Bedoel je met inhalen dat ze dan tussen seizoen 4 en 5 inkomen? En als dat niet gebeurt, dat ze aan het begin van seizoen 5 geplakt worden? Want dat ze helemaal niet uitgezonden worden kan ik me haast niet voorstellen. Of zouden ze dan enkele dingen herschrijven zodat er in s4e14 al een dikke "season finale" vibe en ditto cliffhanger is, om dan seizoen 5 gewoon twee afleveringen langer te maken?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:28 schreef Symer het volgende:
Alle 16 afleveringen nu nog afmaken is onhaalbaar, er kunnen maximaal nog 6 afleveringen bijkomen op voorwaarde dat het tv-seizoen verlengd wordt tot eind juni ipv eind mei (wat wel waarschijnlijk is).
Dus dit seizoen wordt maximaal 14 afleveringen lang met een aantal weken pauze voor de laatste paar.
Men heeft nog geen idee wanneer de overgebleven 2 (of meer) afleveringen die dit seizoen niet gemaakt zullen worden ingehaald worden, als dat überhaupt al gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgende week is het een beetje een soort van nl trots in lost
De nederlandse actrice speelt Elsa in lost.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thekla_Reuten#Televisiequote:In 2008 speelt Thekla de rol van "Elsa" in de derde aflevering van het vierde seizoen van de Amerikaanse hit-serie Lost
[ Bericht 19% gewijzigd door ook_gek op 12-02-2008 03:28:07 ]Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Mijn theorie hierover is dat het zwavel/stof/witte dinges dat rond de hut lag in S3 nu weg is. Daarom kan de hut zich nu vrij verplaatsen over het eiland. Hurley zelf ziet de hut ook bewegen dus het lijkt me wel dat het dezelfde hut is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:10 schreef ook_gek het volgende:
even iets heel anders,
John zegt in het begin dat ze een omweg maken naar een hut ( die van jacob ) opeens zegt Hugo, die hut is toch die kant op. Op dat moment zie je Ben verbaast opkijken. John zegt vraagt wat Hugo zegt en antwoord dat hij dacht dat het om het vliegtuig ging.
Kan dit betekenen dat er 2 hutten zijn......
quote:NEW YORK (AP) - Damon Lindelof is eager for some answers. An executive producer of ABC’s mystery serial “Lost,” he should learn this week what his show’s future holds as it closes out its fourth season.
“Lost” has been back on the air just two weeks. But the strike meant a planned 16-episode shooting schedule was halted after just eight episodes were shot. Fans braced themselves for no more this season.
“But we very much want to come back and do as many episodes as possible,” said Lindelof, who then listed a few issues that first need to be settled.
“How many episodes can best serve our story? And what are the production realities?” He noted that the shooting facility in Hawaii, 2,500 miles from his Los Angeles office, had been shuttered since Thanksgiving. The crew has dispersed, the huge cast has scattered.
The first new post-strike episode of “Lost” could possibly be ready for broadcast the week after episode eight appears, he said. There likely would be three or four more after that.
Could there be even more?
“I’d be surprised if the network wanted to air episodes deep into the summer,” he said. But if all the pieces fell into place, “Lost” fans would be blessed: “I don’t see why we couldn’t deliver all eight remaining episodes.”
That kind of zeal should warm viewers’ hearts. Lindelof and the rest of TV’s creative community seem delighted to be back.
Almost as delighted as we are.
Dat betekent gewoon dat Hurley die hut ook gezien heeft. Daarom kijkt Ben zo raar op, want dat is niet voor iedereen weggelegd (of was dat alleen Jacob?).quote:Op dinsdag 12 februari 2008 03:10 schreef ook_gek het volgende:
John zegt in het begin dat ze een omweg maken naar een hut ( die van jacob ) opeens zegt Hugo, die hut is toch die kant op. Op dat moment zie je Ben verbaast opkijken. John zegt vraagt wat Hugo zegt en antwoord dat hij dacht dat het om het vliegtuig ging.
Kan dit betekenen dat er 2 hutten zijn......
ik denk dat hurley gewoon "last" heeft van zijn hallucinatoire powersquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mijn theorie hierover is dat het zwavel/stof/witte dinges dat rond de hut lag in S3 nu weg is. Daarom kan de hut zich nu vrij verplaatsen over het eiland. Hurley zelf ziet de hut ook bewegen dus het lijkt me wel dat het dezelfde hut is.
Misschien, maar hoe wist Hurley van die hut af dan? Hij had zo'n hut nog nooit eerder gezien, het lijkt toch om dezelfde hut te gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:30 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat hurley gewoon "last" heeft van zijn hallucinatoire powers
The island told himquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Misschien, maar hoe wist Hurley van die hut af dan? Hij had zo'n hut nog nooit eerder gezien, het lijkt toch om dezelfde hut te gaan.
Hmm? Volgens mij mis ik nu iets?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mijn theorie hierover is dat het zwavel/stof/witte dinges dat rond de hut lag in S3 nu weg is. Daarom kan de hut zich nu vrij verplaatsen over het eiland. Hurley zelf ziet de hut ook bewegen dus het lijkt me wel dat het dezelfde hut is.
Mijn theorie is dat hij Jacbo's hut zag... en hij daar zo van schrok, dat hij in z'n hallucinatie die hut ook op andere plekken zag. Dat het dus niks anders is dan zijn hallucinatie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
In S3 toen Locke naar Jacob ging samen met Ben kwam hij (toen hij bijna bij de hut was) een streep van zwavel tegen, wit spul dat blijkbaar in een rondje om de hut lag. Wellicht dat iemand dat zwavel weg heeft gehaald en dat de hut nu vrij kan rond bewegen over het eiland. Waar hij dat eerst niet kon vanwege dat zwavel dus.quote:
Maar de plek waar Hurley de hut zag is niet waar Locke de hut zag, die zei dat de hut de andere kant op was.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat hij Jacbo's hut zag... en hij daar zo van schrok, dat hij in z'n hallucinatie die hut ook op andere plekken zag. Dat het dus niks anders is dan zijn hallucinatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien al besproken maar ik doe pas net mee![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:26 schreef Evil_Jur het volgende:
Ohja, en iemand een idee hoe het zit met de leeftijd van Richard Alpert? Aangezien hij in de flashback van Ben als kind net zo jong is als 'nu'..hetzelfde (of juist omgekeerd) als dat Walt ineens 2x zo groot was als toen hij verdweenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien al besproken maar ik doe pas net mee
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
'What? Like a giant?'quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:38 schreef Re het volgende:
[..]
hetzelfde (of juist omgekeerd) als dat Walt ineens 2x zo groot was als toen hij verdween
Geniaal jaquote:
Dan wel ene die zich tegen hun gekeerd heeft? Dharma heeft niet voor niets dat Sonic Fence gebouwd om de Barracks te beschermen. Dus het kan goed dat het ook iets heel anders is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Na het lezen van de verschillende theorieen vind ik het het meest waarschijnlijk dat het een geavanceerd beveiligingssysteem is gebouwd door Dharma onder de naam Cerberus, maar waarom precies en hoe het werkt weet ik niet.
(+ koe van die helicopter pilootquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je hoorde volgens mij ook weer de 'whispers' op het moment dat Hurley de hut van Jacob naderde. Die twee dingen zijn dus vast en zeker ook met elkaar verbonden. Wat nou als Jacob de 'ziel' is van het eiland en degene die zich in allerlei vormen kan manifesteren? (paard van Kate, broer van Eko, enz.) Begrijp alleen nog steeds niet goed wat het 'monster' nu precies is (de zwarte rook).
Dat was de koe van The Flame station toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef Shrien het volgende:
[..]
(+ koe van die helicopter piloot)
interessantquote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Over die ijsbeer trouwens, op lostpedia staat een verduidelijking van de map die op de blastdoor in Swan Station te zien was. Daar staat ook het volgende stukje tekst op:
Stated goal, repatriation
accelerated de-territorialization
of Ursus Maritimus (ijsbeer) through
gene therapy and extreme
climate change.
Dat geeft een beetje een idee wat voor experimenten dharma deed met de ijsberen...
Jup. Ik wilde er eerst nooit aan beginnen omdat ik de karakters de eerste afleveringen niet geloofwaardig vond en wist dat er elke aflevering meer vragen dan antwoorden zouden komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:25 schreef MaJo het volgende:
Tering wat heb ik zin in ep 3Lost is echt weer goed bezig
Oh weet ik niet, ik kan me nergens in de serie een koe recallen..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was de koe van The Flame station toch?
Lang leve lostpediaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:56 schreef Symer het volgende:
Links staan 2 koeien:
[ afbeelding ]
Sayid ontdekte dit station doordat hij het geluid van een koebel volgde. Blijkbaar hebben ze de explosie overleefd en zijn ze ontsnapt.
Ze hebben er toch ook zelf één doodgeschoten? Sawyer meen ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:04 schreef Re het volgende:
paard leek me niet echt maar een hallucinatie van Kate aangezien het hetzelde paard was als in haar flashback
er zijn ook iig 2 ijsberen op het eiland geweest aangezien Mr Friendly zei: it took the bears 6 minutes to figure it out (oid) toen Sawyer in de cage zat
Helaas niet de originele 8, maar goed, beter dan niets denk ik dan maar.quote:For ABC's Lost, "we're looking at trying to make five more" episodes beyond the eight already completed, says executive producer Carlton Cuse. The original plan was to film 16, but the remaining three will be rolled into next season. Cuse says writers will "accelerate our storytelling" to get to the end point they had already mapped out for this season. "It's a little bit like driving cross country to Boston. If the goal is to get there two days earlier, we will have to take more interstates and fewer rural byways."
Het monster zie je nog meer dan genoeg terug hoor, hoever ben je?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:21 schreef solidslayer het volgende:
Gister opnieuw begonnen met Lost kijken! Je merkt toch dat veel acteurs er op vooruit gegaan zijn kwa acteren, of ze moesten nog een beetje in hun rol komen.
Toch blijf ik het raar vinden dat monster wat door de bossen zomaar die piloot uit zn cocpit trok wat dat nou is.. je ziet het ook totaal niet meer terug.
Owja die piloot! Dat is toch diezelfde kerel die die mindreader agent speelt in Heroes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was niet de piloot in het meer, maar die gast van de politie die naast haar zat (ben ff die naam kwijt).quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:40 schreef BobbyJames het volgende:
Even iets wat nog niet is besproken. Had Kate in seizoen één nou die trouwring van die piloot gejat? Zoiets staat me bij, toen ze met sawyer ging zwemmen.
Omdat die piloot, die nu op het eiland zit, die ring miste in de flashforward.
Er zijn geloof ik minimaal 3 ijsberen, die Sawyer neer schoot, diegene waar Locke achteraan zat in de grot (met de Pearl kleding en die speelgoed truck) en diegene die ze in Tunesië ontdekte.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze hebben er toch ook zelf één doodgeschoten? Sawyer meen ik
Wacht even, wie zegt dat die in Tunesie een andere is dan 1 van die is? Tijd is een vreemde kwestie op het eiland, zoveel is duidelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:43 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik minimaal 3 ijsberen, die Sawyer neer schoot, diegene waar Locke achteraan zat in de grot (met de Pearl kleding en die speelgoed truck) en diegene die ze in Tunesië ontdekte.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:07 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het monster zie je nog meer dan genoeg terug hoor, hoever ben je?Ik ben net zo ver als ieder ander seizoen 4 ep 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel niet smokie monster maar dat ding wat door de bossen heen lijkt te rennen, bomen dwarrelen heen en weer en je hoort zo vaag geluid, dat doet smokie niet en die is veel kleiner, en die trekt geen bomen uit de grond.. bekijk de pilot nog maar eens, so must be something else..
[ Bericht 1% gewijzigd door solidslayer op 13-02-2008 10:46:26 ]PSN-ID: SoliD_S
Jawel hoor, dat is hetzelfde monster...quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:26 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ik ben net zo ver als ieder ander seizoen 4 ep 2
Ik bedoel niet smokie monster maar dat ding wat door de bossen heen lijkt te rennen, bomen dwarrelen heen en weer en je hoort zo vaag geluid, dat doet smokie niet en die is veel kleiner, en die trekt geen bomen uit de grond.. so must be something else..
jah dat ding die Dino geluiden maakt..quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:26 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ik ben net zo ver als ieder ander seizoen 4 ep 2
Ik bedoel niet smokie monster maar dat ding wat door de bossen heen lijkt te rennen, bomen dwarrelen heen en weer en je hoort zo vaag geluid, dat doet smokie niet en die is veel kleiner, en die trekt geen bomen uit de grond.. so must be something else..
Denk ik ook.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:33 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat is hetzelfde monster...
Bron? Ik blijf het toch vaag vinden, je ziet duideiljk dat die bomen heen en weer shaken en je hoort hard gestamp en dat ding trekt bomen uit de grond..quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat is ook wel duidelijk, en ook bevestigd door de producers denk ik...
Maar ook in de scenes waar je het monster wel ziet hoor je dezelfde geluiden. Hier meer info:quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:08 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Bron? Ik blijf het toch vaag vinden, je ziet duideiljk dat die bomen heen en weer shaken en je hoort hard gestamp en dat ding trekt bomen uit de grond..
Als je dat vergelijk met smokie die bv Ecko pakt later dan zie je dat dat ding zweven over de grond en tussen de boven door.. dat is wel een verschil met wat je ziet in de pilot, als dat hetzelfde monster zou moeten zijn vind ik dat wel slordig gedaan..
En tevens de jeugdmattie van JJquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:21 schreef solidslayer het volgende:
Owja die piloot! Dat is toch diezelfde kerel die die mindreader agent speelt in Heroes?
Ik denk dat de zwarte rook slechts een deel van het monster is en dat het grootste deel mechanisch is en zich onder de grond bevindt. Je hoorde namelijk duidelijk kettingen ratelen toen Locke de grond in getrokken werd in Exodus. Dat harde gestamp wat je hoort is denk ik als dat ding bomen uit de grond schiet (ipv trekt).quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:08 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Bron? Ik blijf het toch vaag vinden, je ziet duideiljk dat die bomen heen en weer shaken en je hoort hard gestamp en dat ding trekt bomen uit de grond..
Die man in het meer was ook niet de US Marshall die Kate begeleidde. Die ging uiteindelijk in aflevering drie of vier ofzo dood aan zijn verwonding (plus dat Sawyer mis schoot toen hij hem uit zijn lijden wilde verlossen en zijn long doorboorde ofzo). Maar goed, die piloot was het inderdaad ook niet, want die werd door Smokie half opgegeten en weer uitgespuugd, dus ik denk niet dat die persoon in het meer verder nog echt relevant is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:42 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat was niet de piloot in het meer, maar die gast van de politie die naast haar zat (ben ff die naam kwijt).
Of zij daar ook de trouwring van stal weet ik ook niet. Maar de piloot werd iig opgegeten door het monster in de Pilot.
Ik dacht dat wat Locke de eerste keer zag ook gewoon dat zwarte monster was. Als Locke dat gat ingetrokken wordt zegt hij ook tegen Jack & Kate iets als 'Let me go, I'll be fine' ofzo. Ik neem dus aan dat ie de zwarte rook al eerder had gezien. Misschien dacht hij dat het wit was omdat hij ''gescand'' werd, net als Juliet toen ze met Kate tussen die bomen schuilde in een aflevering van seizoen 3.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Het klopt wel dat er een monster is dat we nog niet gezien hebben. Namelijk wat Locke ergens in seizoen 1 zag. Hij beschreef dat later als fel wit. Dat lijkt me wel een apart monster aangezien dat Locke met rust liet terwijl het zwarte ding Locke de grond in probeerde te sleuren.
Ja! dat bedoel ik ook.. het lijken 2 aparte monsters ofzo.. wellicht zijn de makers dit vergeten ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat de zwarte rook slechts een deel van het monster is en dat het grootste deel mechanisch is en zich onder de grond bevindt. Je hoorde namelijk duidelijk kettingen ratelen toen Locke de grond in getrokken werd in Exodus. Dat harde gestamp wat je hoort is denk ik als dat ding bomen uit de grond schiet (ipv trekt).
Het klopt wel dat er een monster is dat we nog niet gezien hebben. Namelijk wat Locke ergens in seizoen 1 zag. Hij beschreef dat later als fel wit. Dat lijkt me wel een apart monster aangezien dat Locke met rust liet terwijl het zwarte ding Locke de grond in probeerde te sleuren.
dat is denk ik gewoon gefaked zodat men niet verder zou zoeken naar het vliegtuig en de losties. Waarschijnlijk door dezelfde gasten die nu op het eiland zijn of nog komen gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:38 schreef solidslayer het volgende:
- Het feit dat de bewoonde wereld het vliegtuig onder water vinden terwijl alle 3 de delen op land zijn neergestort..
Diezelfde gasten (Miles enzo) die nu op het eiland zitten geloofden juist niet dat het Oceanic 815 wasquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat is denk ik gewoon gefaked zodat men niet verder zou zoeken naar het vliegtuig en de losties. Waarschijnlijk door dezelfde gasten die nu op het eiland zijn of nog komen gaan.
Daar krijgen we zeker nog wat van te zien. The Others zijn nu allemaal massaal naar The Temple getrokken, die zal hoogstwaarschijnlijk door hetzelfde volk gemaakt zijn als het standbeeld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:38 schreef solidslayer het volgende:
Overige dingen die ik vreemd blijf vinden..
- 4 teenig standbeeld... niks over gehoord nog..
ik denk dat hij het ook niet echt weet, Julliet had ook nog nooit het monster gezien geloof ik totdat ze aan Kate vastzatquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:49 schreef solidslayer het volgende:
Toen Locke aan Ben vroeg wat het monster was reageerde Ben met.. i don't know!
Was dit oprecht dat ie het niet wist of meer van.. shit dit wil ik niet uitleggen.. wat jullie?
They better not.... anders ga ik in staking, maar goed beter later.. dan nooitquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:50 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Daar krijgen we zeker nog wat van te zien. The Others zijn nu allemaal massaal naar The Temple getrokken, die zal hoogstwaarschijnlijk door hetzelfde volk gemaakt zijn als het standbeeld.
Ik meende ook dat Lindeloff en Cuse zeiden dat we meer van dat volk zouden zien in seizoen 4, maar ja dat was voor de schrijversstaking. Nu willen ze opeens de snelweg naar het einde van dit seizoen nemen. Best kans dat een hoop back story van het eiland nu overgeslagen wordt
hoezo onwaarschijnelijk?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:43 schreef solidslayer het volgende:
Hoever kan je gaan om dat te faken... waar haal je zomaar een compleet vliegtuig vandaan van oceanic en dan nog es vluchtnummer 815 en dan nog es lijken er zien te krijgen en dan nog eens dumpen in de zee..
btje onwaarschijnlijk?
Ik heb begrepen dat dat hetzelfde monster was, en dat dat licht te maken had met een of andere scan-functie...quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat de zwarte rook slechts een deel van het monster is en dat het grootste deel mechanisch is en zich onder de grond bevindt. Je hoorde namelijk duidelijk kettingen ratelen toen Locke de grond in getrokken werd in Exodus. Dat harde gestamp wat je hoort is denk ik als dat ding bomen uit de grond schiet (ipv trekt).
Nou, de organisaties die met het eiland te maken hebben lijken tot een hele hoop in staat te zijn, wellicht ook dit.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:43 schreef solidslayer het volgende:
Hoever kan je gaan om dat te faken... waar haal je zomaar een compleet vliegtuig vandaan van oceanic en dan nog es vluchtnummer 815 en dan nog es lijken er zien te krijgen en dan nog eens dumpen in de zee..
btje onwaarschijnlijk?
op de internetz gaan de theorieen iig los(t), aangezien JJ met elke scene wat voor ogen heeft was het modelvliegtuigje wat afzonk in het aquarium blijkbaar al een hint omdat het vliegtuig op zijn kop landde...quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:54 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nou, de organisaties die met het eiland te maken hebben lijken tot een hele hoop in staat te zijn, wellicht ook dit.
heel veel delen van lost zijn op basis van verschillende boeken. Je ziet boeken ook heel veel terug komen in lost. En de aflevering waar een boek ik gebruikt word zie je vaak opeens even voor bij flitsen....quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:00 schreef Re het volgende:
aan de andere kant kan er misschien wel een parallel universum zijn waar niet alles precies hetzelfde hoeft te zijn (zie Stephen King zijn verhalen die daar ook gebruik van maken en veelvuldig als thema terugkomen in Lost)
precies, dan lijkt me het neppen van een vliegtuigcrash nog wel het makkelijkste, zeker als er na een tijdje superdiep een wrak 'gevonden' wordt, en die piloot werd niet voor niets meteen doorverbonden toen ie zei dat dat niet de piloot was. Men dacht zeker meteen: shit die ring zijn we vergeten...quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:54 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nou, de organisaties die met het eiland te maken hebben lijken tot een hele hoop in staat te zijn, wellicht ook dit.
Had ik al eerder gemeld in het topic ja, maar goed, namen als John Locke en die Faraday zijn ook allemaal wetenschappers die met het eiland te maken hebben (electro magnetische shit) maar verder komt het in het verhaal niet echt naar voren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:30 schreef Young_David het volgende:
Is het nog niemend opgevallen dat de naam van Charlotte (Staples Lewis) wel erg veel weg heeft van C.S. Lewis. Daar zou een hint in kunnen zitten, het past goed in het rijtje met christelijke symbolen die al eerder te zien was. Of misschien is het eiland een soort Wood between the worlds uit the Magicians Nephew
haha, nu ik ook iddquote:
Wat dacht je dan van Ben die van het eiland af gaat in de toekomst, ook behoorlijk schokkend m. i.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:08 schreef wart het volgende:
Ik denk dat de belangrijkste onthulling nu wel is dat tijd op het eiland langzamer gaat dan erbuiten. Soort anomalie in de ruimtetijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Was zij een Nederlandse?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:32 schreef DaFrenk het volgende:
Ah leuk! Zo'n Nederlandse actrice in LostZal leuk staan op haar CV!
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Was zij een Nederlandse?![]()
Ik vond haar eerst sprekend op Juliet lijken, later dacht ik dat ze een tweelingzus van Penny was
Prima aflevering verder
Precies dat is het mooie. Volgende week weerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:
Net gezien ( HD). En top weer. Al snap ik er werkelijk niets meer van, maar dat is Lost..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |