volgens mij zong Goor wel live.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:07 schreef sbientje het volgende:
ik vond het geweldig, die jerneymaar volgens mij was het allebei geplaybackt, ook van gordon
Kaarsjes, glaasje wijn erbij...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Neils die een meisje uitnodigd.. right
idd jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Engels?
volgens mij niet, alleen die laatste gil leek mij live... maar goed, we kijken t nog eens terug vanaafquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
volgens mij zong Goor wel live.
Onder haar sleutelbeenderen of tussen haar ribben?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:09 schreef Wilskracht het volgende:
Wendy heeft inkijk
Ik zou d'r ook niet afwijzen zeg ik eerlijk.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Onder haar sleutelbeenderen of tussen haar ribben?
Eén daarvan gaat winnen om bakken met geld binnen te halen van alle breezer-sletjes, snap dat dan..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Snap nog steeds niet wat die "mannen" er nog in moeten maar vooruit
Mwa, de beste 4 zijn nog over, dus nee hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Nikki doet het fantastisch, dus ze zal er wel uit gaan, zo werkt het toch
mensen die denken dat celine het origineel heeft gezongenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:12 schreef Liquidootje het volgende:
Er zijn zoveel betere liedjes uit het repertoire van celine.. waar nou deze
Als ze zich niet na het eerste reclameblok heeft omgekleed, zal ze het wel de hele avond aan houden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze heeft dat pak nog steeds aan.![]()
Ik maak wel even foto's van m'n tv.quote:
U vraagt, Luxemburg draait!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:15 schreef Cee het volgende:
Mag de reclame erin? Ik wil m'n latte macchiato & ananasjes erbij schuiven.
precies ja, ik moet mijn bril halenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:15 schreef Cee het volgende:
Waarom lees ik daar hele andere dingen in?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:15 schreef Cee het volgende:
Het zal wel van d'r af geschraapt moeten worden, gok ik zoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze zich niet na het eerste reclameblok heeft omgekleed, zal ze het wel de hele avond aan houden.
Met de kaasschaaf of gewoon met zeep eraf wassen hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal wel van d'r af geschraapt moeten worden, gok ik zo
Die wil ik !quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is wachten op avatars van dancing Jerney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |