Oh ja, dat was hetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Neil martelt, verkracht, discrimineert en vermoord liedjes.
Het orgineel De Righteos Brothers versie vind ik ook niks trouwens.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh au... ik zoek net het origineel op voor vriendje en dan is het toch wel heel walgelijk slecht
nou nou, zo kan ie wel weer zeg!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Gordon voor het eerst gaan staan voor Nigel..komt omdat ie er de afgelopen voor gebukt heeft..op zo'n hondjes
Afijn Nigel is volgens mij zo gay als christmas en dat "god" gedoe komt me mijn strot uit..
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:33 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]Man - online uitgeschakeld
[ afbeelding ]Vrouw- online uitgeschakeld
[ afbeelding ]Man - online
[ afbeelding ]Vrouw- online
[ afbeelding ]Man - offline
[ afbeelding ]Vrouw- offline
Méér power?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:34 schreef Leigh het volgende:
Nou Nathalie, beetje meer power mag wel. Met dit nummer mag het!
thank u voor de uitlegquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:33 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]Man - online uitgeschakeld
[ afbeelding ]Vrouw- online uitgeschakeld
[ afbeelding ]Man - online
[ afbeelding ]Vrouw- online
[ afbeelding ]Man - offline
[ afbeelding ]Vrouw- offline
TE langquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoelang woont Nathalie al in Nederland?
D'r zijn grenzen hequote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:36 schreef Svensational het volgende:
Ik vond Nigels optreden beter dan die van Nathalie.
meneer de voorzitter...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom praat Jerney altijd alsof de kandidaat er zelf niet bij is eigenlijk? Het is de Tweede Kamer niet.
Ze zegt idd nog net niet 'dank u, voorzitter...'quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom praat Jerney altijd alsof de kandidaat er zelf niet bij is eigenlijk? Het is de Tweede Kamer niet.
Chocolade ridder = niet gelijk aan neger?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:36 schreef Cee het volgende:
John wil echt iets 'blanks' horen.
Sinds wanneer is Elton John een neger?
Ja, je weet het niet. Michael Jackon was ook ineens blank.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:36 schreef Cee het volgende:
John wil echt iets 'blanks' horen.
Sinds wanneer is Elton John een neger?
Stuur je een kaartje?quote:
Misschien bij haar tweede nummerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:37 schreef W-A het volgende:
De gaten vallen in dat podium als die tientonner staat te stampen
Je bedoelt dat je Nathalie het land uit wil hebben?quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:41 schreef Maartel het volgende:
Volgens mij heeft Aguilera dit nummer nooit gedaan en verwart de redactie het met I Turn To You
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |