Haha, gezellig. Als iedereen nou in maart (weet de datum ff niet) naar Budapest komtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:50 schreef kweek89 het volgende:
blue wintertree en mad doctor op zelfde datum in budapest...ga toch weer met elkaar in een band pfft:P
pretty sure dat ik die invites heb gedaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:51 schreef DeHovenier het volgende:
Leonos had me een invite gestuurd, en de datum kwam overeen met m'n tourschema
Ik invite soms ook andere bands hoor die ik toevallig tegen kom voor Budapestquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:35 schreef kweek89 het volgende:
[..]
pretty sure dat ik die invites heb gedaanleon komt niet verder dan showroom invite
Waarom doe je enter the stage? Krijgt maar 2* en is niet nodig, doen wij ook niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:08 schreef DeHovenier het volgende:
De show van vanavond was nice, dus minder dan die in Amsterdam:
[ afbeelding ]
Die encore maakt ook weinig uit
Scherp gezien, is idd geen encore, maar gewoon een extra nummer erbij.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:48 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Waarom doe je enter the stage? Krijgt maar 2* en is niet nodig, doen wij ook niet.
Verder speel je het allerlaatste nummer wel echt als encore? Bij ons staat dan 'Fish bite plays ** as an encore".
'Enter stage' hoeft niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:48 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Waarom doe je enter the stage? Krijgt maar 2* en is niet nodig, doen wij ook niet.
Verder speel je het allerlaatste nummer wel echt als encore? Bij ons staat dan 'Fish bite plays ** as an encore".
De Antichrist zit achter Popoquote:Syntax Error
line 666
Dat jullie 't even wetenquote:Artist Riders Notification
Tomorrow, wednedsay, the artist rider will finally become a factor when determining the outcome of your shows. If the club can't pay the entire rider at the time of the show you'll lose out on the bonus altogether.
Geef het publiek maar gewoon wat ze willenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:42 schreef DeHovenier het volgende:
Weer een pleasant show
IS 3 encore's niet een beetje te veel?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:30 schreef Leonos het volgende:
I was banned from the forum for 10 days. Reason: /Onaanvaardbaar gedrag en taalgebruik. 10 dagen en een aantekening in het grote rode boek.
Die Regina is echt dom in dat forum
Nah, met dat nieuwe leersysteem weet ik ff niet wat te doen. Ik blijf wel lesgeven, maar qua progress blijf je op 1% staanquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:16 schreef vicarinatutu het volgende:
pfff tijd dat ik weer uitbetaald krijg
mn geld was gejat op de uva!
haha ik zal voorlopig ff niet jammen sautor, misschien scheelt dat
quote:Ended show at Ω Plex Modern Rock [TRO]™. It was decent!
Voor die update lukte het makkelijk zonder maar een skill in BT te hebben...quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:22 schreef kweek89 het volgende:
sigh...dat lijkt me sowieso....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |