hee hee een beetje dimmen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die loser moeten ze een perm-ban geven met zijn dennix-geadoreer en
zijn kinderachtige plaatjes...........
THX H&J vanavond dus , mogen er nog mensen mee zoals een Eric ("als ik zin heb MB ik") ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:37 schreef GeenStyle het volgende:
9 feb. Jaap & Huub - 23:59 uur: Black & White, Medemblik
- 02:30 uur: Jenifeu & Malibu, Drachten
Ja maar die dgk_fan is geen fan, maar een psycho !!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:39 schreef blomst het volgende:
[..]
hee hee een beetje dimmen.
één Dennix fan moet kunnen.
Is ie onder behandeling bij Drs.H ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar die dgk_fan is geen fan, maar een psycho !!
nee, zijn puch is stuk dus hij kan er niet komen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ie onder behandeling bij Drs.H ?
De enige behandeling die bij hem helpt is dat 'ie met zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ie onder behandeling bij Drs.H ?
Die was toch geconfisqueerd door de politie op de avond van Dennis exit?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:44 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, zijn puch is stuk dus hij kan er niet komen.
Ik heb hem naderhand teruggekregen. Heb toen wel een boete vanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was toch geconfisqueerd door de politie op de avond van Dennis exit?
Kijk je uit met die doodswensen?? Voor je het weet heb je een ban te pakken, en doorposten met een kloon tijdens een ban is ook al strafbaarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De enige behandeling die bij hem helpt is dat 'ie met zijn
Puchie onder de trein komt !!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:46 schreef dgk_fan het volgende:
(Ik wilde alleen maar zo snel mogelijk naar mijn Skattie toe...)
Hoeveel te hard reed je toen ??quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem naderhand teruggekregen. Heb toen wel een boete van
130 euro gekregen wegens het rijden op de snelweg
(Ik wilde alleen maar zo snel mogelijk naar mijn Skattie toe...)
Dat is idd linke soepquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk je uit met die doodswensen?? Voor je het weet heb je een ban te pakken, en doorposten met een kloon tijdens een ban is ook al strafbaar
Ja, en ze is bang dat Amanda het van Jaap en Huub te horen krijgt. Daarom zo een collect-call.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:52 schreef Desii het volgende:
Is Nadia echt zwanger... als ik het goed begrijp
Ik reed 80. Daar heb ik geen boete voor gekregen, alleen voor hetquote:
Hoe wordt de kater deze keer genoemd?? Griepje??quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:55 schreef mootie het volgende:
Oh Amanda ligt weer ziek in bed.... en Brian ernaast...
Moet het geen hij zijn ? of verlul je je nu hier ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik reed 80. Daar heb ik geen boete voor gekregen, alleen voor het
gebruiken van de snelweg met een voertuig dat daar niet op mag...ofoziets...
Dat gekut ook altijd met die accounts....................quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet het geen hij zijn ? of verlul je je nu hier ?![]()
![]()
Maar als ik je ondertitel bekijk loop je toch wel een tijdje achter ... Syl is al een tijdje weg nmlquote:
Tuurlijk wist Amanda het al. Ze heeft al een paar keer aangegeven dat ze er niks over mag zeggen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:03 schreef Kinga het volgende:
Hmm.... ingetogen reactie... ze wist het al dus.
Maar DGK_FAn mag echt wel blijven tot Dennis weer naar huis gaat .. mogelijk kan ie zich aanmelden als peetvader van brooke ...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat gekut ook altijd met die accounts....................![]()
![]()
![]()
Ik zie het haar nog zo zeggen 'Ik vind Luc gewoon een hele mooie jongen..'. om vervolgens Dennix aan de kant te schuiven en bij Luc in bed te kruipen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:05 schreef mootie het volgende:
Dus ze werd zwanger toen ze een maand of 3 samen waren, terwijl ze ondertussen ook nog het een en ander met Luc uitspookte?
Kan me niet schelen, ze moet wel winnenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als ik je ondertitel bekijk loop je toch wel een tijdje achter ... Syl is al een tijdje weg nml
TY Leandra en Yvonne.quote:
Hij is Tanja ff vergeten...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:08 schreef mootie het volgende:
Ooooh het is een chaoooooos omdat het de eerste real life dinges is, aldus Dennis.
Maar ze wordt nu TANTE !!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:09 schreef Prospera het volgende:
Natuurlijk wil Amanda ook een baby, zij kent Brian ten slotte langer dan dat Naad&Dennix elkaar kennen.
Ik vind het ook ERRUG dom..... Een baby is geen extension die je er weerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:09 schreef Kinga het volgende:
Ik kán het gewoon niet geloven... jezus christus. Domme idioten.
Zo kinderlijk als ze het ook zei: ik krijg een baby'tje. Alsof het een cadeautje is dat je ook weer in kunt leveren.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind het ook ERRUG dom..... Een baby is geen extension die je er weer
uitrukt als je hem zat bent............................
idd..... .hoe stom is ze dan wel niet, door te gaan met dat apparaatquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:13 schreef riri het volgende:
d Nadia niet 'n behandeling met zo'n apparaat gehad toen ze zwanger was?
Toen moest ze toch naar het ziekenhuis?
Die dokter zei nog dat het helemaal niet kon dan zo'n behandeling met dat apparaat...en toen was ze dus al zwanger
Haar baby was reeds voor de RLS verwekt. D&N hebben het verwekt tijdens de RLS .. Dennis weet nog precies wanneer het gebeurt is , waarschijnlijk die ene keer dat ie iets niet uitstelde tot morgen ....quote:
Ik ben bang van wel, en dan is het te hopen dat een peuter de chuhuahua van 2010 is, anders heeft ze een accessoire-issuequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:13 schreef mootie het volgende:
Maar al met al vind ik het te triest voor woorden.
Een baby is de chihuahua van 2008?
Ja, klopt. Ook Amanda vroeg nog of dat wel kon, en het kon niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:13 schreef riri het volgende:
Had Nadia niet 'n behandeling met zo'n apparaat gehad toen ze zwanger was?
Toen moest ze toch naar het ziekenhuis?
Die dokter zei nog dat het helemaal niet kon dan zo'n behandeling met dat apparaat...en toen was ze dus al zwanger
En dat ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:11 schreef PeterNB het volgende:
Ik vind het ook ERRUG dom..... Een baby is geen extension die je er weer
uitrukt als je hem zat bent............................
Het is een van de weinige baby's ter wereld waarvan de verwekking geflimd is, dus reken maar dat er camera's op blijven staan... en zodra die camera's weg willen dan roept Dennis ze terug...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:15 schreef noekje het volgende:
Ze willen dat het kind opgroeit zonder camera's. As if...
Maar ze wilde dus eigenlijk morgen het grote nieuws bekend maken.
Wat een waanzin.
Lees net je OP, een plaatjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
CNN wil er ook alles van weten.Het is de eerste baby VERWEKT in een RLS, anders dan BB dus.
Het wordt een vreethamster!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:15 schreef cobain94 het volgende:
Het word een kruising tussen een mol en hamster..
Wij wisten het ook al. En ik wed dat Nadai het ook wist toen ze die testen deed. Die waren gewoon positief! Grote leugenaar is hetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:17 schreef Kinga het volgende:
Amanda wist gewoon al dat ze zwanger was toen met dat hele miskraam gedoe.
Hier ben ik het zooooo mee eensch. Je zult ouders krijgen als Naadloos en Dennix. Een jankerd en een nixnut.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:17 schreef PeterNB het volgende:
Dit is het echt het meest trieste nieuws uit de hele kooi...............arme baby....
Thnxquote:
Nee, je luistert naar de verkeerde zendersquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:18 schreef noekje het volgende:
Dennis: ik werd ook gebeld door radiostations enzo, de hele week. Echt niet normaal!
Ben ik nu gek of..
Dat is een nieuwswaantje van één dag, denk ik eerder. Hooguit twee: nu en straks na de bevalling. Daarna is het niet meer interessant. En blijft enkel triest over.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:18 schreef Leandra het volgende:
Het is een van de weinige baby's ter wereld waarvan de verwekking geflimd is, dus reken maar dat er camera's op blijven staan... en zodra die camera's weg willen dan roept Dennis ze terug...
Alles om in the spotlight te blijven.
Licht geirriteerd......zeg maar Mega. Teveel aandacht voor Naad en Dennix.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:23 schreef Disana het volgende:
Er zou al een kaart zijn waarop ze schreven dat ze een bevruchting hadden, volgens een licht geirriteerde Brian.
En dat ook!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Echt iets van Nadia om die baby te houden, zodat ze verzekerd is van aandacht. Hoer
Ik hoop ook, diep in mijn hart, dat dit een geintje is.............................quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:22 schreef Kinga het volgende:
Jezus! Ik ben echt in shock hier.
Ik zit volgens mij sowieso op een andere golflengte dan die twee. God zij dank!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je luistert naar de verkeerde zenders
Ik kreeg ook het gevoel dat Amanda het niet echt leuk vond. Jaloers?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Licht geirriteerd......zeg maar Mega. Teveel aandacht voor Naad en Dennix.
Je wilt dit toch niet in baby-vorm zienquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:25 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is Dennis blij of is ie blij ?
Van zijn papa en mama en haar mamaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:24 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af waarvan Dennis en Nadia leven.
Ja, dat moet haast wel. Hij had niets op de rails staan behalve een of andere vage kledinglijn. Wat kan Dennis eigenlijk... want die zangcarriere gaat hem niet worden.quote:
Hij lijkt de enige te zijn die het écht om te lachen vindt. De rest vind ik een stuk zuurder.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:24 schreef riri het volgende:
Alle tv momentjes afgepakt van Huub...vindt ie niet leuk
Jaap vraagt een huwelijk aan via de telefoon voor Dennix en Nadia in de Gouden Kooi
Not me, maar na de behandeling van Dr. Sanchez en haar gezuip terwijl ze zwanger was, dat kan nooit veel goeds betekenen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
Ik zit volgens mij sowieso op een andere golflengte dan die twee. God zij dank!
Nou, ze is zwanger. Gefeli en nu weer oprotten. Who cares anyway?
Het is natuurlijk wel heel triest dat ze daar met oud en nieuw zat te borrelen terwijl ze een maand eerder weggegaan was omdat ze zwanger was...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Not me, maar na de behandeling van Dr. Sanchez en haar gezuip terwijl ze zwanger was, dat kan nooit veel goeds betekenen.
Ze vindt het echt heel leuk en is ook heel blij MAAR....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg ook het gevoel dat Amanda het niet echt leuk vond. Jaloers?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:30 schreef mazaru het volgende:
Brrr is gewoon jaloers dat Nix wel klaar kan komen
+1quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoop ook, diep in mijn hart, dat dit een geintje is.............................
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:33 schreef PeterNB het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 februari 2008 19:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is er niemand die Nadia en Dennis kan mixen tot een photoshop baby?![]()
[ afbeelding ]
Alle fora wisten het in principe al toen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:35 schreef mazaru het volgende:
Ik zat er al op te wachten
Brrrr wist het al, hij zei al..... hij had al gelijk gezegd ....
Wat is het toch een gore kwijlebabbel
Het kan net zo goed weer een leugen van nada zijn, btwquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:35 schreef mazaru het volgende:
Ik zat er al op te wachten
Brrrr wist het al, hij zei al..... hij had al gelijk gezegd ....
Wat is het toch een gore kwijlebabbel
Als er iets gebeurt zegt hij altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Alle fora wisten het in principe al toen...
OMG.....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:33 schreef PeterNB het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 februari 2008 19:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is er niemand die Nadia en Dennis kan mixen tot een photoshop baby?![]()
[ afbeelding ]
Proost, ik doe mee. Kan wel wat gebruiken na dit vreselijke nieuws.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:38 schreef Lobasca het volgende:
En er trots op zijn dat het in DGK is verwekt![]()
Borreltijd voor mij
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:40 schreef Desii het volgende:
Selene gaat over één week weg (of deze week weg).... .kon het niet goed verstaan, maar ze fluisterde het in Brian zijn oor
Kijk, eindelijk iets wat echt boeiend is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:40 schreef Desii het volgende:
Selene gaat over één week weg (of deze week weg).... .kon het niet goed verstaan, maar ze fluisterde het in Brian zijn oor
Met zijn allen bij de poort om d'r uit te kotsen zwaaien?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk iets wat echt boeiend is.![]()
Ze hoeft nu niet meer te proberen zwanger te worden van de eerste in een RLS verwekte baby..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:40 schreef Desii het volgende:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja ik heb ook een roseetje nodig om dit te verwerken
Make my day, dit gaat een leuk avondje worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:40 schreef Desii het volgende:
Ze (Slene) heeft slechts 1 keer gezoend daar in de Kooi en dat met LL.. Als ze dat echt van plan was geweest had ze wel een actievere houding aangenomenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hoeft nu niet meer te proberen zwanger te worden van de eerste in een RLS verwekte baby..
Truequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft slechts 1 keer gezoend daar in de Kooi en dat met LL.. Als ze dat echt van plan was geweest had ze wel een actievere houding aangenomen
Tuurlijk kan dat... helaas kan het kind niet van een andere moeder zijn, dus het zal wel een huilbaby worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:48 schreef fredfik het volgende:
zou de baby niet van luc kunnen zijn???
Huilbaby lijkt me onvermijdelijk jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat... helaas kan het kind niet van een andere moeder zijn, dus het zal wel een huilbaby worden.
tuurlijk a.s papa, wil je natuurlijk ook wel enig recht van spreken hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:50 schreef Lobasca het volgende:
Volgens nix wil LL op elke manier contact krijgen met nadaTo be continued
Wat een weekendquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De streams worden steeds leuker!!![]()
Hij moet ECHT dat remspoor van zijn kin afvegen na het baffen hoor!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Eric ook Murray's gebruiken ?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:52 schreef Leandra het volgende:
Ik zit er niet op te wachten dat LL weer in die hut komt logeren, maar als hij nu ff langs zou komen dan zou ik dat wel grappig vinden....
En dol op ijklontjes ipv moedermelk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:49 schreef Leandra het volgende:
Tuurlijk kan dat... helaas kan het kind niet van een andere moeder zijn, dus het zal wel een huilbaby worden.
Dat ziet er idd niet uitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Hij moet ECHT dat remspoor van zijn kin afvegen na het baffen hoor!
is dat nodig dan???quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:51 schreef Kinga het volgende:
Luc en Nadia hebben nooit geneukt.
ja nog meer bagger........... ik zeg jullie kunnen het!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:53 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat Luc bellen? Wat triest!
Gaan ze hier een fucking verhaallijn van maken?!?!?!?!?
Tuurlijk, je denkt toch niet dat het "per ongeluk" vandaag al in de media gelekt is terwijl het maandag pas bekend gemaakt zou worden??quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:53 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat Luc bellen? Wat triest!
Gaan ze hier een fucking verhaallijn van maken?!?!?!?!?
Ow God, ik ben weer de enige die het kek vind zeker?quote:
LL nam niet op.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:56 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb ff huub gemist bij die telefoon, is er iemand die dat gesprek gevolgd heeft?
ach ja als het dit programma dan toch een rioolniveau moet hebben dan maar met wat humorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:55 schreef Desii het volgende:
Ik vind deze verhaallijn wel lachuh.... dieptriest..... maar wel lachuh
Als ze dat gevoel herkennen wellicht wel... maar goed, het is ook niet Nadia's eerste zwangerschapquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
dennis stelt dat vrouwen gelijk voelen als ze zwanger zijn.....hahahahahahhahah
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow God, ik ben weer de enige die het kek vind zeker?
LMAO. Briljant.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef mazaru het volgende:
Ja brrrr, 1 keer een pil vergeten, en je zit er de rest van je leven aan vast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hou op ajb, ik pies in mijn broek.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef mazaru het volgende:
Ja brrrr, 1 keer een pil vergeten, en je zit er de rest van je leven aan vast
[ afbeelding ]
Ik kende hem al.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef ericahysterica het volgende:
wilders heeft een bijbel gevonden vol met leugens: de joran
Grapje van ons aller Brian
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef ericahysterica het volgende:
wilders heeft een bijbel gevonden vol met leugens: de joran
Grapje van ons aller Brian
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
Dennix eet zo snel, hij is bijna niet te cappen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:09 schreef mootie het volgende:
Brian: Zijn er al homokoppels die kinderen hebben?
Kolere zeg... Brian zit nog in 1970??quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:09 schreef mootie het volgende:
Brian: Zijn er al homokoppels die kinderen hebben?
LMAO.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik Natasja tegen kwam in een barretje in London, waar ik mijn peuk op dr kop heb uitgedrukt
neuh bij mij niet......quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
Huub vertelt dat Ilona geen kinderen kan krijgen omdat haar moeder Softenon heeft geslikt, of was dat al bekend hier?
Leuk dat Huub dat ff op de streams gooit.... is ze hem vast dankbaar voorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
Huub vertelt dat Ilona geen kinderen kan krijgen omdat haar moeder Softenon heeft geslikt, of was dat al bekend hier?
Brian die zich afvraagt of er al homostellen zijn die kinderen hebben en Huub die Softenon verwart met DES, je vraagt je toch echt af of ze ooit wel eens nadenken voor ze iets zeggen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
Huub zei dat ze dat in dat hok verteld heeft, volgens mij "out in the open".quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:14 schreef Leandra het volgende:
Leuk dat Huub dat ff op de streams gooit.... is ze hem vast dankbaar voor
Daar hoef je je niet voor te schamenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik Natasja tegen kwam in een barretje in London, waar ik mijn peuk op dr kop heb uitgedrukt
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:18 schreef mootie het volgende:
Ik herinner me ineens dat Nadia nog een abortus heeft gehad vlak voor ze de kooi inging...... toch?
Ja, Ilona heeft dat verhaal al heel in het begin van DGK zelf verteld.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het ook echt vreselijk, vooral voor dat kind.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Naad is dus toch zwanger, hoewel ik bijna in mijn broek pies om jullie reactie hier, is het toch te triest voor woorden, Naad en Nix kennen elkaar net en Naad is nu al zo labiel als een draaideur. arm kindje.
met ouders zoals nadia en dennis verschaffen zij de riagg weer wat werk in de toekomstquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt vreselijk, vooral voor dat kind.
Dat arme joch moet me een honger geleden hebben buiten de kooiquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
Dennix eet zo snel, hij is bijna niet te cappen.
[ afbeelding ]
ja, een hele late abortus......quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:18 schreef mootie het volgende:
Ik herinner me ineens dat Nadia nog een abortus heeft gehad vlak voor ze de kooi inging...... toch?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:15 schreef Verida het volgende:
Brian die zich afvraagt of er al homostellen zijn die kinderen hebben en Huub die Softenon verwart met DES, je vraagt je toch echt af of ze ooit wel eens nadenken voor ze iets zeggen.
Hou op, schei uit, heb je die plofkop gezien? Er zit minstens 10 kilo meer aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat arme joch moet me een honger geleden hebben buiten de kooi
Zoiets dacht Boris Becker ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:25 schreef ericahysterica het volgende:
dennis loopt naar buiten en er is nu pauze en er wordt geen idols meer gekeken, alles draait om het ongeboren kind van Nadia. Volgens amanda kan het alleen maar door handwerk verwekt zijn als luc de vader zou zijn
Ik haal ze juist niet door elkaar, vrouwen kregen het DES hormoon voorgeschreven om een het risico van een miskraam te verkleinen. Dit heeft vaak tot gevolg gehad dat de dochters van deze vrouwen vaak onvruchtbaar zijn, de zogenoemde "DESdochters"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT, maar om het helder te maken.
Of jij haalt 2 dingen door elkaar.![]()
DES
Softenon
Daar had Verida wel gelijk in: Huub bedoelde DES... dat levert vruchtbaarheidsproblemen op bij degenen waarvan de moeder het tijdens de zwangerschap geslikt heeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT, maar om het helder te maken.
Of jij haalt 2 dingen door elkaar.![]()
DES
Softenon
klopt helemaal, maar ja, aan de andere kant zit hij wel in de goede hoek .....de anderen weten er helemaal niets van. Het is heel slecht gesteld met de algemene ontwikkeling van de bewoners van de bronzen kooi vind ikquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik haal ze juist niet door elkaar, vrouwen kregen het DES hormoon voorgeschreven om een het risico van een miskraam te verkleinen. Dit heeft vaak tot gevolg gehad dat de dochters van deze vrouwen vaak onvruchtbaar zijn, de zogenoemde "DESdochters"
Softenon had niet volledig ontwikkelde ledematen als gevolg.
Ik heb al eerdere het idee gehad dat Huub deze twee zaken door elkaar haalde en weer eens interessant zat te doen over een onderwerp waar hij maar een klein beetje vanaf weet.
Maar doe dan niet alsof je er alles vanaf weet. Dat is namenlijk iets waar Huub nogal een handje van heeft, interessant praten over iets zonder de juiste feiten te kennen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar had Verida wel gelijk in: Huub bedoelde DES... dat levert vruchtbaarheidsproblemen op bij degenen waarvan de moeder het tijdens de zwangerschap geslikt heeft.
Softenon veroorzaakte gelijk al zichtbare afwijkingen, ontbrekende ledematen en dergelijke.
Maar goed, dat Huub het verschil tussen Softenon en DES niet weet vind ik dan weer niet zo verbazingwekkend, het is een man, heeft geen kinderen, en is zelf van ruim na de DES en Softenon periodes.
D
wat dan weer voor hen pleit is dat ze allusssssss van idols weten!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klopt helemaal, maar ja, aan de andere kant zit hij wel in de goede hoek .....de anderen weten er helemaal niets van. Het is heel slecht gesteld met de algemene ontwikkeling van de bewoners van de bronzen kooi vind ik
Je hebt helemaal gelijk, niet alleen Huub is wel eens in de war, ik dus ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:32 schreef Verida het volgende:
Ik heb al eerdere het idee gehad dat Huub deze twee zaken door elkaar haalde en weer eens interessant zat te doen over een onderwerp waar hij maar een klein beetje vanaf weet.
Of je maakt geen drama over 1 woord....... hij bedoelde DES... het zit in dezelfde hoek en is voor iemand van zijn leeftijd over het algemeen een ver van m'n bed show... er zijn er meer die diezelfde fout zouden maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar doe dan niet alsof je er alles vanaf weet. Dat is namenlijk iets waar Huub nogal een handje van heeft, interessant praten over iets zonder de juiste feiten te kennen.
ach daar leeft hij toch voorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk dat Huub dat ff op de streams gooit.... is ze hem vast dankbaar voor
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:44 schreef ericahysterica het volgende:
de enige smaakmaker in de Gouden kooi; nl Huub imho zit er wel wat uitgeblust bij......
Maar Huub mag wrs niet even dutten van het hokje omdat hij moet optreden vanavond, hij belt niet eens.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:44 schreef ericahysterica het volgende:
de enige smaakmaker in de Gouden kooi; nl Huub imho zit er wel wat uitgeblust bij......
die is net gevlucht zonder sokken eigenlijk een held op sokken dusquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij kruipt nog maar eens lekker tegen Selene aan.
Waar is Jaap eigenlijk?
ik vind huub er erg gespannen uitzien eigenlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar Huub mag wrs niet even dutten van het hokje omdat hij moet optreden vanavond, hij belt niet eens.
Dat is alleen weggelegd voor St. Brian.
Precies. Ik ook!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:52 schreef Desii het volgende:
Is Nadia echt zwanger... als ik het goed begrijp
edit: geloven doe ik het pas, als ik der zwanger buik zie.... eerder niet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |