Best wel lenigquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is een tennistopic zonder God.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:50 schreef TheGeneral het volgende:
Ik blijf hier verschrikkelijk om moeten lachen...![]()
quote:
Eigenlijk het hele toernooi zagen we deze kopquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
( Tegen Moya toch, RG: ken het filmpje !! van onze held)
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Eigenlijk het hele toernooi zagen we deze kop
![]()
niet!quote:
quote:'n vriendin jaDie staat ook mooi met Nadal op de foto dus d'r doel is bereikt.
Ik viel trouwens bijna in slaap tijdens die dubbel van Nadal.
Voelde me trouwens weer echt een paperazzo door de cam in nadal z'n neus te drukken
quote:Heb die moreiro alleen gecaptured met m'n mobiel toen d'r vriendje eraan kwam lopen dus bad quality:
Om zn spieren te laten zienquote:Op maandag 18 februari 2008 21:47 schreef Tim86 het volgende:
snap niet dat Nadal die foute hempjes blijft dragen als hij zich blijkbaar lekkerder voelt in een wijd shirt..anders zou je er niet in trainen...
Er zijn genoeg leuke shirts te vinden buiten die vacuum hemden
quote:Ferrer: 'Ronald Koeman is door goal in finale held van me'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 20-feb-2008 14:00
Deze week geldt hij als een van de grote namen bij het ABN AMRO-toernooi. Maar wie is David Ferrer eigenlijk?
Op tafel ligt de laatste Sportweek met op de cover Louis van Gaal. De tennisser schrikt op, begint hard te lachen en schudt met zijn hoofd. Laat een Spaanse voetbalfan een foto zien van de oud-trainer van FC Barcelona en het ijs is gebroken. “Gezien de resultaten deed Van Gaal het best aardig bij Barcelona, maar zijn karakter viel niet zo goed in Spanje. Ik bewonder Frank Rijkaard. Als Rijkaard praat is hij veel rustiger en milder. Van Gaal was veel te direct voor Spanjaarden. Dat werkte niet. Maar bij jullie valt hij wél goed?”
We zijn vooraf gewaarschuwd dat een gesprek met Ferrer, naast fan van Barcelona een aanhanger van Valencia, altijd uitdraait op een praatje voetbal. Het was niet de bedoeling daar ook mee te beginnen… “Mijn familie is gek van voetbal, ze zijn fanatieke supporters van Valencia. Als we aan de eettafel zitten beginnen we altijd over tennis, maar al snel gaat het over voetbal. Mijn vader voert het hoogste woord, die denkt dat hij alles beter weet als het over Valencia gaat. Ha, mijn familie houdt meer van voetbal dan van tennis.”
“Ronald Koeman is een held van me. Die goal van hem in de Champions League-finale staat nog op mijn netvlies. Als coach is hij voor mij nog moeilijk te beoordelen, is net begonnen.”
Deze had ik even gemistquote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
Nalby, joehoe![]()
[Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #112] Met Kritische Jury
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:27 schreef Tim86 het volgende:
holy shit..kom net oude Federer foto's tegen..
Grotere versiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timmers als je nou met het zusje van Federer trouwt, mag je op de familievakantie vast een balletje met Roger slaan![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door wimderon op 06-03-2008 00:43:18 ]
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:49 schreef Tim86 het volgende:
That's better...ik ga er mijn levensdoel van maken om haar te versieren denk ik..Ik heb altijd al Tim God willen heten
Die pa ziet er echt te cool uit trouwens..de pa van Djoko is pannenkoekenbakker maar hij moet wel pizzabakker zijn
Nice!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef kleinzusje het volgende:![]()
tralalie, tralala![]()
Ga zelf maar op zoek naar lekkere WTA chikkies
[ afbeelding ]
naakte mannen, mag ik ff, tis lente![]()
oeh picsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:46 schreef Tim86 het volgende:
ik verwijs jullie door naar het Beth Mattek topic
(die overigens weer op de baan staat)
Joh.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef kleinzusje het volgende:![]()
tralalie, tralala![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef kleinzusje het volgende:![]()
tralalie, tralala![]()
[ afbeelding ]
naakte mannen, mag ik ff, tis lente![]()
Damn !quote:
Hahaquote:Op zondag 27 april 2008 20:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie daar al die taartjes nog staan, waren Bartoli en Groenefeld niet uitgenodigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |