Oh ja, daar kende ik haar van!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:32 schreef DaFrenk het volgende:
Ah leuk! Zo'n Nederlandse actrice in LostZal leuk staan op haar CV!
Jij vond de hele Sayid-Ben affaire niet boeiend ? Jij bent niet Lost-waardigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh ja, daar kende ik haar van!Ze was laatst ook bij De Wereld Draait Door, maar daar hadden ze het helemaal niet over een gastrol in Lost. Wel tof zeg.
Wel een leuke aflevering, maar vond het niet heel boeiend.
Dat zei ik niet. Ik zei dat ik de aflevering niet zo boeiend vond. Dat met Ben en Sayid was sowieso niet echt heel wereldschokkend, aangezien al wel vrij duidelijk is dat Ben in veel zaken betrokken is. Was ook niet echt verrast toen ik z'n gezicht zag.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:38 schreef Shrien het volgende:
[..]
Jij vond de hele Sayid-Ben affaire niet boeiend ? Jij bent niet Lost-waardig
Ik ook niet, maar je kon het dan ook al horen aan zijn stemquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef Jivis het volgende:
Was ook niet echt verrast toen ik z'n gezicht zag.
Mja, ik herkende hem ook al aan zijn stem.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:41 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je kon het dan ook al horen aan zijn stem
Denk het wel, dat daarmee de anderen van Oceanic bedoeld worden. En nja, Sayid beschermt ze, denk dat Ben een andere reden heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wow, vette shit.
Ben had over protecting your friends in de flalshforward. Zal hij daarmee de rest van de Oceanic 815 bedoelen? Dat Ben ze nu beschermt door die organisatie uit te schakelen.
Ook jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:41 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je kon het dan ook al horen aan zijn stem
Die schoenen had ik ook gelijk door dat het Sawyer wasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:48 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mja, ik herkende hem ook al aan zijn stem.
Sterker nog, mijn broer herkende Sawyer al aan zijn schoenen
Ik had om de een of andere reden gemist wat Elsa in bed tegen Sayid zei waarop hij "Love you?" antwoorde.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vrijwel nooit heb ik moeite met het Engels in series, maar vandaag miste ik volgens mij een paar keer wat
FYP.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:10 schreef Jivis het volgende:
Sayid zei op het eind geloof ik dat ze hem nu kendenwisten dat hij achter hen aanzat, waarop Ben "Good" zei.
Hoe kom je daar bij? Volgende week wordt "Eggtown" uitgezonden.quote:
Idd dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Volgende week wordt "Eggtown" uitgezonden.Na aflevering 7 pas een maand pauze.
Oooohquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Volgende week wordt "Eggtown" uitgezonden.Na aflevering 7 pas een maand pauze.
Na 4x08 toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nogal wiedes inderdaad. 2 blokken van 7 afleveringen. (of van 7 en 6, mochten er maar 5 afleveringen nog bijgemaakt worden)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef planethugo het volgende:
dat was toch zodat na die maand er dan 8 t/m 14 achter elkaar uitgezonden kunnen worden?
Wat is ongeloofwaardig? Ik heb het idee dat Sayid gechanteerd wordt door Ben.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:41 schreef golfer het volgende:
Bekeken.
Best wel gave aflevering waarin wat dingen duidelijk werden over die tijdafwijking.
Verder prima flasforwards met Sayid en vooral een leuk einde met Ben als baas van hem.
Hoe ongeloofwaardiger, hoe leuker, zeg maar.
Zie mijn eerdere postquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:07 schreef tass het volgende:
Het word er allemaal niet duidelijker op :-D
Sayid die als, zoals iemand anders al zei, Rambo de wereld over trekt om mensen op een hitlist af te maken! Hahaha Geweldig gewoon!
Raar trouwens dat Locke accoord gaat met de ruil met die Miles en Charlotte afgeeft. wat heeft ie aan hem?
En ook opmerkelijk dat die gast zegt dat ie piloot exact dezelfde route moet aanhouden.
Denk dat ze weer in zo'n electrische storm terecht komen. Want er is duidelijk nog steeds iets dat het eiland afschermt. Dat maakt die tijdsafwijking wel duidelijk.
Gave aflevering weer :-D
Misschien kan ie Miles omlullen met zijn geesten verhaaltje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:07 schreef Kinga het volgende:
Door die ruil van Miles met Charlotte, is het nu echt wetenschappers versus geesten/faith mensen... Vond ik wel interessant gegeven.
was weer gaaf,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:
Net gezien ( HD). En top weer. Al snap ik er werkelijk niets meer van, maar dat is Lost..
Al dat geld en al die paspoorts wijzen er toch op dat die grotere plannen heeft buiten het eiland. Waarom zou je anders zoveel paspoorts nodig hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:55 schreef Reki het volgende:
Wat is nou het doel van Ben, wat wil hij nou? Een vredig bestaan op het eiland met zijn 'others'? Of is er meer aan de hand
Tenzij smokey de reizende gedaante is van Jacob en zijn hutje natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:01 schreef Jovatov het volgende:
Wat natuurlijk ook leuk is, is dat Jacob's hutje dus echt weg is. Dat doolt nu dus waarschijnlijk net als Smokey zo maar een beetje rond over het eiland
Maar mijn theorie dat het hutje kan ronddolen als het zwavel/stof gebeuren weg is klopt dan weer niet...
Dat zou een goede verklaring zijn. Nu maar hopen dan dat ze genoeg brandstof hebben om zo lang te kunnen vliegen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:28 schreef Xurk het volgende:
Leuke wendingen in deze aflevering!
Ik denk trouwens dat Dan tegen de piloot [ff naam kwijt] zei dat hij steeds de richting van waaruit ze kwamen moest aanhouden, "no matter what", door die tijdsvertraging. Als die raket op zo'n hoge snelheid er een halfuur langer over deed dan het hoorde, dan betekent dat dat de helikopter echt uren langer zal moeten vliegen dan eigenlijk de bedoeling is toch? En dan zou de piloot kunnen gaan denken dat hij toch verkeerd vliegt en van richting veranderen. Vandaar volgens mij die uitspraak van Dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You used that to recruit me into killing for you.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:14 schreef Cypress_Hill het volgende:
Beetje jammer dat ik de ballen kon verstaan van wat Ben op het laatst zei.
Op een gegeven moment zegt Sayid: "You used me...."(rest versta ik niet) en dan geeft Ben antwoord, waar ik ook weer de ballen van versta.
Maar voorderest een vette aflevering.
Ik denk niet dat dat het is, ik denk dat er ergens een 'scheur' in ruimte / tijd zit, dus als ze daar niet precies doorheen gaan blijven ze vastzitten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:28 schreef Xurk het volgende:
Leuke wendingen in deze aflevering!
Ik denk trouwens dat Dan tegen de piloot [ff naam kwijt] zei dat hij steeds de richting van waaruit ze kwamen moest aanhouden, "no matter what", door die tijdsvertraging. Als die raket op zo'n hoge snelheid er een halfuur langer over deed dan het hoorde, dan betekent dat dat de helikopter echt uren langer zal moeten vliegen dan eigenlijk de bedoeling is toch? En dan zou de piloot kunnen gaan denken dat hij toch verkeerd vliegt en van richting veranderen. Vandaar volgens mij die uitspraak van Dan...
quote:
Niet zo bijdehand. Natuurlijk zijn sommige dingen niet realistisch, maar misschien bedoelde je onrealistisch op de manier van relaties tussen personen (bijv. dat Sayid opeens voor Ben werkt ofzo)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, sorry, het is allemaal op ware gebeurtenissen en veel komende feiten gebaseerd.
Er is een verschil tussen onrealistisch en ongeloofwaardig. Science-fiction is meestal niet realistisch maar dat betekent niet dat het ongeloofwaardig is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, sorry, het is allemaal op ware gebeurtenissen en veel komende feiten gebaseerd.
Waarom jij om 1.43quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom ben jij onlnie hier Merkie om 1:12
Die gingen naar een tempel wandelen ofzo. So I've heard danquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:32 schreef Reki het volgende:
Waar zijn de rest van the others zoals Richard? Ik heb duidelijk iets gemist
[ afbeelding ]
Kijk de finale van S3 nog maar een keer, daar splitsten de Others zich op in drie groepen, één ging naar het strand, Ben en Alex gingen naar de toren en de rest ging onder leiding van Richard naar de 'tempel'.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die gingen naar een tempel wandelen ofzo. So I've heard dan. Kan me ook niet meer herinneren dat ze ineens weggingen.
Richard is vertrokken naar CBS waar hij in de serie Cane is gaan spelen. Daardoor konden ze bij Lost zijn verhaallijn niet vervolgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:32 schreef Reki het volgende:
Waar zijn de rest van the others zoals Richard? Ik heb duidelijk iets gemist
[ afbeelding ]
De aflevering van Lost waarin Reuten te zien is, wordt op 27 april in Nederland uitgezonden op Net5.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar heeft die blonde chick ook in gespeeld, ken haar ergens van (serie / film).
edit - nieuwsbericht erover
Natuurlijk, sleeper cell![]()
![]()
.
Boeiend wanneer het in Nederland op televisie te zien isquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De aflevering van Lost waarin Reuten te zien is, wordt op 27 april in Nederland uitgezonden op Net5.
begin april dus seizoen 4 hier ?
Misschien vanwege Juliet Burke?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:24 schreef Hennnn het volgende:
Alleen kan ik in deze aflevering dan weer niet plaatsen waarom Jack later zo graag terug wil; moet. Maarja Lost![]()
Dan hoeft Kate toch niet mee terugquote:
Maar voor dat Ben Sayid zover kreeg is er iets ergs gebeurd. Ik gok dat een belangrijk iemand is vermoord door die organisatie...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:24 schreef Hennnn het volgende:
Gave aflevering![]()
Ik denk dat Locke, Sayeed en Ben bij de ijsthee tot de conclusie gekomen zijn dat er iets moet gebeuren. Ben heeft waarschijnlijk het 1 en ander uitgelegd over de organisatie achter de boot, waarna Locke toegezegd heeft te ruilen om Sayeed naar de bewoonde wereld te krijgen. Sayeed moet vervolgens wat uit de weg ruimen voor de rest 'veilig' is(naar huis kunnen). Waarschijnlijk omdat zij ook dood moeten voor de organisatie omdat ze al het een en ander weten over Dharma enz
Alleen kan ik in deze aflevering dan weer niet plaatsen waarom Jack later zo graag terug wil; moet. Maarja Lost![]()
Hmm... ik weet het ook niet, zien wij welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan hoeft Kate toch niet mee terug.
Dom meisjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:19 schreef Symer het volgende:
Tijd voor een triviantje: Charlotte zou oorspronkelijk door Kristen Bell gespeeld worden, maar ze had de rol afgeslagen om in Heroes te gaan spelen.
Hoe verklaar je met die theorie dat Ben ook ineens terug is in de bewoonde wereld?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:24 schreef Hennnn het volgende:
Gave aflevering![]()
Ik denk dat Locke, Sayeed en Ben bij de ijsthee tot de conclusie gekomen zijn dat er iets moet gebeuren. Ben heeft waarschijnlijk het 1 en ander uitgelegd over de organisatie achter de boot, waarna Locke toegezegd heeft te ruilen om Sayeed naar de bewoonde wereld te krijgen. Sayeed moet vervolgens wat uit de weg ruimen voor de rest 'veilig' is(naar huis kunnen). Waarschijnlijk omdat zij ook dood moeten voor de organisatie omdat ze al het een en ander weten over Dharma enz
Jammer, maar ik vind de keuze wel goed. De rol in Heroes past veel beter bij haar dan Charlotte.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:19 schreef Symer het volgende:
Tijd voor een triviantje: Charlotte zou oorspronkelijk door Kristen Bell gespeeld worden, maar ze had de rol afgeslagen om in Heroes te gaan spelen.
Ik denk toch dat iets te maken heeft met de mysterieuze magische paradijselijke werking van het eiland. Dezelfde reden waarom Locke ook niet weg wil.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:24 schreef Hennnn het volgende:
Gave aflevering![]()
Locke wil niet weg omdat de rest van de wereld hem niets meer te bieden heeft. En omdat hij hier kan lopen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat iets te maken heeft met de mysterieuze magische paradijselijke werking van het eiland. Dezelfde reden waarom Locke ook niet weg wil.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:45 schreef Xurk het volgende:
Ja, ik ben ook echt zó benieuwd [afbeelding]
Trouwens, ABC promo en CTV promo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Haha idd...quote:
ja mij maakt het ok niet uitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Boeiend wanneer het in Nederland op televisie te zien is.
Amerikaanse series op de Nederlandse tv worden toch na vijf afleveringen opeens weer afgebroken om na anderhalf jaar ineens weer verder te gaan enzo.
Dat is de chef van de afdeling Eilandzaken van The Company iiuc.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:54 schreef MikeyMo het volgende:
ep3 nog niet gezien, maar zijn we al druk aan het speculeren over de mysterienegert
SPOILERSquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is de chef van de afdeling Eilandzaken van The Company iiuc.
Dit was niet de afspraak, er zouden geen speculatieve spoilers in dit topic komen te staan, daar zijn keiharde afspraken over gemaakt met de modsquote:
Spoilers zijn dingen die nog komen gaan beste Jivis, de scène waaruit bleek dat Neger de chef van Naomi is, iets met het eiland wil en bij een groot bedrijf werkt is al geweest.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dit was niet de afspraak, er zouden geen speculatieve spoilers in dit topic komen te staan, daar zijn keiharde afspraken over gemaakt met de mods [ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |