Dan moet je een nieuwe kopenquote:
Quotes verprutsenquote:
Leuke hobby is datquote:
Vrouwen hebben geen humorquote:
Dat blijkt wel weerquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen humor
quote:
Erg!quote:
Euh....quote:
Zomerquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
Vanavond lekker zwemmen. Hardlopend naar het zwembad toe
. Wat ben ik toch weer sportief!
Op naar de zomer!
Goed bezigquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
Vanavond lekker zwemmen. Hardlopend naar het zwembad toe
. Wat ben ik toch weer sportief!
Op naar de zomer!
Dus ik begrijp goed dat jij sowieso wel bij NUON gaat werken?quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Euh....![]()
Ja en nee. Voor de tweede functie (waar ik vanochtend een gesprek voor had) nog niet, voor de tweede functie (waar ik vorige week een gesprek voor had) wel, maar daar heb ik nog geen ja op gezegd.
Ik wed dus op 2 NUON-paarden
limme jongen!quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus ik begrijp goed dat jij sowieso wel bij NUON gaat werken?
Immerquote:
Tenzij ik voor deze functie word afgewezen en ze ondertussen voor die andere al iemand anders hebben gevonden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus ik begrijp goed dat jij sowieso wel bij NUON gaat werken?
Dat is natuurlijk wel je risico ja.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tenzij ik voor deze functie word afgewezen en ze ondertussen voor die andere al iemand anders hebben gevonden.
Have funquote:
Hoi Martquote:
Ja, ik zal ook wat kroepoek voor je bewarenquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi Mart
Maak je voor mij ook wat bami warm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |