Ik ben bang van wel, en dan is het te hopen dat een peuter de chuhuahua van 2010 is, anders heeft ze een accessoire-issuequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:13 schreef mootie het volgende:
Maar al met al vind ik het te triest voor woorden.
Een baby is de chihuahua van 2008?
Ja, klopt. Ook Amanda vroeg nog of dat wel kon, en het kon niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:13 schreef riri het volgende:
Had Nadia niet 'n behandeling met zo'n apparaat gehad toen ze zwanger was?
Toen moest ze toch naar het ziekenhuis?
Die dokter zei nog dat het helemaal niet kon dan zo'n behandeling met dat apparaat...en toen was ze dus al zwanger
En dat ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:11 schreef PeterNB het volgende:
Ik vind het ook ERRUG dom..... Een baby is geen extension die je er weer
uitrukt als je hem zat bent............................
Het is een van de weinige baby's ter wereld waarvan de verwekking geflimd is, dus reken maar dat er camera's op blijven staan... en zodra die camera's weg willen dan roept Dennis ze terug...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:15 schreef noekje het volgende:
Ze willen dat het kind opgroeit zonder camera's. As if...
Maar ze wilde dus eigenlijk morgen het grote nieuws bekend maken.
Wat een waanzin.
Lees net je OP, een plaatjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
CNN wil er ook alles van weten.Het is de eerste baby VERWEKT in een RLS, anders dan BB dus.
Het wordt een vreethamster!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:15 schreef cobain94 het volgende:
Het word een kruising tussen een mol en hamster..
Wij wisten het ook al. En ik wed dat Nadai het ook wist toen ze die testen deed. Die waren gewoon positief! Grote leugenaar is hetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:17 schreef Kinga het volgende:
Amanda wist gewoon al dat ze zwanger was toen met dat hele miskraam gedoe.
Hier ben ik het zooooo mee eensch. Je zult ouders krijgen als Naadloos en Dennix. Een jankerd en een nixnut.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:17 schreef PeterNB het volgende:
Dit is het echt het meest trieste nieuws uit de hele kooi...............arme baby....
Thnxquote:
Nee, je luistert naar de verkeerde zendersquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:18 schreef noekje het volgende:
Dennis: ik werd ook gebeld door radiostations enzo, de hele week. Echt niet normaal!
Ben ik nu gek of..
Dat is een nieuwswaantje van één dag, denk ik eerder. Hooguit twee: nu en straks na de bevalling. Daarna is het niet meer interessant. En blijft enkel triest over.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:18 schreef Leandra het volgende:
Het is een van de weinige baby's ter wereld waarvan de verwekking geflimd is, dus reken maar dat er camera's op blijven staan... en zodra die camera's weg willen dan roept Dennis ze terug...
Alles om in the spotlight te blijven.
Licht geirriteerd......zeg maar Mega. Teveel aandacht voor Naad en Dennix.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:23 schreef Disana het volgende:
Er zou al een kaart zijn waarop ze schreven dat ze een bevruchting hadden, volgens een licht geirriteerde Brian.
En dat ook!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Echt iets van Nadia om die baby te houden, zodat ze verzekerd is van aandacht. Hoer
Ik hoop ook, diep in mijn hart, dat dit een geintje is.............................quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:22 schreef Kinga het volgende:
Jezus! Ik ben echt in shock hier.
Ik zit volgens mij sowieso op een andere golflengte dan die twee. God zij dank!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je luistert naar de verkeerde zenders
Ik kreeg ook het gevoel dat Amanda het niet echt leuk vond. Jaloers?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Licht geirriteerd......zeg maar Mega. Teveel aandacht voor Naad en Dennix.
Je wilt dit toch niet in baby-vorm zienquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:25 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is Dennis blij of is ie blij ?
Van zijn papa en mama en haar mamaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:24 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af waarvan Dennis en Nadia leven.
Ja, dat moet haast wel. Hij had niets op de rails staan behalve een of andere vage kledinglijn. Wat kan Dennis eigenlijk... want die zangcarriere gaat hem niet worden.quote:
Hij lijkt de enige te zijn die het écht om te lachen vindt. De rest vind ik een stuk zuurder.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:24 schreef riri het volgende:
Alle tv momentjes afgepakt van Huub...vindt ie niet leuk
Jaap vraagt een huwelijk aan via de telefoon voor Dennix en Nadia in de Gouden Kooi
Not me, maar na de behandeling van Dr. Sanchez en haar gezuip terwijl ze zwanger was, dat kan nooit veel goeds betekenen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
Ik zit volgens mij sowieso op een andere golflengte dan die twee. God zij dank!
Nou, ze is zwanger. Gefeli en nu weer oprotten. Who cares anyway?
Het is natuurlijk wel heel triest dat ze daar met oud en nieuw zat te borrelen terwijl ze een maand eerder weggegaan was omdat ze zwanger was...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Not me, maar na de behandeling van Dr. Sanchez en haar gezuip terwijl ze zwanger was, dat kan nooit veel goeds betekenen.
Ze vindt het echt heel leuk en is ook heel blij MAAR....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg ook het gevoel dat Amanda het niet echt leuk vond. Jaloers?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:30 schreef mazaru het volgende:
Brrr is gewoon jaloers dat Nix wel klaar kan komen
+1quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoop ook, diep in mijn hart, dat dit een geintje is.............................
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:33 schreef PeterNB het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 februari 2008 19:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is er niemand die Nadia en Dennis kan mixen tot een photoshop baby?![]()
[ afbeelding ]
Alle fora wisten het in principe al toen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:35 schreef mazaru het volgende:
Ik zat er al op te wachten
Brrrr wist het al, hij zei al..... hij had al gelijk gezegd ....
Wat is het toch een gore kwijlebabbel
Het kan net zo goed weer een leugen van nada zijn, btwquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:35 schreef mazaru het volgende:
Ik zat er al op te wachten
Brrrr wist het al, hij zei al..... hij had al gelijk gezegd ....
Wat is het toch een gore kwijlebabbel
Als er iets gebeurt zegt hij altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Alle fora wisten het in principe al toen...
OMG.....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:33 schreef PeterNB het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 februari 2008 19:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is er niemand die Nadia en Dennis kan mixen tot een photoshop baby?![]()
[ afbeelding ]
Proost, ik doe mee. Kan wel wat gebruiken na dit vreselijke nieuws.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:38 schreef Lobasca het volgende:
En er trots op zijn dat het in DGK is verwekt![]()
Borreltijd voor mij
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:40 schreef Desii het volgende:
Selene gaat over één week weg (of deze week weg).... .kon het niet goed verstaan, maar ze fluisterde het in Brian zijn oor
Kijk, eindelijk iets wat echt boeiend is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:40 schreef Desii het volgende:
Selene gaat over één week weg (of deze week weg).... .kon het niet goed verstaan, maar ze fluisterde het in Brian zijn oor
Met zijn allen bij de poort om d'r uit te kotsen zwaaien?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk iets wat echt boeiend is.![]()
Ze hoeft nu niet meer te proberen zwanger te worden van de eerste in een RLS verwekte baby..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:40 schreef Desii het volgende:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja ik heb ook een roseetje nodig om dit te verwerken
Make my day, dit gaat een leuk avondje worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:40 schreef Desii het volgende:
Ze (Slene) heeft slechts 1 keer gezoend daar in de Kooi en dat met LL.. Als ze dat echt van plan was geweest had ze wel een actievere houding aangenomenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hoeft nu niet meer te proberen zwanger te worden van de eerste in een RLS verwekte baby..
Truequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft slechts 1 keer gezoend daar in de Kooi en dat met LL.. Als ze dat echt van plan was geweest had ze wel een actievere houding aangenomen
Tuurlijk kan dat... helaas kan het kind niet van een andere moeder zijn, dus het zal wel een huilbaby worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:48 schreef fredfik het volgende:
zou de baby niet van luc kunnen zijn???
Huilbaby lijkt me onvermijdelijk jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat... helaas kan het kind niet van een andere moeder zijn, dus het zal wel een huilbaby worden.
tuurlijk a.s papa, wil je natuurlijk ook wel enig recht van spreken hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:50 schreef Lobasca het volgende:
Volgens nix wil LL op elke manier contact krijgen met nadaTo be continued
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |