Ben er al weerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:50 schreef Morretje het volgende:
Oeh vast weer te laat, maar werkze Nok!
Je bedoelt n.a.v het topic? Nou ja, meneer eet wel kipfilet maar ik wil weten wat die vlies isquote:
Ja week veelquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:31 schreef Morretje het volgende:
Qwea: is het echt een vlies, of is het gewoon een immense hoeveelheid slijm die mooi rond de keutel zit?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:12 schreef Morretje het volgende:
Nok, wat heb je gekocht? Ben je bij de Christine le Duc geweest?
stomme smileys werken niet..
Nou, nee. Gewoon zn brokken. Hij heeft al eerder/vaker slijm/vlies om zn poep gehad. Toen dacht ik dat het niks was. Maar vanmorgen wilde die helemaal niet eten.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:57 schreef Morretje het volgende:
Klinkt vreemd.. Geen kans dattie iets raars gegeten heeft?
Ik zou morgen z'n keutel opvangen of oprapen denk ik, alstie nog zo raar is. En dan meenemen naar de DA..
Ik ben er niet. Ik zit met dikzak en MM in Den Helder. Papa gaat toch niet met ze zwemmen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:46 schreef Greys het volgende:
Ja dat is kut, Q. Maar ga er niet een familievete om lopen houden, je kunt dat soort mensen bijna niet veranderen ben ik bangDan maar extra op de hondjes letten. Ze misschien af en toe zelf meenemen om even te zwemmen als het mooi weer is, of dat je vader dat doet.
Dat is jullie táák wel niet, dat weet ik. Maar hoe hard het ook klinkt, meer zal niet uithalen denk ik.
Nok, was jou vriendin de dumper of de dumpee?
Ik had dat al gepost, maar Fok loopt zo ontzettend te kloten dat ik af en toe gewoon hele posts kwijt ben
Mijn reply ;quote:Geachte,
Wij hier in het zuiden van het land helpen ook zwerfkatten en ook boerderijkatten.
Diverse groepjes gecastreerde katten krijgen volle buikjes door een dagelijkse ronde die wij doen langs de plekken waar ze zitten.
En we vangen schuwe boerderijkatten en de ongewenste kittens pogen we te plaatsen. Kunt u ook iets voor ons betekenen?
Wij passen en meten om dit alles te kunnen doen want voeding en de dierenarts betalen is een grote zorg.
Graag hoor ik dat van u en dan kunnen wij u meer informatie sturen.
Bij voorbaat hartelijk dank,
Willy
SFS
quote:Geachte Heer/Mevrouw,
Allereerst excuus voor de ontzettend late reactie. Per toeval keek ik in dit account (aangezien de actie van Makatsi afgelopen is).
Helaas kan ik u hier niet bij helpen. Ik heb mij ingezet voor Makatsi, en zal mij daar ook voor blijven inzetten. Dit vergt erg veel tijd en energie, die ik maar 1x kan besteden. Laat ik nog even onder de aandacht brengen dat ik het geweldig vind wat u voor de katten doet. Het doet me deugt dat er mensen zijn die om deze dieren geven.
Indien u wenst kan ik wel wat tips verstrekken over het opzetten van een actie.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Denise ********
Gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:46 schreef Greys het volgende:
Ja dat is kut, Q.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:55 schreef Morretje het volgende:
Hihi Nok.. Irritant he, zulke kerels..
Qwea: geen wonder dat ze anders de gordijnen mollen.. Ik zou ook gillend gek worden, en dan heb je het nu over 2 jack russells..
Oh shit ja, daar moet ik nu op gaan lettenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken!
Al ga ik er een vete over houden, luisteren zal ze toch niequote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:43 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik dit wel bijna dierenmishandeling vindJe kan toch niet honden 2 weken lang in een bench opsluiten?? Serieus, dat kan gewoon niet! Ik persoonlijk zou er de vete voor over hebben. Ik klink nu hard: maar als je zus geld heeft om 2 weken op vakantie te gaan, dan moet ze misschien wat korter gaan en dan het geld wat overblijft aan een pension besteden, als ze niemand heeft om de honden te laten logeren. Die beesten worden echt gek, al die tijd in een kooitje. (vooral die zenuwachtige russels).
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:55 schreef Morretje het volgende:
Hihi Nok.. Irritant he, zulke kerels..
Qwea: geen wonder dat ze anders de gordijnen mollen.. Ik zou ook gillend gek worden, en dan heb je het nu over 2 jack russells..
Dierenbescherming bellen op de dag dat ze weg gaat?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Al ga ik er een vete over houden, luisteren zal ze toch nie
Arme beesten
Dat laatste zei MM ook al. Maar als ze weet dat ik heb gebeld, nou, dan isser een 3de wereld oorlogquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dierenbescherming bellen op de dag dat ze weg gaat?
Samen met je vader gaan dreigen dat je de dierenbescherming gaat bellen?
Dat ze niet spoort. Maar ook dat hij die honden niet in de steek kan laten. Ik opperde bij MM al of de honden niet naar zijn ouders konden. MM had echt zoiets van "Heb je je verstand niet? Het zijn haar honden, niet de onze of die van mn ouders"quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:14 schreef senesta het volgende:
Je vader hoeft het toch niet te doen, Qwea?
Die honden zijn hun verantwoordelijkheid.
Wat vind je vader er eigenlijk van?
Mijn pa dreigt nooit. Mn pa is een pussyquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
Dreigen eerst. Niet meteen dóen
Misschien dat als je het samen met je vader doet dat ze zich er dan wel iets van aantrekt?
Of loop je dan het gevaar dat ze ruzie met je vader krijgt? Want die mag dan niet meer de honden uitlaten natuurlijk en dan moet je nog maar afwachten wie het wel doet
Hij heeft wel gelijk vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ze niet spoort. Maar ook dat hij die honden niet in de steek kan laten. Ik opperde bij MM al of de honden niet naar zijn ouders konden. MM had echt zoiets van "Heb je je verstand niet? Het zijn haar honden, niet de onze of die van mn ouders"
ja, dat weet ik dus niet. Maar het pension was GEEN optie, thuisblijven ook niet en meenemen ook nie.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk vind ik persoonlijk.
Wat doet ze nu als je vader zou weigeren?
Wat dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, dat weet ik dus niet. Maar het pension was GEEN optie, thuisblijven ook niet en meenemen ook nie.
Blijft er weinig over
Mja maar wat moettie dan? Strax laat ze die honden dagen wat zeg ik, weken zonder water en voer zittenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat dan?
Dat anderen het probleem voor ze op gaan lossen![]()
Ik denk dat je vader zich aardig laat manipuleren op deze manier.
Omdat mijn moeder zoiets heeft van "Ja dikke doei. JIJ wou honden." En het zijn op zn zachts gezegd etterbakken. Ze zeiken heel de kamer onder, vreten alles stuk, doen niks anders dan blaffen en zijn ONTZETTEND druk. En mama vindt honden niet zo tofquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom nemen zulke mensen in godsnaam dieren![]()
Wij hebben gelukkig altijd oppas voor de katten die meer doen als alleen eten en drinken verzorgen.
Maar als Baloe niet thuis is, waarom mogen de honden dan niet 2 weken naar je ouders?
Mwah denk je echt dat ze dat doet?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja maar wat moettie dan? Strax laat ze die honden dagen wat zeg ik, weken zonder water en voer zitten
Mhaw, ik zei een paar weken terug zo van "Ja wat als die beesten nou iets ergs krijgen en naar de DA moeten met spoed?" Ja dan gingen ze maar doodquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah denk je echt dat ze dat doet?
Dat denk ik niet hoor![]()
Dit is gewoon manipuleren, ze weten dat jullie instappen en leggen nu feitelijk ook het hele probleem bij jullie neer.
Persoonlijk zou ik deze situatie echt op de spits laten lopen
ooh had ik dat verhaal hier verteld? Ja, das dezelfde. En kitten isch nog steeds spoorloos.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:50 schreef senesta het volgende:
Hmm, het is inderdaad erg zielig zo![]()
Is dit dezelfde persoon als van dat kitten een tijd terug?
Wat waardeloos joh zoquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh had ik dat verhaal hier verteld? Ja, das dezelfde. En kitten isch nog steeds spoorloos.
Ook Makatsi heeft hem niet toevallig gevonden
Ja, weet jij het? ik zei al van ik wil wel op fok vragen of iemand een goed plekje voor ze heeft. Nee, dat wilde ze nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat waardeloos joh zo![]()
Waarom brengen ze de honden niet gewoon naar een asiel als ze het zo'n last vinden?
Je avatar!quote:
ik moet van 11 tot 14:45quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:01 schreef Morretje het volgende:
Hm, klinkt best ernstig Qwea.. Jammer dat je in zo'n situatie niet wat meer handvaten hebt. Ik bedoel, als het om kinderen zou gaan, kon je zo het AMK bellen.. Met dieren is er net iets meer nodig denk ik?
* Morretje gaat slapen![]()
Morgen weer een lekker dagje: eerst van 7 tot half 9 werken, daarna van 12 tot half 7...![]()
Welterusten en beterschap voor Baloequote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:13 schreef Qwea het volgende:
neemaar dan zegt ze ws "ooooh dat gebeurt toch niet"
Ik zal het haar morgen zeggen.
Papa kwam net aan, Baloe heeft spetterpoepjesDit lijkt een beetje op een darmaandoening volgens google. Morgenvroeg eens zien wat er dan is, anders maar morgen aaf nach shirley.
Voor nu ; ik ga![]()
trusten allemaal
Oeh zijn er al foto's?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Rotsituatie Q.
Kan me voorstellen dat je daar druk over maakt, dat zouden meer mensen moeten doen![]()
Het toekomstige pupje van m'n zusje is vandaag geboren
Hoi Non, het gaat hard he?quote:
Ik heb hem ooit wel gezien en het einde verschilt helemaal met het origineel (Spoorloos) dus ik geloof dat z'n nieuwe vrouw hem redt en dat het dus wel een goed einde heeft......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:50 schreef Greys het volgende:
Hm, mijn hele post weer weg, dammit
Ik zei dus:
Hoi Non!
Heeft iemand toevallig vanavond op tv The Vanishing zitten kijken, die film?
Ik heb de hele tijd gekeken, maar heb net de laatste 2 minuten gekeken dus nu weet ik nog niet hoe het is afgelopen![]()
Ik was op zoek naar een foto van zo'n soort aapje om aan te geven waar Bijoux op lijktquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:50 schreef tonja het volgende:
Ik kom hier even binnen vallen omdat ik een grappig filmpje heb gevonden. http://www.liveleak.com/view?i=8ae_1201730415
Ha ha, ja kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt wel, eerder konden we wel maaaaaaaaaanden met een topic
![]()
Vanochtend geen diaree, maar ook heen harde keutel. Er tussen in. En geen slijmquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:46 schreef Morretje het volgende:Goedemorgen!
Qwea: ik hoop dat het beter is met Baloe?
Omdat die van Baloe breiig wasquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:54 schreef Morretje het volgende:Hoe weet je met 4 katten dan dat je de juiste keutel te pakken hebt??
Ik ben ook op dieet, maar niet qua sporten. En dat topic, trust me, dat helpt niet. Ik ging er alleen maar van stressen omdat iedereen afviel en ik vrijwel niet, en dus ging ik eten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:13 schreef Greys het volgende:
Hai meisjes en jongens![]()
Waar haal ik even een portie doorzettingsvermorgen vandaan zo gauw mogelijk?
Ik lees steeds in het 'Slank de lente in'-topic en Conleche is gewoon al bijna 10 kilo afgevallen!
Dat wil ik ookHeb al braaf die hardloop-mp3tjes gedownload en maaaaaanden geleden al hardloopschoentjes en een outfit gekocht enzo, maar ik kan mezelf er niet toe zetten als ik uit mijn werk kom
Lekker zeg, al die poepverhalen hier
Misschien moet ik voor het eten maar gewoon hier gaan lezen, dan vergaat de eetlust... hihi!
Euh... nee!quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:16 schreef nokwanda het volgende:
doe het voor je naar je werk gaat. Iets eerder opstaan, hardlopen en daarna douchen.Have fun
Ik heb dat een tijdje op www.valtaf.nl gedaan! Werkte prima, tot ik er na een week of twee geen zin meer in had om bij elk dingetje dat ik at de computer aan te moeten zetten en de boel in te voerenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ook op dieet, maar niet qua sporten. En dat topic, trust me, dat helpt niet. Ik ging er alleen maar van stressen omdat iedereen afviel en ik vrijwel niet, en dus ging ik eten.
Ik heb nu de caloriechecker van het voeding centrum erbij gepakt, en voer alles in wat ik eet per dag. Een vrouw mag 2000 kcal, maar omdat ik op dieet ben mag ik 1400. Dat betekend gewoon normaal eten 's morgens, 's middags en 's avonds maar geen zoete tussendoor troep. Als tussendoortje soms een eierkoek, of een knackerbrot met kaas of fruit
ben nu 3 dagen bezig en het gaat best goedheb nog geen zoete of vette troep gehad en zit nooit boven de 1400, meestal op 1200
en ik voel me fitter
Maar dat ding van voedingscentrum hoef je dus geen grammen in te vullen. Bij kipfilet staat er bv "stukje, plakje voor op brood"quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat een tijdje op www.valtaf.nl gedaan! Werkte prima, tot ik er na een week of twee geen zin meer in had om bij elk dingetje dat ik at de computer aan te moeten zetten en de boel in te voeren
Daarbij wist ik ook vaak het correcte gewicht niet. Bv 1 plakje kipfilet op brood, hoeveel gram? En de cruesli die ik in mijn magere kwark mikte op het werk, hoeveel gram was dat in godsnaam?
Vanavond komen er twee vriendinnen op visite. Dat wordt dus weer snaaien
Maar ik denk dat ik maandag maar eens ECHT weer een tijdje mijn best ga doen. Kan er nog net 2 kilo af voordat ik ga gettogetheren met jullie
Dat heeft de hond van m'n mams ook een tijd lang gehad, die reageerde met dat soort dingen op spannende situaties.. Kreeg ie een dag of 2 rijst en was het zo weer over..quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:59 schreef Qwea het volgende:
Maar Baloe heeft hier wel vaker last van. Eerst dik, dan dun, dan middel en dan weer normaal
kon volgens Miranda van Makatsi zijn dat meneer toch een tussendoortje heeft gehad waar hij niet over zou kunnen. Ik dacht aan dikke darm diaree maar volgens haar zou hij het dan nu nog moeten hebben. En vanmorgen zat er geen vlies over. Niet keutel, wel zacht, geen spetterpoep. Hij is sinds gisteren aan de kipfilet en sinds vanochtend aan de rijst met kipfilet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat heeft de hond van m'n mams ook een tijd lang gehad, die reageerde met dat soort dingen op spannende situaties.. Kreeg ie een dag of 2 rijst en was het zo weer over..
Alleen dat vlies dat jij beschrijft vinnik zo raar..
Hoi trouwens..
Ze zei wel (omdat toen anton al weg was en je best teleurgesteld klonk daarover) dat als je zegt van "JA NU WIL IK EEN POES" dat het dan slim is om direct actie te ondernemen, te komen kijken en te beslissen. Als je bv 3 dagen wacht, kan poes al weg zijnquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:26 schreef Morretje het volgende:
Oh en, Morretje wil nog steeds een poezebeest, en die gaat waarschijnlijk ook wel daar vandaan komen, maar nu is het thuistechnisch niet zo handig.. De tijd komt, de tijd MOET komen!!![]()
Ik wil er 6 tot 8 kg af. Liefst 10 a 12quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:28 schreef Morretje het volgende:
Enne, * Morretje doet noooooit aan afvallen![]()
![]()
![]()
Een paar weken opletten, en meer bewegen zijn vaak al genoeg..![]()
Dat had ik vroeger toen ik 2x per week 2 u ging voetballen. Kon eten wat ik wil, kwam niet aan. Ziek? gelijk 4 kilo eraf. Ik stop met voetbal, en het komt eraan als kut met perenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:32 schreef nokwanda het volgende:
Dat probleem van afvallen heb ik dus nooit en ook nooit gehad. Eerder andersom...dat ik af en toe op een calorierijk slagroomdieet ga omdat ik niet wil afvallen. Een griepje en ik ben al het lekkers kwijt. Ik zak snel onder de 50 kg en dat is toch wel het minimale dat nog om aan te zien is. Liever 52 en daarboven, tot de 55 kg. Maar aan dat laatste kom ik dus nooit. Maar zolang ik daartussen blijf voel ik me goed in mijn vel zitten.
Ja, dat hebben we idd geleerd van de vorige keer.. Alleen toen wilden we per se DIE poes.. Maar ach, we vinden nog wel andere leuke, ben ik van overtuigd..quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zei wel (omdat toen anton al weg was en je best teleurgesteld klonk daarover) dat als je zegt van "JA NU WIL IK EEN POES" dat het dan slim is om direct actie te ondernemen, te komen kijken en te beslissen. Als je bv 3 dagen wacht, kan poes al weg zijn
Arnie is schattig
nope, arnie niet. Jochem ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
Arnie was niet adoptable, toch?
Nok, ik ben jaloers op je slagroomdieet!
Ik moet ook niet zeuren hoor, ik ben op zich best slank-achtig. Maar toch mag er best 10 kilo af
Met 5 zou ik eigenlijk ook al tevreden zijn
Ze vond het niet erg hoor, kon ze direct ff der beklag doen over het feit dat bevallen toch echt niet leuk wasquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:36 schreef nokwanda het volgende:
zou je zwaar de huid volschelden als ik al 12 uur met weeen zat en je me zou bellen
Ik gok weer een jongen, maar dit keer is het gevoel lang zo sterk niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:10 schreef nokwanda het volgende:
en wat wordt het deze keer?
Frustrerend he als je de mensen die je nodig hebt niet te pakken krijgt, ik hoop dat het niet ernstig is Qweaquote:
Een heel pakquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
Oh Senesta!Een heel pak? En heeft hij ze allemaal opgegeten of van elk koekje 1 hapje genomen?
Nou ja best wel ernstig. Maar goed, ik heb EINDELIJK iemand gesproken en die gaat er achteraan en volgens haar kwam het wel goed. Al zit ik nog steeds in de stress en heb ik daardoor flinke koppijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Frustrerend he als je de mensen die je nodig hebt niet te pakken krijgt, ik hoop dat het niet ernstig is Qwea![]()
Goedemiddag allen![]()
Volgens mij hebben ze me nu echt aangestoken, ik heb hoofdpijn, een zere keel en ik ben verkouden![]()
En elco heeft weer eens een pak koekjes van tafel gepikt![]()
Volgende keer smeer ik er sambal op één![]()
Niet echt hoor
Ja, het is een diefquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja best wel ernstig. Maar goed, ik heb EINDELIJK iemand gesproken en die gaat er achteraan en volgens haar kwam het wel goed. Al zit ik nog steeds in de stress en heb ik daardoor flinke koppijn
Elco heeft WEER een pak koekjes gepikt? Doettie dat vaker?
En de koekjes vergeten van tafel te halenquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, het is een dief![]()
En meestal doe ik hem nu in de gang als ik weg ga (hij zou het niet in zijn hoofd halen als ik thuis ben) maar ik moest me haasten en had de tussendeur dus niet dicht gedaan.
In december heeft hij twee keer een chocolade letter gepikt, en vorig jaar de hele tas met sint maarten snoep van Joey.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
En de koekjes vergeten van tafel te halen
Wees blij dat het geen choco koeken waren
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:05 schreef nokwanda het volgende:
Tsja Senesta... moet je hem die koekjes ook maar gewoon geven of ze niet daar neerleggen. Geen wonder dat ie je niet aankijkt. hem zo in verleiding brengen en dan verwachten dat ie eraf blijft
Tis wel een reu, he.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:01 schreef senesta het volgende:
[..]
In december heeft hij twee keer een chocolade letter gepikt, en vorig jaar de hele tas met sint maarten snoep van Joey.
Ik vond overal keurig nette afgelikte lollystokjes
Ja is ook zo, ik ben helaas meestal een vreselijke chaoot en meneer Elco maakt daar mooi gebruik vanquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:05 schreef nokwanda het volgende:
Tsja Senesta... moet je hem die koekjes ook maar gewoon geven of ze niet daar neerleggen. Geen wonder dat ie je niet aankijkt. hem zo in verleiding brengen en dan verwachten dat ie eraf blijft
Tis wel een reu, he.
Iets lekkers neerzetten voor een mans neus en er dan vanuit gaan dat ie er niet aankomtquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Doen reutjes dat vaker dan teefjes?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Iets lekkers neerzetten voor een mans neus en er dan vanuit gaan dat ie er niet aankomt
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:12 schreef senesta het volgende:
Mijn vorige hond maakte zelf de koelkast en vriezer open.
Die heeft hem wel eens helemaal leeg gehaald, en een vriezer met lades he![]()
Alle waterijsjes, de pakken met bevroren pens, patat en frikandellen, alles opgevreten!
En de wasmachine heeft ze ook wel eens leeg gehaald
Mits ze de was ook ophangt. Da's dan weer een teefquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:18 schreef Qwea het volgende:
scheelt je wel werk trouwens ; een hond die je wasmachine leegmaakt
Snel gegaan he?quote:
Laatst ook al, ga je ziek worden?quote:
Dat is het ook. Maar op de een of andere manier kan het dan maar in hemelsnaam beter snel gaan, als het dan toch niet meer kan, want mijn god, wat doet die kutziekte een pijn.quote:
Nou, geen idee. Laatst was ik ook ziek. Dat was die vorige keerquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Laatst ook al, ga je ziek worden?
Gaat bij mij niet om een waoquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
t stelde gewoon geen bal voor. een zooitje vragen en ik kon weer gaan.
en dan vervolgens een verslag ontvangen waarin de vreemdste beweringen worden gedaan.
dat ik in staat ben tot autorijden enzo (ik heb geeneens een rijbewijs)
en ook dat ik 200 kniebuigingen per uur kan maken. waar ik me afvraag waarom dat zo belangrijk is en hoe ze daarbij kwamen, omdat ik nog vertelde dat ik in afwachting was voor 2 knieoperaties
kortom, het is gewoon raar gedoe met maar 1 doel: je moet die wao uit en snel een beetje.
quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]en bedankt
hoest met je? Voel je je al weer wat beter?
Er zit hopelijk een voordeel aan: als dat de trend is bij jou, dan zal het wss ook weer lang duren voor je weer zo ziek bent. beterschapquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Nee![]()
![]()
Echt lang geleden trouwens dat ik zo ziek ben geweest.
Stond die in de oven terwijl jij lag te knorren dan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben net wakker![]()
Ik had vanaaf zelfgemaakte pizza in de oven staan, maar de ham begon wat te krullen en raakte de bovenkant van de oven.
Resultaat was zwarte ham, veel rook en vooral erg veel niet te harden stank
Nee zeg!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stond die in de oven terwijl jij lag te knorren dan?
en flink geslapen zekerquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zeg!
Meneer Ingetje was weer es te laat voor het eten en de pizza's waren eiks klaar, maar we moesten eerst ons soepie nog opeten. Dus ik dacht "kom, laat ik de pizza's nog ff een minuut of 5 warm houden.
Toen ik in de berging kwam, kringelde de rook al uit de magnetron.
Echt zo'n vieze verbrande vleeslucht; lijkenluchtachtig. Om ook misselijk van te worden.
Dus dachten we om 20.00 dat we maar ff een half uurtje gingen liggen aangezien het beneden vreselijk stonk.
En toen werd het dus 22.00
Ja, echt waar wel! Compleet met dromen van mijn kant en snurken van zijn kant.quote:
Heb je soms iets tegen zwarte ham? Niet discrimineren he?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben net wakker![]()
Ik had vanaaf zelfgemaakte pizza in de oven staan, maar de ham begon wat te krullen en raakte de bovenkant van de oven.
Resultaat was zwarte ham, veel rook en vooral erg veel niet te harden stank
Die is gelukkig uitgewapperd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
Jullie tukken echt wat af he, Ing!
Ik zou dat niet kunnen hoor, 's avonds even slapenDan doe ik 's nachts geen oog meer dicht!
Sinds wanneer is Hugh Jackman een opa? Dan ben ik ook een opa-lover
Nok, is je rode vlag alweer uitgewapperd?
Morrie, beterschap
Dat zei ik laatst ook over mijn speklappenquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je soms iets tegen zwarte ham? Niet discrimineren he?
Wel als het stinkt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je soms iets tegen zwarte ham? Niet discrimineren he?
De reden was dat er mensen waren die op zaterdag zeker moesten werkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:54 schreef Greys het volgende:
Darlings
Aangezien onze gettogether volgend weekend al is, even voor de zekerheid nog het volgende vraagje:
Was er een reden dat we niet op zaterdag gaan eigenlijk? Ik ga net zo lief op zondag hoor, geen enkel probleem, maar het zal toch wel een uur of acht, half negen worden op zijn vroegst dat men weer in de trein naar huis zit. Wordt dat voor niemand te laat dan?Nogmaals, voor mij niet, maar gaat dat met iedereen goedkomen dan?
En tot nu toe wordt het zeker-mee-cluppie dus Nokwanda, E-W, Ingetje79 en moi?
En dan na Artis een happie eten, dan gaat Conleche ook mee
Weten de Misschieners al iets meer?
Oh jaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De reden was dat er mensen waren die op zaterdag zeker moesten werken
De eerste van de vier feestjes?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef Morretje het volgende:Hoi Frutsel..
Ik verveel me.. Heb het huis aan de kant, cadeautjes gekocht, tas ingepakt...
Ga m'n zussie maar es bellen of ik die kant al op kan komen..
Dank je. Ik ga ernaar informeren. Zou akelig handig zijn met de twee meisjes hier die nog moeten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:07 schreef Nonneke het volgende:
@Nok, ik zag vanmorgen op de kabelkrant dat die DB sterellisatie/castratie-actie hier 3 tot 14 maart is bij de DA. Volgens mij is dat een landelijk iets, dus misschien kan je er nog van profiteren ?
Ik aan de wodka zonder jusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:00 schreef Qwea het volgende:
Haaaai!
Ik = aangekomen in Den Helder en zit aan een welverdiende wodka jus
Hij is nog niet zo thuis in het forum wezen, laat staan het Fok! gebeuren. Dus nee, van die titel weet ie nog niks.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik aan de wodka zonder jus![]()
@Nokwanda: weet El Capitán Rosso zelf al dat ie zo wordt genoemd? (en wat als het serieus wordt en hij een x meegaat naar een GT, dan kunnen wij hem alleen nog maar zien als El Capitán.)
Cheers!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik aan de wodka zonder jus![]()
@Nokwanda: weet El Capitán Rosso zelf al dat ie zo wordt genoemd? (en wat als het serieus wordt en hij een x meegaat naar een GT, dan kunnen wij hem alleen nog maar zien als El Capitán.)
Ja, echt wel. Mijn lijf moet er wel aan wennen, dus ik heb nu twee dagen een beetje spierpijn in mijn schouders.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
Je nieuwe bed slaapt zeker ook heullll goed?
Hoe kom je? Als we nou afspreken ergens op een punt op het station, dan slepen we je wel mee (of jij ons)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Super joh! Tis zo belangrijk dat je bed goed ligt!
Ik liep elke week bij de fysiotherapeut zoals je weet ("sorry!") maar sinds ik een nieuwe bureaustoel is heb ik die beste man niet meer hoeven bezoeken. Als sneeuw voor de zon verdwenen, die klachten
![]()
Jagen jullie me zondag over een week wel richting Artis? Ik ben zo bang dat ik bij al die leuke winkels in Amsterdam blijf steken...
Da's de vraag niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:48 schreef Greys het volgende:
Veel plezier morgen he!
Ik kom denk ik met de trein, samen met Maes. Kan wel met de auto komen en dan parkeren onder het station, maar da's net zo duur als treinen denk ikDus afspreken op een punt lijkt me een prima plan. We hebben elkaar mobiele nr al en ik heb die van Ing ook dus dat gaat helemaal goed komen!
En als er meer mensen mee willen, nog steeds welkom uiteraard. Laat maar horen. En zo niet, even goeie vrienden, verplichtingen doen we hier niet aanDurft EW het wel aan met al die vrouwen?
For now... weltrusten! Ik ga ook richting de slaapkamer en onderweg pluk ik Meneer Greys nog even uit bad.
En wat zei je? "Ha Fem, heb je lekker geplast, luchtte het op?"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:06 schreef conleche het volgende:
Heb een beetje teveel gedronken vanavond. daarom durf ik wel te namedroppen. Zat vanavond met Joris Luijendijk aan tafel (van Zomergasten). o.a. hoor, het was niet niet dat ik tête à tête met 'm zat
![]()
Maar het meest grappige was nog dat ik 2 x moest plassen en dat ik hetzelfde plasritme had als Femke Halsema, want beide keren kwam zij uit het toilet gezet, toen ik voor de gesloten deur stond te wachten. De 2e keer kreeg ze al een knikje van me als in: wij zijn plaszusters
Nopequote:Op zondag 10 februari 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
ConlecheEn je hebt er nooit gewerkt in het verleden ofzo?
Q, het zal bij ons ook wel iets makkelijks worden. We zitten nu echter zoveel nootjes en druiven enzo te eten (oke, gekke combi, ik weet het) dat we straks misschien geen trek meer hebben in 'echt' eten
* Greys gaat even MM d'r fotoboekje checken, want is nu wel nieuwsgierig naar die spaceboxfoto's.
spareribs waren lekkahquote:Op zondag 10 februari 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
ConlecheEn je hebt er nooit gewerkt in het verleden ofzo?
Q, het zal bij ons ook wel iets makkelijks worden. We zitten nu echter zoveel nootjes en druiven enzo te eten (oke, gekke combi, ik weet het) dat we straks misschien geen trek meer hebben in 'echt' eten
* Greys gaat even MM d'r fotoboekje checken, want is nu wel nieuwsgierig naar die spaceboxfoto's.
Ik voel me niet aangesproken hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Pas maar op Q, van alcohol slaap je wel makkelijker in, maar je slaap wordt oppervlakkiger.
En dus van mindere kwaliteit!
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje![]()
Hoe gaat het verder daar op het werk? Is er een kans dat je daar vast kunt blijven?
Jammerquote:Op zondag 10 februari 2008 22:08 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee.. helaas.
Maar het is wel erg leuk!
Had ik al es gezien idd.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:32 schreef Greys het volgende:
Vanavond "The Butterfly Effect" gezien op tv. Een van jullie toevallig ook gekeken?
Wat een verrassend goede filmNormaal hou ik helemaal niet van dat soort films!
Hele toffe filmquote:Op zondag 10 februari 2008 23:32 schreef Greys het volgende:
Vanavond "The Butterfly Effect" gezien op tv. Een van jullie toevallig ook gekeken?
Wat een verrassend goede film [afbeelding] Normaal hou ik helemaal niet van dat soort films!
Moet je betalen dan?quote:Op maandag 11 februari 2008 17:30 schreef nokwanda het volgende:
Wat ik wel klote zou vinden is als er door de sterilisatie iets is, ik dat apart zou moeten betalen. Ik vind dat dat bij de nazorg zou moeten horen.
Nee, Mickey was RIP door accuut nierfalen; 2 weken na de diagnose was ze er al niet meerquote:Op maandag 11 februari 2008 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Ik vroeg het straks en kreeg van de assistente een soort van Nee: als het alleen een hechting verwijderen is dan doen we dat, maar als er meer moet gebeuren dan moet je daarvoor betalen.
Maar dan vraag ik het morgen wel aan de andere assistente. Zou wel al te idioot zijn als ik dat apart moest betalen. Mocht dat wel zo zijn, dan mogen ze me een acceptgiro meegeven.
Hoop dat Mickey niet daardoor RIP is
Dat is ook precies wat ik wilde aangeven daar.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, Mickey was RIP door accuut nierfalen; 2 weken na de diagnose was ze er al niet meer![]()
Maar ehm...zij hebben toch niet alle hechtingen verwijderd, waardoor er wrs. een ontsteking zit.
Dus dan zijn zij ook verantwoordelijk voor de gevolgen daarvan!
Ik zou het wel ff aankaarten, kan je zo weer 40 euro schelen.
quote:Nog een keer over komende zondag dan maar:
Weten de misschieners inmiddels of ze wel of niet komen?
Greys vroeg het al een paar keer maar kreeg geen antwoord.
Neem aan dat Nijmegen wel meer keuze heeft aan DA's toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:16 schreef nokwanda het volgende:
Kunnen ze ook beter niet doen als ze een klant willen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |