Hey, die heb ik!quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:49 schreef schaap001 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor: daar zijn we weer!!!
Welke band ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:31 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Niks nog: dus ga je gang, hoor!
ik kijk even niet naar de schrijfwijze: Benny Neymanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:57 schreef peaceman het volgende:
Benny Nijman
dan heb ik er nog maar 7......maar ik denk nog ff verderquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:43 schreef peaceman het volgende:
oke dan maken we er 10 van.
Samen met die andere 7 maakt dat 8quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:19 schreef schaap001 het volgende:
Henk en Henk - Sinterklaas (WIE KENT 'm niet?)
Uitstekendquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:34 schreef brother52 het volgende:
The Mars Volta
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:08 schreef Z het volgende:
Dat lijkt Brian May wel met Van Halen ofzo?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
U2 - Exit
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:51 schreef Knoei het volgende:
hm, dat is Robert Palmer..... Ik weet dat bad case of loving you een cover is. maar van wie het origneel is???????????
Da's zonde, want ik ga straks een foto-rebus maken, die te doen is.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:53 schreef Knoei het volgende:
tsjah, nu opgezocht, ooit vaag van gehoord :p
Aha, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:07 schreef Z het volgende:
Dat in nou de maan Mark.
Wat mij betreft niet, hoor! Het is tenslotte bijna weekend: dan zijn we allemaal wat minder scherp, nietwaar?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:10 schreef Mark het volgende:
Moon Martin, dus of pik ik hem nu af?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:45 schreef Mark het volgende:
Bruce kan aardig schermen, maar ik weet eigenlijk niet of hij OS-waardig was.
quote:
Peter Garrettquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:50 schreef knars het volgende:
die gast van Midnight Oil
Sack_Blabbath +1quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gary Glitter?
Sean om precies te zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:31 schreef Burnett het volgende:
shawn kingston?
ranja +1quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:52 schreef ranja het volgende:
Beatles - Yesterday and Today (butcher cover)
Da's een dag niet geleefd.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:48 schreef bartrid het volgende:
Een hele dag geen vraag?
bigshadow +1quote:Op zondag 10 februari 2008 18:57 schreef bigshadow het volgende:
These New Puritans.
Ranja +1quote:Op zondag 10 februari 2008 20:13 schreef ranja het volgende:
gokje op Operator Please al vraag ik me af of iemand dat kent
Ik dacht meer aan Stereolab maar er zijn er nog wel meer inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2008 21:27 schreef bigshadow het volgende:
Diefenbach, al vraag ik mij af of iemand dat kentEn Enrique Iglesias ook trouwens
Wie?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:13 schreef ranja het volgende:
gokje op Operator Please al vraag ik me af of iemand dat kent
Gewoon aanmelden bij de Rotownmailinglijst en je hebt zeker 2 punten per maand extraquote:
Of in mijn geval, de enige twee punten van de maandquote:Op zondag 10 februari 2008 22:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden bij de Rotownmailinglijst en je hebt zeker 2 punten per maand extra
Burnett +1quote:Op zondag 10 februari 2008 22:51 schreef Burnett het volgende:
25 jaar Thriller versie van M ichael Jackson
Wat een vervelend nummer zeg, vandaar dat ik ze niet kende, en nu weet ik zeker dat ik hier ver vandaan wil blijvenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=VzdQFkFSlKA
ranja +1quote:Op zondag 10 februari 2008 23:39 schreef ranja het volgende:
Lush
(ik ben maandag trouwens overdag niet online)
Dat vraagteken doe je alleen maar om je reputatie te reddenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:19 schreef Mark het volgende:
DJ Jean?
Ja, in de serie "Beroemde doden in 2007"quote:Op maandag 11 februari 2008 15:43 schreef bartrid het volgende:
Is dat Raven?
Wie?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, in de serie "Beroemde doden in 2007"
Paul Raven (Killing Joke, Prong, Ministry)quote:
The wombats.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:00 schreef bartrid het volgende:
Wie gaan er naar New York verhuizen?
Ja, laat ze daar maar lekker blijven ook.quote:
Dat kan, maar hij is het niet. En ook niet will Oldham.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:08 schreef timbob het volgende:
hij lijkt een heel klein beetje op joakim
kan dat?
quote:One of Norway's most popular and acclaimed singer/songwriters,has gained a growing international following for his elegant and expressive songs of love and loss, which have earned him comparisons to Nick Drake and Jeff Buckley. Born in 1979,
first caught the attention of music fans as a guitarist with the funk/acid jazz ensemble Quadraphonics.
Yeppe. Zijn "One Day You'll Dance for Me, New York City" verscheen in 2006.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:40 schreef peaceman het volgende:
Thomas Dybdahl?
Burnett +1quote:Op maandag 11 februari 2008 19:22 schreef Burnett het volgende:
supernatural superserious
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:30 schreef Grobbel het volgende:
Je hebt die vraag eigenlijk alleen maar gesteld als aanzet voor die tweede opmerking, zeker?
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:37 schreef Grobbel het volgende:
Sunny Day Real Estate - The Rising Tide.
Ik ookquote:Op maandag 11 februari 2008 19:48 schreef Grobbel het volgende:
Die heb ik uiteraard ook gewoon in de kast staan.
Black hole sun - SOundgardenquote:
Ook die was niet al te lastig.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:49 schreef Burnett het volgende:
soundgarden black hole sun?
Nee, maar wel 1 van DE Beatles nummers.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:58 schreef Thealexfiles het volgende:
Gokje op Help
peaceman +1quote:Op maandag 11 februari 2008 21:20 schreef peaceman het volgende:
All you need is love
Burnett + 1quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:55 schreef Burnett het volgende:
Don van vliet, captain beefheart
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:17 schreef Burnett het volgende:
tina turner
Oh ja...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:20 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Da's Anna Mae Bullock...
Wie deze dame is, weet ik niet...
Fan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:27 schreef bartrid het volgende:
Shania Twain
Een echte kenner!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:27 schreef bartrid het volgende:
Shania Twain
Nee.... het is een vervolgvraag. Zelfde periode, zelde scene, zelfde stad...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:09 schreef bartrid het volgende:
Snowy White?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:24 schreef belsen het volgende:
Paul Westerberg van The Replacements, zegt mijn collega.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nog nachtbrakers?
quote:Zo ja, wie?:
Das inderdaad gewoon Slayahr.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:24 schreef bartrid het volgende:
da's toch gewoon Slayer?
Neleos+1quote:
Die was later de vervanger van Jermaine. Toen ze the Jacksons werden ipv. Jackson 5. las ik netquote:
Ooow aha. Nooit geweten dat Jermaine er ook bij zat. Dacht altijd dat dat het loser-broertje was..quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die was later de vervanger van Jermaine. Toen ze the Jacksons werden ipv. Jackson 5. las ik net
Zeer goed Neleos +1quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:08 schreef Neleos het volgende:
Robert Palmer?
Aldus wie?quote:"I think she has a great talent, but I don't agree with the Grammys giving her those nods. I think it sends the wrong message, that even in the midst of her stupor of drugs she can get nominated for all these awards. It's a slap in the face to musicians and artists who work very hard that they turn around and give it to someone who really obviously doesn't have a grasp of what she has. I've been in this business over 25 years and I sacrificed five years of my own life on drugs and almost lost my life because of it. So I take great offense to almost see someone getting glory out of being in the position that they're in - she needs to get her life together and embrace her craft."
quote:.... with his first eponymous solo album in 1977, he began exploring darker, more cerebral territory, incorporating avant-garde, electronic, and worldbeat influences into his music. The record, as well as its two similarly titled successors, establishedas a critically acclaimed cult artist, and with 1982's
, he began to move into the mainstream; "
" became his first Top 40 hit, paving the way for his multi-platinum breakthrough
in 1986.
quote:is een Schotse band die is opgericht in 1984 en meteen werd vergeleken met groepen als Depeche Mode of Orchestral Manoeuvres in the Dark. Dat was niet zo vreemd, want de enige grote hit
van
leek erg veel op de muziek van die andere bands.
Toch waszélf niet zo blij met de vergelijking, want ze waren géén synthesizer-bandje. "Wij maken serieuze muziek met heel wat meer gevoel en soul dan al die andere groepen", zeiden ze elke keer maar weer, maar het imago van typisch jaren '80-synthesizergroepje zijn ze nooit meer kwijtgeraakt. Hun grote hit klinkt als een mooi liefdeslied, maar dat is het niet. Sterker nog, het gaat over een verbitterde man die net z'n relatie op de klippen heeft zien lopen. Na 2 albums en 3 single's besloot de band er in 1987 mee te stoppen.
Die bestonden al voor 1984 (en na 1987) , en lijken niet echt op genoemde bands.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |