Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:32 schreef DaFrenk het volgende:
De tijd die veel langzamer verloopt op het eiland..
Die levering van de computernerd kwam veel later dan de mevrouw aan de telefoon zei.quote:
Oh ja, daar kende ik haar van!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:32 schreef DaFrenk het volgende:
Ah leuk! Zo'n Nederlandse actrice in LostZal leuk staan op haar CV!
Jij vond de hele Sayid-Ben affaire niet boeiend ? Jij bent niet Lost-waardigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh ja, daar kende ik haar van!Ze was laatst ook bij De Wereld Draait Door, maar daar hadden ze het helemaal niet over een gastrol in Lost. Wel tof zeg.
Wel een leuke aflevering, maar vond het niet heel boeiend.
Dat zei ik niet. Ik zei dat ik de aflevering niet zo boeiend vond. Dat met Ben en Sayid was sowieso niet echt heel wereldschokkend, aangezien al wel vrij duidelijk is dat Ben in veel zaken betrokken is. Was ook niet echt verrast toen ik z'n gezicht zag.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:38 schreef Shrien het volgende:
[..]
Jij vond de hele Sayid-Ben affaire niet boeiend ? Jij bent niet Lost-waardig
Ik ook niet, maar je kon het dan ook al horen aan zijn stemquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef Jivis het volgende:
Was ook niet echt verrast toen ik z'n gezicht zag.
Mja, ik herkende hem ook al aan zijn stem.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:41 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je kon het dan ook al horen aan zijn stem
Denk het wel, dat daarmee de anderen van Oceanic bedoeld worden. En nja, Sayid beschermt ze, denk dat Ben een andere reden heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wow, vette shit.
Ben had over protecting your friends in de flalshforward. Zal hij daarmee de rest van de Oceanic 815 bedoelen? Dat Ben ze nu beschermt door die organisatie uit te schakelen.
Ook jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:41 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je kon het dan ook al horen aan zijn stem
Die schoenen had ik ook gelijk door dat het Sawyer wasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:48 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mja, ik herkende hem ook al aan zijn stem.
Sterker nog, mijn broer herkende Sawyer al aan zijn schoenen
Ik had om de een of andere reden gemist wat Elsa in bed tegen Sayid zei waarop hij "Love you?" antwoorde.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vrijwel nooit heb ik moeite met het Engels in series, maar vandaag miste ik volgens mij een paar keer wat
FYP.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:10 schreef Jivis het volgende:
Sayid zei op het eind geloof ik dat ze hem nu kendenwisten dat hij achter hen aanzat, waarop Ben "Good" zei.
Hoe kom je daar bij? Volgende week wordt "Eggtown" uitgezonden.quote:
Idd dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Volgende week wordt "Eggtown" uitgezonden.Na aflevering 7 pas een maand pauze.
Oooohquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Volgende week wordt "Eggtown" uitgezonden.Na aflevering 7 pas een maand pauze.
Na 4x08 toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nogal wiedes inderdaad. 2 blokken van 7 afleveringen. (of van 7 en 6, mochten er maar 5 afleveringen nog bijgemaakt worden)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef planethugo het volgende:
dat was toch zodat na die maand er dan 8 t/m 14 achter elkaar uitgezonden kunnen worden?
Wat is ongeloofwaardig? Ik heb het idee dat Sayid gechanteerd wordt door Ben.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:41 schreef golfer het volgende:
Bekeken.
Best wel gave aflevering waarin wat dingen duidelijk werden over die tijdafwijking.
Verder prima flasforwards met Sayid en vooral een leuk einde met Ben als baas van hem.
Hoe ongeloofwaardiger, hoe leuker, zeg maar.
Zie mijn eerdere postquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:07 schreef tass het volgende:
Het word er allemaal niet duidelijker op :-D
Sayid die als, zoals iemand anders al zei, Rambo de wereld over trekt om mensen op een hitlist af te maken! Hahaha Geweldig gewoon!
Raar trouwens dat Locke accoord gaat met de ruil met die Miles en Charlotte afgeeft. wat heeft ie aan hem?
En ook opmerkelijk dat die gast zegt dat ie piloot exact dezelfde route moet aanhouden.
Denk dat ze weer in zo'n electrische storm terecht komen. Want er is duidelijk nog steeds iets dat het eiland afschermt. Dat maakt die tijdsafwijking wel duidelijk.
Gave aflevering weer :-D
Misschien kan ie Miles omlullen met zijn geesten verhaaltje.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:07 schreef Kinga het volgende:
Door die ruil van Miles met Charlotte, is het nu echt wetenschappers versus geesten/faith mensen... Vond ik wel interessant gegeven.
was weer gaaf,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:
Net gezien ( HD). En top weer. Al snap ik er werkelijk niets meer van, maar dat is Lost..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |