hee hee een beetje dimmen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die loser moeten ze een perm-ban geven met zijn dennix-geadoreer en
zijn kinderachtige plaatjes...........
THX H&J vanavond dus , mogen er nog mensen mee zoals een Eric ("als ik zin heb MB ik") ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:37 schreef GeenStyle het volgende:
9 feb. Jaap & Huub - 23:59 uur: Black & White, Medemblik
- 02:30 uur: Jenifeu & Malibu, Drachten
Ja maar die dgk_fan is geen fan, maar een psycho !!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:39 schreef blomst het volgende:
[..]
hee hee een beetje dimmen.
één Dennix fan moet kunnen.
Is ie onder behandeling bij Drs.H ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar die dgk_fan is geen fan, maar een psycho !!
nee, zijn puch is stuk dus hij kan er niet komen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ie onder behandeling bij Drs.H ?
De enige behandeling die bij hem helpt is dat 'ie met zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ie onder behandeling bij Drs.H ?
Die was toch geconfisqueerd door de politie op de avond van Dennis exit?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:44 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, zijn puch is stuk dus hij kan er niet komen.
Ik heb hem naderhand teruggekregen. Heb toen wel een boete vanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was toch geconfisqueerd door de politie op de avond van Dennis exit?
Kijk je uit met die doodswensen?? Voor je het weet heb je een ban te pakken, en doorposten met een kloon tijdens een ban is ook al strafbaarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De enige behandeling die bij hem helpt is dat 'ie met zijn
Puchie onder de trein komt !!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:46 schreef dgk_fan het volgende:
(Ik wilde alleen maar zo snel mogelijk naar mijn Skattie toe...)
Hoeveel te hard reed je toen ??quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem naderhand teruggekregen. Heb toen wel een boete van
130 euro gekregen wegens het rijden op de snelweg
(Ik wilde alleen maar zo snel mogelijk naar mijn Skattie toe...)
Dat is idd linke soepquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk je uit met die doodswensen?? Voor je het weet heb je een ban te pakken, en doorposten met een kloon tijdens een ban is ook al strafbaar
Ja, en ze is bang dat Amanda het van Jaap en Huub te horen krijgt. Daarom zo een collect-call.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:52 schreef Desii het volgende:
Is Nadia echt zwanger... als ik het goed begrijp
Ik reed 80. Daar heb ik geen boete voor gekregen, alleen voor hetquote:
Hoe wordt de kater deze keer genoemd?? Griepje??quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:55 schreef mootie het volgende:
Oh Amanda ligt weer ziek in bed.... en Brian ernaast...
Moet het geen hij zijn ? of verlul je je nu hier ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik reed 80. Daar heb ik geen boete voor gekregen, alleen voor het
gebruiken van de snelweg met een voertuig dat daar niet op mag...ofoziets...
Dat gekut ook altijd met die accounts....................quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet het geen hij zijn ? of verlul je je nu hier ?![]()
![]()
Maar als ik je ondertitel bekijk loop je toch wel een tijdje achter ... Syl is al een tijdje weg nmlquote:
Tuurlijk wist Amanda het al. Ze heeft al een paar keer aangegeven dat ze er niks over mag zeggen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:03 schreef Kinga het volgende:
Hmm.... ingetogen reactie... ze wist het al dus.
Maar DGK_FAn mag echt wel blijven tot Dennis weer naar huis gaat .. mogelijk kan ie zich aanmelden als peetvader van brooke ...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat gekut ook altijd met die accounts....................![]()
![]()
![]()
Ik zie het haar nog zo zeggen 'Ik vind Luc gewoon een hele mooie jongen..'. om vervolgens Dennix aan de kant te schuiven en bij Luc in bed te kruipen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:05 schreef mootie het volgende:
Dus ze werd zwanger toen ze een maand of 3 samen waren, terwijl ze ondertussen ook nog het een en ander met Luc uitspookte?
Kan me niet schelen, ze moet wel winnenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als ik je ondertitel bekijk loop je toch wel een tijdje achter ... Syl is al een tijdje weg nml
TY Leandra en Yvonne.quote:
Hij is Tanja ff vergeten...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:08 schreef mootie het volgende:
Ooooh het is een chaoooooos omdat het de eerste real life dinges is, aldus Dennis.
Maar ze wordt nu TANTE !!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:09 schreef Prospera het volgende:
Natuurlijk wil Amanda ook een baby, zij kent Brian ten slotte langer dan dat Naad&Dennix elkaar kennen.
Ik vind het ook ERRUG dom..... Een baby is geen extension die je er weerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:09 schreef Kinga het volgende:
Ik kán het gewoon niet geloven... jezus christus. Domme idioten.
Zo kinderlijk als ze het ook zei: ik krijg een baby'tje. Alsof het een cadeautje is dat je ook weer in kunt leveren.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind het ook ERRUG dom..... Een baby is geen extension die je er weer
uitrukt als je hem zat bent............................
idd..... .hoe stom is ze dan wel niet, door te gaan met dat apparaatquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:13 schreef riri het volgende:
d Nadia niet 'n behandeling met zo'n apparaat gehad toen ze zwanger was?
Toen moest ze toch naar het ziekenhuis?
Die dokter zei nog dat het helemaal niet kon dan zo'n behandeling met dat apparaat...en toen was ze dus al zwanger
Haar baby was reeds voor de RLS verwekt. D&N hebben het verwekt tijdens de RLS .. Dennis weet nog precies wanneer het gebeurt is , waarschijnlijk die ene keer dat ie iets niet uitstelde tot morgen ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |