Doe je handig als jij met je ogen dicht zit jaquote:Op maandag 11 februari 2008 08:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
We gaan meestal met phille's auto werken
Goed plan.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
dat sowieso. EN nu eerst maar eens een grote beker thee gaan charteren.
Nou hč?quote:Op maandag 11 februari 2008 09:21 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, wat een heerlijk ochtend zonnetje zeg.
Hi qu!quote:
Ja, ik ook. Maar goed, ben nou toch al op kantoor, en bovendien: Anders is er heleMAAL niemand hierquote:Op maandag 11 februari 2008 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
Ik twijfel of ik me toch niet ziek moet melden.
blegh, voel me misselijk.
Doen.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
Ik twijfel of ik me toch niet ziek moet melden.
blegh, voel me misselijk.
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar goed, ben nou toch al op kantoor, en bovendien: Anders is er heleMAAL niemand hier
Twijfel iig heel erg.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb geruild, mijn collega komt vandaag en dan ga ik morgen.
Mocht het vanavond nog niet gaan, kan ik haar bellen en begin ik pas woensdag.
SChat is het
Dat kan ik toch niet, doe dit alleen maar omdat ik "veel" praat in de winkel.quote:
En je zou heel de stad ziek gaan maken daarquote:Op maandag 11 februari 2008 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet, doe dit alleen maar omdat ik "veel" praat in de winkel.
Dat is niet prettig "Kuch" hallo *rochel* kan ik u helpen *rochel* kuch"
Doei qu.![]()
Werk ze alvast danquote:Op maandag 11 februari 2008 12:24 schreef Ynske het volgende:
nog ff snel boodschappen halen en dan maar weer werken
Een hoop bloed hoorde ikquote:Op maandag 11 februari 2008 12:29 schreef es70 het volgende:
Gisteren naar Sweeny Todd geweest, wat een hopeloze butt-film zeg. 'T is dat mijn gezelschap zich zo godsgruwelijk zat te ergeren dat het weer vermakelijk werd
.
Ik heb echt (te laat jaquote:Op maandag 11 februari 2008 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een hoop bloed hoorde ik
Je had kunnen weten dat het niets was he, de filmcritici vinden het goed namelijk
Het is vaak zo dat als die elitaireklootmongelen het een goede film vinden het bagger isquote:Op maandag 11 februari 2008 12:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb echt (te laat ja) vol verbazing de recensies zitten lezen vanmorgen... Het lijkt wel of ze een compleet andere film hebben gezien
.
Rotlichaamquote:
als men niet zoekt....quote:Op maandag 11 februari 2008 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze weten niets meer ondertussen?
Dan gaan ze eens pas wat doen. Of zo.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
En wat hebben ze aan jouw bloed?
Is er nog over?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
Wil er hier iemand een gebakje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |