ik vond het optreden van nathalie niet goed, en ik ben objectief nu, echt waarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik vind Charlene niet leuk. En dus vond ik het optreden meteen niet zó![]()
Je vergeet de roze lipstickquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:45 schreef dronkeykong het volgende:
Ideale partner voor Neil is eentje van het kamp, te zonnebank bruin, grote gouden oorbellen, ordi geblondeerd
En hij zingt nog meer door z'n neus dan anders.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef W-A het volgende:
WOW !!!
DIt is echt STEENGOED !!!
Beste tot dusver.
Doodsverwensing. Banquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef W-A het volgende:
WOW !!!
Beste tot dusver.
De mute-knop van je TV is een effectieve oplossing.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe stelp je bloed dat uit je oren spuit? Heel de muur zit onder hier..
Nou, dat is niet helemaal waar, hij heeft slechtere optredens gehad.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef BVO het volgende:
Dit is wel een dieptepunt voor hem.
Waar héb je het over??????quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef W-A het volgende:
WOW !!!
Beste tot dusver.
Dat komt ook denk ik omdat het jouw favoriet absoluut niet is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vond het optreden van nathalie niet goed, en ik ben objectief nu, echt waar
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef LoveProfusion het volgende:
I want it THAT way ! *wijst naar kontje*
Ik nu ook. Ik heb de longen uit mijn lijf geschreeuwd. En kaal. Ik heb de haren uit mijn hoofd getrokken. Allemaal van ellende.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef Tinkepink het volgende:
Neil is schor.
Zou het?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:47 schreef Liquidootje het volgende:
Huilt hij bijna?
En het nog een keer nazingt na Gordons commentaarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:47 schreef BVO het volgende:
Die vader die alles meezingt......
Ja, WTF deed hij nou weer?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
En het nog een keer nazingt na Gordons commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |