quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:01 schreef OA het volgende:
Ah, daar is ie al: Jongen steekt zichzelf in brand
.
Lekker tochquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik had het even druk. Wow.
Succes. Lekker de boeken in duikenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:27 schreef Houniet het volgende:
Hier ook druk, op me kamer. School enzulks [afbeelding].
Dan moet je een nieuwe kopenquote:
Quotes verprutsenquote:
Leuke hobby is datquote:
Vrouwen hebben geen humorquote:
Dat blijkt wel weerquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen humor
quote:
Erg!quote:
Euh....quote:
Zomerquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
Vanavond lekker zwemmen. Hardlopend naar het zwembad toe
. Wat ben ik toch weer sportief!
Op naar de zomer!
Goed bezigquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
Vanavond lekker zwemmen. Hardlopend naar het zwembad toe
. Wat ben ik toch weer sportief!
Op naar de zomer!
Dus ik begrijp goed dat jij sowieso wel bij NUON gaat werken?quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Euh....![]()
Ja en nee. Voor de tweede functie (waar ik vanochtend een gesprek voor had) nog niet, voor de tweede functie (waar ik vorige week een gesprek voor had) wel, maar daar heb ik nog geen ja op gezegd.
Ik wed dus op 2 NUON-paarden
limme jongen!quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus ik begrijp goed dat jij sowieso wel bij NUON gaat werken?
Immerquote:
Tenzij ik voor deze functie word afgewezen en ze ondertussen voor die andere al iemand anders hebben gevonden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus ik begrijp goed dat jij sowieso wel bij NUON gaat werken?
Dat is natuurlijk wel je risico ja.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tenzij ik voor deze functie word afgewezen en ze ondertussen voor die andere al iemand anders hebben gevonden.
Have funquote:
Hoi Martquote:
Ja, ik zal ook wat kroepoek voor je bewarenquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi Mart
Maak je voor mij ook wat bami warm?
Tofquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zal ook wat kroepoek voor je bewaren.
Dan moet je wel snel zijn trouwens, een zak kroepoek, zeker als hij open is, is niet lang veilig bij mijquote:
Goedquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:39 schreef DaMart het volgende:
Hoe bevalt het werken eigenlijk, eer-ik?
gele kikkersquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:41 schreef minq het volgende:
Terug van school. Nu, leergierig als wat, verder aan m'n PHP scriptje.
Tof!quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed
Ik kom ook steeds meer chicks tegen op de zaak, altijd goed meegenomen.
Ik ruik ook naar chick nu
eer-chicksquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof!
Nog even en je hebt een eer-chick?
Ik heb Nasi rendang van de buurman gekregenquote:
Chicksquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eer-chicks
Zou tof zijn, het zijn wel erg relaxete vrouwen ja
In your dreamsquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:16 schreef Pheno het volgende:
chicks?
Ik slaap verdomd slecht.quote:
Met of zonder chick?quote:
Met chick.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met of zonder chick?
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
5 happen rijst en wat rauwkost. En ik zit bomvol
ik sta op 8quote:
fapfapquote:
quote:
Soms vergeet ik iemand...quote:
nou ik was er ook niet veel de afeglopen topicsquote:
Doe eens een gokquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:48 schreef MPG het volgende:
Eer-chicks? Waar?
Verse voorraad alweer bijna op?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik was er ook niet veel de afeglopen topics
moest je op tijd naar bed van mams??quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik was er ook niet veel de afeglopen topics
hij is al 2 dagen opquote:
Op je werk?quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:01 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
moest je op tijd naar bed van mams??![]()
Bestel een palletquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is al 2 dagen op![]()
veregeten nwe t ehalen, morgen maar weer een poging doen
I know the feeling: ik moest eens op tijd zijn en dan gebeuren er leuke ongelukken. Met als stip het vliegtuig naar Japan. Dat was de woensdag in begin september dat die freaking kraanwagen gekanteld was en 4 rijstroken op de A2 had dichtgeflikkerd. Sta je daar om 15.00 uur in de file, met nog het idee dat je het wel haalt om 20.00. Nou, ik heb de 4 ringen moeten laten fonkelen om 19.15 op schiphol met bagage naar binnen te rennen. Stress ftlquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag je gerechtvaardigd van pech en ergernis spreken als er niet één keer, maar maarliefst twee keer een aanrijding is op je traject, waardoor ik ruim drie uur vertraging had, waarna je denkt nog anderhalf uur college denkt te kunnen volgen, maar dat vervolgens na een half uur al weer afgelopen is?
Zo ja, dan had ik vandaag pech en ergerde ik me vreselijk.
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Aan het gebrek aan medeleven erger ik me minstens zo veel.
neequote:Op donderdag 7 februari 2008 19:01 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
moest je op tijd naar bed van mams??![]()
Van pap dan?quote:
Awwquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Aan het gebrek aan medeleven erger ik me minstens zo veel.
Dank jequote:
ik lust geen papquote:
Geen dankquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dank je. Maar ik had natuurlijk beter moeten weten dan te denken dat een blauw kleutje je post belangrijker maakt hier
.
Tss, dan typ ik een hele post, is het weer niet goed. Kutsmurfquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dank je. Maar ik had natuurlijk beter moeten weten dan te denken dat een blauw kleutje je post belangrijker maakt hier
.
Het is lastig mee te lijden met posters die je notes kunnen geven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Jawel jawel, mijn dank was alleen niet in tekst uit te drukken, en ik denk dat je dat ook niet zou willen wetenquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, dan typ ik een hele post, is het weer niet goed. Kutsmurf
Post dan een chickquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel jawel, mijn dank was alleen niet in tekst uit te drukken, en ik denk dat je dat ook niet zou willen weten.
verwend nestquote:
Ik kan ze ook weghalen hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is lastig mee te lijden met posters die je notes kunnen geven.
Ah, flikker eens die postopkriknotes van mij wegquote:
Hoewel het niet mag van mijn religie.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoewel het niet mag van mijn religie.
[ afbeelding ]
Oeh!quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoewel het niet mag van mijn religie.
[ afbeelding ]
psssst...quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oeh!
Och, arme Tha_Eric, heb je het zwaar gehad? Arme jongen.
Latersquote:
Taart?quote:
wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |