Best wel lenigquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is een tennistopic zonder God.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:50 schreef TheGeneral het volgende:
Ik blijf hier verschrikkelijk om moeten lachen...![]()
quote:
Eigenlijk het hele toernooi zagen we deze kopquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
( Tegen Moya toch, RG: ken het filmpje !! van onze held)
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Eigenlijk het hele toernooi zagen we deze kop
![]()
niet!quote:
quote:'n vriendin jaDie staat ook mooi met Nadal op de foto dus d'r doel is bereikt.
Ik viel trouwens bijna in slaap tijdens die dubbel van Nadal.
Voelde me trouwens weer echt een paperazzo door de cam in nadal z'n neus te drukken
quote:Heb die moreiro alleen gecaptured met m'n mobiel toen d'r vriendje eraan kwam lopen dus bad quality:
Om zn spieren te laten zienquote:Op maandag 18 februari 2008 21:47 schreef Tim86 het volgende:
snap niet dat Nadal die foute hempjes blijft dragen als hij zich blijkbaar lekkerder voelt in een wijd shirt..anders zou je er niet in trainen...
Er zijn genoeg leuke shirts te vinden buiten die vacuum hemden
quote:Ferrer: 'Ronald Koeman is door goal in finale held van me'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 20-feb-2008 14:00
Deze week geldt hij als een van de grote namen bij het ABN AMRO-toernooi. Maar wie is David Ferrer eigenlijk?
Op tafel ligt de laatste Sportweek met op de cover Louis van Gaal. De tennisser schrikt op, begint hard te lachen en schudt met zijn hoofd. Laat een Spaanse voetbalfan een foto zien van de oud-trainer van FC Barcelona en het ijs is gebroken. “Gezien de resultaten deed Van Gaal het best aardig bij Barcelona, maar zijn karakter viel niet zo goed in Spanje. Ik bewonder Frank Rijkaard. Als Rijkaard praat is hij veel rustiger en milder. Van Gaal was veel te direct voor Spanjaarden. Dat werkte niet. Maar bij jullie valt hij wél goed?”
We zijn vooraf gewaarschuwd dat een gesprek met Ferrer, naast fan van Barcelona een aanhanger van Valencia, altijd uitdraait op een praatje voetbal. Het was niet de bedoeling daar ook mee te beginnen… “Mijn familie is gek van voetbal, ze zijn fanatieke supporters van Valencia. Als we aan de eettafel zitten beginnen we altijd over tennis, maar al snel gaat het over voetbal. Mijn vader voert het hoogste woord, die denkt dat hij alles beter weet als het over Valencia gaat. Ha, mijn familie houdt meer van voetbal dan van tennis.”
“Ronald Koeman is een held van me. Die goal van hem in de Champions League-finale staat nog op mijn netvlies. Als coach is hij voor mij nog moeilijk te beoordelen, is net begonnen.”
Deze had ik even gemistquote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Nalby, joehoe![]()
[Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #112] Met Kritische Jury
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:27 schreef Tim86 het volgende:
holy shit..kom net oude Federer foto's tegen..
Grotere versiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timmers als je nou met het zusje van Federer trouwt, mag je op de familievakantie vast een balletje met Roger slaan![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door wimderon op 06-03-2008 00:43:18 ]
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:49 schreef Tim86 het volgende:
That's better...ik ga er mijn levensdoel van maken om haar te versieren denk ik..Ik heb altijd al Tim God willen heten
Die pa ziet er echt te cool uit trouwens..de pa van Djoko is pannenkoekenbakker maar hij moet wel pizzabakker zijn
Nice!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef kleinzusje het volgende:![]()
tralalie, tralala![]()
Ga zelf maar op zoek naar lekkere WTA chikkies
[ afbeelding ]
naakte mannen, mag ik ff, tis lente![]()
oeh picsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:46 schreef Tim86 het volgende:
ik verwijs jullie door naar het Beth Mattek topic
(die overigens weer op de baan staat)
Joh.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef kleinzusje het volgende:![]()
tralalie, tralala![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef kleinzusje het volgende:![]()
tralalie, tralala![]()
[ afbeelding ]
naakte mannen, mag ik ff, tis lente![]()
Damn !quote:
Hahaquote:Op zondag 27 april 2008 20:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie daar al die taartjes nog staan, waren Bartoli en Groenefeld niet uitgenodigd
Met een haar poesjequote:Op zondag 27 april 2008 21:03 schreef Bruce117 het volgende:
Waar Maria nou weer mee aan het spelen is vraag ik me ook af
quote:
Die's nep.quote:
You're welcome.quote:
Bedankt voor de credits. Eindelijk erkenning.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
credits voor Fed-fan, die linkte ernaar in 't ATPtopic maar hij hoort zeker hier
ze heeft net gewonnen , zal nu we in een goede stemming zijn, dus wie weetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:47 schreef Tim86 het volgende:
open deur dan maar: she can touch my balls any time
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
ze heeft net gewonnen , zal nu we in een goede stemming zijn, dus wie weet
haha ja geweldig hilarische foto is datquote:
Preventief ruimen.quote:
Je PI.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Grotere versie
he zusje ziet er wel leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timmers als je nou met het zusje van Federer trouwt, mag je op de familievakantie vast een balletje met Roger slaan![]()
[ afbeelding ]![]()
Mooie post kz !quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:13 schreef kleinzusje het volgende:
( zeer lekkere) Spelersvrouwen:
[ afbeelding ]
(ex) vriendin Canas
[ afbeelding ]
(ex) vriendin Philippoussis
Niet alleen voetbalvrouwen zijn lekkerquote:
You just proved itquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet alleen voetbalvrouwen zijn lekker
hierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:01 schreef morgane het volgende:
Wtf is dat gifje Kleinzusje? Youtube link?
Geen grappen over parkieten hea mensen.quote:
Dat zijn enkelbraces.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:56 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Caroline Wozniacki, die bijna voor een verassing zorgde
Zwarte sokjes op Wimbldeon
Ik hoop dat dat een fake is.quote:
Haha ja die is zo hilarischquote:
quote:
Zoals dit bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:04 schreef Tim86 het volgende:
Niveau van MTF funny pics wordt wel minder..kwantiteit ook
Ze lijken alle vier wel die mannetjes uit die NN-reclames, met die oranje auto met die enorme vering die ergens in de Bronx staat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:19 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Van TheGeneral uit het OS topic
Wat staat Federer gaar op die foto zeg (die eerste waarop hij met Wawrinka staat)...quote:
aan het gezicht van Wawa te zien wil je ook niet weten waar zijn racket zit..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat staat Federer gaar op die foto zeg (die eerste waarop hij met Wawrinka staat)...
Nee, je hebt het over de tweede foto waar ze samen op staan (de onderste van de twee), ik over de eerste (de bovenste van de twee).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
aan het gezicht van Wawa te zien wil je ook niet weten waar zijn racket zit..
Pascal Mariaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:19 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Van TheGeneral uit het OS topic
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:51 schreef wimderon het volgende:
Auto van Federer-Fan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad.quote:
Leuk om Lendl weer eens te zien.quote:
Je moet het wel mét accent lezen anders is dat deel inderdaad niet leuk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk om Lendl weer eens te zien.![]()
Ik ben trouwens de autobiografie van Becker aan het lezen. Erg leuk boek, tot het moment waarop hij begint op te scheppen over al zijn vrouwelijke veroveringen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet het wel mét accent lezen anders is dat deel inderdaad niet leuk.
Federer.quote:
Een rood kruisjequote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:59 schreef Nalbandian het volgende:
Quarantine area for Novak Djokovic's entourage![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:52 schreef Sharapova het volgende:
zo beter laat ie z'n haar weer groeien!
Now that's just nasty...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:44 schreef wimderon het volgende:
Nadal uit z'n broek gescheurd (en lichtelijk transpirerend)
[ afbeelding ]
Zo, hier ziet ze er zeer goed uit zegquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi he, pril geluk !
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:41 schreef Tim86 het volgende:
Wie maakt hem oranje en zet er Martin in?
Echt crea!quote:
Zit Nadal daar op Lopez? Inderdaad nogalquote:
Wie is dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:25 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, dit wordt een catfight
Heeft RoboNadal ook tape nodigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:55 schreef VegaKip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft RoboNadal ook tape nodig?
Is dat Mirka? Roger heeft er wel heel veel plezier inquote:
Hij is te flauw, maar kende hem nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat Mirka? Roger heeft er wel heel veel plezier in
Nee, dat is die koe die hij toen won in Basel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat Mirka? Roger heeft er wel heel veel plezier in
Een dag later?quote:
Reken maar uitquote:
Bolelli. Knappe man, jammer van die tatoeage.quote:
Wie, ik?quote:
Ik dacht dat je Bolelli bedoelde.quote:
Lijkt wel een scène uit Saw.quote:
haha ja je zou t bijna zeggenquote:
Die had ik ook gepost jaquote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Sharapova het volgende:
[..]
haha ja je zou t bijna zeggenik herrinner me die foto van de afgelopen australian open nog.. die was ook zó lelijk
Fijn. Ik wilde net gaan slapen. Bedankt.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:25 schreef TheGeneral het volgende:
Deze neem ik aan ?
[ afbeelding ]
Gewoon wakker blijven. Kun je morgen gelijk aansluiten bij de wedstrijdenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Fijn. Ik wilde net gaan slapen. Bedankt.
Ik ga toch maar naar bed. Ik waag het erop.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gewoon wakker blijven. Kun je morgen gelijk aansluiten bij de wedstrijden
De arme schat had gehoopt op ballenvangen bij Roddickquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft ie te lang tegen het gezicht van DP aan moeten kijken?
Ik denk dat hij gewoon een bal tegen zijn oog heeft gekregen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft ie te lang tegen het gezicht van DP aan moeten kijken?
Goh.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon een bal tegen zijn oog heeft gekregen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Elke dag kijken voor het slapen gaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:16 schreef wimderon het volgende:
Federer-Verkerk is trouwens nog te downen op tennistorrents![]()
Zou ik wel wat van willen zien eigenlijk. Werd 6-7 7-6 7-6 voor Fedje
LAAT ZIEN !quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:16 schreef wimderon het volgende:
Federer-Verkerk is trouwens nog te downen op tennistorrents![]()
Zou ik wel wat van willen zien eigenlijk. Werd 6-7 7-6 7-6 voor Fedje
Ach, Federer deed vast zijn best maar de zenuwen slaan dan natuurlijk toe. Dat is begrijpelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:21 schreef TheGeneral het volgende:
Vrij saaie wedstrijd. Het is dat de beste speler ooit eraan meedoet, anders was het het kijken niet waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |