volgens mij zong Goor wel live.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:07 schreef sbientje het volgende:
ik vond het geweldig, die jerneymaar volgens mij was het allebei geplaybackt, ook van gordon
Kaarsjes, glaasje wijn erbij...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Neils die een meisje uitnodigd.. right
idd jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Engels?
volgens mij niet, alleen die laatste gil leek mij live... maar goed, we kijken t nog eens terug vanaafquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
volgens mij zong Goor wel live.
Onder haar sleutelbeenderen of tussen haar ribben?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:09 schreef Wilskracht het volgende:
Wendy heeft inkijk
Ik zou d'r ook niet afwijzen zeg ik eerlijk.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Onder haar sleutelbeenderen of tussen haar ribben?
Eén daarvan gaat winnen om bakken met geld binnen te halen van alle breezer-sletjes, snap dat dan..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Snap nog steeds niet wat die "mannen" er nog in moeten maar vooruit
Mwa, de beste 4 zijn nog over, dus nee hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Nikki doet het fantastisch, dus ze zal er wel uit gaan, zo werkt het toch
mensen die denken dat celine het origineel heeft gezongenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:12 schreef Liquidootje het volgende:
Er zijn zoveel betere liedjes uit het repertoire van celine.. waar nou deze
Als ze zich niet na het eerste reclameblok heeft omgekleed, zal ze het wel de hele avond aan houden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze heeft dat pak nog steeds aan.![]()
Ik maak wel even foto's van m'n tv.quote:
U vraagt, Luxemburg draait!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:15 schreef Cee het volgende:
Mag de reclame erin? Ik wil m'n latte macchiato & ananasjes erbij schuiven.
precies ja, ik moet mijn bril halenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:15 schreef Cee het volgende:
Waarom lees ik daar hele andere dingen in?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:15 schreef Cee het volgende:
Het zal wel van d'r af geschraapt moeten worden, gok ik zoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze zich niet na het eerste reclameblok heeft omgekleed, zal ze het wel de hele avond aan houden.
Met de kaasschaaf of gewoon met zeep eraf wassen hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal wel van d'r af geschraapt moeten worden, gok ik zo
Die wil ik !quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is wachten op avatars van dancing Jerney
Balkon ===> *spring*quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:17 schreef Wilskracht het volgende:
Wat gaat Gordon doen als Nikki er vanavond uit gaat?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom lees ik daar hele andere dingen in?
Damn dirty mind vanavond
Te soft?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:17 schreef PeRi het volgende:
Ik vond het helemaal geen spetterende gewleidge briljante etc opening van Nikki. Had juist meer van dr verwacht. Was wat soft!
Kan dit ook in een PMquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ransbal.
Zo, m'n ananasjes staan naast mijn toetsenbord, de water voor de latte pruttelt.
Did I turn you on liquidootje?
Zodat FOK! weer een advocaat op d'r dak krijgt. Al kan ik me best voorstellen dat Jerney alles in het werk zal stellen om dit "optreden" voorgoed te laten vergeten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
60.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:18 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe oud is jerny eigenlijk?
Mijn oma staat nog soepeler stil.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zodat FOK! weer een advocaat op d'r dak krijgt. Al kan ik me best voorstellen dat Jerney alles in het werk zal stellen om dit "optreden" voorgoed te laten vergeten.
Ik kijk nu al uit naar de televisie hoogte en diepte punten in december. Sla de zomer maar over, ik ga de kerstbom alvast opzetten. Kom maar op!
Ik was 't al van plan iddquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit zou echt wel winnen van Teeuwen/hallalchicks.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zodat FOK! weer een advocaat op d'r dak krijgt. Al kan ik me best voorstellen dat Jerney alles in het werk zal stellen om dit "optreden" voorgoed te laten vergeten.
Ik kijk nu al uit naar de televisie hoogte en diepte punten in december. Sla de zomer maar over, ik ga de kerstboom alvast opzetten. Kom maar op!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:26 schreef Liquidootje het volgende:
Speegsel uitwisselen vind hij vies ja. Tot hij mannelijke mondjes ontdekte he nigy!
Alle donkere mensen hebben witte tandenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
Man, wat heeft die Nigel witte tanden
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:26 schreef BVO het volgende:
Je mag best zeggen dat je je ex net bedrogen hebt hoor, Nigel.
Het is over de hele linie een aangeklede spijker.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, Wendy heeft best dunne bovenbeentjes..
Wat klonk dat nep hè?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Kennen jullie de film ook, met Petrik Tzweetsie? Lekkerrrrr met de heupen en zo...
Hij doet 't niet slecht iigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Hup Nigel, spetter van het scherm af.
Paar jaar geleden zag ze er idd beter uitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is over de hele linie een aangeklede spijker.
Ik weet nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:27 schreef Greys het volgende:
Het grootste zeiknummer allertijden
En ja, Liquidootje, waar is Conleche eigenlijk?
Moet ze een hoedje op doen, dan is het net een punaise.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is over de hele linie een aangeklede spijker.
Ja NU NU NUquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:27 schreef Dirkh het volgende:
Zit er geen wegklapluik in het podium?
Next!
Ieuw.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Hup Nigel, spetter van het scherm af.
Als ik daar was he.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef W-A het volgende:
Zelfs ik kan dit beter zingen.
Kan niemand die idioot van het podium verwijderen ??!!
Dat rood is om aan te geven welke meisjes ongesteld zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef MissJ het volgende:
Nigel![]()
ff off-topic: vraag me ineens iets af.. die mannetjes/vrouwtjes voor de nicknames he, sommigen hebben een soort van rood iets en anderen niet.. wat betekent dat verschil?
Nee nee, je verwart hem met Neil.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:27 schreef Wilskracht het volgende:
Nigel verkracht een lied
Je kunt je onlinestatus uitzetten, dan heb je een rooie streep door dat ding.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef MissJ het volgende:
Nigel![]()
ff off-topic: vraag me ineens iets af.. die mannetjes/vrouwtjes voor de nicknames he, sommigen hebben een soort van rood iets en anderen niet.. wat betekent dat verschil?
edit: ik deed een Wendy.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef MissJ het volgende:
Nigel![]()
Heeft dat niet iets te maken met of je online bent op dit moment of niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef MissJ het volgende:
Nigel![]()
Nee Nigel verkracht liedjes. Neil martelt, verkracht, discrimineert en vermoord liedjes.quote:
quote:
ah ok dank jequote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:29 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat rood is om aan te geven welke meisjes ongesteld zijn
Oh ja, dat was hetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Neil martelt, verkracht, discrimineert en vermoord liedjes.
Het orgineel De Righteos Brothers versie vind ik ook niks trouwens.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh au... ik zoek net het origineel op voor vriendje en dan is het toch wel heel walgelijk slecht
nou nou, zo kan ie wel weer zeg!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Gordon voor het eerst gaan staan voor Nigel..komt omdat ie er de afgelopen voor gebukt heeft..op zo'n hondjes
Afijn Nigel is volgens mij zo gay als christmas en dat "god" gedoe komt me mijn strot uit..
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:33 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]Man - online uitgeschakeld
[ afbeelding ]Vrouw- online uitgeschakeld
[ afbeelding ]Man - online
[ afbeelding ]Vrouw- online
[ afbeelding ]Man - offline
[ afbeelding ]Vrouw- offline
Méér power?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:34 schreef Leigh het volgende:
Nou Nathalie, beetje meer power mag wel. Met dit nummer mag het!
thank u voor de uitlegquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:33 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]Man - online uitgeschakeld
[ afbeelding ]Vrouw- online uitgeschakeld
[ afbeelding ]Man - online
[ afbeelding ]Vrouw- online
[ afbeelding ]Man - offline
[ afbeelding ]Vrouw- offline
TE langquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoelang woont Nathalie al in Nederland?
D'r zijn grenzen hequote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:36 schreef Svensational het volgende:
Ik vond Nigels optreden beter dan die van Nathalie.
meneer de voorzitter...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom praat Jerney altijd alsof de kandidaat er zelf niet bij is eigenlijk? Het is de Tweede Kamer niet.
Ze zegt idd nog net niet 'dank u, voorzitter...'quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom praat Jerney altijd alsof de kandidaat er zelf niet bij is eigenlijk? Het is de Tweede Kamer niet.
Chocolade ridder = niet gelijk aan neger?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:36 schreef Cee het volgende:
John wil echt iets 'blanks' horen.
Sinds wanneer is Elton John een neger?
Ja, je weet het niet. Michael Jackon was ook ineens blank.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:36 schreef Cee het volgende:
John wil echt iets 'blanks' horen.
Sinds wanneer is Elton John een neger?
Stuur je een kaartje?quote:
Misschien bij haar tweede nummerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:37 schreef W-A het volgende:
De gaten vallen in dat podium als die tientonner staat te stampen
Je bedoelt dat je Nathalie het land uit wil hebben?quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:41 schreef Maartel het volgende:
Volgens mij heeft Aguilera dit nummer nooit gedaan en verwart de redactie het met I Turn To You
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |