Envelop 2 pakte hij nuquote:
Nee hij pakte de andere envelop. Alleen de opdrachten waren dus van envelop veranderd.quote:
Blijkbaar welquote:
Gewoon ultieme molactie van Dennis, die wist als Mol dat de opdracht van envelop is gewisseldquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee hij pakte de andere envelop. Alleen de opdrachten waren dus van envelop veranderd.
Wel leuk dit.
In tegenstelling tot Patrick...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:18 schreef Susi het volgende:
Dennis wordt wel verdachter, al doet Edo ook soms raar.
Maar niemand lijkt hem nog heel erg te verdenken
Was wel de grootste hulpmol maar hij heeft de laatste afleveringen toch ook goed zijn best gedaan...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat scheelt weer een enorm aanwezige, superirritante hulpmol
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:22 schreef Svensational het volgende:
Grappig shirt van Dennis wel, soort van mol-logo met cheater erboven!
GMTA.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Met een beetje fantasie lijkt het shirt van Dennis op het logo van de mol.
Of ben ik gewoon paranoïde?
Mwah ik vind Patrick wel lachen en hij levert stiekem ook veel geld in de pot... hij molt ook iets te opvallend om de Mol te zijn... ik switch toch maar naar Dennis...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:23 schreef cptmarco het volgende:
Mogen doodsverwensingen richting Patrick...?
Ja ik vond het ook leuke aflevering !quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Leuke aflevering trouwens. Die opdrachten waren leuk bedacht.
Nee natuurlijk was ik niet de enige die Joris als Mol zag, maar meerdere fokkers..quote:Niet alleen jouw mol, maar voor 45% van de fokkers, gezien de uitslag van de vorige poll.![]()
Vond ik ook vrij opvallend.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:27 schreef PICHT het volgende:
Wat was dat nou voor sneaky stickertje op de laptop met 1778 erop?
Als je op dezelfde mol als Haaibaaike zit dan weet je dat je fout zit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet alleen jouw mol, maar voor 45% van de fokkers, gezien de uitslag van de vorige poll.
Had het zelf niet verwacht trouwens, Joris eruit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Joris er maar is uit vanavond.
Pieter Jan las hem voorquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:33 schreef evert het volgende:
dennis. lekker impulsief nu envelop 2 pakken en o o o hebben ze de opdrachten gewisseld.
(overigens, wie zegt dat in de andere envelop een andere opdracht zat....)
Pieter Jan zei dat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:33 schreef evert het volgende:
dennis. lekker impulsief nu envelop 2 pakken en o o o hebben ze de opdrachten gewisseld.
Ja dat was mij ook iets te snel. Hadden beter eerst kunnen overleggen als groep zijnde. Maar goed, zo kon hij ook de mol voor zijn. Alsie het niet zelf isquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:33 schreef evert het volgende:
ja dat gaat weer helemaal fout dacht ikquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Schitterend hoe ze daar op het laatst reden in die taxi's, je zag zo'n bus uitwijken
Oh, heeft dat met mij te makenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Als je op dezelfde mol als Haaibaaike zit dan weet je dat je fout zit.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:23 schreef cptmarco het volgende:
Mogen doodsverwensingen richting Patrick...?
Je mag toch wel eens een cursus 'grappen herkennen' volgen Haaibaai.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oh, heeft dat met mij te maken...lees eens goed in, in de prono waren wel meer die Joris als mol hadden..
Heeft niks met mij te maken ..En wie heb jij of had jij
kan QGH of AGGH betekenen. als je nummers naar letters in alfabetquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:27 schreef PICHT het volgende:
Wat was dat nou voor sneaky stickertje op de laptop met 1778 erop?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:30 schreef Lov1 het volgende:
Zagen jullie ook dat bij de 2e keer bij die flashback-vragenronde hetzelfde stelletje weer door het beeld liep?!?Of keek ik nu heel scheel
![]()
Leuk, die bootjes! Begon ik Joris eindelijk een beetje leuke kandidaat te vinden, issie eruit!Hoewel, dit is wel zeer gunstig voor mijn prono
Ik zit en blijf op Patrick, hoewel ik Dennis ook als verdachte zie
Dat dus.... Patrick ligt er nu toch wel iets te dik bovenop... Dunya zou een grote verrassing zijn, al helemaal omdat ik dan niet precies weet waar ze gemold zou moeten hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:38 schreef kratovsk het volgende:
Blijf bij Dennis. Verdacht laat op het plein aangekomen met de Taxi, en verdacht snel de 2e envelop pakken. Verder wou ie wel erg graag in het gokkersteam.
Of BLLI als je het intoetst op een rekenmachine en dan omdraait...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
kan QGH of AGGH betekenen. als je nummers naar letters in alfabet
Jij mag wel eens een cursus volgen om nergens mee te bemoeienquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je mag toch wel eens een cursus 'grappen herkennen' volgen Haaibaai.
quote:Dagboek mol
Aflevering 6
Wat zou jij anders doen als je iets in je leven over mocht doen? Of zou je alles precies hetzelfde doen? Wij hadden vandaag de kans om een opdracht over te doen en ik ben er erg tevreden mee hoe dat gegaan is.Echt slim waren ze niet, mijn mede-kandidaten. Twee keer - 1500 euro en dan ook nog een falend geheugen.
De quiz, klimmen/fietsen, de jokertafel, schieten, de seinopdracht, het bagagespel, topitos, handboeien, het maïsveld, de foto opdracht, de fabriek.
Zal ik nog door gaan? Of geloof je zo ook wel dat ik wel goed op heb gelet? Weet jij ze eigenlijk nog allemaal?
Vandaag hebben we ook afscheid moeten nemen van Joris. Jammer, hij was erg fanatiek met zijn molboekje. In het Spaans nog wel! Hij was ook erg fanatiek met de Spaanse liederen en de Mexicaanse bevolking.
Dat is jammer voor mij, dus wat dat betreft is het mooi dat deze Mexico-kenner er nu uit is.
En nam-ie nog bijna de pot mee ook!
Hasta la vista!
Inge Ypenburg van het vorig seizoen was ook ontzettend fanatiek maar was wel de mol.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:52 schreef The_S het volgende:
Ik blijf nog steeds bij dunya, ze vertraagt dingen continue. Dit zodat kostbare tijd verloren gaat. Als zij het niet is, dan is het patrick. Dennis en Edo zijn veel te fanatiek om de opdrachten te laten slagen dus zij zijn het sowieso niet
Alles was hetzelfde, dus ook het stelletje.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:30 schreef Lov1 het volgende:
Zagen jullie ook dat bij de 2e keer bij die flashback-vragenronde hetzelfde stelletje weer door het beeld liep?!?Of keek ik nu heel scheel
![]()
Hij wist alleen niet wie de mol is. Dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:55 schreef boekjefotos.nl het volgende:
Ik had verwacht dat Joris de mol zou ontmaskeren... hij speelde briljant...
Maar waarom dan niet de envelop?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alles was hetzelfde, dus ook het stelletje.
hij zei: dan eet ik em thuis wel op.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:55 schreef boekjefotos.nl het volgende:
vraagje:
vlak nadat Joris het rode scherm kreeg vroeg hij aan Edo zijn petje...
wat zei hij vlak daarna? waarom vroeg hij dat petje? ... we hebben het niet kunnen verstaan.
Dat was ook de grapquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet de envelop?
Als je alles hetzelfde doet
Ik vind het een zeurtutje.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik hoop niet dat Dunya de Mol is. Ik hoop zelfs dat ze de serie nog een keer opnemen, maar dan zonder Dunya. Die voegt echt niets toe, als mol niet, als kandidaat niet.
ow jawel hoor. Het begon al bij die krokodille-tranen bij het schieten. Daarna bedacht zij tijdens die sijn opdracht dat ze de naam Georgina zouden over-sijnen terwijl dit de allerlastigste naam is! Het moment met die mol-info wees er helemaal op dat zij het was want ze is immers een actrice en heeft bruine ogen. Tijdens de opracht dat ze die 1000 euro en de vrijstelling van Regina terug konden pakken was zij de boel super aan het vertragen met Patrick, telkens als er iets goed ging wilde zij iets anders doen. In de opdrachten van vandaag (bootjes) wilde zij ook de boel constant vertragen en had ze totaal geen inbreng in het geld verdienen. Zelfs toen Joris goed geld aan het verdienen was met zijn gezang wilde zij iets anders gaan doen! Die opdracht met die taxi's was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Op het moment dat alle taxi's bij elkaar zouden komen en Dennis achter haar moest invoegen vertelt zij de chaffeur dat ie moet afremmen!!!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik hoop niet dat Dunya de Mol is. Ik hoop zelfs dat ze de serie nog een keer opnemen, maar dan zonder Dunya. Die voegt echt niets toe, als mol niet, als kandidaat niet.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)5053/bb.20080207.asf denk ik, maar staat volgens mij nooit al direct online. Vanavond vanaf een uurtje of twaalf waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:03 schreef IedeK. het volgende:
Is er iemand die met de linkjes kan knutselen, zodat ik hem terug nu al terug kan zien?
Ik ben ook blij dat hij eruit ligt, het is vooral een opluchting dat hij de mol niet is. Op dit moment verdenk ik Dennis. Maar eigenlijk blijft iedereen verdacht.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:47 schreef Kinga het volgende:
He he, de eikel er eindelijk uit. Heb het eerste deel van de aflevering gemist, moet ik nog ff kijken. Kom ik straks op terug.
Groen wezen, de tekst "Creature". Dan denk je al snel aan "Mol".... Maar goed, we'll see... (alhoewel ik wel denk dat hij het nu is...)quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:55 schreef evert het volgende:
vond dat t shirt van dennis ook wel molachtige trekjes hebben
opvallend: dennis had na de kofferopdracht nog maar 4 kg maar wel iedere dag een ander tshirt....
Haha dat heb ik nou ook.. daarom vind ik WIDM zo vervelend om naar te kijken ondertussen, zitten alleen nog maar stomme mensen in!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:17 schreef Konijnenjager het volgende:
Leuk dat de KRO er elk jaar een paar opdrachten ingooit om de pot te temperen![]()
Gelukkig besteden ze dat aan (voorbereidingen van) leuke opdrachten, dus mij hoor je niet klagen!
Wel opvallend trouwens dat saaie/vervelende kandidaten zo ver komen. Vooraf heb ik altijd een paar BN-ers waarvan ik denk: redactie doe die nou niet en die blijven er altijd lang in
Patrick heeft er wel degelijk belang bij om topito's te jatten. Als mol wil hij natuurlijk niet dat iemand anders een vrijstelling bemachtigt, dus probeert hij als eerste een volle topo bij elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:42 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik dacht eerst Dennis (afl1), toen Joris (2-6) en nu Edo maar. Hoewel ik Edo ook wel verdacht vond bij de seinopdracht.
Edo vroeg het nummer van Joris, waarom?
Dennis werd wel erg boos toen zijn topito gestolen was. Het is maar een spel. Patrick zou hem niet jatten als hij hem niet nodig had (omdat hij de mol is).
Edo gaf toen maar een topito aan Dennis, omdat hij ze toch niet nodig heeft (?), en om toch de groep goed te stemmen over hem.
Ik mis Joris wel enorm. Wat een geweldige speler was dat.
Ik vond Patrick niet verdacht en dat topito-stelen bevestigd dat alleen maar voor mijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Patrick heeft er wel degelijk belang bij om topito's te jatten. Als mol wil hij natuurlijk niet dat iemand anders een vrijstelling bemachtigt, dus probeert hij als eerste een volle topo bij elkaar te krijgen.
Leg uit?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:51 schreef DaMart het volgende:
Als mol wil hij natuurlijk niet dat iemand anders een vrijstelling bemachtigt
Ik had ook opgehangen, Joris deed gewoon strontirritant.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gisteren was Patrick wel verdacht toen ie opeens Joris op ging hangen enzo.. Zo heeft Joris denk ik zijn strategie veranderd van Dennis naar Patrick en issie de klos geworden..
Als mol saboteer je het spel, en dat gaat mijns inziens verder dan de pot leeghouden. Onderdeel van het spel is dat kandidaten vrijstellingen kunnen verdienen. Als je als mol zo'n vrijstelling hebt, saboteer je dus ook het spel voor kandidaten, die zo'n vrijstelling misschien hard nodig hadden, waardoor ze nu toch naar huis mogen. Bovendien, als jij alles over blijkt te hebben voor een vrijstelling, kan dat je verdachtheid weer kleiner maken (je toont immers aan het spel niet te willen verlaten). Zeker in een groep waarin anderen zich (al dan niet bewust) telkens verdacht maken, kan het voor de mol dus zeker voordelen hebben om zelf de vrijstelling te bemachtigenquote:
Ik zou het een domme tactiek vinden. Hoe meer mensen, hoe lastiger het is om te zien wie de mol is. Ik zou juist proberen zoveel mogelijk mensen in het spel te houden dus met die opdracht van vorige week flink je best om zo niemand naar huis te laten gaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mol saboteer je het spel, en dat gaat mijns inziens verder dan de pot leeghouden. Onderdeel van het spel is dat kandidaten vrijstellingen kunnen verdienen. Als je als mol zo'n vrijstelling hebt, saboteer je dus ook het spel voor kandidaten, die zo'n vrijstelling misschien hard nodig hadden, waardoor ze nu toch naar huis mogen. Bovendien, als jij alles over blijkt te hebben voor een vrijstelling, kan dat je verdachtheid weer kleiner maken (je toont immers aan het spel niet te willen verlaten). Zeker in een groep waarin anderen zich (al dan niet bewust) telkens verdacht maken, kan het voor de mol dus zeker voordelen hebben om zelf de vrijstelling te bemachtigen.
Hij werkt op een of andere manier ontzettend op mn zenuwen! Irriteerde me ontzettend aan hem.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:56 schreef Argento het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen Joris heeft.
http://schiffersfm.radio2.nl/page/homepagequote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:10 schreef broer het volgende:
Niemand naar Schiffers geluisterd, vanmiddag?
De 'crime' kan het jatten van de topito van Dennis door Patrick zijn...?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Amitri Del - Start With Me
....
But is it such a hateful crime to start with me
Nog vier.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:20 schreef CarOnline het volgende:
Hoeveel uitzendingen hebben we nog?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:06 schreef mitt het volgende:
Jammer dat je bij het maken van de executie al weet wie eruit gaat. (Degene die niet een specifieke naam noemt dus)
Da's niet helemaal waar, Edo kan het dan toch zijn, maar Joris weet dan gewoon niet genoeg vragen juist te beantwoorden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar dat is wel logisch. Stel dat Joris Edo als Mol had genoemd waarna Joris eruit vloog, dan weet de kijker meteen dat het Edo níet is.
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:52 schreef DaFrenk het volgende:
Da's niet helemaal waar, Edo kan het dan toch zijn, maar Joris weet dan gewoon niet genoeg vragen juist te beantwoorden.
dat moet haast wel ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:05 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
De 'crime' kan het jatten van de topito van Dennis door Patrick zijn...?
Natuurlijk kan er een winnaar komen. Als jij 4 vragen goed hebt in de eindtest, ende ander heeft er 2 goed, dan heb jij toch de meeste antwoorden over de mol goed, en win je het programma.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:24 schreef widmfan7 het volgende:
Ik zit op Patrick maar Dennis sluit ik ook niet uit
Het enige wat me dwars zit is dat niemand Dennis verdenkt. Hoe kan er dan ooit een winnaar komen?
Dus de kans lijkt me klein dat Dennis het is maar je weet het nooit
Dat was ook het eerste was ik riep tegen de tv (gelukkig was ik alleenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Als je een tweede kans krijgt bij de opdracht van "de-opdrachten-in-juiste-volgorde".. dan kun je er toch gif op innemen dat de enveloppen omgewisseld zijn?
Edo had pech bij de eerste en Dennis molde bij de tweede keer
Of: Edo molde bij de eerste keer en Dennis was pissig om de eerste keer dat hij bij de tweede keer even niet zo goed nadacht.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
dat vermoed ik dus ook nog steedsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:25 schreef k_man het volgende:
Ik weet nog steeds zeker dat Joris de Mol is. Ze doen het deze serie gewoon heel anders.
O ja, ik zou je nog met je stellige uitspraak om de oren slaan als Joris eruitvloog, hè?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:25 schreef k_man het volgende:
Ik weet nog steeds zeker dat Joris de Mol is. Ze doen het deze serie gewoon heel anders.
In DWDD indd, maar hij zij al na afl 3, dus dat gaat niet op...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat vermoed ik dus ook nog steeds
Pieter Jan heeft ook ergens gezegd in een ander tv programma (ik dacht in De Wereld Draait Door) dat hij halverwege de opnames achter de identiteit van de mol gekomen was
Hij zei daar dat hij met de PRODUCTIELEIDING overlegd had en zo te horen heeft gekregen wie de mol was.. ze "zouden daar gebruik van gaan maken"quote:Op zondag 10 februari 2008 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat vermoed ik dus ook nog steeds
Pieter Jan heeft ook ergens gezegd in een ander tv programma (ik dacht in De Wereld Draait Door) dat hij halverwege de opnames achter de identiteit van de mol gekomen was
meest voor de hand liggende manier om daar gebruik van te maken, is natuurlijk door als productieteam de mol in een sleutelpositie te manoeuvreren. Dus is er een opdracht geweest waarbij Pieter-Jan de volgorde waarin kandidaten iets moesten doen heeft bepaald? Of waarin hij iemand van de mensen die nog in het spel zitten, in een sleutelpositie heeft gezet?quote:Op zondag 10 februari 2008 03:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hij zei daar dat hij met de PRODUCTIELEIDING overlegd had en zo te horen heeft gekregen wie de mol was.. ze "zouden daar gebruik van gaan maken"
Dat dacht ik dus ook meteenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Als je een tweede kans krijgt bij de opdracht van "de-opdrachten-in-juiste-volgorde".. dan kun je er toch gif op innemen dat de enveloppen omgewisseld zijn?
Daaromquote:Op zondag 10 februari 2008 13:23 schreef Tegan het volgende:
Ik had ook de andere envelop gepakt.
George was geweldig. Ik zou die serie graag nog eens herhaald zien.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:46 schreef Konijnenjager het volgende:
Het zou zo mooi zijn als er wat meer stylisch acties waren zoals bijvoorbeeld George gemol bij de fietsopdracht![]()
Waar is het dit jaar?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan er ook mensen naar de fandag 9 maart?
Thanks, ja zou wel willen. Is alleen zo'n eind weg. Maar heb wel spijt dat ik toen niet bij Marc Marie ben gegaanquote:Op zondag 10 februari 2008 18:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ieder jaar weer in de Observant in Amersfoort.
Yep.. om de kijker te verwarren..quote:Op zondag 10 februari 2008 22:21 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ik vind het verdacht dat de topito-actie van Patrick op camera is vastgelegd; geregiseerd?
Is dat alles? Bijster slechte mol dan..quote:Op maandag 11 februari 2008 11:31 schreef Freezor het volgende:
Hm, ik heb Dunya eigenlijk nooit echt verdacht maar toen ik gisteren nog even wat afleveringen terugkeek viel dit me opeens op.
Bij de fotoopdracht zijn ze bezig met omdraaien en je ziet al duidelijk twee 1en verschijnen. Alleen dan komt Dunya met het geweldige idee dat het anders moet en draait de foto's weer terug. Hierdoor mislukt de opdracht uiteindelijk want als ze verder waren gegaan met waar ze mee bezig waren zouden ze gewoon de code te zien gekregen hebben. Een echte mollenstreek lijkt me..
Nee tuurlijk niet. De laatste afleveringen doet ze ook vaag en daarom ben ik eens op haar gaan letten in de oude afleveringen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is dat alles? Bijster slechte mol dan..
Bij die 'sijn' opdracht moest zij samen met Koen namen doorsijnen. Op dat moment komt zij met het briljante idee om Georgina door te sijnen terwijl dat toch de lastigste naam is in het spel. Gemiddeld is haar bijdrage voor de pot 0,- maar nu de groep wat fanatieker begint te worden met geld verdienen zie je dat ze de groep echt tegen gaat zitten.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:44 schreef Freezor het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. De laatste afleveringen doet ze ook vaag en daarom ben ik eens op haar gaan letten in de oude afleveringen.
Afgelopen aflevering wil ze in plaats van het succesvolle zingen van Joris opeens iemands toekomst gaan voorspellen op de boot. En in de taxi opdracht kost het Dennis de grootste moeite om achter haar te komen omdat haar taxi maar geen gas geeft. En in de aflevering ervoor bij het de telefoonnummers doorgeefopdracht wil ze ook steeds ergens anders heen terwijl ze op dat moment contact hebben met Joris.
En in de maïsveldopdracht gaat ze als tweede af nadat ze één vlag heeft opgehangen. En verder heeft Dennis het erover dat er afgesproken was dat ze sowieso de 1/4e vlag op zouden hangen. Het kan natuurlijk heel goed zijn dat Dunya met dat 'goede' idee kwam.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:48 schreef toma het volgende:
[..]
Bij die 'sijn' opdracht moest zij samen met Koen namen doorsijnen. Op dat moment komt zij met het briljante idee om Georgina door te sijnen terwijl dat toch de lastigste naam is in het spel. Gemiddeld is haar bijdrage voor de pot 0,- maar nu de groep wat fanatieker begint te worden met geld verdienen zie je dat ze de groep echt tegen gaat zitten.
Dunya heeft teveel geld binnengehaald voor de pot om de mol te zijn, ondermeer bij die opdracht met die lasser-achtige draden en die klimopdracht. Daar had ze het laten liggen als ze de mol was geweest. Anders is het wel een verdomd slechte mol.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:48 schreef toma het volgende:
[..]
Bij die 'sijn' opdracht moest zij samen met Koen namen doorsijnen. Op dat moment komt zij met het briljante idee om Georgina door te sijnen terwijl dat toch de lastigste naam is in het spel. Gemiddeld is haar bijdrage voor de pot 0,- maar nu de groep wat fanatieker begint te worden met geld verdienen zie je dat ze de groep echt tegen gaat zitten.
Een Mol kan af en toe ook wel iets goeds doen. Bij het klimmen haalde ze inderdaad geld binnen maar kan daar vertraagd hebben waardoor Coen uiteindelijk niet meer boven kon komen voor de tijd. En bij het laserspel werd ze zo goed geholpen door Joris dat het te veel zou opvallen als ze het fout zou doen..quote:Op maandag 11 februari 2008 16:37 schreef Julien het volgende:
[..]
Dunya heeft teveel geld binnengehaald voor de pot om de mol te zijn, ondermeer bij die opdracht met die lasser-achtige draden en die klimopdracht. Daar had ze het laten liggen als ze de mol was geweest. Anders is het wel een verdomd slechte mol.
Ze kon zich op dat moment ook echt voordoen als een goede kandidaat tegenover Joris. Het was natuurlijk makkelijk om een klein foutje te maken, maar een mol moet soms ook iets goeds doen.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:44 schreef Freezor het volgende:
[..]
En bij het laserspel werd ze zo goed geholpen door Joris dat het te veel zou opvallen als ze het fout zou doen..
Ik merk wel dat ik nu even moet oppassen voor tunnelvisie maar op dit moment is Dunya mijn nr 1 Mol.
Inderdaad, dan komen ze met zo'n filmpje van, kijk tijdens de taxi opdracht zat ik in het spaans te lullen met de taxi chauffeur, ik heb hem uitgelegd dat ie zo traag mogelijk moest zijn en de opdracht moest proberen onopvallend te laten mislopen...aldus Dunya.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:23 schreef Kidney_Bean het volgende:
Weet je wat het is, vaak komen ze in de laatste aflevering opeens met allemaal 'mollenacties' aan zetten, die ze gewoon zo weggemonteerd hebben dat ze in de gewone afleveringen niet opgevallen zijn. Heb net het idee dat het dit jaar weer het geval is.
WIDM 2008 #9quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:48 schreef CarOnline het volgende:
Is dat nog terug te kijken eigenlijk? Die ouwe afleveringen?
Op de officiele site kun je dacht ik 2005-2007 terug zienquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah dank je, maar ik bedoelde eigenlijk de oude seizoenen
je kan natuurlijk ook gewoon even kijken op wieisdemol.nl bij afleveringenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:33 schreef CarOnline het volgende:
Oh echt? Wat leuk! Ik wil die met George nog wel een keer terug zien en die allereersten heb ik ook nog niet gezien.
De eerste vier seizoenen niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uitzendinggemist staan ze ook allemaal.
Dat kan dus niet. Alleen de afleveringen van de BN-ers zijn terug te zien. De rest moet je op nieuwsgroepen, torrents ed zoeken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:33 schreef CarOnline het volgende:
Oh echt? Wat leuk! Ik wil die met George nog wel een keer terug zien en die allereersten heb ik ook nog niet gezien.
Ja, dat had ik kunnen doen maar t schoot me zo te binnen terwijl ik hier aan t lezen was, en heb het dus maar meteen gevraagdquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook gewoon even kijken op wieisdemol.nl bij afleveringen
ahhh ohquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Alleen de afleveringen van de BN-ers zijn terug te zien. De rest moet je op nieuwsgroepen, torrents ed zoeken.
ik denk naar dat shirt wat patrick vorige week aan had, dat kon bijna niet dieper hangenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:34 schreef Maartel het volgende:
Ik zie alleen even niet waar de 'mooi he,gekregen van patrick' naar verwijst...
Het wil sowieso niet veel zeggen, aangezien de tekeningen ook maar door een kijker worden gemaakt..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat dennis in de quiz naast de mol staat wil verder niet zeggen dat hij de mol dan niet is?
Juistquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:38 schreef Sandr86 het volgende:
Dit is wel al van een vorige afl. maar ik zit hier toch steeds over na te denken:
Bij die 2 vragen in dat luxe hotel zat eigenlijk die opvolgende opdracht eraan vast; dat ze Regina moesten zoeken om die vrijstelling terug te krijgen. Er moest dus eigenlijk wel IEMAND zijn die die vrijstelling zou pakken lijkt me, anders kon die zoekopdracht niet eens doorgaan! Nu pakte Regina die vrijstelling dan toevallig, maar als niemand 'm had gepakt, had Dennis(mijn mol) dat alsnog kunnen doen, die was immers als laatste aan de beurt. Aangezien Regina hem al voor was kon hij dus mooi stoken dat hij niet eens die vraag heeft gekregen, om zichzelf niet verdacht te maken
Oops, goed gevonden. Maar ik wil niet van Patrick af als Molquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:38 schreef Sandr86 het volgende:
Dit is wel al van een vorige afl. maar ik zit hier toch steeds over na te denken:
Bij die 2 vragen in dat luxe hotel zat eigenlijk die opvolgende opdracht eraan vast; dat ze Regina moesten zoeken om die vrijstelling terug te krijgen. Er moest dus eigenlijk wel IEMAND zijn die die vrijstelling zou pakken lijkt me, anders kon die zoekopdracht niet eens doorgaan! Nu pakte Regina die vrijstelling dan toevallig, maar als niemand 'm had gepakt, had Dennis(mijn mol) dat alsnog kunnen doen, die was immers als laatste aan de beurt. Aangezien Regina hem al voor was kon hij dus mooi stoken dat hij niet eens die vraag heeft gekregen, om zichzelf niet verdacht te maken
Ik blijf ook Dennis als mol.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:41 schreef Urquhart het volgende:
Net nog even de herhaling gekeken. Ik blijf toch bij Dennis.
Ik heb hier ook aan gedacht maar ik denk niet dat je op deze manier moet redeneren. Ze kunnen heel goed een andere volgorde gemonteerd hebben of hadden ze nog een back-up plan achter de hand.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:38 schreef Sandr86 het volgende:
Waarom moet de mol soms iets goed doen? Het is wie is de mol en niet wie is af en toe de mol.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:38 schreef toma het volgende:
[..]
Ze kon zich op dat moment ook echt voordoen als een goede kandidaat tegenover Joris. Het was natuurlijk makkelijk om een klein foutje te maken, maar een mol moet soms ook iets goeds doen.
Om niet halverwege aflevering 1 al ontmaskerd te worden?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:21 schreef Julien het volgende:
Waarom moet de mol soms iets goed doen?
Ja en zoooo treuzelen zeg.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Ze zitten wel moeilijke dingen te verzinnen met die pinata-opdracht zeg...
Mwoah, zo'n 3 seconden geledenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al opgemerkt dat Edo uitgerekend vandaag op zijn shirt een print heeft van een wereldkaart?
Dit kan geen toeval zijn.
Een pijl is niet goed te zien denk ik, net als zo'n G.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:50 schreef Piles het volgende:
Of maak er een pijl van die wijst op de juiste?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:51 schreef Nouk het volgende:
Ik snap t niet hoor, als je nou gewoon alle poppen op een kluitje hangt en 1 pop in zn eentje een stukje verderop. Hoe duidelijk wil je t hebben?!
dat zei ik ook al is toch veel slimmer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:51 schreef Nouk het volgende:
Ik snap t niet hoor, als je nou gewoon alle poppen op een kluitje hangt en 1 pop in zn eentje een stukje verderop. Hoe duidelijk wil je t hebben?!
Ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:44 schreef Bruce117 het volgende:
Die weg ben ik geweest
Playa del Carmen
Tulum
Jammer dat ik de prono vergeten benquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:58 schreef Sirolf het volgende:
Hopeloze 'logica' idd. Dennis maakt zich verdacht...
Ik denk eerder Dunya, die schat ik toch wat slimmer in.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:58 schreef Sirolf het volgende:
Hopeloze 'logica' idd. Dennis maakt zich verdacht...
Waarom? Nu zou de mol een vrijstelling hebben verdiend.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Met dat topito's jatten maakt Patrick zich wel minder verdacht om mol te zijn wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |