Doe je handig als jij met je ogen dicht zit jaquote:Op maandag 11 februari 2008 08:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
We gaan meestal met phille's auto werken
Goed plan.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
dat sowieso. EN nu eerst maar eens een grote beker thee gaan charteren.
Nou hč?quote:Op maandag 11 februari 2008 09:21 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, wat een heerlijk ochtend zonnetje zeg.
Hi qu!quote:
Ja, ik ook. Maar goed, ben nou toch al op kantoor, en bovendien: Anders is er heleMAAL niemand hierquote:Op maandag 11 februari 2008 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
Ik twijfel of ik me toch niet ziek moet melden.
blegh, voel me misselijk.
Doen.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
Ik twijfel of ik me toch niet ziek moet melden.
blegh, voel me misselijk.
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar goed, ben nou toch al op kantoor, en bovendien: Anders is er heleMAAL niemand hier
Twijfel iig heel erg.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb geruild, mijn collega komt vandaag en dan ga ik morgen.
Mocht het vanavond nog niet gaan, kan ik haar bellen en begin ik pas woensdag.
SChat is het
Dat kan ik toch niet, doe dit alleen maar omdat ik "veel" praat in de winkel.quote:
En je zou heel de stad ziek gaan maken daarquote:Op maandag 11 februari 2008 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet, doe dit alleen maar omdat ik "veel" praat in de winkel.
Dat is niet prettig "Kuch" hallo *rochel* kan ik u helpen *rochel* kuch"
Doei qu.![]()
Werk ze alvast danquote:Op maandag 11 februari 2008 12:24 schreef Ynske het volgende:
nog ff snel boodschappen halen en dan maar weer werken
Een hoop bloed hoorde ikquote:Op maandag 11 februari 2008 12:29 schreef es70 het volgende:
Gisteren naar Sweeny Todd geweest, wat een hopeloze butt-film zeg. 'T is dat mijn gezelschap zich zo godsgruwelijk zat te ergeren dat het weer vermakelijk werd
.
Ik heb echt (te laat jaquote:Op maandag 11 februari 2008 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een hoop bloed hoorde ik
Je had kunnen weten dat het niets was he, de filmcritici vinden het goed namelijk
Het is vaak zo dat als die elitaireklootmongelen het een goede film vinden het bagger isquote:Op maandag 11 februari 2008 12:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb echt (te laat ja) vol verbazing de recensies zitten lezen vanmorgen... Het lijkt wel of ze een compleet andere film hebben gezien
.
Rotlichaamquote:
als men niet zoekt....quote:Op maandag 11 februari 2008 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze weten niets meer ondertussen?
Dan gaan ze eens pas wat doen. Of zo.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
En wat hebben ze aan jouw bloed?
Is er nog over?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
Wil er hier iemand een gebakje?
gefeliciteerd?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het treinenhoekje bestaat 5 jaar
Dank je wel?quote:Op maandag 11 februari 2008 17:05 schreef qu63 het volgende:
gefeliciteerd?
Je bent em zat?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:52 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond auto verkopen als alles goed is gegaan
Nee, hij stond enkel voor de deur zonder iets mee te doen, broertje reed er wel inquote:
wat was het?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, hij stond enkel voor de deur zonder iets mee te doen, broertje reed er wel in.
APK is gedaan, dus gisteren verkocht, vandaag op de koper's naam gezet.
't Is een bekende dus
Ha ja, dat is dan nog het station hequote:Op maandag 11 februari 2008 19:21 schreef qu63 het volgende:
Fles? Seksend stelletje laat politie uitrukken
Bwa, niemand is veel gezegdquote:Op maandag 11 februari 2008 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha ja, dat is dan nog het station he
Van het fietsenhok hoor je niemand
quote:
Eigenlijk niet zo goed, maar dat komt wel in orde. Collega's (die netto minstens 600 euro meer verdienen per maand) die hun verantwoordelijkheden niet opnemen maar liever doorschuiven naar iemand anders (ik dus uiteraard, anders zou mijn frustratie niet zo groot zijn) in combinatie met het feit dat ik vannacht ongesteld ga worden...quote:
Wat wil je nu danquote:Op maandag 11 februari 2008 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, nu dan?
Met wiequote:
Hij zal er wel een uitleg aan geven en mijn chef trapt er altijd in. Het is niet de eerste keer dat ik zijn werk moet doen en ik heb het al eens aangekaart en toen kreeg ik ook geen gelijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
alsnog laten versloffen. Kijken of het dan nog steeds het vriendje van de chef blijft. Het is en blijft niet jouw werk
Maar in dat verrekte corrupte nepotisten kutland zal het wel weer anders werken
Niet echt eigenlijk.quote:
Nou, dan een andere baan zoeken hequote:Op maandag 11 februari 2008 21:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
Ja oké, één maar dat is dan direct het hoofd van de hogeschool... geen optie om daar naartoe te gaan
Ja. Enquote:
oh, ik dacht dat je misschien iets te vieren had...quote:Op maandag 11 februari 2008 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was nogal veel over op het werk
Kom morgen maar even naar Ut brengen danquote:Op maandag 11 februari 2008 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was nogal veel over op het werk
Ik? nee, niet echt hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je misschien iets te vieren had...
Vierkante archief?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:19 schreef leonieke het volgende:
Ik ga de werkdag met een pijnstiller beginnen. Met zo'n buikpijn valt niet te werken
En oeh... ik ga ook mijn bureau opruimen vandaagEcht wel
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel me een stuk beterder dan gisteren
En oeh... ik ga ook studeren vandaagEcht wel
Zo'n dag heb ik wekelijksquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo'n dag moet ik ook nog eens zien te plannen
Hij had gelijk.quote:
werkenquote:
Gat in het dak maken? Komt er meteen zon bijquote:
Ik was net even buitenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gat in het dak maken? Komt er meteen zon bij [afbeelding]
Hooray for boobies!quote:
Bloodhound Gangquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:30 schreef Pheno het volgende:
Hooray for boobies!
En wat kom jij doen?quote:
Wat een warm welkom verzorg je weer Qutiequote:
Ik dacht als eerste aan jou!quote:
komt door het zonnetjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een warm welkom verzorg je weer Qutie.
Nu net klaar mee!quote:
Ja, huldequote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een warm welkom verzorg je weer Qutie.
En als die er niet was geweest de regen of de storm zekerquote:
Nee, wij zijn wel gewend aan Qutiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:22 schreef AS_R het volgende:
[..]
Vandaar dat het hier zo rustig is zeker?
Nee, dan was het de kachelquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:30 schreef es70 het volgende:
[..]
En als die er niet was geweest de regen of de storm zeker.
Hmmm, tijd voor wat heftige promotionele acties dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, wij zijn wel gewend aan Qutie.
'T is tegenwoordig eerder regel dan uitzondering dat het hier zo rustig is.
Vandaar dat cutie en qutie veel op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, wij zijn wel gewend aan Qutie.
Ja, ga jij ook ff lopen chagrijnen, dat trekt vast veel volkquote:
Pardonquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, ga jij ook ff lopen chagrijnen, dat trekt vast veel volk.
Sterkte of smakelijk?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:16 schreef Ynske het volgende:
kip-pasta-salade eten
goed te doenquote:
En voor Flesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:53 schreef Ynske het volgende:
Voor Leo
Belgen gooien verkeerde brandstof in auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |