Envelop 2 pakte hij nuquote:
Nee hij pakte de andere envelop. Alleen de opdrachten waren dus van envelop veranderd.quote:
Blijkbaar welquote:
Gewoon ultieme molactie van Dennis, die wist als Mol dat de opdracht van envelop is gewisseldquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee hij pakte de andere envelop. Alleen de opdrachten waren dus van envelop veranderd.
Wel leuk dit.
In tegenstelling tot Patrick...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:18 schreef Susi het volgende:
Dennis wordt wel verdachter, al doet Edo ook soms raar.
Maar niemand lijkt hem nog heel erg te verdenken
Was wel de grootste hulpmol maar hij heeft de laatste afleveringen toch ook goed zijn best gedaan...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat scheelt weer een enorm aanwezige, superirritante hulpmol
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:22 schreef Svensational het volgende:
Grappig shirt van Dennis wel, soort van mol-logo met cheater erboven!
GMTA.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Met een beetje fantasie lijkt het shirt van Dennis op het logo van de mol.
Of ben ik gewoon paranoïde?
Mwah ik vind Patrick wel lachen en hij levert stiekem ook veel geld in de pot... hij molt ook iets te opvallend om de Mol te zijn... ik switch toch maar naar Dennis...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:23 schreef cptmarco het volgende:
Mogen doodsverwensingen richting Patrick...?
Ja ik vond het ook leuke aflevering !quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Leuke aflevering trouwens. Die opdrachten waren leuk bedacht.
Nee natuurlijk was ik niet de enige die Joris als Mol zag, maar meerdere fokkers..quote:Niet alleen jouw mol, maar voor 45% van de fokkers, gezien de uitslag van de vorige poll.![]()
Vond ik ook vrij opvallend.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:27 schreef PICHT het volgende:
Wat was dat nou voor sneaky stickertje op de laptop met 1778 erop?
Als je op dezelfde mol als Haaibaaike zit dan weet je dat je fout zit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet alleen jouw mol, maar voor 45% van de fokkers, gezien de uitslag van de vorige poll.
Had het zelf niet verwacht trouwens, Joris eruit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Joris er maar is uit vanavond.
Pieter Jan las hem voorquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:33 schreef evert het volgende:
dennis. lekker impulsief nu envelop 2 pakken en o o o hebben ze de opdrachten gewisseld.
(overigens, wie zegt dat in de andere envelop een andere opdracht zat....)
Pieter Jan zei dat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:33 schreef evert het volgende:
dennis. lekker impulsief nu envelop 2 pakken en o o o hebben ze de opdrachten gewisseld.
Ja dat was mij ook iets te snel. Hadden beter eerst kunnen overleggen als groep zijnde. Maar goed, zo kon hij ook de mol voor zijn. Alsie het niet zelf isquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:33 schreef evert het volgende:
ja dat gaat weer helemaal fout dacht ikquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Schitterend hoe ze daar op het laatst reden in die taxi's, je zag zo'n bus uitwijken
Oh, heeft dat met mij te makenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Als je op dezelfde mol als Haaibaaike zit dan weet je dat je fout zit.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:23 schreef cptmarco het volgende:
Mogen doodsverwensingen richting Patrick...?
Je mag toch wel eens een cursus 'grappen herkennen' volgen Haaibaai.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oh, heeft dat met mij te maken...lees eens goed in, in de prono waren wel meer die Joris als mol hadden..
Heeft niks met mij te maken ..En wie heb jij of had jij
kan QGH of AGGH betekenen. als je nummers naar letters in alfabetquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:27 schreef PICHT het volgende:
Wat was dat nou voor sneaky stickertje op de laptop met 1778 erop?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:30 schreef Lov1 het volgende:
Zagen jullie ook dat bij de 2e keer bij die flashback-vragenronde hetzelfde stelletje weer door het beeld liep?!?Of keek ik nu heel scheel
![]()
Leuk, die bootjes! Begon ik Joris eindelijk een beetje leuke kandidaat te vinden, issie eruit!Hoewel, dit is wel zeer gunstig voor mijn prono
Ik zit en blijf op Patrick, hoewel ik Dennis ook als verdachte zie
Dat dus.... Patrick ligt er nu toch wel iets te dik bovenop... Dunya zou een grote verrassing zijn, al helemaal omdat ik dan niet precies weet waar ze gemold zou moeten hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:38 schreef kratovsk het volgende:
Blijf bij Dennis. Verdacht laat op het plein aangekomen met de Taxi, en verdacht snel de 2e envelop pakken. Verder wou ie wel erg graag in het gokkersteam.
Of BLLI als je het intoetst op een rekenmachine en dan omdraait...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
kan QGH of AGGH betekenen. als je nummers naar letters in alfabet
Jij mag wel eens een cursus volgen om nergens mee te bemoeienquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je mag toch wel eens een cursus 'grappen herkennen' volgen Haaibaai.
quote:Dagboek mol
Aflevering 6
Wat zou jij anders doen als je iets in je leven over mocht doen? Of zou je alles precies hetzelfde doen? Wij hadden vandaag de kans om een opdracht over te doen en ik ben er erg tevreden mee hoe dat gegaan is.Echt slim waren ze niet, mijn mede-kandidaten. Twee keer - 1500 euro en dan ook nog een falend geheugen.
De quiz, klimmen/fietsen, de jokertafel, schieten, de seinopdracht, het bagagespel, topitos, handboeien, het maïsveld, de foto opdracht, de fabriek.
Zal ik nog door gaan? Of geloof je zo ook wel dat ik wel goed op heb gelet? Weet jij ze eigenlijk nog allemaal?
Vandaag hebben we ook afscheid moeten nemen van Joris. Jammer, hij was erg fanatiek met zijn molboekje. In het Spaans nog wel! Hij was ook erg fanatiek met de Spaanse liederen en de Mexicaanse bevolking.
Dat is jammer voor mij, dus wat dat betreft is het mooi dat deze Mexico-kenner er nu uit is.
En nam-ie nog bijna de pot mee ook!
Hasta la vista!
Inge Ypenburg van het vorig seizoen was ook ontzettend fanatiek maar was wel de mol.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:52 schreef The_S het volgende:
Ik blijf nog steeds bij dunya, ze vertraagt dingen continue. Dit zodat kostbare tijd verloren gaat. Als zij het niet is, dan is het patrick. Dennis en Edo zijn veel te fanatiek om de opdrachten te laten slagen dus zij zijn het sowieso niet
Alles was hetzelfde, dus ook het stelletje.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:30 schreef Lov1 het volgende:
Zagen jullie ook dat bij de 2e keer bij die flashback-vragenronde hetzelfde stelletje weer door het beeld liep?!?Of keek ik nu heel scheel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |