Ik denk, dat Leandra niets fout heeft gelezen of begrepen, maar dat jij Leandra niet hebt begrepen en ook dat zij het er niet meer over wilde hebben, maar je blijft je best doen om gelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:05 schreef riri het volgende:
Dank je Leandra...
je reaktie zegt veel over jezelf...jammer genoeg...als je de pm gelezen had wist je dat je reaktie buiten proportie was.
------------------------------
Hieronder mijn reaktie in de pm...het was geen zeikstuk zoals je veronderstelde!
De vrouw die mishandeld wordt is NOOIT de schuld agressief gedrag jegens haar..zij is een slachtoffer die geholpen hoort te worden.
Maar als mensen om haar heen het gedrag van de man die haar mishandeld goedpraten en haar niet helpen en steunen,blijft zo'n man denken dat hij er gewoon mee door kan gaan.
Agressief gedrag mag je nooit en dan ook nooit goedkeuren...een vrouw die het overkomt kan vaak niet eens meer voor zichzelf opkomen en daarom horen mensen om haar heen HAAR te steunen en niet die man....en echt je geloofd het niet maar er zijn veel mensen die eerder de agressor helpen dan de vrouw die wordt mishandeld
--------------------------------
Genoeg erover...van mij hoef je geen reaktie meer te verwachten...als je een bericht zo verkeerd interpreteert zoals jij dat doet zegt me dat genoeg.
Je reaktie is zo onder de gordel dat ik er niet eens meer op wil en zal reageren.
In ieder geval beter dan dat ie vandaag al weggaat voordat Brian uit Beverwijk terug is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde Eric zeggen dat hij 3 dagen blijft.......wat kort zeg.
En riri, hou eens op met dat gezeik of start een eigen forum.
Waarom kan Eric nou niet zo lang blijven als Zeiklene er al in zit?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan dat ie vandaag al weggaat voordat Brian uit Beverwijk terug is.
En wat het nut is van een Personal Message hier plaatsen ontgaat ook mij volkomen.
Da's ook weer waar, ik geniet volop van Huub en Eric......ouderwets gezellig weer.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:11 schreef Copycat het volgende:
In ieder geval beter dan dat ie vandaag al weggaat voordat Brian uit Beverwijk terug is.
En wat het nut is van een Personal Message hier plaatsen ontgaat ook mij volkomen.
eeeeuuuh, omdat hij betere dingen te doen heeft dan in villa met wat idoten rondhangen ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom kan Eric nou niet zo lang blijven als Zeiklene er al in zit?![]()
Omdat Leandra het moet en zal lezen![]()
Dat kan ik zeker onderstrepen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
Jaaaaa, FOK ! is scherp en we hebben goeie analyses volgens Eric.
De COSsen vindt hij ook top.
Kijk, dat is mooi. Selene jankend de kooi uitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:16 schreef mootie het volgende:
Het doet mij ook heel heel heel veel plezier dat Eric Selene een gruwelijke bitch vindt. Dat kan nog leuk worden!
Cc ik wilde je nog pm-en, maar zal ik het maar gewoon hier neerzetten?
Dat is nu echte, hechte vriendschapquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
Da's ook weer waar, ik geniet volop van Huub en Eric......ouderwets gezellig weer.
Zit je bank al vol FOKkers?
ooooquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
Jaaaaa, FOK ! is scherp en we hebben goeie analyses volgens Eric.
De COSsen vindt hij ook top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |