Of in mijn geval, de enige twee punten van de maandquote:Op zondag 10 februari 2008 22:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden bij de Rotownmailinglijst en je hebt zeker 2 punten per maand extra
Burnett +1quote:Op zondag 10 februari 2008 22:51 schreef Burnett het volgende:
25 jaar Thriller versie van M ichael Jackson
Wat een vervelend nummer zeg, vandaar dat ik ze niet kende, en nu weet ik zeker dat ik hier ver vandaan wil blijvenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=VzdQFkFSlKA
ranja +1quote:Op zondag 10 februari 2008 23:39 schreef ranja het volgende:
Lush
(ik ben maandag trouwens overdag niet online)
Dat vraagteken doe je alleen maar om je reputatie te reddenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:19 schreef Mark het volgende:
DJ Jean?
Ja, in de serie "Beroemde doden in 2007"quote:Op maandag 11 februari 2008 15:43 schreef bartrid het volgende:
Is dat Raven?
Wie?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, in de serie "Beroemde doden in 2007"
Paul Raven (Killing Joke, Prong, Ministry)quote:
The wombats.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:00 schreef bartrid het volgende:
Wie gaan er naar New York verhuizen?
Ja, laat ze daar maar lekker blijven ook.quote:
Dat kan, maar hij is het niet. En ook niet will Oldham.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:08 schreef timbob het volgende:
hij lijkt een heel klein beetje op joakim
kan dat?
quote:One of Norway's most popular and acclaimed singer/songwriters,has gained a growing international following for his elegant and expressive songs of love and loss, which have earned him comparisons to Nick Drake and Jeff Buckley. Born in 1979,
first caught the attention of music fans as a guitarist with the funk/acid jazz ensemble Quadraphonics.
Yeppe. Zijn "One Day You'll Dance for Me, New York City" verscheen in 2006.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:40 schreef peaceman het volgende:
Thomas Dybdahl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |