quote:
Stond in de krantquote:
Niet voor niks week 43, dat was de laatste dag, vandaag de nieuwe competitie begonnen: Zwedenquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:19 schreef RemcoW85 het volgende:
Frankrijk Week 43..
Ik skip m nog ff.. Enige teams die vrij zijn zijn niet voor niets vrij. Geef maar een gil als er een nieuwe competitie begint
.
Je moet je eigen tactiek vindenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:25 schreef S.Menzo het volgende:
Weet iemand welke taktiek je het beste tegen de 3-5-2 Schoten van afstand kan gebruiken? Iedereen in mijn leg league die deze taktiek gebruikt wint de hele tijd en ik vind het laf om deze taktiek ook maar te gebruiken. (4-2-4 middenveld overslaan heb ik geprobeerd, 6-2 verloren, ik speel normaal zelf 4-3-3 of 3-4-3 vleugelspelers).
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben op het moment Ajax (...). Ik heb na 17 competitiewedstrijden 47 punten en nog geen enkele tegengoal. Beker zit ik in de halve finale, ook nog geen tegengoals in gehad. 6 punten los op nummer 2 PSV. Aankopen zijn Vieira, Sergio Ramos, Messi en Akinfeev. Verkopen zijn er veel te veel om op te noemen (17 in totaal).
Samenspel tussen mij en m'n broertjequote:Op woensdag 5 maart 2008 07:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Bah, vergeten TK in te zetten, maar ik denk dat ik dan nog steeds had verloren
Sven weer alvast gefeliciteerdIk had een tijdje uitzicht op de titel, maar ik heb teveel punten verspeeld
Ik heb al wat ingevuld, weet alleen niet meer watquote:
De PSK kostte me steeds teveel geld. Dus speel nu alleen nog met subaccountsquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:57 schreef Nashje het volgende:
Spanje dus. Ik ben Recreativo Huelva.
Waarom ben je er trouwens mee gestopt Svensational?
Ik heb net mijn seizoen afgesloten met Osasunaquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:02 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben Osasuna.
geheel illegaal speel ik ook met een 2de account, daar ben ik PSV, nu op ongeveer 5 wedstrijden voor het einde van het seizoen ben ik al kampioen. Lag er wel in de eerste ronde van de beker eruit .. Penalties tegen Feyenoord verloren helaas, Nederlandse competitie is wel erg makkelijk ..quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Net mijn seizoen met Ajax afgerond. Ongeslagen kampioen (wel 4 keer gelijk) en maar 1 tegengoal (in een 1-4 overwinning werd er in de 94e minuut nog tegen gescoord). Ook de beker gewonnen, daarin geen tegengoals.
Klopt. Wat bij mij ook handig was, is dat de enige met een seizoenskaart was, dus ik was ook de enige die kon scoutenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:50 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
geheel illegaal speel ik ook met een 2de account, daar ben ik PSV, nu op ongeveer 5 wedstrijden voor het einde van het seizoen ben ik al kampioen. Lag er wel in de eerste ronde van de beker eruit .. Penalties tegen Feyenoord verloren helaas, Nederlandse competitie is wel erg makkelijk ..
quote:Op maandag 17 maart 2008 12:15 schreef Nashje het volgende:
0-1 gewonnen bij Real.
Degene die alle 3 eerste staan mogen mij wel effe bedanken.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:12 schreef frankske92 het volgende:
osm weet er iemand een heel, goeie tactiek ik speel ook osm help mij
Kan me niet voorstellen dat Koster wordt geholpen door Vergoossen, dus nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:12 schreef frankske92 het volgende:
osm weet er iemand een heel, goeie tactiek ik speel ook osm help mij
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Koster wordt geholpen door Vergoossen, dus nee.
Ja inderdaad. Maar als je een gesloten training gebruikt krijgt je tegenstander geen automatisch bericht dat jij een trainingskamp gebruikt. Gebruik je geen gesloten training maar wel een trainingskamp, krijgt je tegenstander dus wel een bericht.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:37 schreef Rejected het volgende:
Ik heb een vraagje over het gebruik maken van een gesloten training:
Wat heb je er aan? Zo kan de tegenstander niet zien dat je een trainingskamp gebruikt, maar als er achter gesloten deuren wordt getraind kan er toch wel een TK worden verwacht?
Oh zo! Thanks!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar als je een gesloten training gebruikt krijgt je tegenstander geen automatisch bericht dat jij een trainingskamp gebruikt. Gebruik je geen gesloten training maar wel een trainingskamp, krijgt je tegenstander dus wel een bericht.
Daar haal je wel de meeste punten mee.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:12 schreef TiMPiN het volgende:
Als ik zon league wil joinen zijn alleen die kutclubs nog over. Mag ik weer met sunderland enzo
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:13 schreef Nashje het volgende:
Sven pass jullie tactiek eens.
Desnoods stap ik uit de FOK!league om die tactiek ergens anders te gebruiken.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Koster wordt geholpen door Vergoossen, dus nee.
Voor wat voor team heb je een tactiek nodig?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:13 schreef Nashje het volgende:
Sven pass jullie tactiek eens.
Desnoods stap ik uit de FOK!league om die tactiek ergens anders te gebruiken.
10 toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:52 schreef nzw het volgende:
en gejoint, sta nu op de 11e plek doel is minimaal plek 7
Doe jij het ook zo goed met Osasuna als dat ik deed een seizoen terug ?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:00 schreef Chriz2k het volgende:
Check mijn team (Osasuna) gelijkwaardig aan elkaar zijn!
Helaasquote:Op zondag 6 april 2008 10:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Doe jij het ook zo goed met Osasuna als dat ik deed een seizoen terug ?
Jepquote:Op donderdag 24 april 2008 09:58 schreef Nashje het volgende:
Oke dit was het einde van de FOK!league ?
Omdat er geen PSK meer in zitquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:58 schreef nzw het volgende:
RIP, ik ben http://www.onlinesoccermanager.nl/enter_comp.asp?compnr=1035480 gejoint in argentinie. zit nog in de voorbereiding
Qua leeftijd?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:52 schreef Svensational het volgende:
Als ze dat zouden doen zou je op een gegeven moment spelers van in de 200 hebben.
Tja, dan zit je bij het verkeerde spelquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Qua leeftijd?Nee, ik ben zo'n manager die continu nieuwe spelers aantrekt, de eventueel aanwezige jeugdopleiding laat ik compleet links liggen (zoals bij www.hockeyarena.net). Ik wil gewoon een langere periode aan 1 team bouwen
Nog een keer Argentiniëquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:11 schreef DutchieBre het volgende:
ZO, ik ben kampioen geworden met Estudiantes in de Argentijnse competitie. Doelstelling was 7de, dus ben niet ontevreden, daarnaast heb ik ook de beker in de wacht weten te slepen. Dit was mijn 2 seizoen op mijn subaccount en mijn 2de kampioenschap. Eens zien waar ik mijn vleugels nu naar zal uitslaan![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:58 schreef nzw het volgende:
RIP, ik ben http://www.onlinesoccermanager.nl/enter_comp.asp?compnr=1035480 gejoint in argentinie. zit nog in de voorbereiding
Is het een beetje leuke competitie ? Zijn maar 14 clubs ofzo. Dit is in vergelijking maar een halve competitie als ik naar mijn vorige club in Argentinië keek, haha.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die versloeg ik vorig seizoen met 3-0 en 2-1 met mn Rapids
Zo te zien niet meerquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:27 schreef 9christensen het volgende:
Geen FOK!League meer?
Ik heb nog een account en ga weer een keertje beginnen.
Nope, maar we hebben gewoon een andere competitie gekaaptquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:30 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Zo te zien niet meer
Heeft niemand meer PSK?
Welke?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nope, maar we hebben gewoon een andere competitie gekaapt.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:58 schreef nzw het volgende:
Dat doet eigenlijk iedereenquote:
Je zeiquote:
1 2 3 4 | 09-03-08 FOK!league Trelleborgs FF 1 12 147 25-04-08 FOK!league Deportivo La Coruńa 1 7 08-06-08 Argentinië Colon 1 13 |
Jij kwam trouwens gevaarlijk dichtbij ineensquote:
Na winst op jou wel idd. Maar in het weekend dat ik niet op internet ben geweest was dat alweer rechtgetrokkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij kwam trouwens gevaarlijk dichtbij ineens!
Omdat ik zo ver voor stond op een gegeven moment keek ik helemaal niet meer tegen wie ik speelde, anders had ik wel een TK tegen je gebruiktquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Na winst op jou wel idd. Maar in het weekend dat ik niet op internet ben geweest was dat alweer rechtgetrokken.
TK's in uitwedstrijden werken nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat ik zo ver voor stond op een gegeven moment keek ik helemaal niet meer tegen wie ik speelde, anders had ik wel een TK tegen je gebruikt.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Pos Team gesp w g v punten v - t dif 1 Al-Khor 15 11 1 3 34 39 - 15 24 2 Al-Wakra 15 11 1 3 34 33 - 9 24 3 Al-Rayyan SC 15 9 3 3 30 41 - 10 31 4 Al-Gharrafa 15 9 2 4 29 34 - 13 21 5 Qatar SC 15 9 1 5 28 29 - 22 7 6 Al-Sadd 15 7 4 4 25 17 - 14 3 |
Ik heb met Schalke nog weleens de dubbel gepakt. Goed team.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, de seizoenen van mijn teams (FC Twente en Schalke) zijn voorbij. Met Twente heb ik mn doel helaas niet behaald, ik werd 6e ipv 4eMet Schalke werd ik 3e terwijl het doel 4e was, dat was dus wel geslaagd
Vandaag kon ik met mn Twente account een nieuwe club kiezen, en dat is West Ham United gewordenDoelstelling is de 7e plaats, en ik denk dat ik dat met dit team wel red, al heb ik veel te weinig aanvallers (4 in totaal) en veel te veel middenvelders (11 stuks)... hallo transfermarkt
WAUW! Hoe KRIJG je het voor ELKAAR!?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eerste wedstrijd gewonnen tegen Aston Villa: 2-0
Tja je bent een goeie manager of je bent het niet hequote:
4-5-1 is een zeer goede tactiek inderdaad, eigenlijk tegoed..quote:Op maandag 7 juli 2008 18:29 schreef Swennus het volgende:
Ik ben op dit moment sparta en speel 343 maar dit is niet echt succesvol.
Wat is de "beste" tactiek om met een middelmatige(doelstelling 12e) nog redelijk hoog te eindigen.
ik las al dat je met zo'n team het beste 451 kon gaan spelen maar wat zijn dan de instelling mbt pressie etc?
Zou iemand mij hier wat meer over kunnen vertellen? bvd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |