gefeliciteerd?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het treinenhoekje bestaat 5 jaar
Dank je wel?quote:Op maandag 11 februari 2008 17:05 schreef qu63 het volgende:
gefeliciteerd?
Je bent em zat?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:52 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond auto verkopen als alles goed is gegaan
Nee, hij stond enkel voor de deur zonder iets mee te doen, broertje reed er wel inquote:
wat was het?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, hij stond enkel voor de deur zonder iets mee te doen, broertje reed er wel in.
APK is gedaan, dus gisteren verkocht, vandaag op de koper's naam gezet.
't Is een bekende dus
Ha ja, dat is dan nog het station hequote:Op maandag 11 februari 2008 19:21 schreef qu63 het volgende:
Fles? Seksend stelletje laat politie uitrukken
Bwa, niemand is veel gezegdquote:Op maandag 11 februari 2008 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha ja, dat is dan nog het station he
Van het fietsenhok hoor je niemand
quote:
Eigenlijk niet zo goed, maar dat komt wel in orde. Collega's (die netto minstens 600 euro meer verdienen per maand) die hun verantwoordelijkheden niet opnemen maar liever doorschuiven naar iemand anders (ik dus uiteraard, anders zou mijn frustratie niet zo groot zijn) in combinatie met het feit dat ik vannacht ongesteld ga worden...quote:
Wat wil je nu danquote:Op maandag 11 februari 2008 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, nu dan?
Met wiequote:
Hij zal er wel een uitleg aan geven en mijn chef trapt er altijd in. Het is niet de eerste keer dat ik zijn werk moet doen en ik heb het al eens aangekaart en toen kreeg ik ook geen gelijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
alsnog laten versloffen. Kijken of het dan nog steeds het vriendje van de chef blijft. Het is en blijft niet jouw werk
Maar in dat verrekte corrupte nepotisten kutland zal het wel weer anders werken
Niet echt eigenlijk.quote:
Nou, dan een andere baan zoeken hequote:Op maandag 11 februari 2008 21:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
Ja oké, één maar dat is dan direct het hoofd van de hogeschool... geen optie om daar naartoe te gaan
Ja. Enquote:
oh, ik dacht dat je misschien iets te vieren had...quote:Op maandag 11 februari 2008 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was nogal veel over op het werk
Kom morgen maar even naar Ut brengen danquote:Op maandag 11 februari 2008 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was nogal veel over op het werk
Ik? nee, niet echt hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je misschien iets te vieren had...
Vierkante archief?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:19 schreef leonieke het volgende:
Ik ga de werkdag met een pijnstiller beginnen. Met zo'n buikpijn valt niet te werken
En oeh... ik ga ook mijn bureau opruimen vandaagEcht wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |