Ja herkenbaar. Maar toen zei ik dat ik er mee stopte omdat ze steeds andere dingen wilde. Was het o.a. daar door zat en omdat ik toen net met me eigen CMS was begonnen heb ik er maar een punt achter gezet en toen werden ze boos terwijl er een goed werkende versie klaar stond om gebruikt te wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Grumble. Ik heb een tijdje terug onder enig tijd druk een website in elkaar gedraaid, met een klein systeem eracht om nieuwsposts te plaatsen. In ongeveer een weekendje in elkaar gezet, design und so fort. En ik heb nu al een paar keer verzoekjes gehad zo van "Ja kun je even dit anders", of "Ja kun je een aparte sectie erbij zetten voor filmpjes?". Nu is dat geen probleem, maar vanwege de tijddruk heb ik er nu een enorme kuttroep van gemaakt. Tabellen die nergens op slaan, code die in vijftien verschillende stijlen is gemaakt....
Goed, voor mij de indicatie heel hard HO te zeggen en opnieuw te beginnen, MET een CMS. Het is alleen jammer dat sommige mensen dat niet begrijpen en mij dan als perfectionist bestempelen. "Ja maar de website is zo toch prima?".
Heeft 't geen kut?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:51 schreef Geqxon het volgende:
Zo van:
[ afbeelding ]
'Het ziet er mooi uit, alleen jammer dat het geen kut heeft'
Lol. Zo herkenbaar. Zo gaat het met alles, helemaal als de mensen die het gebruiken er geen weet van hebben...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Grumble. Ik heb een tijdje terug onder enig tijd druk een website in elkaar gedraaid, met een klein systeem eracht om nieuwsposts te plaatsen. In ongeveer een weekendje in elkaar gezet, design und so fort. En ik heb nu al een paar keer verzoekjes gehad zo van "Ja kun je even dit anders", of "Ja kun je een aparte sectie erbij zetten voor filmpjes?". Nu is dat geen probleem, maar vanwege de tijddruk heb ik er nu een enorme kuttroep van gemaakt. Tabellen die nergens op slaan, code die in vijftien verschillende stijlen is gemaakt....
Goed, voor mij de indicatie heel hard HO te zeggen en opnieuw te beginnen, MET een CMS. Het is alleen jammer dat sommige mensen dat niet begrijpen en mij dan als perfectionist bestempelen. "Ja maar de website is zo toch prima?".
Tis wel een mooie...quote:
Mental image enzo.quote:
Just posting the oblivious .....quote:
Hehe ben je er zo 1, dat kon nog wel eens leuk wordenquote:
Ik niet. Nog 7.5 uur werken en dan weer naar huisquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:39 schreef BlueCurl het volgende:
het is veel ste vroeg! ik wil me bed weer in! heus!
oftewel: goedemorgen [afbeelding] [afbeelding]
Hier ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik niet. Nog 7.5 uur werken en dan weer naar huis
Mijn bank is er nog nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier ook. Vriendin ophalen en dan lekker met me luie reet op de bank of achter de computer
.
Hehe gewoon bij IKEA halen en laten bezorgen dan staat i binnen 3 dagen in huisquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Mijn bank is er nog niet
Vanavond maar de IKEA kast afmaken voor de extra shitzooi van me vriendin en dan ook maar weer eens ouderwets computeren
Ik heb een bank van de Seats and Sofasquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hehe gewoon bij IKEA halen en laten bezorgen dan staat i binnen 3 dagen in huis.
ik heb helemaal geen bankquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb een bank van de Seats and Sofas
gecondoleerd...quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb een bank van de Seats and Sofas
Ga werken ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier ook [afbeelding] . Vriendin ophalen en dan lekker met me luie reet op de bank of achter de computer [afbeelding] .
In de avond werkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vanavond als ik thuis ben zekerdie is gek
.
Ligt aan de userquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:43 schreef Geqxon het volgende:
Cache deleten, CTRL + SHIFT + R, mijn server rebooten, hij blijft nog steeds mijn oude stylesheet zien. Kutbrowser.
lolquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:43 schreef Geqxon het volgende:
Cache deleten, CTRL + SHIFT + R, mijn server rebooten, hij blijft nog steeds mijn oude stylesheet zien. Kutbrowser.
Of een brakke IPS die proxy's gebruiktquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:40 schreef Geqxon het volgende:
Firefox. Ik heb een bestand verwijderd uit mijn htdocs, en toch kan hij hem openen. Wat een kutbrowser. Cache
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:16 schreef Geqxon het volgende:
O wait, Vista. Wat Vista doet is dat je eigenlijk niet in Program Files mag zitten te klooien, en hij daarom een sandbox creeert. Long story short stond mijn stylesheet.css opeens in "C:\Users\Geqxon\AppData\LocalRow\Virtual Store\Program Files\xampp\htdocs\cms\stylesheet.css".
En waarom zou je in vredesnaam in program files xampp installeren. Lekker op <drive>:\xampp doen, heb je heel dat gezeur niet.quote:
ook dat ja maar ik edit toch nog regelmatig wel files in program files en et werkt altijd welquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En waarom zou je in vredesnaam in program files xampp installeren. Lekker op <drive>:\xampp doen, heb je heel dat gezeur niet.
lol prutserquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:16 schreef Geqxon het volgende:
O wait, Vista. Wat Vista doet is dat je eigenlijk niet in Program Files mag zitten te klooien, en hij daarom een sandbox creeert. Long story short stond mijn stylesheet.css opeens in "C:\Users\Geqxon\AppData\LocalRow\Virtual Store\Program Files\xampp\htdocs\cms\stylesheet.css".
Ik ook niet, maar schijnbaar deed hij dit bij een paar bestanden omdat ik die met Microsoft Notepad had ge-edit...quote:
Omdat XAMPP een programma is?quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En waarom zou je in vredesnaam in program files xampp installeren. Lekker op <drive>:\xampp doen, heb je heel dat gezeur niet.
Ja, maar met een directory wat helemaal niet in program files hoort.quote:
k heb ook diverse bestanden geedit met notepad in een submap van program files (om precies te zijn: c:\program files\THQ\S.T.A.L.K.E.R - shadow of chernobyl\)quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar schijnbaar deed hij dit bij een paar bestanden omdat ik die met Microsoft Notepad had ge-edit...
Netjesquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:55 schreef phluphy het volgende:![]()
Ik heb al weekend en hoef pas dinsdag weer te werken!
Pfffquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:55 schreef phluphy het volgende:![]()
Ik heb al weekend en hoef pas dinsdag weer te werken!
Al een week zit ik erinquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:11 schreef phluphy het volgende:
Ja,enorm
![]()
Hoe bevalt jouw nieuwe stek eigenlijk, Sjow?
En JortK, zit je er nu al in, of niet? (In het huis, he...)
Bevalt nog steeds geweldigquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:11 schreef phluphy het volgende:
Ja,enorm
![]()
Hoe bevalt jouw nieuwe stek eigenlijk, Sjow?
En JortK, zit je er nu al in, of niet? (In het huis, he...)
Ik had laatst dat onder Vista \Windows\System32\Drivers\NTFS.dll kapot was.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
NTFS errors in het error log van een belangrijke server.
Vistaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had laatst dat onder Vista \Windows\System32\Drivers\NTFS.dll kapot was. [afbeelding]
quote:
toen dat ding errors ging geven was m'n HD doodquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had laatst dat onder Vista \Windows\System32\Drivers\NTFS.dll kapot was.
Ik heb dr al geswaffeld dus het is alweer goedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die roze broeken die je vriendin verafschuwt!
Ik heb vandaag gefietst.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:28 schreef slakkie het volgende:
Nou, 30 euro aan gereedschap verder en mn fiets heeft een voordrager en een stel enorme fietstassen. En alle lampjes werken weer zoals het hoort.
Applaus!quote:
De meeste laptopschijfjes zijn inderdaad 5400rpm, je hebt de *duurdere* laptops met 7200rpm schijfjes, maar daar is de prijs vaak ook dus hoger.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:36 schreef tirannetje24 het volgende:
even een snelle vraag zonder een nieuw topic te openen.
De Serial ATA schijven in laptops wat is de maximale schrijfsnelheid? Zijn die er ook in 7200 rpm of alleen 5400 rpm?
Ben niet zo een googleheld en als ik naar de huidige aanbiedingen kijk zit er overal 5400rpm in.
Wie kan me helpen ?
Ja, ik weet dat de IDE schijfjes in laptops die 7200rpm hadden maar hebben de SATA schijven tegenwoordig dus ook al die 7200rpm voor laptops. Of blijven die nog ff op 5400 hangen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De meeste laptopschijfjes zijn inderdaad 5400rpm, je hebt de *duurdere* laptops met 7200rpm schijfjes, maar daar is de prijs vaak ook dus hoger.
Oki, thnx.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:02 schreef Geqxon het volgende:
S-ATA of IDE maakt totaal niet uit qua snelheid. Het is puur een iets ander chipje op exact dezelfde schijf.
in theorie zou SATA sneller (150mb/sec) moeten zijn dan IDE(133mb/sec)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:02 schreef Geqxon het volgende:
S-ATA of IDE maakt totaal niet uit qua snelheid. Het is puur een iets ander chipje op exact dezelfde schijf.
Dat klopt, en is ook zo, maar wat ik probeer te zeggen is dat het niet zo is dat S-ATA schijven alleen in 5400RPM aanwezig zijn, aangezien die hetzelfde zijn als hun IDE equivalent. Enkel een ander printplaatjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
in theorie zou SATA sneller (150mb/sec) moeten zijn dan IDE(133mb/sec)
ahh okequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat klopt, en is ook zo, maar wat ik probeer te zeggen is dat het niet zo is dat S-ATA schijven alleen in 5400RPM aanwezig zijn, aangezien die hetzelfde zijn als hun IDE equivalent. Enkel een ander printplaatje
Dat heb ik gelukkig allemaal gehadquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:50 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wij gaan vandaag weer lekker slopen!
ook eens ff kijken!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:50 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!![]()
ik niet, m'n broer is een weekend weg, dus wordt er deze week niet geklustquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:50 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat doe jij op dat soort sitesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:25 schreef Geqxon het volgende:
Vrouwen
Je kan je kind ook gewoon op de fiets vervoeren.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:25 schreef Geqxon het volgende:
Vrouwen
Je kan je kind ook gewoon op de fiets vervoeren.
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik google wat op "Tomos Vraagteken Veertje".
En stiekem hopend op MILFs.
Je moeder.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dude. Geen milf. Alleen als je 30+ bent en nog steeds niet aan de vrouw!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik google wat op "Tomos Vraagteken Veertje".
En stiekem hopend op MILFs.
pwnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die wil je niet, die wordt dit jaar 52
Daar heb je operaties voor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die wil je niet, die wordt dit jaar 52
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar kun je niets meer aan doen hoor na 4 kinderen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon even aanspannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |