Thnx Deisyy, ik was al bezig, zeg het maar als je wat toevoegingen nodig hebt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Vervolg op DGK[COS#3265] Grieks eten en Playmates.
OPje volgt
Tuurlijk, wat moeten ze anders, beter gezegd.....wat kunnen ze anders?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:53 schreef mootie het volgende:
Ik voorspel weer een badderavondje met Brian en Amanda.
Vadertje en moedertje spelen/oefenen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat moeten ze anders, beter gezegd.....wat kunnen ze anders?
Puhlease, niet nog meer Kubatzen op de wereld zeg.quote:
Dus Huub neemt weer een neukertje mee van 1 van de concerten ...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Puhlease, niet nog meer Kubatzen op de wereld zeg.
Eric zegt tegen Huub dat hij eerst moet werken aan het vertrouwen van Claire en voorlopig niet meer wippen, dat zorgt alleen maar voor problemen. Goed advies Eric, nu Huub overtuigen.
Niks mee mis, dat zei ik al.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Beequeen, toevoegingen zijn altijd welkom
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben geswitcht naar Sky en CNN - Camden Market in Londen brandt.
Mooie OP! En verder wat uniekhoorn zegtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Deisyy het volgende:
OP is klaar!
Beequeen, toevoegingen zijn altijd welkom
WAT?!!!!!!quote:
Oh jee, daar heb ik helemaal overheen gelezen, kippenvel.quote:
Nee BQ, ik zat te lurken in Idols, vandaar...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, daar heb ik helemaal overheen gelezen, kippenvel.
Huubke slaat weinig kansen over om iets met zijn 'ding' te doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Huub had het er met Claire over wat zij er van zou vinden als hij vanavond een meisje mee zou nemen. Het zou Claire wel kwetsen, waarop Huub zei dat hij het dan niet doet. Claire vindt dat hij het om haar niet moet laten, maar zijn "ding" moet doen.
Aha, bedankt voor de Update.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nee BQ, ik zat te lurken in Idols, vandaar...
Nog een plusje erbij van mijquote:
voor de kijkcijfers is eric weer aan de de beurtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huubke slaat weinig kansen over om iets met zijn 'ding' te doen.
Hoe dat zo? Ik dacht dat ze alleen immuniteit voor januari had..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:30 schreef Desii het volgende:
Begreep gisteren al dat Claire eind febr. niet weggestemd mag worden;
Dennix dus.......het was te verwachten, hij knalt als nooit tevoren. Aan de andere kant, hoe weet Brian dat nu weer?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:36 schreef Desii het volgende:
Brian: ze (ik begrijp hieruit "de schim") heeft nu al spijt dat hij hier is.
Ik seg.... wegstemplan alsnog door laten gaan......
officieel wel....... maar er zijn ook nog o-officiele schimregelsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Ik dacht dat ze alleen immuniteit voor januari had..
De vogeltjes natuurlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix dus.......het was te verwachten, hij knalt als nooit tevoren. Aan de andere kant, hoe weet Brian dat nu weer?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat ze zich alleen virtueel te pletter kunnen rijden.![]()
[ afbeelding ]
Tijdelijk helaasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef Marieke_B het volgende:
Selene gaat morgen om 11 uur weg zegt ze...is dat een tijdelijk of definitief vertrek?
Als Brian z'n haar daardoor in de fik vliegt, mag het.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:43 schreef 2live het volgende:
Wat gaan Brian en Amanda doen? Toch niet weer een kampvuur maken he?
Ik durf nergens meer op te hopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef Marieke_B het volgende:
Selene gaat morgen om 11 uur weg zegt ze...is dat een tijdelijk of definitief vertrek?
winkelen op zondag..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijdelijk helaasZe gaat een dgje winkelen.
En als dat niet doorgaat, gaat ze weer janken natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alweerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem van mij maar aan, dat hij niets doet......ze doen alleen maar alles samen en niets alleen. we wachten af. Zet 50 cp inquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:49 schreef ruby het volgende:
Gaat Eric vanavond z'n pijlen richten op Selene?
Huub en Amanda hebben een klik, daar kun je niet omheen, Brian ook niet. Denk alleen al aan de persiflage op GTST, dat was echt lachen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:50 schreef coldstar het volgende:
Huub gaat weg en neemt afscheidt van Amanda. Hij zegt tegen haar, heb ik je al gezegd dat ik heel veel van je hou. Nee zegt Amanda, je hebt wel gezegd je ben een grote bitche.
Amanda verteld tegen Brain wat Huub gezegd heeft. Brain zegt je had moeten zeggen nee, weet jij dan wat houden van is.....hahahahaha
Het dagje winkelen van afgelopen week ging niet door, maar een na een flinke jankpartij werd er snel een nieuwe dag geregeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alweer![]()
Of werkt ze in een winkel en krijgt ze niet meer vrij van haar baas
Bedoel je de sextape van Huub en Claire? Die zal wel gewist zijn van Joe Tjoep.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef Liess het volgende:
Weet iemand of er ook een filmpje is van Huub en Claire en dat konijnenliedjegedoe?
Die 2 hebben zeker een klik, maar dat is volgens mij één-richtingsverkeer, het komt alleen van Huub zijn kant.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub en Amanda hebben een klik, daar kun je niet omheen, Brian ook niet. Denk alleen al aan de persiflage op GTST, dat was echt lachen.
Ja die ...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je de sextape van Huub en Claire? Die zal wel gewist zijn van Joe Tjoep.
Ik ga eens even op zoek voor je.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:58 schreef Liess het volgende:
Ja die ...
Nou, naar Camden Market hoeft ze niet meer te gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
A'dam binnenstad is elke zondag open.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
winkelen op zondag..
kan..kan...alleen in de grote steden toch?
Heb de foto's toen wel gezien op de site, die zitten in dat filmpje.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:01 schreef Liess het volgende:
Deze al bekend btw :
http://youtube.com/watch?v=cwUzrDKu3Go&feature=related
Tenzij ze het koud heeftquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, naar Camden Market hoeft ze niet meer te gaan
Een waarschuwing was op z'n plaats geweestquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:01 schreef Liess het volgende:
Deze al bekend btw :
http://youtube.com/watch?v=cwUzrDKu3Go&feature=related
Stel je niet aanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Een waarschuwing was op z'n plaats geweestSchrok me dood
Yavido weer in tha house.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef Yavido het volgende:
Quintin: "zo, vannacht weer lekker draaien! Ik ga o.a. Fedde le Grand opzetten!
Lieke: "Pff, alweer? Maar hey, jij bent de dj"
Quintin: "wtf? Ik zeg alleen dat ik die plaat ga draaien? Wil je wat anders horen dan?"
Lieke: "Oh laat maar! Altijd als ik !!! iets leuk vind !! En ja ik heb die plaat al zo vaak gehoord, en hey als ik iets anders wil horen? Waarom wordt er nooit naar me geluisterd![]()
"Quintin: "omfg, dramaqueen"
Lieke: "" [/i]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, naar Camden Market hoeft ze niet meer te gaan
Ach, ik neem het hem niet zo kwalijk, zijn internetverbinding in zijn kartonnen doos lag er vast vaak uit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:16 schreef beequeen het volgende:
Mikey denkt dat Natasja wel een gezellige vrouw is.
Oeh, effe denken.......moeilijk moeilijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Wat een drama streams. De keuze is: Silicone, Rat en Zeur of Dennix, overstaanbare Mikey, Claire en Eric.
Heeft iemand een voorkeur hier?
Mijn streams zijn nog steeds kapot, het geluid switcht telkens van de één naar de andere stream, ik kan dus fijn van binnen en buiten "genieten" zonder zelf te hoeven kiezenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Wat een drama streams. De keuze is: Silicone, Rat en Zeur of Dennix, overstaanbare Mikey, Claire en Eric.
Een stream op Tanner?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Zou toch best kunnen. Ik herinner me nog het verhaal van LL dat hij Dennis in de gaten hield en daarom expres het dekbed een 'bepaalde' beweging gaf. Maar ja, ik kon er ook niet onder kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, Mike verteld tegen Nix dat Huub aan het bluffen was over de sex tussen Luc en Nada
Kan die gozer niet weg???
Volgens mij ging dat over het bluffen over het telefoongesprek tussen Luc en Huub.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, Mike verteld tegen Nix dat Huub aan het bluffen was over de sex tussen Luc en Nada
Kan die gozer niet weg???
Goh, Eric zal het wel heel erg vinden dat die niet met Brian mag meespelenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:21 schreef Yavido het volgende:
Zozo, interessant gesprek tussen Brian & Amanda, Selene
Ze gaan Claire zo weer erbij betrekken bij hun groepje.
Brian: "We gaan Erik buiten sluiten, hehe'
Brian: "wat is leuk om vanavond te doen? "
Selene "Ik ga het niet te laat maken want ik vertrek morgen om 11 uur om te winkelen"
Pffflikker die doos eruit !
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:22 schreef PeterNB het volgende:
Uit de oude doos (Kom op Yuri ! Je KAN het)
http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E
Ja, absoluut.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goh, Eric zal het wel heel erg vinden dat die niet met Brian mag meespelen![]()
[ afbeelding ]
Geen slecht idee. Toch denk ik dat Brian de opdracht heeft tv te maken, hij komt met het ene naar het andere idee, al dan niet ingegeven door de FEBO.quote:
Dat zie je verkeerd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Toch denk ik dat Brian de opdracht heeft tv te maken, hij komt met het ene naar het andere idee, al dan niet ingegeven door de FEBO.
Dilana valt weer de cameraman aan, kuthond.
Luc zei in het telefoongesprek dat ze 'het' niet hadden gedaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou toch best kunnen. Ik herinner me nog het verhaal van LL dat hij Dennis in de gaten hield en daarom expres het dekbed een 'bepaalde' beweging gaf. Maar ja, ik kon er ook niet onder kijken
Ja, Mike is heel fel tegen Huub aan het spelen. Maar zodra Huub hem confronteerd dan trekt die zijn mond niet open, en gaat die boos voor zich uit zitten staren.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over het bluffen over het telefoongesprek tussen Luc en Huub.
*container regelt*quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:30 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand die klotezwerver met zijn grote bek en Brian adoratie nu uit dat hok verwijderen.
Een glijerig stemgeluid van Brian en een onverstaanbare Mike....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:26 schreef ruby het volgende:
Dat belerende toontje van Brian tegen Mike.
Pfff, focking lul.
Top mix idd, alleen jammer dat N er helaas ook in meespeelde .. Was helemaal van mn plaat gewist inmiddelsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:22 schreef PeterNB het volgende:
Uit de oude doos (Kom op Yuri ! Je KAN het)
http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E
Zal hij je dankbaar zijn, is veel steviger dan een kartonnen doosquote:
En dat ratelende geluid ook als Mike ademt....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een glijerig stemgeluid van Brian en een onverstaanbare Mike....
Ziet er meer uit als een verborgen camerashot van Peter R.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
Echte miljonairsbeelden.
[ afbeelding ]
Hij heeft blijkbaar een infoserum ingespoten gekregen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:33 schreef schatje het volgende:
Brian heeft weer info van de Febo gehoord?
Ik wou dat er eentje ineens niets meer deed. Dan heb ik nog wel een rubberbootje in de schuur. Ze kunnen me bellen en SMS'senquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een verborgen camerashot van Peter R.
Nog voorkeur voor een bepaalde plek? Zal ik eens opzoek gaan naar een goede hondentrainerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:33 schreef yellowfirst het volgende:
Wanneer grijpt Dilana Brian eens goed.........................
OT: Nieuws vanuit Campden Market: Gelukkig nog geen doden of gewonden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ziet er meer uit als een verborgen camerashot van Peter R.
live stream;quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Nieuws vanuit Campden Market: Gelukkig nog geen doden of gewonden.
Twee vliegen in één klap dus.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal hij je dankbaar zijn, is veel steviger dan een kartonnen doos
Brian liegt altijd, what else is new, het is en blijft een RAT toch, Jewscky?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:36 schreef Lady-night het volgende:
Brian liegt wel erg....dat Jaap zelf verzonnen heeft dat Mike mee mag...maar hij mocht niet mee, omdat hij zich misdragen had
Patrick, swa, eerst nog een blowtje.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:37 schreef Yavido het volgende:
Goh, Brian zegt dat ie fout is in zijn dingen nadat Mike zegt dat ie wel eens zijn fouten heeft zoals z'n alcoholprobleem.
Welke dingen dan Brian?Toe dan ! Zeg het me ! Hé, coño ! Je kan me alles vertellen, weetje!
Wij gaan Bwian binnenkort naar zijn gezondheid vragen..........quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:38 schreef yellowfirst het volgende:
Brian informeert, sociaal als hij is, naar de gezondheid van Mike.......nou, Brian heeft onderhand een flinke bruine arm...
Het is alleen afwachten wat het èchte resultaat wordt..............quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:
Mijn moeder wist niet meer wie Dennix was. Tot ik zei: "Dat is die jongen die steeds maar zei dat die ging knallen"
Toen wist ze het weer. En toen ik vertelde dat Nada zwanger van hem was zei ze dat die dan toch eindelijk een keer heeft geknald
Je ava.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:40 schreef PeterNB het volgende:
Wij gaan Bwian binnenkort naar zijn gezondheid vragen..........
En via de sportschool? Kan niet missen, meneer is helemaal euforisch. Spreekt als Adolf Hitler 1933, trots verkondigd Brian Hitler hoe hij de macht gaat grijpen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:33 schreef schatje het volgende:
Brian heeft weer info van de Febo gehoord?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Patrick, swa, eerst nog een blowtje.
Nee, dat doet Dennis niet, hooguit morgen, maar ja, morgen is ook morgen morgenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:45 schreef ruby het volgende:
Brian gaat Dennix halen voor een "vragenvuurtje". Ik hoop dat Dennix Brian een beuk op z'n hoofd geeft.
Daar vestig ik ook al m'n hoop op. Ik kijk uit naar de 17e. Dan wordt het op zeker "boem boem boem".quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat doet Dennis niet, hooguit morgen, maar ja, morgen is ook morgen morgen![]()
Ik heb meer vertrouwen in Yuri
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Patrick, swa, eerst nog een blowtje.
Je zou maar zo'n moeder hebben. Vreeeeselijk zo'n negatief zeikwijf.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:52 schreef Yavido het volgende:
Selene wil als ze 27 is kinderen.....
mag ik je avatar een tijdje lenen???????????????????quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wij gaan Bwian binnenkort naar zijn gezondheid vragen..........
Nu nog de man............................die dat ook wil, met haar erbij...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:52 schreef Yavido het volgende:
Dat komt nog. Hij heeft tenslotte gevraagd of Dennix bij het vuur wil komen zitten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:55 schreef Lady-night het volgende:
Nou dat was een flinke aanval van Brian......bbrrr
Nee die noemden ze omdat het over Marco Borsatoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dus met behulp van John Yewbank (hoe je het ook schrijft, hij zat in de Idols jury ) heeft Dennis zn nummer voor elkaar gekregen..
quote:
Moeten we daar opwachten ? Laat haar nu buiten de Kooi de juiste man zoeken , want kinderen neem je niet omdat het moet (D&N)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:52 schreef Yavido het volgende:
Oude tijden herlevenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat komt nog. Hij heeft tenslotte gevraagd of Dennix bij het vuur wil komen zitten.
quote:
Is dit een verkapte vrijwillige aanmelding?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu nog de man............................die dat ook wil, met haar erbij...
Als je volkomen doof bent, kan ik me er iets bij voorstellen...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
Is dit een verkapte vrijwillige aanmelding?
Hij zat op een telefoontje [van Nadia?] te wachten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dennix vraagt zich af waarom Brian met hem wil praten en zit in zichzelf te lullen. Hij zegt tegen Brian dat hij nog wat moet doen maar gaat zitten kwelen. Hij stelt het knallen nog even uit.
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als je volkomen doof bent, kan ik me er iets bij voorstellen...
Tot en met de 17e ok????????quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
mag ik je avatar een tijdje lenen???????????????????
Wij zijn van een generatie die al veel gezien hebbenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef beequeen het volgende:
Claire lijkt op Lady Penelope uit Thunderbirds.
[ afbeelding ]
BROOKE!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis belt met baboe Nadia en ze is niet blij, ze is niet blij dat alles over de rug gaat van .... SL
En ze hadden het 2 minuten daarvoor over het ego van Dennis...............quote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
Nix zegt dat die in het guiness book of records komt omdat ze de eerste zijn die in een realityserie een baby hebben verwekt.
What the fuck!! Zegt Brrrr. Hij volgt mij!! Ik heb het guiness book of records gebeld omdat ik het langst in een reality serie zit. En nu doet hij het!! Fuck him!!
Toch twijfels over de invloed van LLquote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis belt met baboe Nadia en ze is niet blij, ze is niet blij dat alles over de rug gaat van .... SL
Ik schrik steeds van je avaquote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef PeterNB het volgende:
Het lijkt wel of Bwian jaloers is dat hij niet het eerste realitykind heeft verwekt....
Claire heeft vele gezichten inmiddels ook al known as Patsy ABFABquote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wij zijn van een generatie die al veel gezien hebben
Ik heb m geleend hoor als je het niet erg vindt!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef PeterNB het volgende:
Het lijkt wel of Bwian jaloers is dat hij niet het eerste realitykind heeft verwekt....
Dat bedoel ikquote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wij zijn van een generatie die al veel gezien hebben
Ah, dat verklaard die boosheidquote:Op zondag 10 februari 2008 00:13 schreef Scandalous het volgende:
Amanda: Nog geen twee maanden geleden lag ze nog met Luc!
B: tijdens dat de baby in de buik zat was ze aan het viezelefozelen met Luc!
En nadia zit te streamen![]()
Zou nu wel heel pijnlijk zijn voor Dennis , maar volgens mij heeft LL haar nauwelijks aangeraakt en veel gesimuleerd alsof...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch twijfels over de invloed van LL
Zeker weten! 100% !! Pats boem boem boem!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:16 schreef BsJanssen het volgende:
Ik heb het idee dat het helemaal goed komt met Dennis, Nadia en hun kindje!
Ik hoop dat ie nog VEEL enger kijkt als Bwian tegenover hem staat in de ring.quote:
Dennis is moederquote:Op zondag 10 februari 2008 00:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Weer Brian: Als je een moeder wilt zijn moet je ook een man hebben , maar niet een persoon als Dennis, die niet weet wat ie wilt
Grote onzin wat Brian zegt!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:16 schreef mazaru het volgende:
B: Als je jong moeder wilt worden, moet je ook een vriend hebben die jong vader wilt worden. Of samen met jouw vader wilt worden.
Hm, ik geloof dat we Nadia in ons midden hebben, oepsquote:Op zondag 10 februari 2008 00:19 schreef BsJanssen Nadia het volgende:
[..]
Grote onzin wat Brian zegt!
Tuurlijk moet je in het begin er over nadenken maar Dennis is er nu heel blij mee en ik weet zeker dat hij helemaal in de wolken is als het kindje er eenmaal is en nooit anders had gewild!
Fout!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:20 schreef Scandalous het volgende:
Oh jee, nu Dennis weet dat ze buiten over hem lullen, durft hij natuurlijk helemaal niet naar buiten.
Ja hoor, hij loopt weer naar zijn vertrouwde slaaphoekje om met een briefje te kutten
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:20 schreef beequeen het volgende:
Dennix staat weer uitgebreid een briefje te verscheuren. Ik ben zooooooooooooo blij dat die 2 niet meer in dat hok zitten, ik krijg déja-vu na déja-vu.
Ik voel een nieuwe rap van Brian aankomen...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:16 schreef mazaru het volgende:
B: Als je jong moeder wilt worden, moet je ook een vriend hebben die jong vader wilt worden. Of samen met jouw vader wilt worden.
Moet eerlijk zeggen; 1 avond Dennis is wel het maximum van wat ik kan verdragen.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:20 schreef beequeen het volgende:
Dennix staat weer uitgebreid een briefje te verscheuren. Ik ben zooooooooooooo blij dat die 2 niet meer in dat hok zitten, ik krijg déja-vu na déja-vu.
Nee.. dat heet ervaringquote:Op zondag 10 februari 2008 00:20 schreef Yavido het volgende:
[..]
Hm, ik geloof dat we Nadia in ons midden hebben, oeps![]()
Heb jij speciale streams dat je door een streamlock heen kan luisteren?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:22 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Fout!
Nadia had de streams niet eens meer aanstaan dus ze kon hem niets vertellen over wat er in de tuin besproken wordt
Geweldig. Hoe meer hoe beter.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:18 schreef yellowfirst het volgende:
Brian is, aan zijn kop te zien, totaal van slag door het baby-gebeuren..
Nee, gewoon goed luisteren naar wat er net voor de streamlock gezegd wordtquote:Op zondag 10 februari 2008 00:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij speciale streams dat je door een streamlock heen kan luisteren?
Wat een lul. Sinds Elly heeft hij er welliswaar niks meer 'aangeregen' in tegenstelinng tot zijn tegenspeler Huubje, maar de manier waarop hj te werk gaat moet hem eens 'wide screen' getoond worden in het bijzijn van familie, vrienden, bewoners en de voltallige natie.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Weer Brian: Als je een moeder wilt zijn moet je ook een man hebben , maar niet een persoon als Dennis, die niet weet wat ie wilt
Oh, hoe weet jij dat Nadia de streams niet meer aanhad dan, Nadia?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:22 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Fout!
Nadia had de streams niet eens meer aanstaan dus ze kon hem niets vertellen over wat er in de tuin besproken wordt
En dan de rest van het gesprek raden?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:24 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Nee, gewoon goed luisteren naar wat er net voor de streamlock gezegd wordt
ik weet dat luisteren moeilijk is voor sommigen.... maar dat zei ze zelf net voor de streamlockquote:Op zondag 10 februari 2008 00:24 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oh, hoe weet jij dat Nadia de streams niet meer aanhad dan, Nadia?
Oke, ik snap best dat jeje wilt verdedigen Nadia, maar je hoeft niet af te reageren op ons omdat jij zo dom was je benen te spreiden voor Dennis. Kuthormonen ook bij zwangerschap
Ja tuurlijk! Dan moet het wel zo zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:25 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
ik weet dat luisteren moeilijk is voor sommigen.... maar dat zei ze zelf net voor de streamlock
Tuurlijk is hij blij, CNN, GBR, NBC, iedereen wil wat van hem...ik lig in een deuk. Waarom denk je dat we het telefoongesprek niet mochten horen.quote:[b]Op zondag 10 februari 2008 00:19 schreef BsJanssen het volgende
Ik weet zeker dat hij helemaal in de wolken is als het kindje er eenmaal is en nooit anders had gewild!
ehm.. ze heeft gezegd dat ze de streams uit had gezet zo boos dat ze was, en ze was de hele streamlock (zeer waarschijnlijk) met Dennis in gesprek dus ehhh.... bedenk het zelf maarquote:Op zondag 10 februari 2008 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan de rest van het gesprek raden?
laten we hopen dat ze allebij weer snel vertrokken zijn!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:29 schreef BarryK het volgende:
Wanneer flikkert die dennix weer op? Hij blijft toch niet zo lang als eric he?
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:27 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
ehm.. ze heeft gezegd dat ze de streams uit had gezet zo boos dat ze was, en ze was de hele streamlock (zeer waarschijnlijk) met Dennis in gesprek dus ehhh.... bedenk het zelf maar
Dan moet Brian dat een dag of 5 doen,vlak voor zijn vechtpartij.....quote:Op zondag 10 februari 2008 00:28 schreef mazaru het volgende:
Brian wil wel eens met Mike mee gaan zwerveren.
Waarom vragen we niet aan of we een weekendje mogen zwerveren? Dan ga ik vermomd. Niks mee, geen eten.
Zwerveren, is dat een nieuw werkwoord of Briantilliaans?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:28 schreef mazaru het volgende:
Brian wil wel eens met Mike mee gaan zwerveren.
Waarom vragen we niet aan of we een weekendje mogen zwerveren? Dan ga ik vermomd. Niks mee, geen eten.
Dat is juist de discussie. Ik bedenk niets wat er tijdens de streamlock is gezegd.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:27 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
ehm.. ze heeft gezegd dat ze de streams uit had gezet zo boos dat ze was, en ze was de hele streamlock (zeer waarschijnlijk) met Dennis in gesprek dus ehhh.... bedenk het zelf maar
Volgens Brian baalt de redaktie ook al van zijn komst dus waarschijnlijk niet lang!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:29 schreef BarryK het volgende:
Wanneer flikkert die dennix weer op? Hij blijft toch niet zo lang als eric he?
Zou dat de bedoeling zijn?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ze had aan het begin van de avond gekeken. Dennis dacht zelf al dat hij naar buiten moest komen zodat ze hem konden bashen, en sprak dat uit naar nadia.
Borderline syndroom!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is juist de discussie. Ik bedenk niets wat er tijdens de streamlock is gezegd.
Maar ik weet wel zeker dat ze constant de streams aan heeft om te kijken wat Nix doet.
Die meid is zo jaloers als de pest. En compleet gestoord.
Ze had het gevoel dat ze zwanger was, noemde het vruchtje zelfs al Brooke. Maar zei wel tegen die buikgladstrijker dat de stroom hoger gezet moest worden.
Compleet stapelgek!!!
En dan vindt Brian het raar dat Dennix niet bij het vuur wil komen zitten.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ze had aan het begin van de avond gekeken. Dennis dacht zelf al dat hij naar buiten moest komen zodat ze hem konden bashen, en sprak dat uit naar nadia.
Dus datte.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:30 schreef mazaru het volgende:
Dat is juist de discussie. Ik bedenk niets wat er tijdens de streamlock is gezegd.
Maar ik weet wel zeker dat ze constant de streams aan heeft om te kijken wat Nix doet.
Ze had het gevoel dat ze zwanger was, noemde het vruchtje zelfs al Brooke. Maar zei wel tegen die buikgladstrijker dat de stroom hoger gezet moest worden.
Compleet stapelgek!!!
Oh bedankt dat jij luisterde naar Brian dan, nooit gedacht dat er uit die mafkees zoiets fijns te horen zou zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens Brian baalt de redaktie ook al van zijn komst dus waarschijnlijk niet lang!
Veel mensen balen ook van Brian maarja... wat doe je eraan he!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens Brian baalt de redaktie ook al van zijn komst dus waarschijnlijk niet lang!
De bedoeling was dat hij aansluiting zou zoeken bij Claire.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:31 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Zou dat de bedoeling zijn?
Dat Dennis zich express laat bashen om zo extra tv momenten te scoren voor het programma? (en daarnaast zijn single als tegenprestatie mag promoten)
Door Broek wordt haar buik wel helemaal strak getrokken!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:33 schreef BarryK het volgende:
Helemaal mee eens met mazaru dat Nadia echt een gestoord wijf is.
Zal trouwens na de zwangerschap wel weer een prachtbuikje hebben, misschien kan ze de hersteloperatie even laten wachten...
Hhahahahahahaquote:Op zondag 10 februari 2008 00:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Door Broek wordt haar buik wel helemaal strak getrokken!
Wat wel weer fijn voor het kindje is, is dat het vier uitgangen heeft.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:33 schreef BarryK het volgende:
Helemaal mee eens met mazaru dat Nadia echt een gestoord wijf is.
Zal trouwens na de zwangerschap wel weer een prachtbuikje hebben, misschien kan ze de hersteloperatie even laten wachten...
Ik denk meer dat het brengen van het babynieuws de bedoeling van Dennis in de villa was want hij sprak al uit dat het groot nieuws zal worden in de media (voor het eerst een baby in een realityshow verwekt).quote:Op zondag 10 februari 2008 00:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
De bedoeling was dat hij aansluiting zou zoeken bij Claire.
Vandaar ook dat 1 op 1 gesprek met haar toen hij net binnen was. En de paniek vannacht bij hem toen hij door had dat Huub en Claire weer vriendjes waren.
Wij niets maar Yuri daarentegen..............quote:Op zondag 10 februari 2008 00:33 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Veel mensen balen ook van Brian maarja... wat doe je eraan he!
En het komt niet van mezelf, heb het ergens op het internet gelezen, vraag me niet naar een link want ik weet het niet meer.ik zelf zie het als een poging tot.... Ja zo gek..... dat gedoe met dr. Charlatan, Maar ja misschien ben ik ook wel gekquote:Op zondag 10 februari 2008 00:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Compleet stapelgek!!!
De bijnaam heeft Yuri al mee, dus dat geeft hoop. Slopen die hap...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wij niets maar Yuri daarentegen..............![]()
ik heb hoop!
Is het zo erg om in dat stadium van een zwangerschap te drinken?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:37 schreef Scandalous het volgende:
Toen Nadia met oud en nieuw in de kooi was, zei iemand in de COS nog dat ze wel zwanger leek(heeft ze toen eigenlijk gedronken?)
nah, ik gun het Brian wel om te winnen, maar ik geef die Yuri meer kans...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wij niets maar Yuri daarentegen..............![]()
ik heb hoop!
Yep, als een tempelier. Daar waren heel veel FOKkers al verbaasd over na het zwangereschapsnieuws.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:37 schreef Scandalous het volgende:
Toen Nadia met oud en nieuw in de kooi was, zei iemand in de COS nog dat ze wel zwanger leek(heeft ze toen eigenlijk gedronken?)
Dus eigenlijk kan hij morgen weer naar huis.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:36 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het brengen van het babynieuws de bedoeling van Dennis in de villa was want hij sprak al uit dat het groot nieuws zal worden in de media (voor het eerst een baby in een realityshow verwekt).
Als tijdsvulling zou het bespelen van Claire een optie geweest zijn maar de te vroege bekendmaking van de zwangerschap gooide roet in het eten.
Vervang ditquote:Op zondag 10 februari 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
Kijk eens wat een liefdevolle blikken Brr naar Del werpt
[ afbeelding ]
okquote:Op zondag 10 februari 2008 00:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, als een tempelier. Daar waren heel veel FOKkers al verbaasd over na het zwangereschapsnieuws.
quote:
Zijn er caps van haar toen? Of moet ik ff zelf gaan graven naar de cos?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, als een tempelier. Daar waren heel veel FOKkers al verbaasd over na het zwangereschapsnieuws.
Yuri De Yugo Slager maakt SCHAPENWORST van dat lammetje !!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:39 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
nah, ik gun het Brian wel om te winnen, maar ik geef die Yuri meer kans...
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yuri De Yugo Slager maakt SCHAPENVLEES van dat lammetje !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |