abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56627403

"Lost" is een serie die drie jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat clich� maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.

Juliet Burke
Dr. Juliet Burke is één van the Others, zij is geïntroduceerd in de aflevering "A Tale of Two Cities". Zij lijkt niet gelukkig te zijn met haar groepering (en dan met name met Ben's autoriteitspositie, zo blijkt). Zij woont in het dorp van the Others, liefkozend Otherville genoemd. Juliet is een kalme, intelligente vrouw met een achtergrond in medicijnen. Ze lijkt een centraal figuur te zijn in de activiteiten van The Others, maar is ongelukkig in haar privéleven.

Seizoen 4
4.01 - 31 januari - The Beginning of the End
4.02 - 07 februari - Confirmed Dead
4.03 - 14 februari - The Economist
4.04 - 21 februari - Eggland
4.05 - 28 februari - The Constant
4.06 - 06 maart - The Other Woman
4.07 - 13 maart - Ji Yeon
4.08 - 20 maart - Meet Kevin Johnson

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a d�j� vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call d�j� vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"
  • LOST [USA] # 57 - Nog maar 2 dagen. *O*
  • LOST [USA] #58 - "You're a dentist, not Rambo."
  • LOST [USA] #59 - The beginning of the end...
  • LOST [USA] #60 - Good Vibrations
  • LOST [USA] # 61 - And now we wait...
  • LOST [USA] # 62...and wait...
  • Lost [USA] #63: Still Lost...
  • Lost [USA] #64: February the story continues
  • Lost [USA] #65:Met stakingen
  • Lost [USA] #66 Vermaken met online spellen.
  • Lost [USA] #67 - Returns with season 4!
  • Lost [USA] #68 - They are not who they say they are.

***Deze openingspost is hier en hier te vinden!***

Met dank aan InTre en Miguel en Symer en Haunter

[ Bericht 0% gewijzigd door kleinzusje op 09-02-2008 19:23:35 ]
  • All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
      zaterdag 9 februari 2008 @ 19:19:07 #2
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_56627448
    Afgelopen nacht episodes 0 en 1 van season 4 nog maar eens achterelkaar bekeken. Vannacht ga ik voor episode 2. Als ik die gezien heb meld ik me wel weer in dit topic.
      zaterdag 9 februari 2008 @ 19:26:23 #3
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_56627581
    Episode 0? Samenvatting van seizoen 3?
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_56627631
    Op Darkufo staat dat, nu de staking zo goed als voorbij is, het gevolg voor de rest van het seizoen als volgt is:

Alle 16 afleveringen nu nog afmaken is onhaalbaar, er kunnen maximaal nog 6 afleveringen bijkomen op voorwaarde dat het tv-seizoen verlengd wordt tot eind juni ipv eind mei (wat wel waarschijnlijk is).

Dus dit seizoen wordt maximaal 14 afleveringen lang met een aantal weken pauze voor de laatste paar.

Men heeft nog geen idee wanneer de overgebleven 2 (of meer) afleveringen die dit seizoen niet gemaakt zullen worden ingehaald worden, als dat überhaupt al gebeurd.
      zaterdag 9 februari 2008 @ 19:33:37 #5
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_56627745
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef TC03 het volgende:
    Episode 0? Samenvatting van seizoen 3?
    Yep, "LOST Past, Present and Future" is door ABC ook voorafgaand aan episode 1 uitgezonden, om er weer in te komen zeg maar. Er zat wel een verschrikkelijke commentaarstem bij trouwens
    pi_56627874
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 19:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Yep, "LOST Past, Present and Future" is door ABC ook voorafgaand aan episode 1 uitgezonden, om er weer in te komen zeg maar. Er zat wel een verschrikkelijke commentaarstem bij trouwens
    Dat was Ben toch?
    pi_56627893
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 19:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar wel handig
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
    pi_56627928
    Als je hier geen torrents van kan vinden...

Verkapte TVP natuurlijk.
    Zyggie.
    pi_56627961
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 19:28 schreef Symer het volgende:
    Dus dit seizoen wordt maximaal 14 afleveringen lang met een aantal weken pauze voor de laatste paar.
    Dat zou wel heel fijn zijn
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 februari 2008 @ 19:57:46 #10
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56628368
    Ik hoor hier ook te posten.
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_56628773
    Nog even terugkomend op de vraag of dit nu flashbacks of flashforwards waren:

Bovenin staat de titel van een artikel: "Le lavage de cerveaux en liberté". Dat artikel gaat over hersenspoeling (niet willekeurig gekozen lijkt mij), en komt uit augustus 2007.

Productiefoutje, of niet?
    pi_56628914
    wel 2 goeie afleveringen, heb ze ivm carnaval allebei achter elkaar kunnen kijken. Ze moeten gewoon het hele seizoen op 1 dag uitzenden, dat wachten is niks :p
    pi_56628944
    Denk dat ik morgen aflevering 2 nog een keer ga kijken, hij was veel te snel voorbij
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 20:09 schreef Symer het volgende:

[ afbeelding ]

Bovenin staat de titel van een artikel: "Le lavage de cerveaux en liberté". Dat artikel gaat over hersenspoeling (niet willekeurig gekozen lijkt mij), en komt uit augustus 2007.

Tja.. ik weet het niet, ik vond die scène érg vreemd. Het leek erop dat ze precies wist wáár ze moest zijn en wat ze moest opgraven. Alsof ze op het eiland een experiment gedaan heeft en toen ze hoorde dat 'haar' ijsbeer in Tunesië is gevonden is ze gaan kijken of het dezelfde was, vandaar misschien die gelukkige glimlach toen ze de halsband vond.

Heel vreemd.
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_56629038
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      zaterdag 9 februari 2008 @ 20:52:10 #15
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56630205
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 20:09 schreef Symer het volgende:

[ afbeelding ]

Bijna niks is willekeurig bij Lost
      zaterdag 9 februari 2008 @ 22:22:56 #16
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56632695
    Was aflevering 3 er maar al
    zo vet was 2
      zaterdag 9 februari 2008 @ 22:23:59 #17
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56632716
    Ben begonnen om mijn huidige plaatjes in de OP weer eens te updaten
    pi_56632915
    is 't al bijna vrijdag?
    Wel lekker blijven plakken hè?
      zaterdag 9 februari 2008 @ 23:17:25 #19
    165802 Reki
    no comment.
    pi_56634262
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 22:32 schreef Brammie1 het volgende:
    is 't al bijna vrijdag?
    nog maar 5 dagen
    zie ondertitel :)
      zaterdag 9 februari 2008 @ 23:20:43 #20
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_56634353
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Promo's & preview
    Ik denk dat ik ze niet meer ga kijken dit seizoen. Ik vind seizoen 4 tot nu toe toch aardig in de buurt komen van het niveau van seizoen 1... Als je het vergelijkt met die andere seizoenen, waren dat echt opvulling. De vaart zit er lekker in, lekkere nieuwe invalshoek met flashforwards, nieuwe mensen en hopelijk (waarschijnlijk) terugkeer van mensen uit seizoen 1...
      zaterdag 9 februari 2008 @ 23:35:24 #21
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56634767
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 20:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Bijna niks is willekeurig bij Lost [afbeelding]
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      zaterdag 9 februari 2008 @ 23:37:24 #22
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_56634820
    Zou Benjamin binnenkort de mogelijkheid krijgen om zijn gezicht te wassen? De afgelopen afleveringen was hij telkens het lijdende voorwerp van enkele geweldadige handelingen. Zijn hoofd wordt alsmaar bloederiger.
    Zyggie.
      zondag 10 februari 2008 @ 00:00:10 #23
    155021 Mender
    Gekke Henkie
    pi_56635295
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 23:37 schreef Zyggie het volgende:
    Zou Benjamin binnenkort de mogelijkheid krijgen om zijn gezicht te wassen? De afgelopen afleveringen was hij telkens het lijdende voorwerp van enkele geweldadige handelingen. Zijn hoofd wordt alsmaar bloederiger.
    Idd, deze eerste 2 afl. zat ik steeds te hopen dat Ben met rust gelaten zou worden. Zodat hij weer een beetje kan herstellen en er weer normaal en fris uitziet. Maar hij krijgt steeds weer klappen (hij vraagt er wel om)

Ik begin medelijden te krijgen met the others. Zij waren er veel langer dan the losties... the losties komen, na een tijdje vermoorden ze 6 (of 7 ofzo) others omdat ze boos zijn dat the others het op hun gemunt hebben. En dan komen de gevaarlijke mensen van not penny's boot.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mender op 10-02-2008 00:54:56 ]
    pi_56635714
    Vette TT
    tevens tvp
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
      zondag 10 februari 2008 @ 00:22:19 #25
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56635728
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 00:00 schreef Mender het volgende:

[..]

Idd, deze eerste 2 afl. zat ik steeds te hopen dat Ben met rust gelaten zou worden. Zodat hij weer een beetje kan herstellen en er weer normaal en fris uitziet. Maar hij krijgt steeds weer klappen [afbeelding] (hij vraagt er wel om)

Ik begin medelijden te krijgen met the others. Zij waren er veel langer van the losties... the losties komen, na een tijdje vermoorden ze 6 (of 7 ofzo) others omdat ze boos zijn dat the others het op hun gemunt hebben. En dan komen de gevaarlijke mensen van not penny's boot. [afbeelding]
      zondag 10 februari 2008 @ 00:29:49 #26
    165802 Reki
    no comment.
    pi_56635854
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 00:00 schreef Mender het volgende:

[..]

Idd, deze eerste 2 afl. zat ik steeds te hopen dat Ben met rust gelaten zou worden. Zodat hij weer een beetje kan herstellen en er weer normaal en fris uitziet. Maar hij krijgt steeds weer klappen (hij vraagt er wel om)

Ik begin medelijden te krijgen met the others. Zij waren er veel langer van the losties... the losties komen, na een tijdje vermoorden ze 6 (of 7 ofzo) others omdat ze boos zijn dat the others het op hun gemunt hebben. En dan komen de gevaarlijke mensen van not penny's boot.

Waar is desmond eigenlijk?
    zie ondertitel :)
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 februari 2008 @ 00:35:22 #27
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56635930
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 00:29 schreef Reki het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Waar is desmond eigenlijk?
    Verdomd goede vraag
      zondag 10 februari 2008 @ 00:44:49 #28
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56636087
    Wat is er nu weer vet aan de TT?

En idd, mijn Desmond, wat doe je?
      zondag 10 februari 2008 @ 00:57:35 #29
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_56636266
    Nu pas ep2 bekeken.
    Ik begin er steeds minder van te snappen, maar wel knap van Ben dat ie alle info over die rescuers al wist via een mannetje van hem op hun boot terwijl ie al dagenlang gevangen wordt gehouden.
    Wordt dat telepathisch allemaal aan hem doorgegeven?
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 februari 2008 @ 00:59:42 #30
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56636298
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 00:57 schreef golfer het volgende:
    Nu pas ep2 bekeken.
    Ik begin er steeds minder van te snappen, maar wel knap van Ben dat ie alle info over die rescuers al wist via een mannetje van hem op hun boot terwijl ie al dagenlang gevangen wordt gehouden.
    postduiven joh.
      zondag 10 februari 2008 @ 01:06:10 #31
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_56636404
    quote:
    wel knap van Ben dat ie alle info over die rescuers al wist via een mannetje van hem op hun boot terwijl ie al dagenlang gevangen wordt gehouden.
    Geen idee waar die boot vandaan komt, maar die kan een paar weken onderweg zijn geweest
    The difference between the three Abrahamic religions:
    - Christianity mumbling to the ceiling,
    - Judaism mumbling to the wall,
    - Islam mumbling to the floor.
      zondag 10 februari 2008 @ 01:24:43 #32
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56636680
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 00:44 schreef Harajuku. het volgende:

Ja die mistte ik dus ook. Sun en Jin waren ook niet in beeld dus.

Maar volgende aflevering is Desmond iig weer in beeld
    pi_56637419
    die webisodes waren me ontgaan, heb ze uit eindelijk maar van het internet geplukt,

en ik moet zeggen, ik vind ze goed! althans vooral de laatste.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Overigens leuk om al die onopgelost raadsels aan het einde van S2 te zien, ik denk dat er al een hoop zijn opgelost
    pi_56638235
    binnenkort ook maar weer eens beginnen met kijken.
    full stops and exclamation marks
      zondag 10 februari 2008 @ 05:00:36 #35
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56638256
    Das tres toevallig. Zit ik in je fovo opost je in mijn AT
    pi_56638301
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 05:00 schreef Harajuku. het volgende:
    Das tres toevallig. Zit ik in je fovo opost je in mijn AT
    oh hier hoi
    full stops and exclamation marks
      zondag 10 februari 2008 @ 05:26:05 #37
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56638343
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 05:14 schreef krioro het volgende:

[..]

oh hier [afbeelding] hoi [afbeelding]
    ja ga nu maar naar mn bagger voordat ik gebanned word enzo
      zondag 10 februari 2008 @ 05:31:55 #38
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_56638366
    Wat Haradinges zegt en ik heb net episode 2 gezien. Die gozer ui die helicopter is toch gewoon Charlie? De manier waarop ie zich gedraagt. waarop ie praat, kan toch niet missen?
      zondag 10 februari 2008 @ 05:44:27 #39
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56638414
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 05:31 schreef remlof het volgende:
    Wat Haradinges zegt en ik heb net episode 2 gezien. Die gozer ui die helicopter is toch gewoon Charlie? De manier waarop ie zich gedraagt. waarop ie praat, kan toch niet missen?
    Sure
      zondag 10 februari 2008 @ 05:47:38 #40
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_56638430
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 05:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Sure
    Het zou me niks verbazen. All time lines are mixed up.
      zondag 10 februari 2008 @ 05:54:26 #41
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56638453
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 05:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen. All time lines are mixed up.
    Hij lijkt wel wat op Charlie, maar iet zoveel dat t Charlie kan zijn eh
      zondag 10 februari 2008 @ 08:24:24 #42
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_56638861
    Sawyer was Ben goed aan het meppen
    opgezegd@fok.nl
    pi_56640556
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 08:24 schreef FoXje het volgende:
    Sawyer was Ben goed aan het meppen
    Hehe dat vind ik altijd lachen, die Ben moet toch ook een paar hersenschuddingen hebben opgelopen van al die klappen tegen zijn kop,

Hoe Ben aan zn info komt weten we niet(een spy mja hoe krijgt Ben dat door), misschien laten ze ons dat nog zien, patience is the key..
      zondag 10 februari 2008 @ 12:24:11 #44
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56640809
    Bem wist die info waarschijnlijk al lang voordat die gevangen werd. Boot is waarschijnlijk al een tijdje onderweg.
    pi_56641311
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 12:09 schreef Jnk18 het volgende:

Hoe Ben aan zn info komt weten we niet
    Waarschijnlijk op de zelfde manier als hoe de others aan alle dossiers over de passagiers van 815 kwamen...
    pi_56641524
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 00:44 schreef Harajuku. het volgende:

Jij woont in Amerika?
      zondag 10 februari 2008 @ 13:06:03 #47
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_56641525
    quote:
    Nu pas ep2 bekeken.
    Ik denk dat dat eiland speciale krachten heeft en dus niet gezien kan worden door de buitenwereld. Dus die boot ligt waarschijnlijk al een tijdje voor de kust maar kan het eiland niet zien. (Zei Ben niet een keer dat ze toch niet gezien worden door de buitenwereld?) Dus kan het wel zo zijn dat zijn mannetje op de boot het eerder heeft doorgegeven.
    quote:
    Streams en Torrents strafbaar
    Betekent dit dat ik wel links mag posten naar NZB's of FTD nummers?
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
      zondag 10 februari 2008 @ 13:39:34 #48
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56642256
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 12:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
    Bem wist die info waarschijnlijk al lang voordat die gevangen werd. Boot is waarschijnlijk al een tijdje onderweg.
    Die mensen van die boot zijn ook op zoek naar Ben he, dus hij weet echt wel hoe het allemaal zit. Ik denk dat Micheal op die boot zit, omdat Ben tegen hem zei, ga precies 325 graden. Ben wist van de boot en dus wist Ben dat Michael op die boot terecht zou komen.
    pi_56642612
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 13:39 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Die mensen van die boot zijn ook op zoek naar Ben he, dus hij weet echt wel hoe het allemaal zit. Ik denk dat Micheal op die boot zit, omdat Ben tegen hem zei, ga precies 325 graden. Ben wist van de boot en dus wist Ben dat Michael op die boot terecht zou komen.
    En Michael zou Walt dan terug gestuurd kunnen hebben om Ben van alle info te voorzien, aangezien radio-communicatie niet mogelijk was tot Charlie zich ermee ging bemoeien.
      zondag 10 februari 2008 @ 14:37:26 #50
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_56643822
    TerugvindDesmond... waar is hij?
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      zondag 10 februari 2008 @ 15:06:08 #51
    188447 Treveo
    I love you, Nancy
    pi_56644585
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 13:53 schreef Symer het volgende:

[..]

En Michael zou Walt dan terug gestuurd kunnen hebben om Ben van alle info te voorzien, aangezien radio-communicatie niet mogelijk was tot Charlie zich ermee ging bemoeien.
    Ja, zat ik ook aan te denken... misschien dat John Walt daarom gezien heeft ofzo?
      zondag 10 februari 2008 @ 15:11:30 #52
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56644710
    Walt is gewoon een apart joch en liet zich wel vaker verschijnen, o.a. aan Shannon.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_56644880
    TVP, ben plotseling verslaafd aan deze serie...
    pi_56645098
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 13:39 schreef Jovatov het volgende:

[..]

En hoe wist Ben überhaupt van die boot als zijn mannetje op die boot Michael is? Daarvoor had hij immers nog geen mannetje op de boot. Radar kan, maar van zulke apparatuur hebben we nooit bewijs gevonden. Hoe wist Ben zeker dat als die boot op 325 graden lag hij daar ook zou blijven liggen? En hoe wist Ben zeker dat Michael geaccepteerd zou worden op die boot? Voor hen is het immers waarschijnlijk dat hij een mannetje van Ben is omdat ze niet weten dat er overlevenden zijn. Zij denken dat alleen Ben en aanverwanten op het eiland wonen. En het is vrij duidelijk dat Michael van het eiland komt aangezien zijn schip niet echt zeewaardig is, dus een verre reis kan hij nooit gemaakt hebben.
      zondag 10 februari 2008 @ 15:57:48 #55
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56645634
    Right. Er komt een bootje uit het niets en het enige in de buurt is t eiland waar hun, blijkbaar, grote vijand zit. En die gaan ze dan van informatie voorzien?
      zondag 10 februari 2008 @ 16:01:05 #56
    38559 WheeledWarrior
    More than meets the eye
    pi_56645710
    Heerlijk begin van het nieuwe Lost-seizoen, jammer dat het (waarschijnlijk) maar zo'n kort seizoen wordt en we straks weer lang moeten wachten op nieuwe afleveringen.

Weer veel materiaal tot speculatie deze week, verhaal lijkt steeds gecompliceerder te worden.
    pi_56647128
    vind het wel minder dat er nu iemand is die met geesten kan praten, hoeft voor mij niet téveel fanta in te zitten maar dat lijkt nu onontkoombaar. Die gast zal na verloop van tijd wel met jacob gaan praten...

Wie het mannetje op de boot is zou ik niet weten, Michael kan wel maar hoe en waarom? Omdat Ben Walt weer te pakken gekregen had nadat ze weg waren ofzo?
    pi_56647159
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 15:29 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

En hoe wist Ben überhaupt van die boot als zijn mannetje op die boot Michael is? Daarvoor had hij immers nog geen mannetje op de boot. Radar kan, maar van zulke apparatuur hebben we nooit bewijs gevonden. Hoe wist Ben zeker dat als die boot op 325 graden lag hij daar ook zou blijven liggen? En hoe wist Ben zeker dat Michael geaccepteerd zou worden op die boot? Voor hen is het immers waarschijnlijk dat hij een mannetje van Ben is omdat ze niet weten dat er overlevenden zijn. Zij denken dat alleen Ben en aanverwanten op het eiland wonen. En het is vrij duidelijk dat Michael van het eiland komt aangezien zijn schip niet echt zeewaardig is, dus een verre reis kan hij nooit gemaakt hebben.
    Eerst maar even afwachten of het inderdaad Michael is?
    Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
      zondag 10 februari 2008 @ 18:41:13 #59
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56648689
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 17:10 schreef planethugo het volgende:
    vind het wel minder dat er nu iemand is die met geesten kan praten, hoeft voor mij niet téveel fanta in te zitten maar dat lijkt nu onontkoombaar. Die gast zal na verloop van tijd wel met jacob gaan praten...

Wie het mannetje op de boot is zou ik niet weten, Michael kan wel maar hoe en waarom? Omdat Ben Walt weer te pakken gekregen had nadat ze weg waren ofzo?
    Desmond heeft ook toekomst-visioenen, Lost heeft altijd wel een paranormaal randje gehad. Sowieso is Jacob een vaag geval.

Het waarom omtrent is inderdaad nog wel een grote vraag.
    Maar (kleine spoiler)
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_56648839
    Ik zit s01e01 te kijken en dat tellen van 5 naar 1 komt me bekend voor
    Jack zit te ouwehoeren over een operatie en dat hij de angst wegdrijft door 5 te tellen.
    Hurley doet dit ook met zn psychotische gedachtes.
      zondag 10 februari 2008 @ 18:49:09 #61
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56648862
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 18:47 schreef Shrien het volgende:
    Ik zit s01e01 te kijken en dat tellen van 5 naar 1 komt me bekend voor
    Jack zit te ouwehoeren over een operatie en dat hij de angst wegdrijft door 5 te tellen.
    Hurley doet dit ook met zn psychotische gedachtes.
    Klopt leuke knipoog, zit Lost vol van!
    pi_56649410
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 18:49 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Klopt leuke knipoog, zit Lost vol van!
    Idd. Zo las ik ergens nog een leuke:

In seizoen 1 zei Hurley ergens dat hij diarree kreeg van al die papaya die hij at, en in het begin van 4x01 krijgt hij eindelijk wraak door een stapel papaya's aan gort te rijden
    pi_56649740
    SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door D_A op 10-02-2008 19:33:42 ]
    pi_56649763
    Dat zijn spoilers, en die horen hier niet .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 februari 2008 @ 19:33:54 #65
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56649784
    Even een spoiler tag erbij .
    pi_56651806
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 19:32 schreef Shrien het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    pi_56652019
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 05:31 schreef remlof het volgende:
    Die gast leek inderdaad veel op Charlie..Misschien vader ofzo
      zondag 10 februari 2008 @ 21:20:10 #68
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_56652264
    wie was nu eigenlijk die donkere gast die the A-team naar het eiland heeft gestuurd, hij kwam me bekend voor. Hebben we hem al eerder gezien in vorige seizoenen? Of alleen in de hallucinaties van Hurley, in de vorige EP?
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      zondag 10 februari 2008 @ 21:20:30 #69
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56652276
    Wtf, hoezo denkt iedereen dat Jeremy Davies' caracter op Charlie lijkt?
      zondag 10 februari 2008 @ 21:32:26 #70
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56652623
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef Haunter het volgende:
    Wtf, hoezo denkt iedereen dat Jeremy Davies' caracter op Charlie lijkt? [afbeelding]
    Zoveel lijkt ie er ook niet op.
    pi_56653250
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef greatgonzo het volgende:
    wie was nu eigenlijk die donkere gast die the A-team naar het eiland heeft gestuurd, hij kwam me bekend voor. Hebben we hem al eerder gezien in vorige seizoenen? Of alleen in de hallucinaties van Hurley, in de vorige EP?
    Voorzover ik weet hebben we hem nooit eerder gezien. Wel speelde hij ook in oa OZ en The Wire dus misschien dat je hem daarvan (of ergens anders) kent en dat die je daarom bekend voor komt.
      zondag 10 februari 2008 @ 22:14:53 #72
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_56653951
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zoveel lijkt ie er ook niet op.
    Teveel om toeval te zijn
      zondag 10 februari 2008 @ 22:22:59 #73
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56654232
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 22:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Teveel om toeval te zijn
      zondag 10 februari 2008 @ 22:51:41 #74
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56655177
    lostvindpost

ik had net weer eens zo'n duh momentje wat iedereen al wist

mittelos is een anagram van lost time

maar zouden er 2 gespiegelde werelden zijn?
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_56656696
    Toen ik Faraday hoorde moest ik gelijk idd aan een faraday cage denken, maar de andere namen leverde nog niks op qua wetenschappers oid
      zondag 10 februari 2008 @ 23:57:40 #76
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56656781
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 23:53 schreef dapluiz het volgende:
    Toen ik Faraday hoorde moest ik gelijk idd aan een faraday cage denken, maar de andere namen leverde nog niks op qua wetenschappers oid
    The name Minkowski is a reference to Hermann Minkowski, the mathematician who pioneered the idea of 4-dimensional space-time continuum.
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      maandag 11 februari 2008 @ 00:07:09 #77
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_56656937
    quote:
    Dat dacht ik ook gelijk. Zal waarschijnlijk ook geen toeval zijn dat de helikopter werd geraakt door de bliksem .
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_56657052
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef greatgonzo het volgende:
    Alleen in de flashforward bij Hurley.
    pi_56664476
    erg spannende ep!
    t wordt allemaal wel erg ingewikkeld idd. waarom wil dat team Ben hebben?!
    Michael op die boot, ja dat zou heel goed kunnen. leuk om te zien dat ze over dat soort dingen al seizoenen geleden over na hebben gedacht
    pi_56668667
    quote:
    ik aan Michael Faraday uit Arlington Road
      maandag 11 februari 2008 @ 19:22:40 #81
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56669966
    Over die namen gesproken, wat dacht je van Charlotte Staples Lewis, ofwel CS Lewis, schrijver van de Narnia reeks.
    pi_56670326
    Afleveringen gezien en het word steeds waziger en waziger.
    SPOILER
    pi_56670760
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 19:42 schreef Professional het volgende:
    Afleveringen gezien en het word steeds waziger en waziger.
    SPOILER
    SPOILER
    pi_56670815
    Ik zit wel nog in mijn maag met een hoop vragen over The Others, ik hoop niet dat die plot-line nu wordt afgeraffeld...
    pi_56670888
    Wat een gave serie is het toch ik zou zo graag seizoen 1,2 en 3 uit mn geheugen willen wissen en opnieuw kijken
    Цой жив
      maandag 11 februari 2008 @ 20:27:03 #86
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_56671190
    Desmond staat wel op de credits tijdens de opening
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_56671268
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 20:09 schreef Evil_Jur het volgende:
    Ik zit wel nog in mijn maag met een hoop vragen over The Others, ik hoop niet dat die plot-line nu wordt afgeraffeld...
    eens
    so how's your evening so far?
      maandag 11 februari 2008 @ 20:57:11 #88
    155021 Mender
    Gekke Henkie
    pi_56671989
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 20:13 schreef Zwoerd het volgende:
    Wat een gave serie is het toch ik zou zo graag seizoen 1,2 en 3 uit mn geheugen willen wissen en opnieuw kijken
    Ik zou graag willen dat ik seizoen 4,5 en 6 niet kon kijken tot de laatste aflevering. Zodat ik daarna gewoon alles kan kijken op m'n eigen tempo. Maarja dat lukt me toch niet, als er een nieuwe afl is kijk ik weer meteen op vrijdagavond.
    pi_56672033
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 20:09 schreef Evil_Jur het volgende:
    Shame on you!
    Dat je er alleen maar aan denkt !
    pi_56672222
    Even terugkomend op Charlie trouwens:
    SPOILER
      maandag 11 februari 2008 @ 21:10:01 #91
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56672286
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 21:07 schreef Evil_Jur het volgende:
    Even terugkomend op Charlie trouwens:
    SPOILER
    Principe kwestie natuurlijk. Desmond zei dat als Charlie niet dood zou gaan, dat Claire & Aaron (en de rest natuurlijk) niet gered zouden worden.
    pi_56672339
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 21:10 schreef Haunter het volgende:

[..]

Principe kwestie natuurlijk. Desmond zei dat als Charlie niet dood zou gaan, dat Claire & Aaron (en de rest natuurlijk) niet gered zouden worden.
    Maar dat verwachtte hij toch al niet meer na zijn gesprek met Penny lijkt me... Ach ja, het maakt ook niet heel veel uit.
      maandag 11 februari 2008 @ 21:14:01 #93
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56672381
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 21:12 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Maar dat verwachtte hij toch al niet meer na zijn gesprek met Penny lijkt me... Ach ja, het maakt ook niet heel veel uit.
    Maar het redden van Claire, Aaron en de rest in die helicopter was ook na het gesprek met Penny, en aangezien Desmond dat zag mocht het niet verbroken worden door Charlie; hij moest dood.
    pi_56672805
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 20:13 schreef Zwoerd het volgende:
    Ik wil S1,2 en 3 ook uit mijn geheugen wissen, maar niet om opnieuw te kijken.
      maandag 11 februari 2008 @ 21:52:21 #95
    155021 Mender
    Gekke Henkie
    pi_56673306
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 21:32 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Ik wil S1,2 en 3 ook uit mijn geheugen wissen, maar niet om opnieuw te kijken.
    Huh heb je er dan spijt van dat je Lost 3 seizoenen hebt gevolgd? Ik kan het me niet voorstellen. Lost=beste serie ooit , in mijn mening dan. Maar dan kijk je toch gewoon lekker niet meer?
    pi_56673880
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 21:52 schreef Mender het volgende:

[..]
    Maar dan kijk je toch gewoon lekker niet meer?
    Oke, thanx, ga het proberen, groetjes.
    pi_56674585
    Ben ook weer helemaal bij! Wat een heerlijke serie is het toch!

Dit moeten we ook op HD hebben gewoon op de Nederlandse tv. Prachtig met die jungle omgeving!
      maandag 11 februari 2008 @ 22:49:18 #98
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_56674806
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 22:17 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Oke, thanx, ga het proberen, groetjes. [ afbeelding ]

[ Bericht 9% gewijzigd door Merkie op 11-02-2008 23:32:18 ]
    2000 light years from home
      maandag 11 februari 2008 @ 23:53:59 #99
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_56676332
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 22:17 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Oke, thanx, ga het proberen, groetjes. [ afbeelding ]
    Huilen dan.
      dinsdag 12 februari 2008 @ 00:44:40 #100
    176873 marcel-o
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_56676980
    tvp

die smiley

maar ff OT:
    Ik vind het echt prachtig hoe er steeds vragen bij komen, terwijl er nogsteeds veel niet beantwoord zijn

Dat van Charly vond ik ook vaag, alsof ie uit de serie geschopt is.
    Wat deed dat skelet van die ijsbeer in de sahara? en btw ook op dat eiland i.i.i.
    Wie/Wat is dat zwarte bliksemwolk-monster? (Ben zag water branden? )
    Waarom willen ze Ben hebben?
    Wie/Wat is Jacob (ik heb een hekel aan die naam trouwes( don't ask ))

De vooruitblikken geven een soort van heimwee gevoel, "niet meer op het geheimzinnige eiland.hèèllp!
    !!

Ik sta er van versteld dat ik na zoveel afleveringen nogsteeds geboeid ben, terwijl S4 wel een wending heeft.

0402 zojuist gekeken trouwes, die 45 min was snel voorbij

[ Bericht 41% gewijzigd door marcel-o op 12-02-2008 00:54:22 ]
    | Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
      dinsdag 12 februari 2008 @ 01:41:20 #101
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_56677442
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 19:28 schreef Symer het volgende:
    Alle 16 afleveringen nu nog afmaken is onhaalbaar, er kunnen maximaal nog 6 afleveringen bijkomen op voorwaarde dat het tv-seizoen verlengd wordt tot eind juni ipv eind mei (wat wel waarschijnlijk is).

Men heeft nog geen idee wanneer de overgebleven 2 (of meer) afleveringen die dit seizoen niet gemaakt zullen worden ingehaald worden, als dat überhaupt al gebeurd.
    Bedoel je met inhalen dat ze dan tussen seizoen 4 en 5 inkomen? En als dat niet gebeurt, dat ze aan het begin van seizoen 5 geplakt worden? Want dat ze helemaal niet uitgezonden worden kan ik me haast niet voorstellen. Of zouden ze dan enkele dingen herschrijven zodat er in s4e14 al een dikke "season finale" vibe en ditto cliffhanger is, om dan seizoen 5 gewoon twee afleveringen langer te maken?
      dinsdag 12 februari 2008 @ 02:53:17 #102
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_56677649
    waar ik niemand meer over hoor is dat de neger die bij hurly kwam dus geen verbeelding was zoals e dat eerst dachten.

En dat ze een ijsbeer vinden in de sahara is niet het gekste. Maar wel die halsband van het dahrma gebeuren. Dat houd dus in dat ze niet alleen op het eiland werkte.
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')