Wannaar die rockers er weer achter moeten komen waar 'hun muziek' vandaan komt, als ze eens luisteren naar classic fmquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef STING het volgende:
Ah ja, happy hardcore.
Een genre dat zich uitstekend leent voor jaren-90-jongeren die een bepaald happy hardcore nummer kennen en dan het jaren later op een Classic rock zender weer terugherkennen.....
Dunequote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:29 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Wannaar die rockers er weer achter moeten komen waar 'hun muziek' vandaan komt, als ze eens luisteren naar classic fm
Eén van mijn favo's van de echte happy hardcore is hardcore vibes
Na al die jaren herken je zoiets bij de eerste bass
Hey, ze hebben er nu ook een gitaarliedje van gemaakt... Grappig!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef STING het volgende:
Ah ja, happy hardcore.
Een genre dat zich uitstekend leent voor jaren-90-jongeren die een bepaald happy hardcore nummer kennen en dan het jaren later op een Classic rock zender weer terugherkennen.....
Pengo/ID&T The Netherlands - 1995quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:48 schreef STING het volgende:
haha, zo ongelovelijk fout he: http://www.youtube.com/watch?v=AC7khuwqVmQ
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:56 schreef RealZeus het volgende:Happy Hardcore
Can't stop raving - Dune vind ik echt een topplaat.
Dat is een tijdjje 1 van m'n favoriete nummers geweest.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:25 schreef Brammie1 het volgende:
Niet echt happy hardcore, maar wel erg vet om nog eens te zien: 3 Steps Ahead - It's Delicious Vooral die gasten die staan te hakken op de achtergrond
Die zou ik ook wel een keer willen luisteren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst nog de Happy Hardcore Top 100 gedownload. Deze luister ik zeer regelmatig, maar verder heb ik eigenlijk geen HH in m'n collectie zitten..
Ohjeetje jaaaaquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:21 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb nog steeds een zwak voor en wordt erg vrolijk van dit nummer:
Jayke - Summertime Rave
Ik heb toen de hele discografie op usenet gepost 2 jaar geleden. (circa 4 GB) Kan zijn dat die weer gerepost is.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:04 schreef PiRANiA het volgende:
dune![]()
ik heb alle dune muziek... werd laatst aangeboden op usenet
guess so...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:09 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik heb toen de hele discografie op usenet gepost 2 jaar geleden. (circa 4 GB) Kan zijn dat die weer gerepost is.
Wehehehehquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:29 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Wannaar die rockers er weer achter moeten komen waar 'hun muziek' vandaan komt, als ze eens luisteren naar classic fm
Eén van mijn favo's van de echte happy hardcore is hardcore vibes
Na al die jaren herken je zoiets bij de eerste bass
Ow, die was ook heeeerlijk jaquote:Op maandag 10 maart 2008 21:41 schreef vencodark het volgende:
Dat nummer van Tokio Ghetto Pussy vond ik toen echt geweldig. Was het nummer glad vergeten toen ik een lijst tegen kwam met alle nummers uit 1996 en 1997![]()
http://www.youtube.com/watch?v=AOPFlJpp4_k
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
allemaal ooit begonnen met "ik ben m'n gymspullen vergeten", "wat heb je aan dan!"
![]()
.
Die zijn er zeker. Drie weken geleden was er nog één in Outland hier in Rotterdam.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:21 schreef Toewan het volgende:
Zou er nog eens zo'n feestje georganiseerd worden? Ik zou best nog wel eens willen stampen op die oude nummers van vroeger!!
Geweldigquote:Op maandag 10 maart 2008 21:41 schreef vencodark het volgende:
Dat nummer van Tokio Ghetto Pussy vond ik toen echt geweldig. Was het nummer glad vergeten toen ik een lijst tegen kwam met alle nummers uit 1996 en 1997![]()
http://www.youtube.com/watch?v=AOPFlJpp4_k
quote:
come now and follow mequote:
wat een vette scheisse!quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:24 schreef Qunix het volgende:
Hier een dikke tvp!
Heb enorm veel clips trouwens
Bijvoorbeeld '2 Brothers On The 4th Floor - Fairytales' in 1080p HD
TMF's HAKKÛHHH episode 11 <-- aanrader!!!!
Critical Mass.. die heb ik volgens mij nog op single liggen, net als Charly Lownoise & Mental Theoquote:
Zit net ff een preview van de single te luisteren op Youtube, wat een rotzooi zeg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:21 schreef Scooter2002 het volgende:
Er is weer nieuwe happy hardcore uit! De nieuwe Party Animals heet: Electricity!
Download de singel (LEGAAL), help deze plaat de charts in!
http://www.radio538.nl/web/show/id=44962/bundleid=112251
![]()
Dat is jouw mening en mag jij vinden. Maar jump zit er totaal niet in hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Zit net ff een preview van de single te luisteren op Youtube, wat een rotzooi zeg.
Ze willen ff scoren door hardcore en jumpstyle te combineren en er een heel klein vleugje happy hardcore bij toe te voegen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |