Ik wel, Jos heeft zijn eigen datingshow nu.quote:Op woensdag 6 februari 2008 06:32 schreef DeHovenier het volgende:
Je had toch al iemand gekozen Meiske?
Gewoon even wachtenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:03 schreef Sautor het volgende:
Verdomme, heb ik eindelijk een tourbus, moet je je stage equipment ook van je artiest zijn geld betalen... Zo kom ik natuurlijk nooit aan 5* equipment
Anders kopieert Leonos ff de OP die ik gisteren al had aangepast. Daar had ik Puck Wisman (ben de foknaam ff vergetenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:58 schreef Meiske78 het volgende:
Geduld hebben, een paar keer optreden, singletje/album uitbrengen en voor je het weet ben je rijk.
Die link naar een of andere achievement lijst kan trouwens ook wel uit de OP (als we toch bezig zijn), die doet t niet meer (en sowieso is die in de help van popo prima lijkt me)
quote:Ended show at Rocko's Modern Rock Ams. It was pleasant!
quote:I support the game!
I have just become a V.I.P. Somehow I feel a lot cooler already.
Ik voelde me aangesprokenquote:
Netjes, allemaal drie sterren songs. Ik haal met een beetje mazzel net 2 sterren met songs, maar ik zit dan ook op songwriteniveau waar jij aan het begin v/d Cowards zatquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
Wat vinden jullie van m'n gig?
Het voornaamste dat me opvalt is dat je een encore in moet bouwen. Het publiek wil meer op het moment dat je het podium af gaat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
Wat vinden jullie van m'n gig?
Wat zal ik als eerste uitbrengen? Een album of een single?quote:Revenge Is My Name
Fame: 0%
Popularity: 0%0%0%
Revenge Is My Name is a Modern Rock Crowdpleaser. The tempo is Vivace. Written by Robbie Romijn and dated to 2008-01-22. The melody is revolutionary and the lyrics are earth shaking. The originality of this song is incredible.
Dominant Instruments:
1 Electric Guitar
Haha, gezellig. Als iedereen nou in maart (weet de datum ff niet) naar Budapest komtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:50 schreef kweek89 het volgende:
blue wintertree en mad doctor op zelfde datum in budapest...ga toch weer met elkaar in een band pfft:P
pretty sure dat ik die invites heb gedaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:51 schreef DeHovenier het volgende:
Leonos had me een invite gestuurd, en de datum kwam overeen met m'n tourschema
Ik invite soms ook andere bands hoor die ik toevallig tegen kom voor Budapestquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:35 schreef kweek89 het volgende:
[..]
pretty sure dat ik die invites heb gedaanleon komt niet verder dan showroom invite
Waarom doe je enter the stage? Krijgt maar 2* en is niet nodig, doen wij ook niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:08 schreef DeHovenier het volgende:
De show van vanavond was nice, dus minder dan die in Amsterdam:
[ afbeelding ]
Die encore maakt ook weinig uit
Scherp gezien, is idd geen encore, maar gewoon een extra nummer erbij.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:48 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Waarom doe je enter the stage? Krijgt maar 2* en is niet nodig, doen wij ook niet.
Verder speel je het allerlaatste nummer wel echt als encore? Bij ons staat dan 'Fish bite plays ** as an encore".
'Enter stage' hoeft niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:48 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Waarom doe je enter the stage? Krijgt maar 2* en is niet nodig, doen wij ook niet.
Verder speel je het allerlaatste nummer wel echt als encore? Bij ons staat dan 'Fish bite plays ** as an encore".
De Antichrist zit achter Popoquote:Syntax Error
line 666
Dat jullie 't even wetenquote:Artist Riders Notification
Tomorrow, wednedsay, the artist rider will finally become a factor when determining the outcome of your shows. If the club can't pay the entire rider at the time of the show you'll lose out on the bonus altogether.
Geef het publiek maar gewoon wat ze willenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:42 schreef DeHovenier het volgende:
Weer een pleasant show
IS 3 encore's niet een beetje te veel?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:30 schreef Leonos het volgende:
I was banned from the forum for 10 days. Reason: /Onaanvaardbaar gedrag en taalgebruik. 10 dagen en een aantekening in het grote rode boek.
Die Regina is echt dom in dat forum
Nah, met dat nieuwe leersysteem weet ik ff niet wat te doen. Ik blijf wel lesgeven, maar qua progress blijf je op 1% staanquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:16 schreef vicarinatutu het volgende:
pfff tijd dat ik weer uitbetaald krijg
mn geld was gejat op de uva!
haha ik zal voorlopig ff niet jammen sautor, misschien scheelt dat
quote:Ended show at Ω Plex Modern Rock [TRO]™. It was decent!
Voor die update lukte het makkelijk zonder maar een skill in BT te hebben...quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:22 schreef kweek89 het volgende:
sigh...dat lijkt me sowieso....
Skill heb ik ook wel, alleen nog geen sterren, en dat staat niet in het verhaaltje van de devsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:29 schreef Leonos het volgende:
Staat ook in dat vehraaltje van de devs dat je nu die skill moet hebben
Had ik je al gefeliciteerd Josquote:tribe dating
2008-02-15 07:00
If you're a member of Tribe Amsterdam and you're looking for love, pm meI may just start another tribe dating show.
The last two shows were a big hit. Lya Zomer and Bas van der Meer are getting married, and now Jos de Groot and Isa van Geloof are getting married too
I'd say this means that my 6th star in advanced matchmaking is in the pocket
Charm, looks en vocal talents heb ik ds nietquote:What makes a good show?
Playing good songs that are well rehearsed is the most important aspect when it comes to putting on a good show. Famous songs are great as well as long as they aren't worn out in the ears of the public.
Don't bog the show down by having too many non musical events.
The state of the band is also tremendously important. Healthy and happy band members that get along with each other is something that everyone should strive for. Charm, looks, and vocal talents all help as well.
Having a complete band with the band members focusing on different instruments common to the genre of music you're playing.
Playing songs that band members have written themselves help you to score higher than if you're simply playing covers.
Ja. Ik vind die berichten altijd zo suf.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:18 schreef Sautor het volgende:
Haha, heb je aan een horoscoop voldaan of niet?
ooh je denkt zolang Max niet aan de dame is, help ik hem wel even, wat lief van jequote:Op maandag 18 februari 2008 19:22 schreef Meiske78 het volgende:
Hahahaha, maarreh, tantric helpt voor je health, niet je mood. Ik doe meestal chocolade eten om mijn mood op te hogen, daarvoor lever je wel health in, maar dat kan ik prima compenseren met tantric en yoga mastery.
En jij hebt Isa Jos, niet zeuren
Ik zit nu op above average met een boost, maar wel altijd 4* performance, soms wel eens 5.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:13 schreef Angel-Sparky het volgende:
Ach ja, Ik haal erg beroerde shows en meestal maar net 2 sterren...
quote:VIP & Pregnancies
Within a couple of days both prospective parents will have to be VIP when doing the wild thing if the woman is to become pregnant. Read More »
Children take up a huge portion of all our character related data and tax the servers just as heavily as regular character updates. And when so few of our players help support the game by paying for a VIP membership we cannot afford to be as generous with our hardware as we'd like to be.
We've all felt the effects of the slow servers lately. And we've got more servers coming our way in the near future. But adding more hardware won't help in the end if we continue to give away more server capacity than what the players are willing to pay for.
Keep in mind that the VIP pregnancy limitation is only relevant while having sex. Once someone is pregnant, or a child has been born, the kid stays with you like always regardless of your VIP status.
Sorry.
tss wij zijn te goed voor coversquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:11 schreef BlackRebel het volgende:
woeiii... Rebel Justice is weer aan het touren... we hebben net 5 optredens, waarvan 3 competities die we al gewonnen hebben en een waar we waarschijnlijk tweede gaan worden... En al twee terrific gigs... Niet slecht voor een compleet nieuw repertoire na een pauze van drie maanden
ohja, en allemaal straks onze nieuwe single coveren he:
[ afbeelding ]
Ah dat werkt altijd wel lekker een compleet nieuw repertoire, al is het wel irritant dat ook op hetzelfde moment alle nr's niet meer zo populair zijn. Wat hebben jullie in de tussentijd gedaan, lesgegeven ofzoiets? En hoe erg is jullie fame omlaag gegaan??quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:11 schreef BlackRebel het volgende:
woeiii... Rebel Justice is weer aan het touren... we hebben net 5 optredens, waarvan 3 competities die we al gewonnen hebben en een waar we waarschijnlijk tweede gaan worden... En al twee terrific gigs... Niet slecht voor een compleet nieuw repertoire na een pauze van drie maanden
ohja, en allemaal straks onze nieuwe single coveren he:
[ afbeelding ]
Oke, ik wist niet eens dat je fame invloed had op je encoresquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:31 schreef BlackRebel het volgende:
voornamelijk lesgegeven ja, en liedjes geschreven...
de eerste maand zakte de fame nog niet zo, we bleven gek genoeg superlang in de top3 staan, tot we ineens #29 waren nog verder zakten... volgens mij was #74 het dieptepunt en nu stijgen we weer...
dat de fame zo laag was heeft als voordeel dat we denk ik wel redelijk veilig encores kunnen spelen, maar aan de andere kant trekken we nog niet zo veel bezoekers , terwijl onze rider wel lekker hoog is
Waar heb jij opeens last van?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:31 schreef kweek89 het volgende:
gast het is maar een spelletje, je zult er vrij weinig van merken, en het is voor 1 week...niet huilenkomt allemaal wel goed!
Groetjes,
jullie Vice- Mayor
Maxwell Grigg
even gereageerd op Twan nogwat....
je kan ook te ver gaan in je droom wereldje
Twan Lameris? Wat is er dan met hem?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:31 schreef kweek89 het volgende:
gast het is maar een spelletje, je zult er vrij weinig van merken, en het is voor 1 week...niet huilenkomt allemaal wel goed!
Groetjes,
jullie Vice- Mayor
Maxwell Grigg
even gereageerd op Twan nogwat....
je kan ook te ver gaan in je droom wereldje
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:21 schreef BlackRebel het volgende:
hoera... onze eerste incredible gespeeld... onze single is uit, en ons album is on it's way... het is zo fijn om weer op gang te komen na een lange vakantie
[ afbeelding ]
quote:Ended show at Artic Vilnius (MR). It was mediocre!
quote:A roadie enters the stage and tapes the setlist to the floor. *
Bands uitnodigen is zo saaaiquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:43 schreef Leonos het volgende:
Ik doe helaas niks meer voor Excelsior.
Als je VIP bent kan ik je een club laten beheren in Glasgow. Is leuker werk maar ik heb alles nu wel gezien
welkomquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:15 schreef jakkop het volgende:
Ik ben net begonnen@popomundo.
en @blackrebel (en leonos)
ik ben bartender geworden bij excelsior
loon wordt elke vrijdag uitbetaald, dat was nu nog niet zoveel omdat je er pas een dag werkt... dus effe een weekje wachten, en misschien effe op straat spelen ofzo om wat te verdienen.. of een stukje in it's pop schrijven...quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:19 schreef jakkop het volgende:
Dat klopt. Maar hoe ga ik nu geld verdienen? ik snap er de balle nog niet van
Nope, je hoeft er nooit aanwezig te zijnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:44 schreef jakkop het volgende:
Maar ik hoef er dus niet de hele dag rond te hangen om geld te verdienen?
Verpest het nou nietquote:
Niet als je nog geen geld hebt om boeken te kopen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:31 schreef Leonos het volgende:
Dan kan je beter skills leren...
Persoonlijk vind ik dat je wel veel off-show dingem erbij hebt zitten, bijv. fireworks afsteken, vingers opwamen enz., en dan steeds met 1 liedje ertussen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:00 schreef komrad het volgende:
1 Bow to Audience K. Verheijen
2 Play Inspiration needed, opus 18 (S)
3 Play A new start, opus 17 (S)
4 Perform an instrumental solo K. Verheijen
5 Play Starting all over again, opus 19 (S)
6 Explain next Composition K. Verheijen
7 Play True to myself, opus 20 (S)
8 Set off fireworks on stage K. Verheijen
9 Play New Variations, opus 21 (S)
10 Perform a dance on stage K. Verheijen
11 Play Halfzware Shag
12 Warm up Fingers K. Verheijen
13 Play Classic shakes the floor, opus 22 (S)
14 Shake hands with conductor K. Verheijen
15 Leave stage K. Verheijen
16 Play Der Donut des Nibelungen as encore.
17 Take off some clothing K. Verheijen
18 Play The dance of Kodamas as encore.
er komt nog 1 song bij die ik nog aan het composen ben, klopt dit zo een beetje?
meeste events zijn gelijkwaardig of beter.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:03 schreef BlackRebel het volgende:
10 roadies zijn altijd beter, als je stage EQ tenminste 100kW is.
en je kan overigens zoveel events doen als je liedjes speelt... dus tien liedjes is tien events. Wij doen ook event-song-event-song afgewisseld...Maar dat zou ik alleen doen als je events ook zo goed of beter als de nummers scoren, anders halen ze je show naar beneden.
Wat gaat er traag?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:48 schreef vicarinatutu het volgende:
pfff waarom gaat het allemaal zo traag
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:26 schreef kweek89 het volgende:
ik hoop dat Robbie en Elsbeth hebben genoten in Budapest
positief...altijd!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Is de Kiss my ass-call positief of negatief?
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:50 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik heb het ff bij jou geprobeerd, 21% enmity erbij
Ook goed, maar waar kan ik die vinden?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:41 schreef Leonos het volgende:
Je kan geen auto's kopen.
Alleen een tourbus
Je derde kind en je voelt je al een konijn? Nou... laat het de mensen met 11 kinderen maar niet horenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:57 schreef Cici het volgende:
Dank je, hopelijk wel de laatste, ben geen konijn...
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Je derde kind en je voelt je al een konijn? Nou... laat het de mensen met 11 kinderen maar niet horen
Ik ben binnenkort weer moody, dus... (Ben alleen wel in de zuidelijke delen van Amerika te vinden)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:45 schreef kweek89 het volgende:
geen babies nog helaaswil wel erg graag...iemand?
iemand nog een show in budapest nodiglet me know
Volgens mij berekeningen zou het vandaag moeten zijn (29 feb + 14 dagen = 14 maart = vandaag) Maar ik zelf zit nu op het vliegtuig naar Buenos Aires waar ik om 14.00 uur aankom en om 14.00 uur een concert hebquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:08 schreef kweek89 het volgende:
waarschuw maar optijd, dan vlieg ik wel even langs
Hoe heb je trouwens mensen gevonden aan wie je les kon geven? Of werkt het al prima genoeg als je dat in het topic zet van de stad (Bijvoorbeeld NYU Courses)?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:20 schreef BlackRebel het volgende:
ik denk vooral dat het door mijn ongelooflijk hoge sex appeal komt... maar verder denk ik dat een steengoed repertoire, en de mogelijkheid om 6*-events uit te voeren ook wel meewerkt... Anna, Jean en ik vullen elkaar erg goed aan wat dat betreft.
Oke, en dat hielp wel dus? Eens kijken of het ook bij mij werkt. Ik heb tot nu toe ook maar 2 reacties gehad. Maar een die vond het te lang duren voordat de relatie werd opgebouwd (duurt ook lang inderdaad zeg..) en de ander die zit nu in een appartement waar ik niet bij kan. Zucht..quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:15 schreef Sautor het volgende:
Toen ik les gaf had ik idd een berichtje in het stad forum gezet, maar daar heb ik twee reacties op gehad. Daarna ben ik zelf maar mensen gaan benaderen (niet zomaar mensen lastig vallen, maar mensen die al in de uni zaten)
Hm, nee Amsterdam kom ik nietquote:Op maandag 24 maart 2008 11:20 schreef aezop het volgende:
hey, ik ben in amsterdam... Als iemand mij een skill wil leren zou dat mooi uitkomen! En als iemand een boek over heeft... Haha ik ben net nieuw vandaar
Vertel!quote:Op zondag 30 maart 2008 15:41 schreef Leonos het volgende:
We hebben trouwens binnekort weer een nieuwe volledige fok! band erbij
En we staan 100ste in de MR charts
Vertel nou gewoon, ik ben benieuwdquote:Op zondag 30 maart 2008 19:03 schreef Leonos het volgende:
Mag degene zelf doen
In iedergeval, ik en Maxwell en dan nog iemand
Heeft iemand 'em al gevondenquote:One Ring to Rule them All
We've added a late easter egg to one of the pages in the game. The player who finds it first getsss to keepsss it.
Je hebt toch niet echt gezocht he?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heeft iemand 'em al gevonden
Ik ben ook nog niet getrouwd btw
Hey dat heb ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:45 schreef SickBitch het volgende:
k speel ook
Evelina Chapaeva en band SickBitch natuurlijk maar k ben vaak te lui om actief bezig te zijn met popodie tijden zijn wel geweest... beetje jammer dat k er een jaar amper iets aan deed maar goed
hoe kom ik van chlamydia af? t blijft er maar staan! echt al 2 maanden ofzo![]()
uuuhu je bent vast onschuldig en je doet ook vast niks met groupiesquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:12 schreef DeHovenier het volgende:
Dat eerste
Hoe dat komt weet ik ook niet
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:19 schreef Meiske78 het volgende:
Ik ben morgen in Amsterdam, kom je wel ff prikken.
Danke schonquote:The lovely doctor Lya van der Meer cured me of my ailments.
Doctor Lya van der Meer took a sample of my blood. Needles are scary.
Waarom? HEb ik eindelijk een fuckbuddyquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, die Isa die nou bij jou in de band zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |