quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:21 schreef BlackRebel het volgende:
hoera... onze eerste incredible gespeeld... onze single is uit, en ons album is on it's way... het is zo fijn om weer op gang te komen na een lange vakantie
[ afbeelding ]
quote:Ended show at Artic Vilnius (MR). It was mediocre!
quote:A roadie enters the stage and tapes the setlist to the floor. *
Bands uitnodigen is zo saaaiquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:43 schreef Leonos het volgende:
Ik doe helaas niks meer voor Excelsior.
Als je VIP bent kan ik je een club laten beheren in Glasgow. Is leuker werk maar ik heb alles nu wel gezien
welkomquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:15 schreef jakkop het volgende:
Ik ben net begonnen@popomundo.
en @blackrebel (en leonos)
ik ben bartender geworden bij excelsior
loon wordt elke vrijdag uitbetaald, dat was nu nog niet zoveel omdat je er pas een dag werkt... dus effe een weekje wachten, en misschien effe op straat spelen ofzo om wat te verdienen.. of een stukje in it's pop schrijven...quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:19 schreef jakkop het volgende:
Dat klopt. Maar hoe ga ik nu geld verdienen? ik snap er de balle nog niet van
Nope, je hoeft er nooit aanwezig te zijnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:44 schreef jakkop het volgende:
Maar ik hoef er dus niet de hele dag rond te hangen om geld te verdienen?
Verpest het nou nietquote:
Niet als je nog geen geld hebt om boeken te kopen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:31 schreef Leonos het volgende:
Dan kan je beter skills leren...
Persoonlijk vind ik dat je wel veel off-show dingem erbij hebt zitten, bijv. fireworks afsteken, vingers opwamen enz., en dan steeds met 1 liedje ertussen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:00 schreef komrad het volgende:
1 Bow to Audience K. Verheijen
2 Play Inspiration needed, opus 18 (S)
3 Play A new start, opus 17 (S)
4 Perform an instrumental solo K. Verheijen
5 Play Starting all over again, opus 19 (S)
6 Explain next Composition K. Verheijen
7 Play True to myself, opus 20 (S)
8 Set off fireworks on stage K. Verheijen
9 Play New Variations, opus 21 (S)
10 Perform a dance on stage K. Verheijen
11 Play Halfzware Shag
12 Warm up Fingers K. Verheijen
13 Play Classic shakes the floor, opus 22 (S)
14 Shake hands with conductor K. Verheijen
15 Leave stage K. Verheijen
16 Play Der Donut des Nibelungen as encore.
17 Take off some clothing K. Verheijen
18 Play The dance of Kodamas as encore.
er komt nog 1 song bij die ik nog aan het composen ben, klopt dit zo een beetje?
meeste events zijn gelijkwaardig of beter.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:03 schreef BlackRebel het volgende:
10 roadies zijn altijd beter, als je stage EQ tenminste 100kW is.
en je kan overigens zoveel events doen als je liedjes speelt... dus tien liedjes is tien events. Wij doen ook event-song-event-song afgewisseld...Maar dat zou ik alleen doen als je events ook zo goed of beter als de nummers scoren, anders halen ze je show naar beneden.
Wat gaat er traag?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:48 schreef vicarinatutu het volgende:
pfff waarom gaat het allemaal zo traag
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:26 schreef kweek89 het volgende:
ik hoop dat Robbie en Elsbeth hebben genoten in Budapest
positief...altijd!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Is de Kiss my ass-call positief of negatief?
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:50 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik heb het ff bij jou geprobeerd, 21% enmity erbij
Ook goed, maar waar kan ik die vinden?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:41 schreef Leonos het volgende:
Je kan geen auto's kopen.
Alleen een tourbus
Je derde kind en je voelt je al een konijn? Nou... laat het de mensen met 11 kinderen maar niet horenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:57 schreef Cici het volgende:
Dank je, hopelijk wel de laatste, ben geen konijn...
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Je derde kind en je voelt je al een konijn? Nou... laat het de mensen met 11 kinderen maar niet horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |