Dat rood is om aan te geven welke meisjes ongesteld zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef MissJ het volgende:
Nigel![]()
ff off-topic: vraag me ineens iets af.. die mannetjes/vrouwtjes voor de nicknames he, sommigen hebben een soort van rood iets en anderen niet.. wat betekent dat verschil?
Nee nee, je verwart hem met Neil.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:27 schreef Wilskracht het volgende:
Nigel verkracht een lied
Je kunt je onlinestatus uitzetten, dan heb je een rooie streep door dat ding.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef MissJ het volgende:
Nigel![]()
ff off-topic: vraag me ineens iets af.. die mannetjes/vrouwtjes voor de nicknames he, sommigen hebben een soort van rood iets en anderen niet.. wat betekent dat verschil?
edit: ik deed een Wendy.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef MissJ het volgende:
Nigel![]()
Heeft dat niet iets te maken met of je online bent op dit moment of niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef MissJ het volgende:
Nigel![]()
Nee Nigel verkracht liedjes. Neil martelt, verkracht, discrimineert en vermoord liedjes.quote:
quote:
ah ok dank jequote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:29 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat rood is om aan te geven welke meisjes ongesteld zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |