FOX maakt hun eigen zwarte verslaggevers ook veel blanker !quote:Op zondag 10 februari 2008 16:16 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Obama lijkt hier wel expres zwarter gemaakt. Begint BBC nou ook al aan dit soort smerige truukjes?
Zal Foxnews ook nog wel gaan doen indien hij kandidaat wordt: zijn gezichtskleur zwarter maken dan hij is.
Maak je nu een grapje?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:56 schreef popolon het volgende:
[..]
FOX maakt hun eigen zwarte verslaggevers ook veel blanker !
Clinton, frietboer...lijken erg op elkaar als ze eenmaal op het pluche zitten.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb liever Clinton of Obama dan die frietboer.... maar ik hoop dat het Clinton wordt bij de Democraten, Obama is me net iets te populistisch allemaal
En Pledged:quote:Op zondag 10 februari 2008 23:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
CNN Delegate count: 1139 Clinton - 1106 Obama. Nou maar kijken of Barack eroverheen kan
Hillary of de Friet Boer maakt niet zoveel uit voor de wereld...ik denk wel dat Hillary beter voor de Amerikanen zal zijn.quote:
Het slagveld eventueel verleggen van Irak naar Pakistan, vind ik geen goede keus.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:57 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Maar Obama is echt de beste keus hoor.
Obama zei dat als hij bewijs had dat Osama Bin laden in Pakistan zou zijn, dan hij zonder twijfel zou toeslaan als de Pakistaanse regering niks zou doen. Dat zou elke presidentskandidaat doen.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het slagveld eventueel verleggen van Irak naar Pakistan, vind ik geen goede keus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |