijwel altijd hinderlijk buitenspel.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:46 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hoezo is dit terecht?
Alleen Huntelaar staat buitenspel maar springt niet eens mee of iets dergelijks. Bal gaat ruim langs hem heen
Huillie, meteen PSV erbij halen terwijl die niks met de wedstrijd te maken hebben.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat is normaal toch?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:47 schreef VoreG het volgende:
Ik zie Fuby niet staan?
Het is: ''laat maar liggen, hij bloed vanzelf wel dood''quote:Op zondag 10 februari 2008 13:47 schreef toma het volgende:
altijd die liedjes weer: "laat maar liggen hij is dood"
kneusjes.
dat zingt niet echt lekkerquote:Op zondag 10 februari 2008 13:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is: ''laat maar liggen, hij bloed vanzelf wel dood''
quote:
Deze zongen in de jaren 90 in het Oosterparkquote:Op zondag 10 februari 2008 13:49 schreef toma het volgende:
[..]
dat zingt niet echt lekker
ander melodietje?
en nu even zonder dat brilletje.quote:
Leo moet normaal gesproken dan ook een schone onderbroek aantrekken na een ajax trefferquote:Op zondag 10 februari 2008 13:49 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zelfs Leo snapt niet waarom hij is afgekeurd.
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:51 schreef Houniet het volgende:
KOM NOU EENS OP MAN LAMZAKKEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |