winkelen op zondag..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijdelijk helaasZe gaat een dgje winkelen.
En als dat niet doorgaat, gaat ze weer janken natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alweerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem van mij maar aan, dat hij niets doet......ze doen alleen maar alles samen en niets alleen. we wachten af. Zet 50 cp inquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:49 schreef ruby het volgende:
Gaat Eric vanavond z'n pijlen richten op Selene?
Huub en Amanda hebben een klik, daar kun je niet omheen, Brian ook niet. Denk alleen al aan de persiflage op GTST, dat was echt lachen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:50 schreef coldstar het volgende:
Huub gaat weg en neemt afscheidt van Amanda. Hij zegt tegen haar, heb ik je al gezegd dat ik heel veel van je hou. Nee zegt Amanda, je hebt wel gezegd je ben een grote bitche.
Amanda verteld tegen Brain wat Huub gezegd heeft. Brain zegt je had moeten zeggen nee, weet jij dan wat houden van is.....hahahahaha
Het dagje winkelen van afgelopen week ging niet door, maar een na een flinke jankpartij werd er snel een nieuwe dag geregeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alweer![]()
Of werkt ze in een winkel en krijgt ze niet meer vrij van haar baas
Bedoel je de sextape van Huub en Claire? Die zal wel gewist zijn van Joe Tjoep.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef Liess het volgende:
Weet iemand of er ook een filmpje is van Huub en Claire en dat konijnenliedjegedoe?
Die 2 hebben zeker een klik, maar dat is volgens mij één-richtingsverkeer, het komt alleen van Huub zijn kant.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub en Amanda hebben een klik, daar kun je niet omheen, Brian ook niet. Denk alleen al aan de persiflage op GTST, dat was echt lachen.
Ja die ...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je de sextape van Huub en Claire? Die zal wel gewist zijn van Joe Tjoep.
Ik ga eens even op zoek voor je.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:58 schreef Liess het volgende:
Ja die ...
Nou, naar Camden Market hoeft ze niet meer te gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
A'dam binnenstad is elke zondag open.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
winkelen op zondag..
kan..kan...alleen in de grote steden toch?
Heb de foto's toen wel gezien op de site, die zitten in dat filmpje.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:01 schreef Liess het volgende:
Deze al bekend btw :
http://youtube.com/watch?v=cwUzrDKu3Go&feature=related
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |