Ja, zat ik ook aan te denken... misschien dat John Walt daarom gezien heeft ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:53 schreef Symer het volgende:
[..]
En Michael zou Walt dan terug gestuurd kunnen hebben om Ben van alle info te voorzien, aangezien radio-communicatie niet mogelijk was tot Charlie zich ermee ging bemoeien.
En hoe wist Ben überhaupt van die boot als zijn mannetje op die boot Michael is? Daarvoor had hij immers nog geen mannetje op de boot. Radar kan, maar van zulke apparatuur hebben we nooit bewijs gevonden. Hoe wist Ben zeker dat als die boot op 325 graden lag hij daar ook zou blijven liggen? En hoe wist Ben zeker dat Michael geaccepteerd zou worden op die boot? Voor hen is het immers waarschijnlijk dat hij een mannetje van Ben is omdat ze niet weten dat er overlevenden zijn. Zij denken dat alleen Ben en aanverwanten op het eiland wonen. En het is vrij duidelijk dat Michael van het eiland komt aangezien zijn schip niet echt zeewaardig is, dus een verre reis kan hij nooit gemaakt hebben.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die mensen van die boot zijn ook op zoek naar Ben he, dus hij weet echt wel hoe het allemaal zit. Ik denk dat Micheal op die boot zit, omdat Ben tegen hem zei, ga precies 325 graden. Ben wist van de boot en dus wist Ben dat Michael op die boot terecht zou komen.
Eerst maar even afwachten of het inderdaad Michael is?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:29 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
En hoe wist Ben überhaupt van die boot als zijn mannetje op die boot Michael is? Daarvoor had hij immers nog geen mannetje op de boot. Radar kan, maar van zulke apparatuur hebben we nooit bewijs gevonden. Hoe wist Ben zeker dat als die boot op 325 graden lag hij daar ook zou blijven liggen? En hoe wist Ben zeker dat Michael geaccepteerd zou worden op die boot? Voor hen is het immers waarschijnlijk dat hij een mannetje van Ben is omdat ze niet weten dat er overlevenden zijn. Zij denken dat alleen Ben en aanverwanten op het eiland wonen. En het is vrij duidelijk dat Michael van het eiland komt aangezien zijn schip niet echt zeewaardig is, dus een verre reis kan hij nooit gemaakt hebben.
Desmond heeft ook toekomst-visioenen, Lost heeft altijd wel een paranormaal randje gehad. Sowieso is Jacob een vaag geval.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:10 schreef planethugo het volgende:
vind het wel minder dat er nu iemand is die met geesten kan praten, hoeft voor mij niet téveel fanta in te zitten maar dat lijkt nu onontkoombaar. Die gast zal na verloop van tijd wel met jacob gaan praten...
Wie het mannetje op de boot is zou ik niet weten, Michael kan wel maar hoe en waarom? Omdat Ben Walt weer te pakken gekregen had nadat ze weg waren ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op zondag 10 februari 2008 18:47 schreef Shrien het volgende:
Ik zit s01e01 te kijken en dat tellen van 5 naar 1 komt me bekend voor![]()
Jack zit te ouwehoeren over een operatie en dat hij de angst wegdrijft door 5 te tellen.
Hurley doet dit ook met zn psychotische gedachtes.
Idd. Zo las ik ergens nog een leuke:quote:Op zondag 10 februari 2008 18:49 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Kloptleuke knipoog, zit Lost vol van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door D_A op 10-02-2008 19:33:42 ][@Last.fm |
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:32 schreef Shrien het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Die gast leek inderdaad veel op Charlie..Misschien vader ofzoquote:Op zondag 10 februari 2008 05:31 schreef remlof het volgende:
Wat Haradinges zegt en ik heb net episode 2 gezien. Die gozer ui die helicopter is toch gewoon Charlie? De manier waarop ie zich gedraagt. waarop ie praat, kan toch niet missen?
Zoveel lijkt ie er ook niet op.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef Haunter het volgende:
Wtf, hoezo denkt iedereen dat Jeremy Davies' caracter op Charlie lijkt? [afbeelding]
Voorzover ik weet hebben we hem nooit eerder gezien. Wel speelde hij ook in oa OZ en The Wire dus misschien dat je hem daarvan (of ergens anders) kent en dat die je daarom bekend voor komt.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef greatgonzo het volgende:
wie was nu eigenlijk die donkere gast die the A-team naar het eiland heeft gestuurd, hij kwam me bekend voor. Hebben we hem al eerder gezien in vorige seizoenen? Of alleen in de hallucinaties van Hurley, in de vorige EP?
The name Minkowski is a reference to Hermann Minkowski, the mathematician who pioneered the idea of 4-dimensional space-time continuum.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:53 schreef dapluiz het volgende:
Toen ik Faraday hoorde moest ik gelijk idd aan een faraday cage denken, maar de andere namen leverde nog niks op qua wetenschappers oid
Dat dacht ik ook gelijk. Zal waarschijnlijk ook geen toeval zijn dat de helikopter werd geraakt door de bliksemquote:Op zondag 10 februari 2008 23:53 schreef dapluiz het volgende:
Toen ik Faraday hoorde moest ik gelijk idd aan een faraday cage denken, maar de andere namen leverde nog niks op qua wetenschappers oid
Alleen in de flashforward bij Hurley.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef greatgonzo het volgende:
wie was nu eigenlijk die donkere gast die the A-team naar het eiland heeft gestuurd, hij kwam me bekend voor. Hebben we hem al eerder gezien in vorige seizoenen? Of alleen in de hallucinaties van Hurley, in de vorige EP?
ik aan Michael Faraday uit Arlington Roadquote:Op zondag 10 februari 2008 23:53 schreef dapluiz het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:42 schreef Professional het volgende:
Afleveringen gezien en het word steeds waziger en waziger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eensquote:Op maandag 11 februari 2008 20:09 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik zit wel nog in mijn maag met een hoop vragen over The Others, ik hoop niet dat die plot-line nu wordt afgeraffeld...
Ik zou graag willen dat ik seizoen 4,5 en 6 niet kon kijken tot de laatste aflevering. Zodat ik daarna gewoon alles kan kijken op m'n eigen tempo.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:13 schreef Zwoerd het volgende:
Wat een gave serie is het tochik zou zo graag seizoen 1,2 en 3 uit mn geheugen willen wissen en opnieuw kijken
Shame on you!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:09 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik zit wel nog in mijn maag met een hoop vragen over The Others, ik hoop niet dat die plot-line nu wordt afgeraffeld...
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Even terugkomend op Charlie trouwens:Principe kwestie natuurlijk. Desmond zei dat als Charlie niet dood zou gaan, dat Claire & Aaron (en de rest natuurlijk) niet gered zouden worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat verwachtte hij toch al niet meer na zijn gesprek met Penny lijkt me... Ach ja, het maakt ook niet heel veel uit.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:10 schreef Haunter het volgende:
[..]
Principe kwestie natuurlijk. Desmond zei dat als Charlie niet dood zou gaan, dat Claire & Aaron (en de rest natuurlijk) niet gered zouden worden.
Maar het redden van Claire, Aaron en de rest in die helicopter was ook na het gesprek met Penny, en aangezien Desmond dat zag mocht het niet verbroken worden door Charlie; hij moest dood.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar dat verwachtte hij toch al niet meer na zijn gesprek met Penny lijkt me... Ach ja, het maakt ook niet heel veel uit.
Ik wil S1,2 en 3 ook uit mijn geheugen wissen, maar niet om opnieuw te kijken.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:13 schreef Zwoerd het volgende:
Wat een gave serie is het tochik zou zo graag seizoen 1,2 en 3 uit mn geheugen willen wissen en opnieuw kijken
Huh heb je er dan spijt van dat je Lost 3 seizoenen hebt gevolgd?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wil S1,2 en 3 ook uit mijn geheugen wissen, maar niet om opnieuw te kijken.
Oke, thanx, ga het proberen, groetjes.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Maar dan kijk je toch gewoon lekker niet meer?
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oke, thanx, ga het proberen, groetjes. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oke, thanx, ga het proberen, groetjes. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |