gecondoleerd...quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb een bank van de Seats and Sofas
Ga werken ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier ook [afbeelding] . Vriendin ophalen en dan lekker met me luie reet op de bank of achter de computer [afbeelding] .
In de avond werkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vanavond als ik thuis ben zekerdie is gek
.
Ligt aan de userquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:43 schreef Geqxon het volgende:
Cache deleten, CTRL + SHIFT + R, mijn server rebooten, hij blijft nog steeds mijn oude stylesheet zien. Kutbrowser.
lolquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:43 schreef Geqxon het volgende:
Cache deleten, CTRL + SHIFT + R, mijn server rebooten, hij blijft nog steeds mijn oude stylesheet zien. Kutbrowser.
Of een brakke IPS die proxy's gebruiktquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:40 schreef Geqxon het volgende:
Firefox. Ik heb een bestand verwijderd uit mijn htdocs, en toch kan hij hem openen. Wat een kutbrowser. Cache
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:16 schreef Geqxon het volgende:
O wait, Vista. Wat Vista doet is dat je eigenlijk niet in Program Files mag zitten te klooien, en hij daarom een sandbox creeert. Long story short stond mijn stylesheet.css opeens in "C:\Users\Geqxon\AppData\LocalRow\Virtual Store\Program Files\xampp\htdocs\cms\stylesheet.css".
En waarom zou je in vredesnaam in program files xampp installeren. Lekker op <drive>:\xampp doen, heb je heel dat gezeur niet.quote:
ook dat ja maar ik edit toch nog regelmatig wel files in program files en et werkt altijd welquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En waarom zou je in vredesnaam in program files xampp installeren. Lekker op <drive>:\xampp doen, heb je heel dat gezeur niet.
lol prutserquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:16 schreef Geqxon het volgende:
O wait, Vista. Wat Vista doet is dat je eigenlijk niet in Program Files mag zitten te klooien, en hij daarom een sandbox creeert. Long story short stond mijn stylesheet.css opeens in "C:\Users\Geqxon\AppData\LocalRow\Virtual Store\Program Files\xampp\htdocs\cms\stylesheet.css".
Ik ook niet, maar schijnbaar deed hij dit bij een paar bestanden omdat ik die met Microsoft Notepad had ge-edit...quote:
Omdat XAMPP een programma is?quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En waarom zou je in vredesnaam in program files xampp installeren. Lekker op <drive>:\xampp doen, heb je heel dat gezeur niet.
Ja, maar met een directory wat helemaal niet in program files hoort.quote:
k heb ook diverse bestanden geedit met notepad in een submap van program files (om precies te zijn: c:\program files\THQ\S.T.A.L.K.E.R - shadow of chernobyl\)quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar schijnbaar deed hij dit bij een paar bestanden omdat ik die met Microsoft Notepad had ge-edit...
Netjesquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:55 schreef phluphy het volgende:![]()
Ik heb al weekend en hoef pas dinsdag weer te werken!
Pfffquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:55 schreef phluphy het volgende:![]()
Ik heb al weekend en hoef pas dinsdag weer te werken!
Al een week zit ik erinquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:11 schreef phluphy het volgende:
Ja,enorm
![]()
Hoe bevalt jouw nieuwe stek eigenlijk, Sjow?
En JortK, zit je er nu al in, of niet? (In het huis, he...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |