abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:03:43 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_56847363
Zo, net ff de laatste 3 afleveringen gekeken, waarvan de 3e toch de beste was idd..

Lang geleden dat ik bij was met kijken
Huilen dan.
pi_56847594
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef Geqxon het volgende:
Verder wil ik mijn dikkke lul tussen de rode lippen van Gretchen leggen, en mijn zaad over haar blanke huidje spuiten, terwijl ze mij met haar babyblauwe ogen aankijkt.
Van wat ik begreep is Gretchen zoals ze is (een ijskoude killer) omdat ze nogal vaak ergens in een of andere gevangenkamp verkracht is. Je zult vast wat plezante herinneringen bij haar boven halen, dus succes
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_56847717
Ik hoop dat ze er nog een seizoen achteraan plakken. Het blijft me nog steeds boeien.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:14:17 #279
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_56847738
Ze zag er vandaag wel erg anders uit. Veel dunnere gezicht, meer witte foundation en rodere lippen.
And all the things you do with it
pi_56847765
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Van wat ik begreep is Gretchen zoals ze is (een ijskoude killer) omdat ze nogal vaak ergens in een of andere gevangenkamp verkracht is. Je zult vast wat plezante herinneringen bij haar boven halen, dus succes
Ik heb bij Gretchen het idee dat ze niet iemand is die verkracht wordt, wat de posities en handboeien ook moge suggereren.
pi_56847807
Geweldige aflevering weer, het mooi van de serie is dat werkelijk niemand te vertrouwen is.

2 vraagjes blijven voor mij over nu: 1) wie gaat er op wie jagen?
2) weet iemand wanneer ze weer verder gaan met deel 14?
  Moderator dinsdag 19 februari 2008 @ 22:19:43 #282
9859 crew  Karina
Woman
pi_56847915
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 18:35 schreef Geqxon het volgende:
Dat eindmuziekje vond ik echt vreselijk! Wel meerdere TV-shows proberen op deze manier een drama-einde er aan te maken, met het verschil dat hun het wel lukt!
Ik vond die eindmuziek juist wel mooi, Spaanse versie van Crying. Verder goeie aflevering! Maar het had wel de laatste kunnen zijn. LJ is weer bij zijn vader, Scofield is weer vrij, wat moet je nou nog meer verzinnen?

Ja, er moet natuurlijk wraak genomen worden voor de moord op Sarah en inderdaad moet Sucre natuurlijk vrij komen. En wat is TBag nog van plan?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:21:39 #283
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56847984
Moest sucre niet uitgeleverd worden aan usa dan
pi_56848776
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:19 schreef Karina het volgende:
...
En wat is TBag nog van plan?
T-Bag is niet iemand die in de gewone samenleving hoort. Hij is precies waar hij hoort te zijn bij het einde van de serie.

Hij wordt de nieuwe Lechero en kan diens vriendin en haar geld gebruiken om z'n macht te behouden in Sona.

Scofield kan de rest van z'n leven besteden aan The Company uitroeien (die zie ik niet zo snel weer gebouwen ontwerpen of wat het ook maar was dat hij deed)

Linc, Sofia en LJ leven nog lang en gelukkig. Bellick en Sucre zijn de lul, maar zo is het leven nou eenmaal (zat nog een levensles in de serie ook blijkbaar).

Hier nog een seizoen uitpersen zou de serie tekort doen.
pi_56848779
huh volgens mij leeft sarah toch nog?

dat zei mahone op het laatst, ja als het klopt wat jij denkt over sarah, dan zal hij haar vinden.

scofield gaat dus in seizoen 4 achter sarah aan, verder is die verhaallijn met luis gestopt nu?

en met sucre kunnen ze alle kanten op he.
en lincoln gaat sofia helemaal uit elkaar trekken denk?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:47:04 #286
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56848819
scofield durft niks man, waarom schoot die dan niet. al voordat die ander schoot
pi_56848821
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:45 schreef Mr_Scofield het volgende:

dat zei mahone op het laatst, ja als het klopt wat jij denkt over sarah, dan zal hij haar vinden.
Hij zei dat Michael Gretchen zal vinden door wat zij met Sarah heeft gedaan.
pi_56849326
Banco Sol, wat zou daar zitten?
Sucre is ook altijd de lul he net zoals TBag nooit zijn verdiende straf krijgt.
pi_56849374
Dit seizoen haalt het niet bij het eerste seizoen, maar ik heb me toch zeker vermaakt. Leuke, nieuwe personages en best aardig verhaal. De laatste twee afleveringen waren echt spannend en van hoog niveau. Veel verrassende en spannende momenten.

Ik zit nog wel met wat vragen. Wat nou precies The Company is en wat dat laboratorium en die Shales (of hoe hij ook heet, in ieder geval die kale man) betekenen. In de laatste aflevering van seizoen twee werd toen gezegd dat het ontsnappen in zijn bloed zat, dus het leek iets wat geregiseerd.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56849434
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:02 schreef Ogala het volgende:
Banco Sol, wat zou daar zitten?
Sucre is ook altijd de lul he net zoals TBag nooit zijn verdiende straf krijgt.
Mwoah, T-Bag heeft toch enige blijvende schade overgehouden na het gebruik van een hakbijl
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_56849444
id nail em both tbh

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56849450
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Er hoeft niets hoor ?
Ze kunnen hem zo laten zitten
Dan speelt Michael's schuldgevoel hem weer parten.
pi_56849655
Ik zal je wel vinden michael!!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:13:14 #294
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56849689
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:45 schreef Mr_Scofield het volgende:

scofield gaat dus in seizoen 4 achter sarah aan, verder is die verhaallijn met luis gestopt nu?

en met sucre kunnen ze alle kanten op he.
en lincoln gaat sofia helemaal uit elkaar trekken denk?
Nee, hij zei dat Gretchen zwak is om wat ze Sarah heeft aangedaan. En omdat Scofield nu achter Gretchen aangaat is zij de zwakke schakel, en dat vindt Mahone niet zo lachies.

Ik moest ook ff terugspoelen hoor .
2000 light years from home
pi_56849701
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:05 schreef sitting_elfling het volgende:
id nail em both tbh
[ afbeelding ]
Gezellig, potje kaarten voor het slapen gaan.
pi_56850050
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef Grunter het volgende:

[..]

Gezellig, potje kaarten voor het slapen gaan.
.
pi_56850320
want als ze heeft gedaan wat jij denkt, is zij de zwakke schakel. En hij zal haar vinden.

je kan dit ook zo redeneren lijkt mij: whistler heeft tegen mahone gezegd dat sarah nog leeft, en dat hij dan sarah kan vinden..

njah zal wel niet maartoch, is er zekerheid dan dat sarah uit de serie is?
pi_56850434
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:05 schreef sitting_elfling het volgende:
id nail em both tbh
[ afbeelding ]
Die linker heeft te schuine jukbeenderen waardoor haar wang op een parallellogram op z'n zij lijkt.

Ik knap af op parallellogrammen
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:35 schreef Mr_Scofield het volgende:
...

njah zal wel niet maartoch, is er zekerheid dan dat sarah uit de serie is?
Zat haar hoofd niet in een doos?
pi_56850549
ja kan nep zijn je weet nooit in prison break he.

maar kheb echt medelijden als t wat wordt tussen lincoln en sofia, zown brede kerel met zown schattig meisje,, gaat echt pijn doen:(
pi_56851650
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef Geqxon het volgende:
Verder wil ik mijn dikkke lul tussen de rode lippen van Gretchen leggen, en mijn zaad over haar blanke huidje spuiten, terwijl ze mij met haar babyblauwe ogen aankijkt.
Ik zou dat ook graag willen

Erg vette aflevering ook trouwens, jammer dat het een season finale is. Weer zo lang wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')