Wat gaat er traag?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:48 schreef vicarinatutu het volgende:
pfff waarom gaat het allemaal zo traag
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:26 schreef kweek89 het volgende:
ik hoop dat Robbie en Elsbeth hebben genoten in Budapest
positief...altijd!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Is de Kiss my ass-call positief of negatief?
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:50 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik heb het ff bij jou geprobeerd, 21% enmity erbij
Ook goed, maar waar kan ik die vinden?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:41 schreef Leonos het volgende:
Je kan geen auto's kopen.
Alleen een tourbus
Je derde kind en je voelt je al een konijn? Nou... laat het de mensen met 11 kinderen maar niet horenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:57 schreef Cici het volgende:
Dank je, hopelijk wel de laatste, ben geen konijn...
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Je derde kind en je voelt je al een konijn? Nou... laat het de mensen met 11 kinderen maar niet horen
Ik ben binnenkort weer moody, dus... (Ben alleen wel in de zuidelijke delen van Amerika te vinden)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:45 schreef kweek89 het volgende:
geen babies nog helaaswil wel erg graag...iemand?
iemand nog een show in budapest nodiglet me know
Volgens mij berekeningen zou het vandaag moeten zijn (29 feb + 14 dagen = 14 maart = vandaag) Maar ik zelf zit nu op het vliegtuig naar Buenos Aires waar ik om 14.00 uur aankom en om 14.00 uur een concert hebquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:08 schreef kweek89 het volgende:
waarschuw maar optijd, dan vlieg ik wel even langs
Hoe heb je trouwens mensen gevonden aan wie je les kon geven? Of werkt het al prima genoeg als je dat in het topic zet van de stad (Bijvoorbeeld NYU Courses)?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:20 schreef BlackRebel het volgende:
ik denk vooral dat het door mijn ongelooflijk hoge sex appeal komt... maar verder denk ik dat een steengoed repertoire, en de mogelijkheid om 6*-events uit te voeren ook wel meewerkt... Anna, Jean en ik vullen elkaar erg goed aan wat dat betreft.
Oke, en dat hielp wel dus? Eens kijken of het ook bij mij werkt. Ik heb tot nu toe ook maar 2 reacties gehad. Maar een die vond het te lang duren voordat de relatie werd opgebouwd (duurt ook lang inderdaad zeg..) en de ander die zit nu in een appartement waar ik niet bij kan. Zucht..quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:15 schreef Sautor het volgende:
Toen ik les gaf had ik idd een berichtje in het stad forum gezet, maar daar heb ik twee reacties op gehad. Daarna ben ik zelf maar mensen gaan benaderen (niet zomaar mensen lastig vallen, maar mensen die al in de uni zaten)
Hm, nee Amsterdam kom ik nietquote:Op maandag 24 maart 2008 11:20 schreef aezop het volgende:
hey, ik ben in amsterdam... Als iemand mij een skill wil leren zou dat mooi uitkomen! En als iemand een boek over heeft... Haha ik ben net nieuw vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |