Multitasken moet je overlaten aan je processor en aan vrouwenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol idd, niet meer me mail lezen tijdens het posten.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Multitasken moet je overlaten aan je processor en aan vrouwen [afbeelding].
Idd heb niet voor niets hyperthreadingquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Multitasken moet je overlaten aan je processor en aan vrouwen.
Vrouwen krijgen dan veel te vaak busconflicten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd heb niet voor niets hyperthreading.
Voor of achter langs?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen dan veel te vaak busconflicten.
* WyriHaximus wijst naar ze vorige comment hier overquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:21 schreef Geqxon het volgende:
Verder heb ik liever niet dat meisjes aan mijn g-spot zitten. Of daar uberhaupt dingen in stoppen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mannen gewoon 1 task per keer.
Hyperthreading is zoooo 2003.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd heb niet voor niets hyperthreading.
He kan er ook niks aan doen dat ik deze bak op me werk hebquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hyperthreading is zoooo 2003.
DualCore ftw!
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:04 schreef phluphy het volgende:
A woman's mind explained in one easy diagram...
[ afbeelding ]
Ja herkenbaar. Maar toen zei ik dat ik er mee stopte omdat ze steeds andere dingen wilde. Was het o.a. daar door zat en omdat ik toen net met me eigen CMS was begonnen heb ik er maar een punt achter gezet en toen werden ze boos terwijl er een goed werkende versie klaar stond om gebruikt te wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Grumble. Ik heb een tijdje terug onder enig tijd druk een website in elkaar gedraaid, met een klein systeem eracht om nieuwsposts te plaatsen. In ongeveer een weekendje in elkaar gezet, design und so fort. En ik heb nu al een paar keer verzoekjes gehad zo van "Ja kun je even dit anders", of "Ja kun je een aparte sectie erbij zetten voor filmpjes?". Nu is dat geen probleem, maar vanwege de tijddruk heb ik er nu een enorme kuttroep van gemaakt. Tabellen die nergens op slaan, code die in vijftien verschillende stijlen is gemaakt....
Goed, voor mij de indicatie heel hard HO te zeggen en opnieuw te beginnen, MET een CMS. Het is alleen jammer dat sommige mensen dat niet begrijpen en mij dan als perfectionist bestempelen. "Ja maar de website is zo toch prima?".
Heeft 't geen kut?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:51 schreef Geqxon het volgende:
Zo van:
[ afbeelding ]
'Het ziet er mooi uit, alleen jammer dat het geen kut heeft'
Lol. Zo herkenbaar. Zo gaat het met alles, helemaal als de mensen die het gebruiken er geen weet van hebben...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Grumble. Ik heb een tijdje terug onder enig tijd druk een website in elkaar gedraaid, met een klein systeem eracht om nieuwsposts te plaatsen. In ongeveer een weekendje in elkaar gezet, design und so fort. En ik heb nu al een paar keer verzoekjes gehad zo van "Ja kun je even dit anders", of "Ja kun je een aparte sectie erbij zetten voor filmpjes?". Nu is dat geen probleem, maar vanwege de tijddruk heb ik er nu een enorme kuttroep van gemaakt. Tabellen die nergens op slaan, code die in vijftien verschillende stijlen is gemaakt....
Goed, voor mij de indicatie heel hard HO te zeggen en opnieuw te beginnen, MET een CMS. Het is alleen jammer dat sommige mensen dat niet begrijpen en mij dan als perfectionist bestempelen. "Ja maar de website is zo toch prima?".
Tis wel een mooie...quote:
Mental image enzo.quote:
Just posting the oblivious .....quote:
Hehe ben je er zo 1, dat kon nog wel eens leuk wordenquote:
Ik niet. Nog 7.5 uur werken en dan weer naar huisquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:39 schreef BlueCurl het volgende:
het is veel ste vroeg! ik wil me bed weer in! heus!
oftewel: goedemorgen [afbeelding] [afbeelding]
Hier ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik niet. Nog 7.5 uur werken en dan weer naar huis
Mijn bank is er nog nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier ook. Vriendin ophalen en dan lekker met me luie reet op de bank of achter de computer
.
Hehe gewoon bij IKEA halen en laten bezorgen dan staat i binnen 3 dagen in huisquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Mijn bank is er nog niet
Vanavond maar de IKEA kast afmaken voor de extra shitzooi van me vriendin en dan ook maar weer eens ouderwets computeren
Ik heb een bank van de Seats and Sofasquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hehe gewoon bij IKEA halen en laten bezorgen dan staat i binnen 3 dagen in huis.
ik heb helemaal geen bankquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb een bank van de Seats and Sofas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |