Thnx Deisyy, ik was al bezig, zeg het maar als je wat toevoegingen nodig hebt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Vervolg op DGK[COS#3265] Grieks eten en Playmates.
OPje volgt
Tuurlijk, wat moeten ze anders, beter gezegd.....wat kunnen ze anders?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:53 schreef mootie het volgende:
Ik voorspel weer een badderavondje met Brian en Amanda.
Vadertje en moedertje spelen/oefenen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat moeten ze anders, beter gezegd.....wat kunnen ze anders?
Puhlease, niet nog meer Kubatzen op de wereld zeg.quote:
Dus Huub neemt weer een neukertje mee van 1 van de concerten ...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Puhlease, niet nog meer Kubatzen op de wereld zeg.
Eric zegt tegen Huub dat hij eerst moet werken aan het vertrouwen van Claire en voorlopig niet meer wippen, dat zorgt alleen maar voor problemen. Goed advies Eric, nu Huub overtuigen.
Niks mee mis, dat zei ik al.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Beequeen, toevoegingen zijn altijd welkom
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben geswitcht naar Sky en CNN - Camden Market in Londen brandt.
Mooie OP! En verder wat uniekhoorn zegtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Deisyy het volgende:
OP is klaar!
Beequeen, toevoegingen zijn altijd welkom
WAT?!!!!!!quote:
Oh jee, daar heb ik helemaal overheen gelezen, kippenvel.quote:
Nee BQ, ik zat te lurken in Idols, vandaar...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, daar heb ik helemaal overheen gelezen, kippenvel.
Huubke slaat weinig kansen over om iets met zijn 'ding' te doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Huub had het er met Claire over wat zij er van zou vinden als hij vanavond een meisje mee zou nemen. Het zou Claire wel kwetsen, waarop Huub zei dat hij het dan niet doet. Claire vindt dat hij het om haar niet moet laten, maar zijn "ding" moet doen.
Aha, bedankt voor de Update.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nee BQ, ik zat te lurken in Idols, vandaar...
Nog een plusje erbij van mijquote:
voor de kijkcijfers is eric weer aan de de beurtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huubke slaat weinig kansen over om iets met zijn 'ding' te doen.
Hoe dat zo? Ik dacht dat ze alleen immuniteit voor januari had..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:30 schreef Desii het volgende:
Begreep gisteren al dat Claire eind febr. niet weggestemd mag worden;
Dennix dus.......het was te verwachten, hij knalt als nooit tevoren. Aan de andere kant, hoe weet Brian dat nu weer?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:36 schreef Desii het volgende:
Brian: ze (ik begrijp hieruit "de schim") heeft nu al spijt dat hij hier is.
Ik seg.... wegstemplan alsnog door laten gaan......
officieel wel....... maar er zijn ook nog o-officiele schimregelsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Ik dacht dat ze alleen immuniteit voor januari had..
De vogeltjes natuurlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix dus.......het was te verwachten, hij knalt als nooit tevoren. Aan de andere kant, hoe weet Brian dat nu weer?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat ze zich alleen virtueel te pletter kunnen rijden.![]()
[ afbeelding ]
Tijdelijk helaasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef Marieke_B het volgende:
Selene gaat morgen om 11 uur weg zegt ze...is dat een tijdelijk of definitief vertrek?
Als Brian z'n haar daardoor in de fik vliegt, mag het.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:43 schreef 2live het volgende:
Wat gaan Brian en Amanda doen? Toch niet weer een kampvuur maken he?
Ik durf nergens meer op te hopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef Marieke_B het volgende:
Selene gaat morgen om 11 uur weg zegt ze...is dat een tijdelijk of definitief vertrek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |