Thnx Deisyy, ik was al bezig, zeg het maar als je wat toevoegingen nodig hebt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Vervolg op DGK[COS#3265] Grieks eten en Playmates.
OPje volgt
Tuurlijk, wat moeten ze anders, beter gezegd.....wat kunnen ze anders?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:53 schreef mootie het volgende:
Ik voorspel weer een badderavondje met Brian en Amanda.
Vadertje en moedertje spelen/oefenen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat moeten ze anders, beter gezegd.....wat kunnen ze anders?
Puhlease, niet nog meer Kubatzen op de wereld zeg.quote:
Dus Huub neemt weer een neukertje mee van 1 van de concerten ...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Puhlease, niet nog meer Kubatzen op de wereld zeg.
Eric zegt tegen Huub dat hij eerst moet werken aan het vertrouwen van Claire en voorlopig niet meer wippen, dat zorgt alleen maar voor problemen. Goed advies Eric, nu Huub overtuigen.
Niks mee mis, dat zei ik al.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Beequeen, toevoegingen zijn altijd welkom
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben geswitcht naar Sky en CNN - Camden Market in Londen brandt.
Mooie OP! En verder wat uniekhoorn zegtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Deisyy het volgende:
OP is klaar!
Beequeen, toevoegingen zijn altijd welkom
WAT?!!!!!!quote:
Oh jee, daar heb ik helemaal overheen gelezen, kippenvel.quote:
Nee BQ, ik zat te lurken in Idols, vandaar...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, daar heb ik helemaal overheen gelezen, kippenvel.
Huubke slaat weinig kansen over om iets met zijn 'ding' te doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Huub had het er met Claire over wat zij er van zou vinden als hij vanavond een meisje mee zou nemen. Het zou Claire wel kwetsen, waarop Huub zei dat hij het dan niet doet. Claire vindt dat hij het om haar niet moet laten, maar zijn "ding" moet doen.
Aha, bedankt voor de Update.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nee BQ, ik zat te lurken in Idols, vandaar...
Nog een plusje erbij van mijquote:
voor de kijkcijfers is eric weer aan de de beurtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huubke slaat weinig kansen over om iets met zijn 'ding' te doen.
Hoe dat zo? Ik dacht dat ze alleen immuniteit voor januari had..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:30 schreef Desii het volgende:
Begreep gisteren al dat Claire eind febr. niet weggestemd mag worden;
Dennix dus.......het was te verwachten, hij knalt als nooit tevoren. Aan de andere kant, hoe weet Brian dat nu weer?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:36 schreef Desii het volgende:
Brian: ze (ik begrijp hieruit "de schim") heeft nu al spijt dat hij hier is.
Ik seg.... wegstemplan alsnog door laten gaan......
officieel wel....... maar er zijn ook nog o-officiele schimregelsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Ik dacht dat ze alleen immuniteit voor januari had..
De vogeltjes natuurlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix dus.......het was te verwachten, hij knalt als nooit tevoren. Aan de andere kant, hoe weet Brian dat nu weer?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat ze zich alleen virtueel te pletter kunnen rijden.![]()
[ afbeelding ]
Tijdelijk helaasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef Marieke_B het volgende:
Selene gaat morgen om 11 uur weg zegt ze...is dat een tijdelijk of definitief vertrek?
Als Brian z'n haar daardoor in de fik vliegt, mag het.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:43 schreef 2live het volgende:
Wat gaan Brian en Amanda doen? Toch niet weer een kampvuur maken he?
Ik durf nergens meer op te hopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef Marieke_B het volgende:
Selene gaat morgen om 11 uur weg zegt ze...is dat een tijdelijk of definitief vertrek?
winkelen op zondag..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijdelijk helaasZe gaat een dgje winkelen.
En als dat niet doorgaat, gaat ze weer janken natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alweerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem van mij maar aan, dat hij niets doet......ze doen alleen maar alles samen en niets alleen. we wachten af. Zet 50 cp inquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:49 schreef ruby het volgende:
Gaat Eric vanavond z'n pijlen richten op Selene?
Huub en Amanda hebben een klik, daar kun je niet omheen, Brian ook niet. Denk alleen al aan de persiflage op GTST, dat was echt lachen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:50 schreef coldstar het volgende:
Huub gaat weg en neemt afscheidt van Amanda. Hij zegt tegen haar, heb ik je al gezegd dat ik heel veel van je hou. Nee zegt Amanda, je hebt wel gezegd je ben een grote bitche.
Amanda verteld tegen Brain wat Huub gezegd heeft. Brain zegt je had moeten zeggen nee, weet jij dan wat houden van is.....hahahahaha
Het dagje winkelen van afgelopen week ging niet door, maar een na een flinke jankpartij werd er snel een nieuwe dag geregeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alweer![]()
Of werkt ze in een winkel en krijgt ze niet meer vrij van haar baas
Bedoel je de sextape van Huub en Claire? Die zal wel gewist zijn van Joe Tjoep.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef Liess het volgende:
Weet iemand of er ook een filmpje is van Huub en Claire en dat konijnenliedjegedoe?
Die 2 hebben zeker een klik, maar dat is volgens mij één-richtingsverkeer, het komt alleen van Huub zijn kant.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub en Amanda hebben een klik, daar kun je niet omheen, Brian ook niet. Denk alleen al aan de persiflage op GTST, dat was echt lachen.
Ja die ...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je de sextape van Huub en Claire? Die zal wel gewist zijn van Joe Tjoep.
Ik ga eens even op zoek voor je.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:58 schreef Liess het volgende:
Ja die ...
Nou, naar Camden Market hoeft ze niet meer te gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
A'dam binnenstad is elke zondag open.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
winkelen op zondag..
kan..kan...alleen in de grote steden toch?
Heb de foto's toen wel gezien op de site, die zitten in dat filmpje.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:01 schreef Liess het volgende:
Deze al bekend btw :
http://youtube.com/watch?v=cwUzrDKu3Go&feature=related
Tenzij ze het koud heeftquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, naar Camden Market hoeft ze niet meer te gaan
Een waarschuwing was op z'n plaats geweestquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:01 schreef Liess het volgende:
Deze al bekend btw :
http://youtube.com/watch?v=cwUzrDKu3Go&feature=related
Stel je niet aanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Een waarschuwing was op z'n plaats geweestSchrok me dood
Yavido weer in tha house.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef Yavido het volgende:
Quintin: "zo, vannacht weer lekker draaien! Ik ga o.a. Fedde le Grand opzetten!
Lieke: "Pff, alweer? Maar hey, jij bent de dj"
Quintin: "wtf? Ik zeg alleen dat ik die plaat ga draaien? Wil je wat anders horen dan?"
Lieke: "Oh laat maar! Altijd als ik !!! iets leuk vind !! En ja ik heb die plaat al zo vaak gehoord, en hey als ik iets anders wil horen? Waarom wordt er nooit naar me geluisterd![]()
"Quintin: "omfg, dramaqueen"
Lieke: "" [/i]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, naar Camden Market hoeft ze niet meer te gaan
Ach, ik neem het hem niet zo kwalijk, zijn internetverbinding in zijn kartonnen doos lag er vast vaak uit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:16 schreef beequeen het volgende:
Mikey denkt dat Natasja wel een gezellige vrouw is.
Oeh, effe denken.......moeilijk moeilijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Wat een drama streams. De keuze is: Silicone, Rat en Zeur of Dennix, overstaanbare Mikey, Claire en Eric.
Heeft iemand een voorkeur hier?
Mijn streams zijn nog steeds kapot, het geluid switcht telkens van de één naar de andere stream, ik kan dus fijn van binnen en buiten "genieten" zonder zelf te hoeven kiezenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Wat een drama streams. De keuze is: Silicone, Rat en Zeur of Dennix, overstaanbare Mikey, Claire en Eric.
Een stream op Tanner?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Zou toch best kunnen. Ik herinner me nog het verhaal van LL dat hij Dennis in de gaten hield en daarom expres het dekbed een 'bepaalde' beweging gaf. Maar ja, ik kon er ook niet onder kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, Mike verteld tegen Nix dat Huub aan het bluffen was over de sex tussen Luc en Nada
Kan die gozer niet weg???
Volgens mij ging dat over het bluffen over het telefoongesprek tussen Luc en Huub.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, Mike verteld tegen Nix dat Huub aan het bluffen was over de sex tussen Luc en Nada
Kan die gozer niet weg???
Goh, Eric zal het wel heel erg vinden dat die niet met Brian mag meespelenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:21 schreef Yavido het volgende:
Zozo, interessant gesprek tussen Brian & Amanda, Selene
Ze gaan Claire zo weer erbij betrekken bij hun groepje.
Brian: "We gaan Erik buiten sluiten, hehe'
Brian: "wat is leuk om vanavond te doen? "
Selene "Ik ga het niet te laat maken want ik vertrek morgen om 11 uur om te winkelen"
Pffflikker die doos eruit !
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:22 schreef PeterNB het volgende:
Uit de oude doos (Kom op Yuri ! Je KAN het)
http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E
Ja, absoluut.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goh, Eric zal het wel heel erg vinden dat die niet met Brian mag meespelen![]()
[ afbeelding ]
Geen slecht idee. Toch denk ik dat Brian de opdracht heeft tv te maken, hij komt met het ene naar het andere idee, al dan niet ingegeven door de FEBO.quote:
Dat zie je verkeerd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Toch denk ik dat Brian de opdracht heeft tv te maken, hij komt met het ene naar het andere idee, al dan niet ingegeven door de FEBO.
Dilana valt weer de cameraman aan, kuthond.
Luc zei in het telefoongesprek dat ze 'het' niet hadden gedaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou toch best kunnen. Ik herinner me nog het verhaal van LL dat hij Dennis in de gaten hield en daarom expres het dekbed een 'bepaalde' beweging gaf. Maar ja, ik kon er ook niet onder kijken
Ja, Mike is heel fel tegen Huub aan het spelen. Maar zodra Huub hem confronteerd dan trekt die zijn mond niet open, en gaat die boos voor zich uit zitten staren.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over het bluffen over het telefoongesprek tussen Luc en Huub.
*container regelt*quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:30 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand die klotezwerver met zijn grote bek en Brian adoratie nu uit dat hok verwijderen.
Een glijerig stemgeluid van Brian en een onverstaanbare Mike....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:26 schreef ruby het volgende:
Dat belerende toontje van Brian tegen Mike.
Pfff, focking lul.
Top mix idd, alleen jammer dat N er helaas ook in meespeelde .. Was helemaal van mn plaat gewist inmiddelsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:22 schreef PeterNB het volgende:
Uit de oude doos (Kom op Yuri ! Je KAN het)
http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E
Zal hij je dankbaar zijn, is veel steviger dan een kartonnen doosquote:
En dat ratelende geluid ook als Mike ademt....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een glijerig stemgeluid van Brian en een onverstaanbare Mike....
Ziet er meer uit als een verborgen camerashot van Peter R.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
Echte miljonairsbeelden.
[ afbeelding ]
Hij heeft blijkbaar een infoserum ingespoten gekregen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:33 schreef schatje het volgende:
Brian heeft weer info van de Febo gehoord?
Ik wou dat er eentje ineens niets meer deed. Dan heb ik nog wel een rubberbootje in de schuur. Ze kunnen me bellen en SMS'senquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een verborgen camerashot van Peter R.
Nog voorkeur voor een bepaalde plek? Zal ik eens opzoek gaan naar een goede hondentrainerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:33 schreef yellowfirst het volgende:
Wanneer grijpt Dilana Brian eens goed.........................
OT: Nieuws vanuit Campden Market: Gelukkig nog geen doden of gewonden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ziet er meer uit als een verborgen camerashot van Peter R.
live stream;quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Nieuws vanuit Campden Market: Gelukkig nog geen doden of gewonden.
Twee vliegen in één klap dus.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal hij je dankbaar zijn, is veel steviger dan een kartonnen doos
Brian liegt altijd, what else is new, het is en blijft een RAT toch, Jewscky?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:36 schreef Lady-night het volgende:
Brian liegt wel erg....dat Jaap zelf verzonnen heeft dat Mike mee mag...maar hij mocht niet mee, omdat hij zich misdragen had
Patrick, swa, eerst nog een blowtje.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:37 schreef Yavido het volgende:
Goh, Brian zegt dat ie fout is in zijn dingen nadat Mike zegt dat ie wel eens zijn fouten heeft zoals z'n alcoholprobleem.
Welke dingen dan Brian?Toe dan ! Zeg het me ! Hé, coño ! Je kan me alles vertellen, weetje!
Wij gaan Bwian binnenkort naar zijn gezondheid vragen..........quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:38 schreef yellowfirst het volgende:
Brian informeert, sociaal als hij is, naar de gezondheid van Mike.......nou, Brian heeft onderhand een flinke bruine arm...
Het is alleen afwachten wat het èchte resultaat wordt..............quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:
Mijn moeder wist niet meer wie Dennix was. Tot ik zei: "Dat is die jongen die steeds maar zei dat die ging knallen"
Toen wist ze het weer. En toen ik vertelde dat Nada zwanger van hem was zei ze dat die dan toch eindelijk een keer heeft geknald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |