Het is maar te hopen dat het zakdoekje voor z'n oren of z'n neus is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:43 schreef ranja het volgende:
Zakdoekje? Gordon stopt alvast propjes in z'n oren voor Neil straks.
Kloptquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:41 schreef Maartel het volgende:
Volgens mij heeft Aguilera dit nummer nooit gedaan en verward de redactie het met I Turn To You
dat ja..!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze zong delen vals maar er zat wel veel gevoel in. Maar ze heeft iets arrogants over zich. Zo'n cassiere die je geld in je hand teruggooit en verveelt haar telefoon erbij pakt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:43 schreef ranja het volgende:
Zakdoekje? Gordon stopt alvast propjes in z'n oren voor Neil straks.
Moet ze dan ook blijven lachen bij negatief commentaar (waarschijnlijk als een boer met kiespijn)? Dan heb ik liever dat je je echte emoties toont. Zoals het vriendje net.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, positief commentaar: Charlene lacht
Negatief commentaar, Charlene:![]()
Backstreet Boysquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:44 schreef SpaRood het volgende:
NEIL MOET ERUIT...stomme huilebalk.
Hij heeft een scheve bek.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:45 schreef sbientje het volgende:
ik vind neil best een schatje om te zien. maar hij moet echt zijn mond dichthouden!
ik vond het optreden van nathalie niet goed, en ik ben objectief nu, echt waarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik vind Charlene niet leuk. En dus vond ik het optreden meteen niet zó![]()
Je vergeet de roze lipstickquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:45 schreef dronkeykong het volgende:
Ideale partner voor Neil is eentje van het kamp, te zonnebank bruin, grote gouden oorbellen, ordi geblondeerd
En hij zingt nog meer door z'n neus dan anders.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef W-A het volgende:
WOW !!!
DIt is echt STEENGOED !!!
Beste tot dusver.
Doodsverwensing. Banquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef W-A het volgende:
WOW !!!
Beste tot dusver.
De mute-knop van je TV is een effectieve oplossing.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe stelp je bloed dat uit je oren spuit? Heel de muur zit onder hier..
Nou, dat is niet helemaal waar, hij heeft slechtere optredens gehad.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef BVO het volgende:
Dit is wel een dieptepunt voor hem.
Waar héb je het over??????quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef W-A het volgende:
WOW !!!
Beste tot dusver.
Dat komt ook denk ik omdat het jouw favoriet absoluut niet is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vond het optreden van nathalie niet goed, en ik ben objectief nu, echt waar
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef LoveProfusion het volgende:
I want it THAT way ! *wijst naar kontje*
Ik nu ook. Ik heb de longen uit mijn lijf geschreeuwd. En kaal. Ik heb de haren uit mijn hoofd getrokken. Allemaal van ellende.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef Tinkepink het volgende:
Neil is schor.
Zou het?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:47 schreef Liquidootje het volgende:
Huilt hij bijna?
En het nog een keer nazingt na Gordons commentaarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:47 schreef BVO het volgende:
Die vader die alles meezingt......
Ja, WTF deed hij nou weer?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
En het nog een keer nazingt na Gordons commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |