Het is maar te hopen dat het zakdoekje voor z'n oren of z'n neus is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:43 schreef ranja het volgende:
Zakdoekje? Gordon stopt alvast propjes in z'n oren voor Neil straks.
Kloptquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:41 schreef Maartel het volgende:
Volgens mij heeft Aguilera dit nummer nooit gedaan en verward de redactie het met I Turn To You
dat ja..!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze zong delen vals maar er zat wel veel gevoel in. Maar ze heeft iets arrogants over zich. Zo'n cassiere die je geld in je hand teruggooit en verveelt haar telefoon erbij pakt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:43 schreef ranja het volgende:
Zakdoekje? Gordon stopt alvast propjes in z'n oren voor Neil straks.
Moet ze dan ook blijven lachen bij negatief commentaar (waarschijnlijk als een boer met kiespijn)? Dan heb ik liever dat je je echte emoties toont. Zoals het vriendje net.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, positief commentaar: Charlene lacht
Negatief commentaar, Charlene:![]()
Backstreet Boysquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:44 schreef SpaRood het volgende:
NEIL MOET ERUIT...stomme huilebalk.
Hij heeft een scheve bek.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:45 schreef sbientje het volgende:
ik vind neil best een schatje om te zien. maar hij moet echt zijn mond dichthouden!
ik vond het optreden van nathalie niet goed, en ik ben objectief nu, echt waarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik vind Charlene niet leuk. En dus vond ik het optreden meteen niet zó![]()
Je vergeet de roze lipstickquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:45 schreef dronkeykong het volgende:
Ideale partner voor Neil is eentje van het kamp, te zonnebank bruin, grote gouden oorbellen, ordi geblondeerd
En hij zingt nog meer door z'n neus dan anders.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef W-A het volgende:
WOW !!!
DIt is echt STEENGOED !!!
Beste tot dusver.
Doodsverwensing. Banquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef W-A het volgende:
WOW !!!
Beste tot dusver.
De mute-knop van je TV is een effectieve oplossing.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe stelp je bloed dat uit je oren spuit? Heel de muur zit onder hier..
Nou, dat is niet helemaal waar, hij heeft slechtere optredens gehad.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef BVO het volgende:
Dit is wel een dieptepunt voor hem.
Waar héb je het over??????quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef W-A het volgende:
WOW !!!
Beste tot dusver.
Dat komt ook denk ik omdat het jouw favoriet absoluut niet is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vond het optreden van nathalie niet goed, en ik ben objectief nu, echt waar
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef LoveProfusion het volgende:
I want it THAT way ! *wijst naar kontje*
Ik nu ook. Ik heb de longen uit mijn lijf geschreeuwd. En kaal. Ik heb de haren uit mijn hoofd getrokken. Allemaal van ellende.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef Tinkepink het volgende:
Neil is schor.
Zou het?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:47 schreef Liquidootje het volgende:
Huilt hij bijna?
En het nog een keer nazingt na Gordons commentaarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:47 schreef BVO het volgende:
Die vader die alles meezingt......
Ja, WTF deed hij nou weer?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
En het nog een keer nazingt na Gordons commentaar
Ja fijn, dan gaat ie alsnog door.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gordon, ram hem eens de grond in LUL.
Godzijdank.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:48 schreef W-A het volgende:
[..]
Dat heet sarcasme. Ik zou het liefst zien dat 'ie dood neervalt, naast het podium.
River Deep Mountain Highquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:48 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo
Wilt iemand mij even zeggen welk nummer Nikkie zong?
Mijn moeder wilt het weten
whahahaquote:
Ike & Tina Turner - River Deep Mountain Highquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:48 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo
Wat is het toch een huilebalkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
100% kijk naar die waterige ogen bij close up![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:49 schreef Duvel het volgende:
Oprotten die gast.
Het feit dat ze menstrueren of het feit dat ze een mobieltje met sms-functie hebben?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik HAAT net menstruerende tienermeisjes met toegang tot een telefoon!
River deep mountain high, van Ike & Tina Turner.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:48 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo
Toch zou het wel tof zijn als hij weer doorging. Gewoon, voor de leuk. De ergernis. Het gekots.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja fijn, dan gaat ie alsnog door.
Briljantiequote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:49 schreef crazy_ivan het volgende:
Als dit niet goed genoeg was voor een exit dan weet ik het ook niet meer.
Gorden heeft Neil live proberen te versieren.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:50 schreef dronkeykong het volgende:
Sorry heb het ff gemist werd gebeld. Wat was er nou?
Quote ik de verkeerdequote:
ze klinkt gewoon altijd hetzelfde, staying alive was goed, ook met geschreeuw en zo maar net iets anders.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt ook denk ik omdat het jouw favoriet absoluut niet is.
Dan luister je toch andersWant wat vond je er niet goed aan dan?
En Neil moest janken van geluk toen ie het door kreegquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Gorden heeft Neil live proberen te versieren.
Dat. En pak je eigen glas als je ook bier wilt!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Je ziet er leuk uit, maar WAT KLINK JE BEROERD!"
En de rest van de familie, graag.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt. KamperNeil mag rap weer z'n woonwagen in. En laat 'm alsjeblief die vader meenemen
Ik hoop op Neil (geen uitleg nodig) of Nathalie (zingt niet, maar schreeuwt alleen maar continu), maar je zal altijd zien dat de breezahs het winnen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze klinkt gewoon altijd hetzelfde, staying alive was goed, ook met geschreeuw en zo maar net iets anders.
denk dat er vanavond weer iemand eruit gaat waar we het totaal niet van verwachten. ik hoop niet charlene in ieder geval.
vond nigel beter dan nathalie, moet je eens nagaan
Ja, maar ja, dat zegt dus helemaal niks, want je kan niet tegenstemmen. Was dat wel zo geweest, dan was onze Neil wel huilend ter aarde gestortquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je kan ook smsen voor wie je vandaag liever weg ziet gaan op 3040
Tussenstand 69% Neil, Nigel 11% Nathalie 10%
niet doenquote:
Als dat zou kunnen zou 'ie zelfs negatief uitkomen qua stemmen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dat zegt dus helemaal niks, want je kan niet tegenstemmen. Was dat wel zo geweest, dan was onze Neil wel huilend ter aarde gestort
Botoxvergiftiging?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb ergens wel een zwak voor Jerney.
Is er al bekend waardoor ze motorisch zo slecht is? Zowel qua gezicht en lichaam?
Moet ik alvast de brandweer bellen om het overbodige water (tranen) weg te pompen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Godsamme, had ook nog een koptelefoon op![]()
Gelukkig kan ik hier mijn tranen plengen...
Wel doenquote:
ben jij nog steeds fan van die Natasia, over schreeuwen gesproken zegquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb ergens wel een zwak voor Jerney.
Is er al bekend waardoor ze motorisch zo slecht is? Zowel qua gezicht en lichaam?
Geen respectquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef moemoe het volgende:
Mijn bsb, waarom deed hij dat?
Heb een kratje Palm staanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef borisz het volgende:
bier haal moment
wie of wat is bsbquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef moemoe het volgende:
Mijn bsb, waarom deed hij dat?
Die gaat huilen. Neil zal het van geen vreemde hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wil die kop van die kampervader wel zien alsd Neil weg moet. Zal hij een wapen gaan trekken? Is hij wel goed gefouilleerd?
Want volgens mij breekt die enge man de hele studio af.
Met zo'n rokje?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:00 schreef Maartel het volgende:
Wie hijst Nicky toch steeds in van die truttige pakjes?
Het kwam me Idolsgewijs al bekend voor iddquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:00 schreef BVO het volgende:
Die zong Hind ook.
Bij de theater ronde toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:00 schreef BVO het volgende:
Die zong Hind ook.
Alleen / me werkt tegenwoordig ook hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Dark_Angelus zwijmelt lekker weg
quote:
ik heb precies t zelfdequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan het niet mooi vinden omdat ik het echt een kutnummer vind
Je bedoelt dat jij de versie van Hind mooier vind. Ik vond, ondanks de hapering in het begin, deze versie mooier dan het origineel. Niet zo zoetig als het nummer origineel klinkt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:01 schreef BVO het volgende:
Hind zong het beter.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:07 schreef Wilskracht het volgende:
Ik ken dit nummer niet
Ik liet me even gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:07 schreef borisz het volgende:
D_A moest je Nigel in zijn ballen trappen ?
Het klinkt eerlijk gezegd meer alsof Nigel bij de ballen is genomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:07 schreef sbientje het volgende:
oh dit is dan weer jammer, beetje justin verkrachten
Is ook geen bekend nummer ditquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:08 schreef Leigh het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Hij had beter een bekend nummer kunnen doen. Beter qua vergelijkingsmateriaal.
hij had de remix van justin moeten doenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:08 schreef Leigh het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Hij had beter een bekend nummer kunnen doen. Beter qua vergelijkingsmateriaal.
Happy pills zeg ik je.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
De jury is niet echt objectief ofzo.
Dat was een Gordon-grapje!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:10 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Whaha die humor van Martijn![]()
Het zal.quote:
Ga je mond spoelen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:11 schreef Leigh het volgende:
Neil én Nathalie moeten eruit.
Precies! Laat dat kind aub verdwijnen ofzo, verschrikkelijk wijfquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nathalie. Die schreeuwstem en dan dat quasi-timide zachte gebrabbel als ze naast Martijn / Wendy staat
én Nigel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:11 schreef Leigh het volgende:
Neil én Nathalie moeten eruit.
ik vrees dat dat niet zo blijftquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
En beheerst, eindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |