Bevalt nog steeds geweldigquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:11 schreef phluphy het volgende:
Ja,enorm
![]()
Hoe bevalt jouw nieuwe stek eigenlijk, Sjow?
En JortK, zit je er nu al in, of niet? (In het huis, he...)
Ik had laatst dat onder Vista \Windows\System32\Drivers\NTFS.dll kapot was.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
NTFS errors in het error log van een belangrijke server.
Vistaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had laatst dat onder Vista \Windows\System32\Drivers\NTFS.dll kapot was. [afbeelding]
quote:
toen dat ding errors ging geven was m'n HD doodquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had laatst dat onder Vista \Windows\System32\Drivers\NTFS.dll kapot was.
Ik heb dr al geswaffeld dus het is alweer goedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die roze broeken die je vriendin verafschuwt!
Ik heb vandaag gefietst.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:28 schreef slakkie het volgende:
Nou, 30 euro aan gereedschap verder en mn fiets heeft een voordrager en een stel enorme fietstassen. En alle lampjes werken weer zoals het hoort.
Applaus!quote:
De meeste laptopschijfjes zijn inderdaad 5400rpm, je hebt de *duurdere* laptops met 7200rpm schijfjes, maar daar is de prijs vaak ook dus hoger.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:36 schreef tirannetje24 het volgende:
even een snelle vraag zonder een nieuw topic te openen.
De Serial ATA schijven in laptops wat is de maximale schrijfsnelheid? Zijn die er ook in 7200 rpm of alleen 5400 rpm?
Ben niet zo een googleheld en als ik naar de huidige aanbiedingen kijk zit er overal 5400rpm in.
Wie kan me helpen ?
Ja, ik weet dat de IDE schijfjes in laptops die 7200rpm hadden maar hebben de SATA schijven tegenwoordig dus ook al die 7200rpm voor laptops. Of blijven die nog ff op 5400 hangen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De meeste laptopschijfjes zijn inderdaad 5400rpm, je hebt de *duurdere* laptops met 7200rpm schijfjes, maar daar is de prijs vaak ook dus hoger.
Oki, thnx.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:02 schreef Geqxon het volgende:
S-ATA of IDE maakt totaal niet uit qua snelheid. Het is puur een iets ander chipje op exact dezelfde schijf.
in theorie zou SATA sneller (150mb/sec) moeten zijn dan IDE(133mb/sec)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:02 schreef Geqxon het volgende:
S-ATA of IDE maakt totaal niet uit qua snelheid. Het is puur een iets ander chipje op exact dezelfde schijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |