Geef het publiek maar gewoon wat ze willenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:42 schreef DeHovenier het volgende:
Weer een pleasant show
IS 3 encore's niet een beetje te veel?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:30 schreef Leonos het volgende:
I was banned from the forum for 10 days. Reason: /Onaanvaardbaar gedrag en taalgebruik. 10 dagen en een aantekening in het grote rode boek.
Die Regina is echt dom in dat forum
Nah, met dat nieuwe leersysteem weet ik ff niet wat te doen. Ik blijf wel lesgeven, maar qua progress blijf je op 1% staanquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:16 schreef vicarinatutu het volgende:
pfff tijd dat ik weer uitbetaald krijg
mn geld was gejat op de uva!
haha ik zal voorlopig ff niet jammen sautor, misschien scheelt dat
quote:Ended show at Ω Plex Modern Rock [TRO]™. It was decent!
Voor die update lukte het makkelijk zonder maar een skill in BT te hebben...quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:22 schreef kweek89 het volgende:
sigh...dat lijkt me sowieso....
Skill heb ik ook wel, alleen nog geen sterren, en dat staat niet in het verhaaltje van de devsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:29 schreef Leonos het volgende:
Staat ook in dat vehraaltje van de devs dat je nu die skill moet hebben
Had ik je al gefeliciteerd Josquote:tribe dating
2008-02-15 07:00
If you're a member of Tribe Amsterdam and you're looking for love, pm meI may just start another tribe dating show.
The last two shows were a big hit. Lya Zomer and Bas van der Meer are getting married, and now Jos de Groot and Isa van Geloof are getting married too
I'd say this means that my 6th star in advanced matchmaking is in the pocket
Charm, looks en vocal talents heb ik ds nietquote:What makes a good show?
Playing good songs that are well rehearsed is the most important aspect when it comes to putting on a good show. Famous songs are great as well as long as they aren't worn out in the ears of the public.
Don't bog the show down by having too many non musical events.
The state of the band is also tremendously important. Healthy and happy band members that get along with each other is something that everyone should strive for. Charm, looks, and vocal talents all help as well.
Having a complete band with the band members focusing on different instruments common to the genre of music you're playing.
Playing songs that band members have written themselves help you to score higher than if you're simply playing covers.
Ja. Ik vind die berichten altijd zo suf.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:18 schreef Sautor het volgende:
Haha, heb je aan een horoscoop voldaan of niet?
ooh je denkt zolang Max niet aan de dame is, help ik hem wel even, wat lief van jequote:Op maandag 18 februari 2008 19:22 schreef Meiske78 het volgende:
Hahahaha, maarreh, tantric helpt voor je health, niet je mood. Ik doe meestal chocolade eten om mijn mood op te hogen, daarvoor lever je wel health in, maar dat kan ik prima compenseren met tantric en yoga mastery.
En jij hebt Isa Jos, niet zeuren
Ik zit nu op above average met een boost, maar wel altijd 4* performance, soms wel eens 5.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:13 schreef Angel-Sparky het volgende:
Ach ja, Ik haal erg beroerde shows en meestal maar net 2 sterren...
quote:VIP & Pregnancies
Within a couple of days both prospective parents will have to be VIP when doing the wild thing if the woman is to become pregnant. Read More »
Children take up a huge portion of all our character related data and tax the servers just as heavily as regular character updates. And when so few of our players help support the game by paying for a VIP membership we cannot afford to be as generous with our hardware as we'd like to be.
We've all felt the effects of the slow servers lately. And we've got more servers coming our way in the near future. But adding more hardware won't help in the end if we continue to give away more server capacity than what the players are willing to pay for.
Keep in mind that the VIP pregnancy limitation is only relevant while having sex. Once someone is pregnant, or a child has been born, the kid stays with you like always regardless of your VIP status.
Sorry.
tss wij zijn te goed voor coversquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:11 schreef BlackRebel het volgende:
woeiii... Rebel Justice is weer aan het touren... we hebben net 5 optredens, waarvan 3 competities die we al gewonnen hebben en een waar we waarschijnlijk tweede gaan worden... En al twee terrific gigs... Niet slecht voor een compleet nieuw repertoire na een pauze van drie maanden
ohja, en allemaal straks onze nieuwe single coveren he:
[ afbeelding ]
Ah dat werkt altijd wel lekker een compleet nieuw repertoire, al is het wel irritant dat ook op hetzelfde moment alle nr's niet meer zo populair zijn. Wat hebben jullie in de tussentijd gedaan, lesgegeven ofzoiets? En hoe erg is jullie fame omlaag gegaan??quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:11 schreef BlackRebel het volgende:
woeiii... Rebel Justice is weer aan het touren... we hebben net 5 optredens, waarvan 3 competities die we al gewonnen hebben en een waar we waarschijnlijk tweede gaan worden... En al twee terrific gigs... Niet slecht voor een compleet nieuw repertoire na een pauze van drie maanden
ohja, en allemaal straks onze nieuwe single coveren he:
[ afbeelding ]
Oke, ik wist niet eens dat je fame invloed had op je encoresquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:31 schreef BlackRebel het volgende:
voornamelijk lesgegeven ja, en liedjes geschreven...
de eerste maand zakte de fame nog niet zo, we bleven gek genoeg superlang in de top3 staan, tot we ineens #29 waren nog verder zakten... volgens mij was #74 het dieptepunt en nu stijgen we weer...
dat de fame zo laag was heeft als voordeel dat we denk ik wel redelijk veilig encores kunnen spelen, maar aan de andere kant trekken we nog niet zo veel bezoekers , terwijl onze rider wel lekker hoog is
Waar heb jij opeens last van?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:31 schreef kweek89 het volgende:
gast het is maar een spelletje, je zult er vrij weinig van merken, en het is voor 1 week...niet huilenkomt allemaal wel goed!
Groetjes,
jullie Vice- Mayor
Maxwell Grigg
even gereageerd op Twan nogwat....
je kan ook te ver gaan in je droom wereldje
Twan Lameris? Wat is er dan met hem?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:31 schreef kweek89 het volgende:
gast het is maar een spelletje, je zult er vrij weinig van merken, en het is voor 1 week...niet huilenkomt allemaal wel goed!
Groetjes,
jullie Vice- Mayor
Maxwell Grigg
even gereageerd op Twan nogwat....
je kan ook te ver gaan in je droom wereldje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |