Bij zo'n beetje iedereen - naast Heitinga, Huntelaar en Vertonghen - mis ik een echte vechtersmentaliteit. Het is veels te nonchalant. Dit is geen Ajax 1995 waarbij de tegenstander al het gevoel hadden achter te staan, nog voor de wedstrijd begint. Tegenwoordig staat bijna iedereen al 1-0 voor tegen Ajax.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, hij vecht er niet voor, dat mis ik.
Hij is gewoon hopeloos uit vorm en dat begint bij hem tussen de oren ook te werken, je zag de frustratie net bij hem toen ie een bal verspeelde. In het begin van het seizoen maakte hij wel indruk op me, eigenlijk al vanaf de oefenwedstrijden in de zomer, maar de laatste maanden is het niks meer. Dat is verder niet echt zijn schuld, maar idd de fout van Koster die 'm steeds weer in de basis zet.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, hij vecht er niet voor, dat mis ik.
goeie wissels!quote:Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Suarez er in voor Perez
rommedahl voor kennedy
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Suarez er in voor Perez
rommedahl voor kennedy
ray is ziek?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoezo geen gifjes vandaag eigenlijk?
doe mij der ook is watquote:Op zondag 10 februari 2008 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
Mijn tosti is klaar
Als ze nou zouden tellenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:40 schreef VoreG het volgende:
Suarez werd 3x neergelegd, maar stond telkens weer op om door te voetballen
Silva wereldgoal!
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
Mijn tosti is klaar
Die blik hahaquote:Op zondag 10 februari 2008 13:41 schreef Prosac het volgende:
hahahahahahahaha sukkel Silva!
Boehoequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |