Zeker weten! 100% !! Pats boem boem boem!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:16 schreef BsJanssen het volgende:
Ik heb het idee dat het helemaal goed komt met Dennis, Nadia en hun kindje!
Ik hoop dat ie nog VEEL enger kijkt als Bwian tegenover hem staat in de ring.quote:
Dennis is moederquote:Op zondag 10 februari 2008 00:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Weer Brian: Als je een moeder wilt zijn moet je ook een man hebben , maar niet een persoon als Dennis, die niet weet wat ie wilt
Grote onzin wat Brian zegt!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:16 schreef mazaru het volgende:
B: Als je jong moeder wilt worden, moet je ook een vriend hebben die jong vader wilt worden. Of samen met jouw vader wilt worden.
Hm, ik geloof dat we Nadia in ons midden hebben, oepsquote:Op zondag 10 februari 2008 00:19 schreef BsJanssen Nadia het volgende:
[..]
Grote onzin wat Brian zegt!
Tuurlijk moet je in het begin er over nadenken maar Dennis is er nu heel blij mee en ik weet zeker dat hij helemaal in de wolken is als het kindje er eenmaal is en nooit anders had gewild!
Fout!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:20 schreef Scandalous het volgende:
Oh jee, nu Dennis weet dat ze buiten over hem lullen, durft hij natuurlijk helemaal niet naar buiten.
Ja hoor, hij loopt weer naar zijn vertrouwde slaaphoekje om met een briefje te kutten
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:20 schreef beequeen het volgende:
Dennix staat weer uitgebreid een briefje te verscheuren. Ik ben zooooooooooooo blij dat die 2 niet meer in dat hok zitten, ik krijg déja-vu na déja-vu.
Ik voel een nieuwe rap van Brian aankomen...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:16 schreef mazaru het volgende:
B: Als je jong moeder wilt worden, moet je ook een vriend hebben die jong vader wilt worden. Of samen met jouw vader wilt worden.
Moet eerlijk zeggen; 1 avond Dennis is wel het maximum van wat ik kan verdragen.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:20 schreef beequeen het volgende:
Dennix staat weer uitgebreid een briefje te verscheuren. Ik ben zooooooooooooo blij dat die 2 niet meer in dat hok zitten, ik krijg déja-vu na déja-vu.
Nee.. dat heet ervaringquote:Op zondag 10 februari 2008 00:20 schreef Yavido het volgende:
[..]
Hm, ik geloof dat we Nadia in ons midden hebben, oeps![]()
Heb jij speciale streams dat je door een streamlock heen kan luisteren?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:22 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Fout!
Nadia had de streams niet eens meer aanstaan dus ze kon hem niets vertellen over wat er in de tuin besproken wordt
Geweldig. Hoe meer hoe beter.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:18 schreef yellowfirst het volgende:
Brian is, aan zijn kop te zien, totaal van slag door het baby-gebeuren..
Nee, gewoon goed luisteren naar wat er net voor de streamlock gezegd wordtquote:Op zondag 10 februari 2008 00:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij speciale streams dat je door een streamlock heen kan luisteren?
Wat een lul. Sinds Elly heeft hij er welliswaar niks meer 'aangeregen' in tegenstelinng tot zijn tegenspeler Huubje, maar de manier waarop hj te werk gaat moet hem eens 'wide screen' getoond worden in het bijzijn van familie, vrienden, bewoners en de voltallige natie.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Weer Brian: Als je een moeder wilt zijn moet je ook een man hebben , maar niet een persoon als Dennis, die niet weet wat ie wilt
Oh, hoe weet jij dat Nadia de streams niet meer aanhad dan, Nadia?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:22 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Fout!
Nadia had de streams niet eens meer aanstaan dus ze kon hem niets vertellen over wat er in de tuin besproken wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |