Wat een weekendquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De streams worden steeds leuker!!![]()
Hij moet ECHT dat remspoor van zijn kin afvegen na het baffen hoor!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Eric ook Murray's gebruiken ?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:52 schreef Leandra het volgende:
Ik zit er niet op te wachten dat LL weer in die hut komt logeren, maar als hij nu ff langs zou komen dan zou ik dat wel grappig vinden....
En dol op ijklontjes ipv moedermelk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:49 schreef Leandra het volgende:
Tuurlijk kan dat... helaas kan het kind niet van een andere moeder zijn, dus het zal wel een huilbaby worden.
Dat ziet er idd niet uitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Hij moet ECHT dat remspoor van zijn kin afvegen na het baffen hoor!
is dat nodig dan???quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:51 schreef Kinga het volgende:
Luc en Nadia hebben nooit geneukt.
ja nog meer bagger........... ik zeg jullie kunnen het!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:53 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat Luc bellen? Wat triest!
Gaan ze hier een fucking verhaallijn van maken?!?!?!?!?
Tuurlijk, je denkt toch niet dat het "per ongeluk" vandaag al in de media gelekt is terwijl het maandag pas bekend gemaakt zou worden??quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:53 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat Luc bellen? Wat triest!
Gaan ze hier een fucking verhaallijn van maken?!?!?!?!?
Ow God, ik ben weer de enige die het kek vind zeker?quote:
LL nam niet op.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:56 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb ff huub gemist bij die telefoon, is er iemand die dat gesprek gevolgd heeft?
ach ja als het dit programma dan toch een rioolniveau moet hebben dan maar met wat humorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:55 schreef Desii het volgende:
Ik vind deze verhaallijn wel lachuh.... dieptriest..... maar wel lachuh
Als ze dat gevoel herkennen wellicht wel... maar goed, het is ook niet Nadia's eerste zwangerschapquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
dennis stelt dat vrouwen gelijk voelen als ze zwanger zijn.....hahahahahahhahah
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow God, ik ben weer de enige die het kek vind zeker?
LMAO. Briljant.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef mazaru het volgende:
Ja brrrr, 1 keer een pil vergeten, en je zit er de rest van je leven aan vast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hou op ajb, ik pies in mijn broek.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef mazaru het volgende:
Ja brrrr, 1 keer een pil vergeten, en je zit er de rest van je leven aan vast
[ afbeelding ]
Ik kende hem al.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef ericahysterica het volgende:
wilders heeft een bijbel gevonden vol met leugens: de joran
Grapje van ons aller Brian
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef ericahysterica het volgende:
wilders heeft een bijbel gevonden vol met leugens: de joran
Grapje van ons aller Brian
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
Dennix eet zo snel, hij is bijna niet te cappen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:09 schreef mootie het volgende:
Brian: Zijn er al homokoppels die kinderen hebben?
Kolere zeg... Brian zit nog in 1970??quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:09 schreef mootie het volgende:
Brian: Zijn er al homokoppels die kinderen hebben?
LMAO.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik Natasja tegen kwam in een barretje in London, waar ik mijn peuk op dr kop heb uitgedrukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |